Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

کپسول هیر اکتیواتور سان لایف چه کاربردی در ریزش مو دارد؟

ریزش مو همواره یکی از عارضه های ناخوشایندی است که می تواند بنابر دلایلی برای هرکسی اتفاق بیوفتد. کپسول هیر اکتیواتور سان لایف در دسته ی داروهای شیمیایی قرار دارد و مصرف کپسول هیر اکتیواتور سان لایف می تواند روند ریزش مو را کاهش داده و یا متوقف نماید. از خواص کپسول هیر اکتیواتور سان لایف دارا بودن ویتامین ها و املاح مفید در تقویت مو بوده و مزایا کپسول هیر اکتیواتور سان لایف بدست آوردن موهایی درخشان و زیبا و بدون ریزش است. خرید و فروش کپسول هیر اکتیواتور سان لایف در سراسر مکان های فروش مجاز مانند داروخانه ها به دلیل تجویز فراوان این داروی مهم در ریزش مو، انجام می گیرد. قیمت کپسول هیر اکتیواتور سان لایف نسبت به کیفت و دارا بودن ویتامین های ضروری مو مناسب است.

استفاده از داروهای شیمیایی ضد ریزش مو مانند کپسول هیر اکتیواتور سان لایف و … نسبت به بقیه روش های تقویت موی سر قیمت مناسب تری دارد. در ادامه به بررسی این کپسول و برخی مزایا و عوارض کپسول هیر اکتیواتور سان لایف می پردازیم. با ما همراه باشید.

کپسول هیر اکتیواتور سان لایف چه کاربردی در ریزش مو دارد؟
کپسول هیر اکتیواتور سان لایف چه کاربردی در ریزش مو دارد؟

خواص کپسول هیر اکتیواتور سان لایف ریزش مو چیست و چه درمانی دارد ؟

برای اینکه ریزش مو را رفع کنیم ابتدا باید بدانیم ریزش مو چیست و آیا رخ داده است؟ هنگامی که تعداد موهایی که در طول روز از دست می روند بیشتر از مقدار طبیعی باشد ، ریزش مو اتفاق افتاده است. ریزش مو می تواند به دلایل مختلفی در افراد اتفاق بیوفتد. مثلا دلایلی مانند کمبود ویتامین ها و املاح مورد نیاز رشد مو، استرس، عوامل محیطی و… . داروهایی مانند: کپسول ضد ریزش موی شرکت سان لایف، قرص پرفکتیل پلاتینیوم، کپسول هیر ویت، قرص نورکرین فارمامدیکو، قرص ریجن دایت اسی، قرص اکوفن، کپسول آناکپس، قرص سیستین (B6)، کپسول نوتری کپ در مبارزه با ریزش مو استفاده می شوند که در این مقاله به تفسیر کپسول هیر اکتیواتور سان لایف پرداخته ایم.

درمان ریزش مو به دلیل آسیب های جسمی با خواص داروی شرکت سان لایف

بیماری های شدید مانند آنفولانزا و یا تصادفات و جراحی ها می توانند عاملی برای ریزش مو باشند. این عوامل باعث ایجاد شوک در مراحل رشد مو شده و باعث تضعیف فولیکول آن و در نهایت عارضه ی ریزش خواهد شد. یکی از شوک های جسمی در زنان، بارداری می باشد. در برخی از زنان بعد از دوران بارداری و تولد نوزاد ریزش مو اتفاق می افتد.

خواص کپسول هیر اکتیواتور سان لایف می تواند برای کاهش و درمان این ریزش مو استفاده شود تا از استرس و ناراحتی های عوارض ریزش مو و کم پشتی آن جلوگیری به عمل آید.

کپسول هیر اکتیواتور سان لایف چه کاربردی در ریزش مو دارد؟
کپسول هیر اکتیواتور سان لایف چه کاربردی در ریزش مو دارد؟

مزایا کپسول هیر اکتیواتور سان لایف برای درمان ریزش مو ناشی از فقر آهن

در بین افراد جامعه زنان به مقدار بیشتری دچار فقر آهن یا کم خونی می شوند که یکی از عوامل مهم در ریزش موهاست. تقریبا از هر ۱۰ بانوی بالغ ۱ نفر به کمبود آهن در بدن و عوارض آن مبتلاست. فقر آهن شایع ‌ترین نوع کم خونی است. وقتی آهن به اندازه به بدن نرسد، آن هم نمی تواند به مقدار لازم هموگلوبین تولید کند. با کمبود هموگلوبین در بدن گردش خون و اکسیژن رسانی به سلول های پوست سر به خوبی انجام نمی شود و فولیکول های مو ضعیف شده و منجر به ریزش مو می شود. این عامل همچنین طاسی الگوی زنانه و مردانه را افزایش می دهد.است. مصرف کپسول سان لایف می تواند فقر آهن در بدن را از بین برده و با رساندن آهن مورد نیاز بدن ساخت هموگلوبین و اکسیژن رسانی به پوست را بیشتر کند.

خواص کپسول سان لایف را می شناسید ؟

  • این کپسول منبعی غنی از ویتامین، مواد معدنی و آمینو اسید (ال آرژنین) های ضروری می باشد.
  • مصرف کپسول هیر اکتیواتور سان لایف تارهای مو را ضخیم کرده، موجب توقف ریزش مو و تقویت رشد آن می گردد و درخشندگی ساقه ی موها از مزایا استفاده از آن می باشد.
  • این داروی ارزشمند امکان استفاده چه در بانوان و چه در آقایان دارد.
  • فاقد گلوتن است و برای بیمارانی که مبتلا به سلیاک و عدم تحمل لاکتوز هستند نیز امکان استفاده دارد.
  • زخم ها و التهابات را التیام می بخشد.
  • سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.
  • بر پر پشتی موی سر می افزاید.
  • رنگ مصنوعی، طعم دهنده و نگهدارنده در کپسول شرکت سان لایف استفاده نشده است و بنابراین ایجاد حساسیت در مصرف کننده نمی کند.

ترکیبات کپسول هیر اکتیواتور سان لایف شامل چیست ؟

فواید سیستئین در کپسول سان لایف چیست؟

سیستئین در تشکیل پروتئین، فرآیند متابولیسم انرژی، سنتز اسید های چرب و تقویت سیستم ایمنی نقش بسزایی دارد، یکی از ترکیبات اصلی موجود در پوست مو و ناخن ها سیستئین بوده و ضخامت ساقه مو را افزایش داده و رشد مو را نیز تحریک می نماید. سیستئین در کلاژن سازی نقش ایفا می کند و موجب ایجاد خاصیت الاستیکی پوست و افزایش استحکام ناخن و موها می شود. چیزی بالغ بر ۱۰ درصد پوست و مو از این آمینواسید ساخته شده است. وجود این آمینو اسید مزایا کپسول هیر اکتیواتور سان لایف در ریزش مو را افزایش می دهد.

متیونین موجود در داروی ضد ریزش موی شرکت سان لایف برای چیست ؟

اسید آمینه ضروری دیگر که با خواص قوی آنتی اکسیدان شناخته می شود و منبع غنی سولفور، که از بیماری های مربوط پوست، مو و ناخن جلوگیری می كند متیونین است. متیونین همچنین از نازکی تارهای مو ممانعت کرده و اینگونه از پوک شدن و ایجاد موخوره در موها جلوگیری کرده و به رشد بیشتر موها کمک می کند. این محصول شرکت سان لایف با داشتن این ماده ی مغذی به بهبود وضعیت موها کمک شایانی می کند.

معجزه چای سبز در خواص کپسول هیر اکتیواتور سان لایف در ریزش مو

عصاره چای سبز به دلیل سرشار بودن از آنتی اکسیدان ها می توانند با رادیکال های آزاد که مضرات زیادی را به بدن و من جمله مو ها وارد می کنند مقابله کند. قرار گرفتن در محیط هایی آلوده به انواع آلودگی ها مانند: آلودگی هوا، دود سیگار و قلیان و همچنین قرار گرفتن در معرض نور خورشید همه و همه به افزایش رادیکال های آزاد کمک می کنند. مصرف کپسول هیر اکتیواتور به دلیل دارا بودن عصاره ی چای سبز در درمان ریزش و تقویت مو مفید است.

کپسول هیر اکتیواتور سان لایف چه کاربردی در ریزش مو دارد؟
کپسول هیر اکتیواتور سان لایف چه کاربردی در ریزش مو دارد؟

ویتامین C برای درمان ریزش مو چه می کند ؟

ویتامین C که در این کپسول موجود است با افزایش گردش خون در مویرگ های پوست سر باعث سلامت پوست سر شده و رشد موها را تقویت کرده و مو را از آسیب های احتمالی نیز حفاظت می کند. ویتامین C علاوه بر این با افزایش سیستم ایمنی بدن به حفظ سلامتی نیز کمک می کند.

نقش ویتامین E موجود در کپسول چیست ؟

ویتامین E  که در این کپسول موجود است، آنتی اکسیدانی است که با خنثی کردن رادیکال آزاد ریشه مو علاوه بر بهبود خون رسانی به ریشه موها، باعث خنثی شدن اثرات سو مواد غذایی نا مناسب می شود. ویتامین E با تاثیرات مطلوب بر پوست به عنوان ماده ای موثر در رشد موها مورد توجه قرار گرفته است. ویتامین E گردش خون در پوست سر را بهبود بخشیده و درخشش و زیبایی را به موها هدیه می دهد.

کاربرد روی موجود در کپسول سان لایف در ریزش مو  چیست ؟

کمبود روی منجر به ریزش مو و دیگر مشکلات پوستی می گردد. بیماری های پوستی مانند آکنه، اگزما می توانند با مصرف روی درمان شوند و همچنین روی به رشد مو و تقویت آن نیز کمک می نماید. روی با افزایش گلبول های سفید خون سیستم ایمنی بدن را تقویت می نماید. روی همچنین در فرآیند های بدن مانند: ساخت سلول، تعادل هورمونی، کنترل و تنظیم ترشح غدد چربی، سنتز پروتئین ها و در نتیجه سنتز کلاژن نقش دارد. کاربرد کپسول هیر اکتیواتور سان لایف با دارا بودن این عنصر مفید بسیار در ریزش مو موثر واقع می شود.

نکته

عصاره ارزن طلایی که فاقد گلوتن است، عصاره هسته انگور که سرشار از ویتامی E و اسید لینولئیک یک اسید چرب است، سلنیوم که یک آنتی اکسیدان است و بیوتین (B7) که یک ویتامین در تحریک تولید کراتین است دیگر مواد مفید موجود در این داروی شیمیایی و ضد ریزش مو هستند.

کپسول هیر اکتیواتور سان لایف چه کاربردی در ریزش مو دارد؟
کپسول هیر اکتیواتور سان لایف چه کاربردی در ریزش مو دارد؟

عوارض کپسول هیر اکتیواتور سان لایف را می دانید؟

این دارو به عنوان مکمل استفاده می شود و عوارض دارویی خاصی در افراد سالم ندارد، اما در موقع مصرف آن به موارد زیر باید دقت نمود:

  • در صورت دارو های دیگر یا ابتلا به بیماری خاص، قبل از مصرف آن حتما با پزشک مربوطه مشورت بعمل آید.
  • در زنان باردار و یا شیرده، قبل از مصرف با پزشک مشورت گردد.
  • این فرآورده صرفا مکمل غذایی بوده و در تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری نقشی ندارد.
  • بهتر است مانند انواع دیگر داروها در مکانی خشک و خنک و دور از نور خورشید و دسترس کودکان نگهداری شود.
  • برای ارز بین بردن عوارض کپسول هیر اکتیواتور سان لایف از همان دوز توصیه شده در روز مصرف گردد یعنی یک کپسول در هر روز.

تولید و نحوه ی خرید و فروش و قیمت کپسول هیر اکتیواتور سان لایف

تولید کپسول هیر اکتیواتور سان لایف در کشور آلمان و توسط شرکت سان لایف انجام می شود و کشور ما ایران وارد کننده ی این کپسول دارویی ارزشمند است. خرید و فروش کپسول هیر اکتیواتور سان لایف در داروخانه ها انجام گرفته و طبق نظر پزشک دارو ساز به مصرف کنندگان پیشنهاد و عرضه می گردد. تاریخ انقضا کپسول هیر اکتیواتور سان لایف بر روی بسته بندی آن درج شده است و معمولا بین ۶ ماه تا ۳ سال انقضا دارد. قیمت کپسول هیر اکتیواتور سان لایف با توجه به کاربردی بودن آن مناسب است و در مقایسه با دیگر روش های درمانی مو مانند مزوتراپی و PRP و میکرونیدیلینگ قیمت بصرفه تری در بازار داراست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا