Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
کشاورزی و دامپروری

کاربردها و قیمت خرید سم حشره کش تیاکلوپرید

تیاکلوپرید حشره کشی از گروه کلرونیکوتینیل است که با اثرات تماسی – گوارشی و ایجاد اختلال در سیستم عصبی حشرات آنها را از بین می برد. یکی از ویژگی های مهم این سم این است که تاثیری بر حشرات مفید و گرده افشان مانند زنبور عسل ندارند. حشره کش تیاکلوپرید با نام تجاری بیسکایا در بازار خرید و فروش می شود و شما می توانید آنرا از فروشگاه های سموم کشاورزی سراسر کشور به راحتی خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.
این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها و موارد کاربرد حشره کش تیاکلوپرید و سموم آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید حشره کش تیاکلوپرید دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش حشره کش تیاکلوپرید در بازار سموم و آفت کش ها می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان سم و حشره کش تیاکلوپرید در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت سم و آفت کش ها هستند؛ قیمت حشره کش تیاکلوپرید نیز تحت تاثیر این موارد است.
لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش حشره کش تیاکلوپرید به روزرسانی می‌شود.

تیاکلوپرید یک حشره کش سیستمیک است که با تاثیرگذاری فوق العاده بسیاری آفات و حشرات را از بین می برد. این سم هیچ خطری برای گیاهان ندارد و باعث آسیب به گیاهان زراعی نخواهد شد. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

مکانیسم اثر سم حشره کش تیاکلوپرید

همانطور که گفتیم تیاکلوپرید یک سم تماسی – گوارشی سیستمیک است که پس از مصرف با تاثیر بر سیستم اعصاب مرکزی موجب فلج شدن حشرات شده و نهایتا باعث مرگ آفات می شود.

حشرات مختلفی که در سطح مزارع و باغ ها هستند و از گیاهان تغذیه می کنند در صورت عدم کنترل باعث خسارت جبران ناپذیری به محصولات کشاورزی خواهد شد. این حشره کش با از کار انداختن سیستم عصبی و اثر ضربه ای متفاوت با سموم ارگانوفسفره و پیروتیروئیدی سبب از بین بردن حشرات می شود. حشره کش تیاکلوپرید بر روی حشرات بالغ و پوره موثر است و می توان به محض مشاهده آفات آنرا مورد مصرف قرار داد.

مقدار و نحوه مصرف سم حشره کش تیاکلوپرید

یکی از مهمترین آفاتی که می توان آنها را با حشره کش تیاکلوپرید از بین برد پسیل پسته است که هر ساله با رشد میوه شروع به تغذیه از پسته ها و خسارت زایی می کند و در صورت عدم کنترل بازدهی محصولات را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. مقدار مصرف این سم برای کنترل آفات در جدول زیر آمده است.

آفت محصول مقدار مصرف
پسیل پسته ۰.۵ لیتر در هزار لیتر آب
کرم سیب کرم سیب ۰.۵ لیتر در هزار لیتر آب
سوسک گرده خوار کلزا ۰.۳ لیتر در هزار لیتر آب

 

ملاحظات عمومی

با اختلاط سم با امولسیون کننده های ویژه می توان اثرات بیولوژیکی سم و پایداری سم را افزایش داد و از باران شویی و هدر رفتن سم جلوگیری کرد. تیاکلوپرید را می توان با سایر سموم حشره کش برای افزایش اثرگذاری مخلوط کرد و مورد استفاده قرار داد.

دوره کارنس یا بازداری این سم تا برداشت محصول ۲۱ روز است. بیسکایا در صورت مصرف دوز مناسب و توصیه شده باعث گیاهسوزی و زردی گیاهان نخواهد شد.

مانند سایر سموم کشاورزی هنگام استفاده از این سم حتما از ماسک و دستکش و لباس های محافظ استفاده کنید تا احتمال بروز مسمومیت به حداقل برسد. با مشاهده هرگونه علائم مسمومیت اعم از سردرد و سرگیجه و حالت تهوع فورا با در دست داشتن برچسب سم به مراکز درمانی مراجعه کنید. سم را در جای خشک و خنک در بسته بندی اصلی و به دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی نگهداری کنید.

کاربرد سم حشره کش تیاکلوپرید

سم حشره کش تیاکلوپرید کاربرد بسیار زیادی در کشاورزی دارد. این سم با ایجاد اختلال در عملکرد سیستم عصبی آفات آنها را از بین می برد. کشاورزان می توانند از سم حشره کش تیاکلوپرید با خیال راحت استفاده کنند زیرا این سم بر روی حشرات مفید مانند زنبور عسل اثرات منفی ندارد. این حشره کش برای دفع بسیاری از آفات کاربرد دارد و شما می توانید از آن برای محافظت از محصولات خود در برابر آفات استفاده کنید.

قیمت سم حشره کش تیاکلوپرید

این سم در حجم ها و کیفیت های متنوعی در بازار یافت می شود. شما برای اطلاع از قیمت این سم می توانید به سایت های فروش محصولات شیمیایی مراجعه کنید. قیمت خرید و فروش سم تیاکلوپرید برحسب حجم و برند آن در بازار سموم و آفت کش ها متفاوت است. شما می توانید از طریق فروشندگان معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت سم حشره کش تیاکلوپرید مورد نظر خود را خریداری نمایید.

فروش ‌سم حشره کش تیاکلوپرید

برای اطلاع از قیمت فروش سم تیاکلوپرید از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین فعالان و مراکز خرید و فروش حشره کش تیاکلوپرید در بازار سم و آفت کش ها است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید سم آفت تیاکلوپرید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا