Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

 سنگ لابرادوریت چیست و چه خواص متافیزیکی دارد؟

سنگ لابرادوریت یک سنگ پلاژیوکلاز نیمه قیمتی می باشد که از ماده فلدسپات تشکیل شده است که معمولاً در صورت تماس با نور ، رنگهای متنوعی را از خود نشان می دهد. چشمک زدن این  رنگ ها “لابرادورسانس” نامیده می شود. اسپکترولیت نیز نام دیگر این سنگ خیره کننده است.

استفاده از این سنگ به دلیل مزایای طبیعی در داخل و خارج بدن بسیار رایج است. قدرت های درمانی آن به گونه ای طراحی شده است که در هر رنگ مرتبط با آن حک شود. هرچه رنگ بیشتری در این نوع از سنگ ها مشاهده کنید انرژی بیشتری از آنها خواهید گرفت. بیشتر لابرادوریت ها در پزشکی استفاده می شوند.

اگر می خواهید قدرت های جادویی درونی خود را بیدار کنید ، این سنگ می تواند این کار را  برای شما انجام دهد. این سنگ  نوعی کریستال است که به عنوان “سنگ جادو” شناخته می شود که دارای قدرت معنوی بسیار زیادی می باشد و ارتباطات عمیق تری را تقویت می کند. لابرادوریت می تواند در انعکاس نور درونی و ارتباط با ابعاد غیبی به شما کمک کند. این سنگ بیشتر در بعضی از کارهای آیینی مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان محافظت روانی استفاده می شود. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در مورد این سنگ ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

تاریخچه سنگ لابرادوریت

سنگ لابرادوریت یکی از قدرتمندترین و خیره کننده ترین سنگ های نیمه قیمتی در سراسر جهان است. این سنگ قدرت کامل برای بهبود ، محافظت و تولید انرژی را دارد. به همین دلایل ما حتی بیشتر از سنگ های قیمتی آن را دوست داریم. ویژگی های معنوی سنگ لابرادوریت به نیروهای درونی شما اجازه می دهد درون این سنگ قرار بگیرند ، سپس جادو آغاز خواهد شد. این سنگ  به طور طبیعی به همه ترس ها ، مشکلات عاطفی شما پایان میدهد و به شما در توانایی های ذهنی مانند تله پاتی ، بصیرت و شهود کمک می کند.

نام این سنگ از مکانی به نام  شبه جزیره لابرادور گرفته شده است، که در اصل منبع انواع سنگ های کانادایی فلدسپات است. این سنگ زیبا در مقیاس موهس ، سختی  ۶.۰ تا ۶.۵ و وزن مخصوص  ۲.۶۸ تا ۲.۷ دارد. لابرادوریت ترکیبی از رنگ های مختلف است.

افسانه ها ادعا می کنند تولد شفق قطبی بورالی از این سنگ جادویی بوده است که یک شوالیه با نیزه آن را زده و رنگ ها آزاد شده اما دیگر رنگ ها هنوز در داخل سنگ محبوس هستند. با پوشیدن این سنگ افراد خصوصیات عرفانی آن را تائید می کنند و آنها را قادر می سازد به آنچه می خواهند تبدیل شوند. این سنگ  اغلب به رنگ سفید تا سیاه یا آبی – سبز بسته به اندازه آن متغیر است اما دارای سایه هایی از بلورهای سبز یا آبی روشن است که به طور گسترده ای برای تولید جواهرات استفاده می شود.

رنگ های چشمک زن به این سنگ امکان می دهد انرژی بیشتری تولید کرده و به کاهش استرس ، اضطراب و درد کمک کند. اگر می خواهید از حضور شیطانی یا احساسات منفی در اطراف خود محافظت شوید ، این سنگ نیمه قیمتی بهترین گزینه ای است که باید امتحان کنید.

 سنگ لابرادوریت چیست و چه خواص متافیزیکی دارد؟
سنگ لابرادوریت چیست و چه خواص متافیزیکی دارد؟

قیمت سنگ لابرادوریت

لابرادوریت یک سنگ نیمه قیمتی زیبا است که قیمت جواهرات آن تاحدودی متفاوت است مثلا انگشتر سنگ لابرادوریت و دستبند سنگ لابرادوریت باهم متفاوت است و سنگ لابرادوریت سبز از ارزش و قیمت بالاتری برخوردار است.

انواع سنگ لابرادوریت

در اینجا سه ​​زیر مجموعه لابرادوریت وجود دارد:

اسپکترولیت : نمایش کاملی از رنگ ها و لبرادورسانس بالا را به نمایش می گذارد. این سنگ به عنوان نگین نیمه قیمتی با برخی از ویژگی های پایه تیره و سیاه در نظر گرفته می شود. این سنگ عمدتا برای باز کردن چشم معنوی و بینایی شما استفاده می شود.

سنگ ماه رنگین کمان : به سنگ ماه شیلر یا ماداگاسکار نیز معروف است. این سنگ می تواند درد عاطفی ، استرس ، اضطراب را درمان کند و احساسات را تسکین دهد. به عنوان لابرادوریت شفاف با انواع رنگ ها توصیف می شود. سنگ ماه رنگین کمان می تواند به زندگی معنوی و روانی شما به ویژه افرادی که دچار افسردگی روانشناختی هستند، انرژی ببخشد.

آندزین – لابرادوریت : این نوع سنگ نسبت به بقیه بیشتر است و در کوههای آند یافت می شود.  بیشتر به رنگ های سبز ، زرد ، نارنجی ، قرمز ، سفید و خاکستری است. این سنگ از نوع شلیلر یا لبرادورسانس فلزی ضعیف است اما به طور معمول در سایه های رنگ های نارنجی مایل به قرمز است. سنگ های لابرادوریت نمی توان اصلاح یا تیمار کرد بنابراین هر لابرادوریتی که خریداری می کنید به طور طبیعی سنگ های استخراج شده هستند

خواص و مزایای درمانی سنگ لابرادوریت

این سنگ برای سلامت عمومی مفید است و روش خاص خود را برای نشان دادن الگوی بیماری ایجاد شده دارد. همچنین به عنوان “سنگ جادوگران” در نظر گرفته می شود که می تواند قدرت جادویی را مانند ایجاد یک بازی رنگی مانند پرهای طاووس بر روی سطح آشکار کند. لابرادوریت ها می توانند از نظر جسمی و روانی از ما محافظت کنند. این سنگ به کسانی که دوست دارند دنیای روان خود را کشف کنند بسیار توصیه می شود. لابرادوریت به شما امکان می دهد ذهن خود را گسترش داده و توانایی های روانی را توسعه دهید و همچنین ایده ای را برای کشف هدف درونی خود بپذیرید.

کریستال شفابخش لابرادوریت توانایی جمع آوری ارتعاشات منفی را دارد و برای ایجاد خلق و خوی خوب آن را آزاد می کند. این سنگ ارزش درونی ما را تقویت می کند و در عین حال به بدن فیزیکی ما نیرو می بخشد. فواید آن توسط اکثر زنانی که نه تنها به دلیل مد بودن بلکه برای درمان پوچ گرایی از آن استفاده می کنند ، آزمایش شده است. این سنگ به دلیل انعطاف پذیری و جادویی که دارد شما را به عمیق ترین سطح هوشیاری می رساند. این سنگ معمولاً برای مراقبه و تعادل هاله شما استفاده می شود. معنای سنگ لابرادوریت دارای توانایی جادویی برای تقویت رشد ذهنی ، عاطفی ، روحی و جسمی شما است.

آن دسته از زنانی که برخی از آسیب ها را تجربه کرده و تحت درمان عاطفی قرار گرفته اند بهترین افرادی هستند که سنگ لابرادوریت می تواند به آنها کمک کند. این سنگ  شجاعت ، قدرت و اعتماد به نفس را در هر زمان در آنها افزایش می دهد.

 سنگ لابرادوریت چیست و چه خواص متافیزیکی دارد؟
سنگ لابرادوریت چیست و چه خواص متافیزیکی دارد؟

خواص درمانی ویژه سنگ لابرادوریت

قدرت سنگ لابرادوریت از یک منبع فوق العاده جادویی از انرژی تامین می شود. در اینجا عمده مزایای سنگ لابرادوریت از بهبود عاطفی ، جسمی تا روحی آورده شده است:

احساسی : لابرادوریت باعث افزایش اعتماد به نفس ، عزم راسخ و عزت نفس می شود. لابرادوریت به کسانی که دچار آسیب یا  شکست عاطفی هستند ، کمک می کند و متشکل از نیروهایی است که باعث افزایش انرژی می شوند تا قدرت ، شجاعت ، تمرکز و هدف گیری بیشتری داشته باشند. فواید استفاده از این سنگ ل کمک بزرگی به کسانی می کند که احساس ناامیدی می کنند.

جسمی : به کاهش درد جسمی ، سرماخوردگی ، سرفه ، نقرس ، مشکلات تنفسی ، هضم غذا ، متابولیسم بدن ، اختلالات چشم کمک می کند و استرس ، اضطراب ، افسردگی و تنش را کاهش می دهد.

ذهن : ذهن منطقی و ابتکاری را متعادل می کند. این سنگ به شما کمک می کند تا به آرامی به دو طرف مغز خود متصل شوید.

بدن : این سنگ می تواند فشار خون و استرس  را کاهش دهد. این سنگ به عنوان دارو برای درمان اختلالات مغزی یا بازگرداندن حدت ذهنی مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین به  کاهش تنش قاعدگی مانند اسپاسم بدن و دیسمنوره کمک می کند. جریان خون را تسکین می دهد تا درد را تسکین دهد.

معنوی : معنای معنوی سنگ لابرادوریت به تخیل شما انرژی می بخشد تا ایده های جدید ایجاد کند ، وضوح را در درون شما ایجاد می کند ، صلح را ایجاد می کند ، چشم سوم را ارتقا می بخشد ، حقیقت ، انعطاف پذیری ، آزادی و تعادل را بیدار می کند . این سنگ یک روش برای برقراری ارتباط با خود و آگاهی بالاتر در شما ایجاد می کند و قدرت های روحی را برای تقویت درک حسی تقویت می کند.

خصوصیات متافیزیکی سنگ لابرادوریت

بسیاری از خانم ها دوست دارند این سنگ را بپوشند زیرا ظاهری چشم نواز و زیبا  دارد و می توان آن را حتی در شب نیز پوشید. این باعث خلق و خوی آرام آنها هنگام پوشیدن می شود و زیبایی آنها را با قدرت خیره کننده خود افزایش می دهد. اما سنگ هایی که از نظر لبرادورسانس بسیار قوی می باشند ، معمولاً در ساخت جواهرات استفاده می شوند.  اعتقاد بر این است که نورهای شمالی در میان صخره ها شکار می شوند به همین دلیل بسیاری از زنان به سمت نمایش چشمگیر این سنگ جلب می شوند. این سنگ می تواند به هر شکلی بریده شود اما برش صحیح زیبایی آن را دو چندان می کند.

اعتقاد بر این است که خواص درمانی سنگ لابرادوریت بسیاری از دردهای جسمی و عاطفی را درمان می کند ، بنابراین به کسانی که می خواهند به دلیل استرس یا افسردگی از خستگی جلوگیری کنند ، بسیار توصیه می شود. بسیاری از افراد که همیشه تنها هستند از این سنگ استفاده می کنند. این سنگ همه مسائل منفی درونی شما را جذب می کند و جادو را آزاد می کند تا خود را تصفیه کنید. این امر همچنین شما را از قرار گرفتن در معرض انرژی های منفی محیطی در طول مسیر محافظت می کند.

سنگ لابرادوریت می تواند به تعادل هورمون ها  در بدن شما کمک کند و می تواند یک درمان موثر برای مشکلات پوستی به دلیل سندرم تخمدان پلی کیستیک باشد خواص درمانی زیادی برای پوست دارد.

استفاده از این سنگ برای مراقبه یا درمان هماهنگی به همراه می آورد و شروع جدید رابطه  را با افراد دیگر تسهیل می کند. این سنگ احساسات شما را آرام می کند و راهی را که از ذهن و بدن شما عبور می کند برای انعکاس واضح آرام می کند. با محافظت از افکار ناخواسته شما می تواند طرز فکر شما درباره خود و دیگران را تغییر دهد. یکی از مهمترین قدرت های بهبود دهنده سنگ لابرادوریت تنظیم جریان خون برای کسب قدرت بیشتر از نظر جسمی و روحی است. گفته می شود که این راهی برای بازگشت بدن به حالت طبیعی است.

این سنگ اساساً از سدیم و آلومینو سیلیکات کلسیم تشکیل شده است و می تواند فعالیت های محافظتی را در داخل و خارج بدن ایجاد کند. بنابراین هر زمان که مراقبه می کنید ،سنگ  لابرادوریت اساساً مورد نیاز است.

 سنگ لابرادوریت چیست و چه خواص متافیزیکی دارد؟
سنگ لابرادوریت چیست و چه خواص متافیزیکی دارد؟

سنگ لابرادوریت و چاکراهای بدن

سنگ لابرادوریت عمدتا از دو چاکرای (چاکرای چشم سوم و تاج) تشکیل شده است اما همچنین برای داشتن همه چاکراهای جذاب در قلمرو قدرتمند آن در نظر گرفته شده است. چاکرای چشم سوم نیروها را برای روشن کردن و آزاد کردن آنچه که از دید پنهان شده است ، نشان می دهد ، در حالی که چاکرای تاج شما را تحت تأثیر قرار می دهد تا تحت تأثیر شیطان قرار نگیرد و باعث ایجاد ارتباط با وضعیت روحی شما می شود.

اما هر دو این چاکراها برای محافظت کار می کنند. این سنگ ، پیام هایی را ایجاد می کند که صدای بدن شما است تا شما برای توانایی بالاتر در روان ، مراقبه خرد و دانش آماده کند. استفاده از لابرادوریت سایه دار آبی به شما کمک می کند تا تعادل را حفظ کنید و همیشه آرامش را به شما می دهد. لابرادوریت طلایی تا زرد اثرات درمانی ایجاد می کند و انرژی را برای حمایت از معنای گسترده آن آزاد می کند.

اشکال مختلف لابرادوریت

سنگ لابرادوریت در هر شکل و شمایلی انعطاف پذیر است اما برش زدن آن به راحتی امکان پذیر نیست. برش این سنگ باید ساختار رنگی سنگ را حفظ کند تا مقاومت بلوری سنگ را به حداکثر برساند یا  این سنگ باید کاملاً صیقلی یا برش خورده باشد تا رنگ های مختلف خود را نمایش دهد. جواهرات لابرادوریت نیز به شکلی عظیم یا بدون شکل مشخص ، به شکل کشیده برای ایجاد ساختار نقاطی ، یا حتی در گروه های کوچکی از خوشه های کریستالی  به نام لابادوریت دانه ای شکل گرفته اند.

چگونه از سنگ لابرادوریت مراقبت کنیم؟

برای نگهداری لابرادوریت ، می توانید از یک پارچه نخی یا مخملی نرم استفاده کنید و این سنگ را در آن بپیچید و آن را جدا از سنگ های دیگر که خراش ایجاد می کند ، نگه داری کنید. باید این سنگ را از مواد شیمیایی مانند سفید کننده ، مواد شوینده یا مواد خشن و همچنین برخی از مواد آرایشی که ماندگاری بالایی دارند برای جلوگیری از لکه ها دور نگه داشته داشت.

شما می توانید این سنگ را در هر مکانی داخل خانه خود نگهداری کنید ، اما قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث نمایش عمیق تر رنگ می شود و ممکن است با گذشت زمان سنگ رنگ خود را از دست بدهد هرچند که رنگ این سنگ تاثیری در تولید انرژی آن ندارد.

 سنگ لابرادوریت چیست و چه خواص متافیزیکی دارد؟
سنگ لابرادوریت چیست و چه خواص متافیزیکی دارد؟

نحوه پاکسازی سنگ لابرادوریت

روش های زیادی برای تمیز کردن لابرادوریت وجود دارد. می توانید از هر آب روان ، آب نمک یا حتی آب حاصل از باران برای تمیز کردن این سنگ استفاده کنید. آب روان و قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آب  یا خیساندن طولانی مدت ممکن است رنگ این سنگ را تغییر دهد.

برای تمیز کردن سنگ با آب نمک می توانید آن را سریع خیس کرده و بشوئید و پس از گرفتن از دریا یا آب شور آن را در معرض نور آفتاب قرار ندهید. همچنین می توانید از آب باران برای تمیز کردن آن استفاده کنید ، هرچه آب مورد استفاده طبیعی تر باشد بازیابی انرژی سنگ بهتر صورت می گیرد. همچنین می توانید از صابون با مواد ملایم و بدون نیاز به مسواک آنرا تمیز کنید.

در آخر

سنگ لابرادوریت یک کریستال بسیار دلپذیر است که به زندگی شما وارد می شود ، به خصوص اگر کسی هستید که از باز شدن چاکرای گلو برای ارتباط بهتر ، باز کردن چاکرای قلب و ضربه زدن به آن و افزایش توانایی های روانی چشم سوم لذت می برید. حتی اگر فقط به دنبال سنگی زیبا هستید که  قدرت خلاقیتان را به جریان بیاندازد ، سنگ لابرادوریت همیشه آماده است تا در این موارد برای شما کار کند .

یک نگاه به درخشش شفق قطبی این سنگ و طرح های رنگی خواب آور که در زیر سطح این سنگ جادویی می چرخد ​​، باعث افزایش شهود شما خواهد شد. سلامتی ، ثروت خلاق و گسترش معنوی همه در انتظار شما هستند اگر به انرژی بی پایان سنگ  لابرادوریت روی بیاورید. نظر شما درباره این سنگ شگفت انگیز چیست؟ آیا سحر و جادوی این سنگ شما را به خود جلب کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا