Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیاییکشاورزی و دامپروریمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید اسید فرمیک | کاربرد اسید فرمیک چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد اسید فرمیک و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید اسید فرمیک دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش اسید فرمیک در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان اسید فرمیک در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت اسید فرمیک نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش اسید فرمیک به روزرسانی می‌شود.

اسید فرمیک یا اسید متانوئیک، ساده ترین اسید کربوکسیلیک موجود و مایعی بی رنگ، خورنده و فرار با بوی تند است. اسید فرمیک در آب و بسیاری از حلال‌های قطبی حل می شوند و تا حدودی با هیدروکربن‌ها قابل ترکیب است.

این ماده که به نام جوهر مورچه نیز شناخته می شود اولین بار با آنالیز بخارات حاصل از تجمع گونه خاصی از مورچه کشف شد ولی در حشرات دیگر نیز وجود دارد. وبسایت نشریه جهان شیمی فیزیک در این مقاله شما را با این ماده بیشتر آشنا می کند.

مراکز خرید و قیمت فروش اسید فرمیک در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش اسید فرمیک و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان اسید فرمیک در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده اسید فرمیک در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید اسید فرمیک در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش اسید فرمیک را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.
اسید فرمیک و نمک های آن در درجه اول در صنایع تولید خوراک دام به عنوان ماده نگهدارنده و آنتی باکتریال مورد استفاده قرار می گیرند. این ماده در تولید چرم و ضد یخ نیز کاربرد دارد و سایر کاربردهای آن شامل رنگ آمیزی و پرداخت منسوجات، تولید افزودنی های غذایی، تولید لاستیک طبیعی، مایعات حفاری و فرآیندهای مختلف شیمیایی است.

براساس آمار منتشر شده در سال ۲۰۱۹ تولید این ماده حدود ۶۲۱۰۰۰ تن در روز بوده است که عمدتا از طریق هیدرولیز متیل فرمات تولید می شود اما با اسیدولیز کردن نمک های فرمات نیز می توان آنرا تولید کرد.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

ویژگی های شیمیایی اسید فرمیک + قیمت خرید و فروش

اگرچه اسید فرمیک در دمای اتاق نسبتا پایدار است اما در برابر حرارت ناپایدار است و به سرعت تجزیه می شود. اسید فرمیک یک اسید آلی کارآمد و سازگار با محیط زیست برای بسیاری از کاربردها است. این ماده در صنعت داروسازی نیز برای تولید مواد دارویی فعال استفاده می شود.

این ماده شیمیایی در غلظت های بالا خطرناک است اما در محصولات غذایی با رقت های خاص به عنوان نگهدارنده عمل کرده و در محصولات کشاورزی به عنوان سموم دفع آفات استفاده می شود.

اسید فرمیک در حال حاضر برای جلوگیری از یخ زدگی جاده ها در زمستان در برخی کشورها به صورت نمک های مختلف جایگزین نمک های سنتی شده است زیرا با محیط زیست سازگارتر بوده و خیلی موثرتر عمل می کند.

در حال حاضر صنعت کشاورزی مصرف درصد بالایی از اسید فرمیک را در سراسر جهان به خود اختصاص می دهد. این ماده به دلیل خاصیت ضد باکتریایی طبیعی به عنوان نگهدارنده آنتی باکتریال مورد استفاده قرار می گیرد. در این صنعت اسید فرمیک بیشتر به عنوان افزودنی غذایی مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب به خوراک دام و سیلوها اضافه می شود.

این ماده در سیلوها عملکرد دوگانه دارد و علاوه بر اثرات ضد میکروبی باعث می شود سیلو در دمای پایین تری تخمیر شود و ضمن افزایش ارزش غذایی، زمان کلی برای تولید محصول نهایی را کاهش می دهد.

اقدامات احتیاطی در رابطه با اسید فرمیک و قیمت خرید

این ماده شیمیایی بسته به غلظت آن می تواند ایمن یا خطرناک باشد. در حالت عادی ما در معرض مقدار کمی از این ماده قرار می گیریم که عوارضی در پی نخواهد داشت.

اما تماس با غلظت های بالای این ماده به دلیل خاصیت خورندگی اسید فرمیک می تواند خطرناک باشد. تماس مستقیم، استنشاق و بلع فرم غلیظ اسید فرمیک باعث آسیب دیدگی شدید می شود و باید از آن اجتناب کرد.

اگرچه این اسید در غلظت های غیر طبیعی بسیار خطرناک است اما در واقع یک ماده افزودنی بسیار مفید و کاربردی در صنایع غذایی، شیمیایی و صنعت است.

این ماده هنگام مصرف در مقادیر طبیعی، خیلی سریع و به راحتی توسط بدن ما متابولیزه می شود و به صورت ایمن و سالم از بین می رود. با این وجود، مشخص شده است که مصرف مقادیر بسیار بالای اسید فرمیک می تواند منجر به آسیب کلیه و کبد شود به همین دلیل در کاربرد این ماده باید دقت زیادی به خرج داد.

 

 

حقایق جذاب در رابطه با اسید فرمیک + کاربرد فرمیک اسید

دانشمندان معتقدند که اسید فرمیک در شکل گیری حیات بر روی کره زمین نقش داشته است و این ماده در سال ۱۹۷۰ اولین بار در فضای بین سیاره ای یافت شد و در شهاب سنگ ها نیز وجود دارد.

این ماده شیمیایی ساختار ساده ای دارد و ممکن است در شکل گیری اسیدهای آمینه پیچیده تر و اسیدهای نوکلئیک موجود در موجودات زنده نقش داشته باشد. اسیدهای آمینه بلوک ساختاری پروتئین ها و اسیدهای نوکلئیک بلوک های ساختاری DNA (دی اکسی ریبونوکلئیک اسید) و RNA (اسید ریبونوکلئیک) هستند.

بررسی منشاء حیات موضوع جالبی است که همواره مورد تحقیق است و ممکن است مواد شیمیایی ساده ای مانند این اسید که در زندگی کنونی ما بسیار حائز اهمیت هستند در گذشته های دور از اهمیت بیشتری برخوردار بوده باشند.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های اسید فرمیک

نام ماده فرومیک اسید (Formic acid)
فرمول مولکولی CH₂O₂
جرم مولی ۴۶.۰۳ g/mol
چگالی (دانسیته) ۱.۲۲ g/cm³
نقطه ذوب ۸.۳ °C
نقطه جوش ۱۰۰.۸ °C
دیگر نام ها جوهر مورچه

 

کاربرد اسید فرمیک

اسید فرمیک عمدتا به عنوان یک ماده افزودنی و ضدعفونی کننده در مراقبت از حیوانات استفاده می شود. بخش قابل توجهی از اسید فرمیک تجاری ساخته شده برای کشاورزی در سراسر جهان استفاده می شود. از آنجایی که اسید فرمیک دارای ویژگی های طبیعی ضد باکتریایی است، به طور فزاینده ای به صورت یک نگهدارنده ضد باکتری و یک آفت کش استفاده می شود.

این ماده شیمیایی به طور معمول در صنعت کشاورزی به شکل نگهدارنده مواد غذایی استفاده می شود. همچنین در خوراک دام و سیلو نیز از اسید فرمیک استفاده می شود. این ترکیب هنگامی که روی سیلاژ اعمال می شود عملیات دوگانه را انجام می دهد.

اسید فرمیک نیز به عنوان منبع ذرات هیدرید در علوم طبیعی آلی استفاده می شود. به همین ترتیب در هیدروژناسیون متحرک به عنوان منبع هیدروژن استفاده می شود. این ماده همچنین در مرکز تحقیقاتی به ‌عنوان منبع از مونوکسید کربن مورد استفاده قرار می‌ گیرد. به عنوان مثال، اسید فرمیک منبعی برای فرمیل در ساخت تولوئن متیل آنیلین به N-متیل فرمانیلید است.

خرید اسید فرمیک برای مصارف کشاورزی

کشاورزی مسئول بخش بسیار مهمی از استفاده از اسید فرمیک در سراسر جهان است. با توجه به خواص ضد باکتریایی ذاتی، اسید فرمیک به عنوان یک عامل اتصال دهنده ضد باکتری و یک آفت کش استفاده بسیار قوی را به دست آورده است. بیشترین کاربرد را به عنوان افزودنی غذایی در این زمینه دارد و اغلب برای خوراک دام و سیلو استفاده می شود.

این ترکیب علاوه بر ارائه خواص ضد باکتریایی، سیلو را قادر می‌ سازد تا تخمیر را در دمای پایین‌ تر آغاز کند و در عین حال باعث افزایش فواید مواد مغذی محصول نهایی می‌ شود.

فروش اسید فرمیک سوئدی

اسید فرمیک سوئدی یکی از انواع فرمیک اسید موجود در بازار است که برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب را می توانید به صورت آنلاین از شرکت های فروش مواد شیمیایی خریداری نمایید.

پرسش های رایج در مورد اسید فرمیک

قیمت اسید فرمیک در بازار به چه عواملی بستگی دارد؟
قیمت خرید و فروش اسید فرمیک به عواملی مثل نرخ دلار، درصد خلوص، برند تولید کننده، مرغوبیت و سود فروشنده بستگی دارد. برای اطلاع از آخرین قیمت اسید فرمیک می ‌توانید با فروشندگان معرفی شده در این مقاله تماس بگیرید.

قیمت اسید فرمیک چینی

اسید فرمیک چینی با گریدهای مختلف در بازار ایران موجود است و شما به راحتی می توانید آن را به صورت اینترنتی سفارش داده و مورد مصرف قرار دهید.

اسید فرمیک چیست و چه کاربردهایی دارد؟
اسید فرمیک چیست و چه کاربردهایی دارد؟

قیمت خرید اسید فرمیک صنعتی

اسید فرمیک صنعتی یکی از گریدهای موجود در بازار برای کاربردهای صنعتی است. اسید فرمیک یکی از مهمترین مصارف صنعتی در ساخت چرم است. ثابت شده است که اسید فرمیک برای استفاده در این روش ایده آل است زیرا بسیار اسیدی است. در حالی که اسید فرمیک بیشتر در تولید چرم استفاده می شود، در حال حاضر توسط سایر صنایع در فرآیند رنگرزی و تکمیل منسوجات استفاده می شود. در بسیاری از سیستم های تولید لاستیک، اغلب به طور گسترده ای به عنوان منعقد کننده استفاده می شود.

علیرغم استفاده از آن در آماده سازی چرم حیوانات، در صنایع نساجی و تولید محصولات الاستیک نیز کاربرد دارد. اخیراً در کشورهایی مانند اتریش و سوئیس برای کمک به مقابله با شرایط خطرناک خیابان ها نیز استفاده می شود.

این کشورها اکنون از فرمات هایی استفاده می کنند که نمک های استخراج شده از اسید فرمیک هستند و برای مبارزه با زمستان های سرد و بزرگراه های بسیار خطرناک است. این فرمات ها نه تنها قابل توجه تر از نمک های معمولی هستند بلکه به طور طبیعی دوستدار طبیعت نیز هستند.

اسید فرمیک معمولا به صورت مخلوط با اسید سیتریک استفاده می شود زیرا اگر به تنهایی استفاده شود قادر به حذف رسوبات اکسید آهن نیست. یکی از زمینه هایی که اسید فرمیک در آن مفید است، مواد شیمیایی صنعتی موجود در اسیدهای مونو کربوکسیلیک اشباع است. این ترکیب به عنوان یک عامل کاهنده برای کاهش دی کرومات پتاسیم و سدیم بسیار مفید است. این ترکیب به عنوان یک آفت کش بسیار شناخته شده است و برای جلوگیری حملات انواع مختلف آفات مفید است.

اسید فرمیک یک اسید قوی است که به طور کامل در یک محلول آبی تجزیه می شود. در حالی که یک اسید ضعیف تا حدی در یک محلول آبی تجزیه می شود. این ترکیب به طور طبیعی در نیش زنبورها و مورچه ها وجود دارد و می تواند از تقطیر مورچه ها نیز به دست بیاید.

قیمت فروش اسید فرمیک خوراکی

اسید فرمیک یک اسید طبیعی است که به عنوان نگهدارنده استفاده می شود. معمولا به طور تجاری برای استفاده در صنعت از طریق واکنش شیمیایی تولید می شود. ممکن است برای جلوگیری از رشد میکروارگانیسم ها مستقیماً به غذا اضافه شود و برای درمان خوراک دام نیز استفاده می شود.

قیمت اسید فرمیک

قیمت اسید فرمیک به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که از بین آنها می توان به گرید و خلوص این ترکیب اشاره کرد. برای آگاهی از قیمت این ماده شیمیایی می توانید به سایت های فروش مواد شیمیایی مراجعه نمایید.

عوارض اسید فرمیک + قیمت فروش فرمیک اسید

تنفس اسید فرمیک می تواند باعث سوزش چشم و بینی، گلودرد، سرفه، سفتی قفسه سینه، سردرد و گیجی شود. در موارد شدید می تواند باعث تنگی نفس و خس خس سینه شود. تماس پوست با اسید فرمیک می تواند باعث درد، سوختگی و زخم شود.

این اسید با مهار عملکرد سیتوکروم اکسیداز میتوکندری باعث هیپوکسی هیستوتوکسیک می شود. البته اسید فرمیک مهارکننده ضعیف تری نسبت به آنیون های سیانید و هیدروسولفید است.

قیمت خرید انواع اسید فرمیک

در حال حاضر انواع اسید فرمیک با گریدهای مختلف برای کاربرد در صنایع در دسترس است. شما می توانید بر اساس اهداف کاربردی خود هر یک را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

قیمت خرید اسپری اسید فرمیک

تولید کنندگان اسید فرمیک برای راحتی مصرف کنندگان آن را تولید و به بازار عرضه کرده اند البته این محصول با داشتن درصدهای مختلفی از اسید فرمیک طراحی شده است. استفاده از این محصول بسیار آسان و کم خطر است و زنبورداران می توانند به صورت کلی یا جزئی اقدام به خرید این محصول نمایند. برای تاثیرگذاری این اسپری قبل از استفاده بهتر است همه درزهای کندو را کاملا بپوشانید و در زمانی که عسل در کندو وجود دارد نباید از این محصول استفاده کنید. این اسپری قابل استفاده برای حداقل ۲۰۰ کندوی آلوده است و می تواند به راحتی و در مدت زمان کوتاهی کندوهای مورد تهاجم کنه ها را کاملا پاکسازی کند.

اسپری اسید فرمیک یکی از روش های مقابله با آفاتی مانند کنه های واروا و کنه زنبور عسل است. این اسپری همچنین در مرغداری ها برای مقابله با باکتری سالمونلا بر روی خوراک آنها استفاده می شود. این اسپری از فساد و پوسیدگی علوفه تازه خشک شده و در صنعت خوشبوکننده‌ها نیز کاربرد دارد.

خرید اسید فرمیک

خرید اسید فرمیک به روش های مختلفی از جمله خرید آنلاین و حضوری از شرکت های تولید و توزیع مواد شیمیایی امکان پذیر است. شما می توانید این ماده شیمیایی برای اهداف مختلف استفاده نمایید.

فروش اسید فرمیک

خرید و فروش اسید فرمیک بازار گسترده ای دارد. این ترکیب شیمیایی با گریدهای مختلف در دفاتر فروش مواد شیمیایی به فروش می رسد. شما می توانید این ترکیب را به راحتی از بازار تهیه نمایید.

فروش اسید فرمیک مایع

اسید فرمیک مایع با درصدهای مختلف در بازار موجود است و برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. اسید فرمیک یکی از مواد شیمیایی بسیار پرکاربرد در صنایع مختلف است.

اسید فرمیک به عنوان وسیله ای برای محدود کردن گونه های سالمونلا به جیره طیور اضافه می شود. همچنین می تواند سایر پاتوژن های منتقله از غذا هم در خوراک و هم به طور بالقوه در دستگاه گوارش پس از مصرف را از بین ببرد.

قیمت فروش اسید فرمیک ۸۵ درصد

اسید فرمیک ۸۵ درصد یکی از انواع فرمیک اسید در دسترس است که برای مقابله با کنه ها و استفاده در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. اسید فرمیک ساده ترین اسید کربوکسیلیک است که حاوی یک کربن است. به طور طبیعی در منابع مختلف از جمله سم نیش زنبور و مورچه وجود دارد و یک معرف مصنوعی آلی مفید است. این ترکیب عمدتا به عنوان یک عامل نگهدارنده و ضد باکتری در خوراک دام استفاده می شود.

قیمت اسید فرمیک

اسید فرمیک یک ماده آلی است که به صورت یک مایع بی رنگ با بوی تیز تولید و به بازار عرضه می شود. این اسید همچنین قابل اشتعال بوده و در دمای بالا ممکن است مخلوط انفجاری بخار/هوا را تشکیل دهد.همچنین این مایع بی رنگ در استون، بنزن، گلیسیرین و اتانول و در مخلوط در آب کاملا محلول است و با توجه به قابلیت اختلاط بالا در صنایع مختلف مانند کشاورزی، پزشکی، غذایی، شیمیایی کاربردهای فراوانی دارد. اسید فرمیک به صورت طبیعی در نیش بعضی از حشرات وجود دارد و به صورت صنعتی نیز در آزمایشگاه تولید می شود که با توجه به نوسانات بازار و خلوص آن برای کاربردهای مختلف قیمت گذاری و به فروش می رسد.

خرید اسید فرمیک زنبورداری

اسید فرمیک به عنوان یک محصول محافظت کننده توسط زنبورداران برای از بین بردن حشرات به ویژه کنه زنبورعسل استفاده می شود. البته برای این منظور باید از اسید فرمیک ۶۵ تا ۸۵ درصد استفاده کرد که دارای ظاهر ژله مانند است. به منظور استفاده و از بین بردن کنه های درون کندوعسل مقداری از این اسید را درون کندو قرار می دهند که این ماده تبخیر شده و به صورت بخار می تواند کنه ها را از بین ببرد. البته در هنگام استفاده از این ماده آلی باید دقت شود که با عسل های درون کندو برخورد نداشته باشد زیرا می تواند موجب مسمومیت شود.

خرید اسید فرمیک زنبورداری

اسید فرمیک برای استفاده در زنبورداری باید دارای خلوص خاصی باشد به همین منظور اکثر زنبورداران اسید فرمیک ۶۵ درصد را انتخاب و خریداری می کنند. از این ماده غالبا هنگامی که ملکه تخم ریزی می کند، استفاده می شود زیرا در این زمان اغلب کنه ها به کندو حمله کرده و با تاثیر بر روی تخم ها و تغذیه از زنبورها باعث به وجود آمدن زنبورهای ناقص می شود. البته بهترین زمان استفاده از اسید فرمیک در روزهای آفتابی است که دما حدود ۱۵ درجه سانتی گراد باشد بنابراین می توان گفت بهترین زمان تاثیر گذاری این ماده استفاده در اواخر تابستان و اوایل پاییز است که مقدار زیادی از عسل ها برداشت شده است.

اسید فرمیک کاربرد

اسید فرمیک به عنوان یک ماده پرکاربرد در صنایع مختلف استفاده می شود. اما می توان گفت استفاده اصلی از این اسید به عنوان یک ماده افزودنی برای بالا بردن ماندگاری و یک عامل ضد باکتری در خوراک دام است. بدین معنا که هنگامی که بر روی یونجه تازه یا علوفه های دیگر پاشیده می شود، فرآیندهای پوسیدگی متوقف می کند و باعث می شود این مواد غذایی ارزش مغذی خود را طولانی تر حفظ کنند. به همین دلیل به طور گسترده ای برای حفظ خوراک زمستانی برای گاو و سایر چهارپایان استفاده می شود. همچنین در صنعت نساجی برای برنزه شدن چرم و به عنوان عنصر فعال در بعضی از برندهای حذف کننده آهک خانگی نیز استفاده می شود.

فروش اسید فرمیک برای کنه

اسید فرمیک یکی از ساده ترین اسیدهای موجود است که فرمول ساختاری آن، خواص شیمیایی و فیزیکی این اسید را تعیین می کند و دارای کاربردهای متعددی در صنایع مختلف است. یکی از این کاربردها استفاده از آن برای از بین بردن حشراتی مانند کنه است. برای این منظور باید از اسید فرمیک با خلوص حدود ۶۵ درصد استفاده کرد. زنبورداران اغلب برای جلوگیری و یا زمانی که کندوعسل مورد تهاجم کنه ها قرار گرفته است از این اسید استفاده می کنند. اسید فرمیک زمانی که در کندو قرار داده می شود بخار شده و این بخار موجب می شود کنه ها و حتی تخم های آنها به راحتی از بین بروند البته این اسید تاثیری بر روی زنبور ها و عسل موجود در کندو ندارد بنابراین زنبورداران بدون نگرانی از این اسید استفاده می کنند.

قیمت فروش اسید فرمیک مورچه

اسید فرمیک در طبیعت در نیش مورچه به صورت کاملا طبیعی وجود دارد به همیم دلیل به آن اسید جوهر مورچه نیز می گویند. همچنین احساس درد ناشی از نیش مورچه نیز به دلیل واکنش این اسید موجود در نیش مورچه با پوست است که موجب می شود گیرنده های درد فعال شده و درد احساس شود. این اسید همچنین فعالیت ضد باکتری دارد به همین دلیل برای مقاصد مختلف مانند یک عامل نگهدارنده در خوراک دام و به عنوان یک محافظ می تواند از رشد باکتریایی بر روی آنها در طول ذخیره سازی جلوگیری کند. به علاوه به عنوان یک ماده آلی برای از محافظت از عسل و زنبورهای زنبورداران و برای ساخت ایزوبوتانول از CO2 و به عنوان یک عنصر اصلی در سلول های سوختی مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید اسید فرمیک

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید اسید فرمیک از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید اسید فرمیک، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان اسید فرمیک را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید اسید فرمیک با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

 




نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. اسید فرمیک کاربرد

    آفتکش اسید فرمیک بدون شک یک انتخاب مناسب برای کشاورزان محسوب میشود. تنها ابهامی که باقی می ماند این هست: اسید فرمیک به عنوان یک آفت کش موثر برای چه درختان و میوه هایی هم سازگار است و هم. اثربخشی بهتری دارد؟ این سوال واقعا کلیشه ای نیست، خیلی ها از آن بی اطلاع هستند.

  2. اسید فرمیک زنبورداری معمولا باید چند درصد باشد؟

    بهترین زمان استفاده از اسید فرمیک برای از بین بردن کنه های درون کندو چه زمانی است؟

    شیوه استفاده دقیق از اسید فرمیک برای زنبورداران را با جزییات توضیح دهید؟

  3. الف: قیمت اسید فرمیک در بازار بجز نرخ دلار تابع چه عوامل دیگری است؟

    ب: ساده ترین شیوه اسید فرمیک مرغوب، از نامرغوب چیست؟

    ج: بهترین اسید فرمیک موجود در بازار ایران از تولیدات کدام کشور است؟ و با چه برندی در بازار شناخته می شود؟

  4. متاسفانه کندوی ما دچار آفت کنه شده و تعداد زیادی از زنبورهای ما تلف شده. چیزی که برای من اهمیت دارد؛ این است که آیا استفاده از اسپری اسید فرمیک روی کیفیت عسل تولید شده اثری دارد؟

    برای کندوهای آفت زده چه میزانی اسپری اسید فرمیک باید استفاده شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا