Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

سنگ خون چیست و چه خواص متافیزیکی دارد؟

سنگ خون (Bloodstone) که همچنین با نام هلیوتروپ (Heliotrope) و سنگ حجر الدم نیز شناخته می شود از یک سیستم بلوری شش ضلعی تشکیل شده است. رنگ معمول سنگ خون به رنگ سبز تیره و دارای علائم قرمز روشن در سطح  این سنگ می باشد.  این سنگ یک سنگ مات و سرشار از عنصر آهن است. معنای سنگ خون، نشاط و شادی است و این سنگ انرژی های منفی را از اطراف ما پاک می کند.

انواع سنگ خون به دو شکل پلاسما و هلیوتروپ در طبیعت وجود دارد. هلیوتروپ  شفاف است و رنگ قرمز را در داخل سنگ نشان می دهد. پلاسما سبز عمیق و مات است و مقدار کمی قرمز در آن وجود دارد. کوارتز شفاف به عنوان “هلیوتروپ” (به یونانی “چرخش خورشید”) شناخته می شود ، زیرا در دوران باستان ، سنگ ها را منعکس کننده خورشید توصیف می کردند ، که این سنگ دارای رنگ قرمز ، غروب خورشید را در اقیانوس منعکس می کرد. بسیاری از مردم بر این باور بودند که وقتی این سنگ  در آب غوطه ور باشد می تواند خورشید را قرمز کند. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

قیمت خرید و فروش سنگ خون

سنگ خون قیمت متفاوتی در بازار دارد مثلا قیمت انگشتر سنگ خون با دستبند سنگ خون یا نگین سنگ خون متفاوت است. برای خرید انگشتر سنگ خون  یا خرید گردنبند سنگ خون حتما به جواهر فروشی های معتبر و شناخته شده مراجعه کنید.

ویژگی های سنگ خون

این سنگ  انواع  کالسدونی است که  از نوع کوارتز بلورین Crypto می باشد. هنگامی که سبز رنگ است ، رنگ آن از ذرات کلرایت ناشی می شود  که با لکه های قرمز روشن و متمایز اکسید آهن که شبیه خون است تشکیل شده است. سنگ خون ، همراه با سنگ آکوامارین ، سنگ تولد سنتی ماه مارس است. این سنگ زیبا  در اشکال و برش های مختلف وجود دارد.

این سنگ  در هند ، برزیل ، چین ، استرالیا ، ایالات متحده ، جمهوری چک ، آلمان ، روسیه و اسکاتلند یافت می شود. امروزه تعداد زیادی از سنگ های تقلبی در بازار وجود دارد اما یک روش بی عیب و نقص برای تشخیص واقعی بودن  این سنگ وجود دارد. اگر کسی این سنگ را بر روی ظرف چینی بمالد و رگه هایی قرمز رنگ بر روی ظرف ظاهر شود ، این سنگ یک سنگ اصل می باشد، در غیر این صورت  سنگ تقلبی خواهد بود.

سنگ خون چیست و چه خواص متافیزیکی دارد؟

تاریخچه کشف سنگ خون

این سنگ نمادی از عدالت است. می تواند درخششی شیشه ای و مومی داشته باشد. افسانه ها می گویند سنگ خون هنگامی تشکیل شد که قطرات خون حضرت مسیح روی زمین ریخته و مقداری سنگ یشم  که در پای صلیب آن حضرت بوده لکه دار شده است . به همین دلیل گفته می شود دارای قدرت های ویژه ای است.

مسیحیان قرون وسطی صحنه های مصلوب شدن شهدا را در سنگ خون حک می کردند. بنابراین آنها از این سنگ  به عنوان سنگ شهید یاد می کردند. یک سنگ خون بسیار معروف در موزه لوور پاریس وجود دارد که با مهر امپراتور آلمان رودلف دوم تراشیده شده است.

خواص منحصر به فرد سنگ خون

همانطور که می توان حدس زد این سنگ به درمان بسیاری از بیماری های مربوط به خون کمک می کند. گفته می شود این سنگ خونریزی بینی ، کم خونی و اختلالات خونی را برطرف کرده و به گردش خون کمک می کند. در گذشته تصور می شد که این سنگ ها باعث بهبود تومورها نیز می شوند.

این سنگ ها  را قبل از استفاده روی پوست ، پودر می کردند و با سفیده تخم مرغ و عسل مخلوط می کردند. از این سنگ های پودر شده به عنوان داروی تب بر و به عنوان داروهای سنتی در هند استفاده می شود . گفته می شود این ماده قدرت سم زدایی و تقویت سیستم ایمنی و لنفاوی بدن را دارد. همچنین گفته می شود که این سنگ قدرت تقویت کلیه ، مغز استخوان ، عملکرد قلب و کبد را نیز دارد. در قرون وسطی از این سنگ برای از بین بردن اثرات گزش مارهای سمی استفاده می شده است.

سنگ خون به عنوان سنگ شجاعت نیز شناخته می شود. در دوران باستان اعتقاد بر این بود که سنگ های خون سنگ های جادویی هستند. رزمندگان برای جلوگیری از خونریزی زخم هایشان و محافظت از آنها در برابر چشم بد ، تکه هایی از این سنگ را با خود حمل می کردند. همچنین تصور می شود که این سنگ قدرت شفاف سازی افکار مبهم ، افزایش عزت نفس ، از خود گذشتگی ، شهود و خلاقیت را دارد. این سنگ قدرت تصمیم گیری را تقویت می کند ، اضطراب را برطرف می کند ، انرژی منفی را از بدن دور می کند ، از حسادت جلوگیری می کند ، روحیه را افزایش می دهد ، قلب شکسته را تسکین می دهد و خوش شانسی را به ارمغان  می آورد.

ارتباط سنگ خون با چاکرا های بدن

این سنگ سرشار از اکسید آهن و همیشه برای کمک آماده است. سنگ خون ماده تقویت کننده چاکراهای پایینی شما است. به محض مشاهده براقیت قرمز و سبز این سنگ ، روح شما ناگهان احیا می شود و بلافاصله احساس می کنید خون را به قلب شما پمپاژ می کند و دوباره متولد شده و توانمند می شوید.

برای کسانی که آماده اتصال مجدد به شبکه ایمنی داخلی خود هستند ، تا بتوانند شهود خود را تقویت کنند و شجاعت را در بدن خود جاری کنند ، این سنگ برای کمک به این افراد آماده است.

سنگ خون چیست و چه خواص متافیزیکی دارد؟

خواص درمانی سنگ خون

این سنگ یک سنگ محافظ و درمانگر است و هیچ کس نمی تواند قدرت بسیار زیاد این سنگ زیبا را انکار کند. این سنگ احساس دلیرانه شجاعت را در شما ایجاد می کند و انسداد چاکراهای بدن را رفع می کند ، بنابراین می توانید در یک جریان کامل و هماهنگ  با این سنگ زیبا همراه باشید.

خواص درمانی جسمی

جای تعجب نیست جایی که سنگ خون از نظر سلامتی و رفاه اثری خود را نشان می دهد ، با تمام موارد مربوط به خون و گردش خون مرتبط باشد. با یک نگاه به سایه های قرمز خون که با یک رنگ سبز تیره مخلوط شده اند ، احساس می کنید که از طریق رگ  های خود قدرت زیادی می گیرید.  این سنگ به دلیل  داشتن اتصال های غنی از آهن به نیروی حیاتی که همه ما را فرا می گیرد ، شناخته شده است. برای کسانی که در ارتباط با خون با هر نوع مشکل یا مشکلاتی روبرو هستند ، این سنگ می تواند به آنها کمک کند و سیستم ایمنی بدن آنها را تقویت می کند.

این سنگ زیبا همچنین سنگی است که به دلیل توانایی در ایجاد قدرت ، شجاعت و نشاط برای مادر و نوزاد در هنگام یک رویداد بزرگ ، مثلا هنگام زایمان مورد استفاده قرار می گیرد. در تماس بودن با این سنگ در کمک به تعادل مشکلات قاعدگی ، برقراری مجدد چرخه بدن و غربال کردن مشکلاتی که به دلیل هورمون ها و PMS ایجاد می شود ، بسیار عالی است.

خواص درمانی ذهنی و عاطفی

لازم به یادآوری است که مدتهاست این سنگ به رزمندگان و قهرمانان در میدان نبرد به عنوان جایزه اهدا می شود. سنگ خون در واقع تقویت کننده  قدرت ، شهامت و مقاومت در قهرمانان بوده است. این سنگ با ایجاد احساس امنیت و آرامش در درون شما باعث می شود که بهتر تصمیم گیری کنید و زودتر به اهداف خود برسید.

برای هر شخصی که احساس می کند در زندگی با  رها شدن  ، تنهایی و آسیب ناشی از زورگویی  دیگران دست به گریبان است این سنگ  می تواند یک حرز باشد که شخص را در برابر این مشکلات محافظت کند. این سنگ غنی از آهن در هنگام ایجاد انعطاف پذیری عاطفی یک ابر شارژر است و اطمینان حاصل خواهد کرد که ارتباط خود را با دنیای خارج از پنجره خود بازیابی خواهید کرد .

این سنگ  علاوه بر اینکه یک تثبیت کننده خلق و خوی مسحورکننده است ، با افزایش انرژی و بازگرداندن روشنایی به روح شما نیز کار می کند. وقتی قلب ما از نظر جسمی قوی تر می شود و ارزش عاطفی ما نیز بالاتر می رود ، انرژی این سنگ مانند کافئینی است که مستقیما به قلب شما تزریق می شود.

خصوصیات متافیزیکی سنگ خون

این سنگ روی چاکراهای  قسمت پایین بدن شما کار می کند. این سنگ  سیستم بدن شما را کاملاً زمینی و ایمن می خواهد تا تمام انرژی حیاتی بتواند در تمام بدن شما جریان داشته باشد. جایی که سنگ خون قوی ترین اتصال را به وجود می آورد ، چاکرای ریشه ای شما است. چاکرای ریشه می تواند چیزی شبیه به تور ایمنی برای ما در نظر گرفته شود . این همان چیزی است که ما را در زمین نگه می دارد.

سنگ خون چیست و چه خواص متافیزیکی دارد؟

کاربردهای سنگ خون در جواهر سازی

استفاده از جواهرات سنگ خون  یکی از بهترین روش ها برای استفاده حداکثر از این سنگ زیبا  و شفابخش است. صاحب این سنگ  می تواند با اتصال مستقیم این سنگ با بدن ، از آن نهایت استفاده را ببرد. هنگامی که این سنگ بر روی پوست قرار داده می شود ، این ارتعاشات بهبود دهنده می توانند مستقیماً به جایی که بیشترین نیاز را دارند، برسند.

چگونگی نگهداری از سنگ خون

همه سنگ های قیمتی باید مرتبا تمیز و شارژ شوند تا بتوانند در بهترین حالت خود تابش کنند. از آنجا که سنگ خون یک سنگ محافظ می باشد، تمیز نگه داشتن این سنگ های محافظ از اهمیت بیشتری برخوردار است. تمیز کردن این سنگ بسیار آسان می باشد، سنگ  خود را فقط با آب خنک تمیز کنید. بسیاری از کریستال ها دوست دارند آب تا حد ممکن طبیعی باشد بنابراین آب چشمه بهترین عملکرد را دارد. برای پاک کردن بسیار عمیق ، می توانید سنگ خود را در خاک بگذارید تا مادر طبیعت برای بیرون کشیدن انرژی های منفی به شما کمک کند.

در آخر

این سنگ شجاعت شما را به لرزه درآورد و به شما کمک کند یک زندگی طولانی و سالم داشته باشید. سنگ خون ، سنگی است که می تواند بین مرز فرهنگ عرفان  و تفکر مستقیم شما قرار گیرد. همه ما می دانیم که برای دستیابی به تعادل به داشتن عظمت شخصی و داشتن افکار شفابخش سالم نیازمندیم و اینجاست که این سنگ شفافیت خود را برای ما به ارمغان می آورد و با اطمینان و آرامش هر سانتی متر از روح شما را تغذیه می کند.

در حالی که بسیاری از سنگ ها متمرکز بر این هستند که زندگی شما را از یک “متوسط”  به سمت بالا ببرند ، سنگ خون یکی از معدود مواردی است که واقعاً قصد دارد زندگی شما را از وضعیت بد به عالی ببرد. این سنگ یکی از کارآمدترین و موثرترین سنگ های قیمتی برای کمک به شما در کنار آمدن با مشکلات جدی و فوری و خطرات است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا