Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آرایشی و بهداشتیصنایع شیمیاییغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید پلی وینیلی الکل | کاربرد پلی وینیلی الکل چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد پلی وینیل الکل و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید پلی وینیل الکل دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش پلی وینیل الکل در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان پلی وینیل الکل در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت پلی وینیل الکل نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش پلی وینیل الکل به روزرسانی می‌شود.

پلی وینیل الکل پودری سفید رنگ یا کرمی، شفاف، بی بو و بی مزه است که کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد. پلی وینیل الکل همچنین به عنوان PVA ، PVOH یا PVAL شناخته می شود و یک پلیمر سنتتیک با خاصیت عالی برای تشکیل فیلم، امولسیفایر و با خواص چسبندگی برجسته است.

وبسایت نشریه جهان شیمی فیزیک در این مقاله به معرفی بیشتر پلی وینیل الکل می پردازد. این ترکیب با پلیمریزاسیون وینیل استات به پلی وینیل استات و به دنبال آن یک واکنش الکلیزاسیون تولید می شود. پلی وینیل الکل در آب محلول است، در اتانول کمی حل می شود اما در سایر حلالهای آلی نامحلول است. محلول‌های آبی خالص حاصل از این ماده خنثی یا اسیدی ضعیف و مستعد رشد قارچ هستند.

پلی وینیل الکل به عنوان ماده دارویی، اشک مصنوعی و همچنین در ساخت روکش برای اسفنج های مصنوعی، لوازم آرایشی و سایر محصولات استفاده می شود.

 

مراکز خرید و قیمت فروش پلی وینیلی الکل در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش پلی وینیلی الکل و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان پلی وینیلی الکل در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده پلی وینیلی الکل در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید پلی وینیلی الکل در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش پلی وینیلی الکل را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

ویژگی‌ های پلی وینیل الکل + قیمت خرید پلی وینیل الکل

این ترکیب در بین پلیمرها یک ترکیب منحصر به فرد است زیرا مثل سایر پلیمرها از تکرار واحدهای پلیمری ساخته نمی شود بلکه با حل کردن یک پلیمر دیگر به نام پلی وینیل استات در الکلی مانند متانول و تیمار آن با یک کاتالیزور قلیایی مانند هیدروکسید سدیم تولید می شود.

این ماده شیمیایی به دلیل سازگاری با محیط زیست و تمایل اندک برای چسبیدن به پروتئین ها و همچنین سمیت پایین، کاربرد گسترده ای در پزشکی دارد. این ماده در تعویض غضروف ها، تولید لنزهای تماسی و قطره های چشمی مورد استفاده قرار می گیرد.

این ترکیب کاربرد گسترده و برجسته ای در صنایع غذایی دارد و خصوصا برای بسته بندی مواد غذایی یک انتخاب عالی به نظر می رسد چون از نفوذ اکسیژن به داخل بسته بندی جلوگیری کرده، در آب محلول است و به راحتی تجزیه می شود.

کاربرد پلی وینیل الکل در صنایع غذایی

یکی از مهمترین کاربردهای صنعتی این ماده شیمیایی در بسته بندی مواد غذایی است زیرا مانع تشکیل رطوبت حاصل مواد غذایی شده و فیلم ایجاد شده توسط آن بسیار نازک و ضد آب است. پلی وینیل الکل ممکن است در مواد غذایی با رطوبت بالا به منظور حفظ طعم رضایت بخش، بافت و کیفیت مواد غذایی مورد استفاده قرار گیرد.

این ماده شیمیایی برای تولید شیرینی نیز ممکن است جهت حفظ یکپارچگی مواد تشکیل دهنده حساس به رطوبت مورد استفاده قرار بگیرد. مقدار قابل قبول استفاده از این ماده در پوشش های ضد آب ۲.۳ mg PVA/cm۲ است که این مقدار برحسب هر دسته مواد غذایی و حساسیت آنها نسبت به رطوبت و محصول نهایی متفاوت است.

محصولات غذایی که در آن این ماده شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد دارای pH خنثی بوده و در صورت نگهداری در دمای پایین یا در دمای دمای اتاق، PVA تجزیه نخواهد شد و ساختار این ماده به گونه ای است که واکنش قابل چشم پوشی بین آن و مواد تشکیل دهنده مواد غذایی رخ می دهد.

کشش سطحی پایین پلی وینیل الکل باعث می شود محلول های آبی حاصل، امولسیون پایداری تشکیل دهند و برای تولید کلوئید مورد استفاده قرار بگیرند.

سایر موارد کاربرد وینیل الکل

پلی وینیل الکل یک رزین ارگانیک طبیعی یا مصنوعی است که از ماده ای غیر کریستالی یا چسبناک ساخته شده است. از این رو، اغلب به عنوان نقطه شروع برای ایجاد رزین های دیگری مانند پلی وینیل بوتیرال (PVB) یا پلی وینیل فرمال (PVF) استفاده می شود.

این ماده به طور گسترده ای برای تقویت نخ و پارچه ها در نساجی مورد استفاده قرار می گیرد، این ماده به ویژه برای افزایش مقاومت منسوجات در مقابل روغن ها و گریس ها بکار می رود.

این ماده ممکن است به عنوان روکش در مکمل های غذایی مورد استفاده قرار گیرد زیرا سمی نیست و خطری برای سلامتی ایجاد نمی کند.

در صنعت ساخت وساز این ماده شیمیایی به عنوان افزودنی به سیمان و ملات اضافه می شود تا انسجام و سیال بودن آنها را افزایش دهد. این ماده زمان خشک شدن سطح بتن را کاهش داده و مانع ترک خوردن بتن می شود. این ماده شیمیایی به دلیل ویژگی‌ های مطلوب برای پرداخت نهایی کاشی کاری ها، دیواره ها و سقف مورد استفاده قرار می گیرد.

خواص شیمیایی این ماده شیمیایی فواید استفاده از آن را در کاربردهای بهداشتی و به ویژه در داروسازی نشان می دهد. با این حال، کاربردهای گسترده و استفاده دارویی از این ماده شیمیایی به دلیل مقررات مربوط به مواد غذایی و داروها محدود شده است.

فروش انواع پلی وینیل الکل

این ترکیب یک پلیمر مصنوعی یا ساخته دست بشر است که حاوی گروه های وینیل و الکل است. این پلیمر به دلیل خاصیت چسبندگی که دارد در صنایع شیمیایی بسیار مفید است. پلی وینیل الکل نوعی چسب مصنوعی است. PVA در طبیعت محلول در آب، کریستالی و قابل اشتعال است. وجود گروه الکل در این پلمیر باعث اشتعال آن می شود.

پلی وینیل الکل در بسیاری از زمینه ها استفاده و کاربرد دارد. به عنوان مثال این ترکیب شیمیایی جز اصلی در بسیاری از داروها استفاده می شود. بسیاری از کاربردهای آن بر اساس خاصیت چسبندگی آن است. این پلیمر به صورت پودر یا گرانول به رنک سفید مایل به زرد در بازار یافت می شود.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های پلی وینیلی الکل

نام ماده پلی وینیلی الکل (Vinyl alcohol)
فرمول مولکولی C2H4O
جرم مولکولی ۴۴.۰۵۳ g/mol
نقطه جوش ۲۳.۵ °C
دیگر نام ها PVA

قیمت خرید انواع گرید پلی وینیل الکل

پلی وینیل الکل (PVA) یک پلیمر مصنوعی محلول در آب است که کاربردهای مختلفی از تولید چسب گرفته تا داروها و بسته بندی مواد غذایی دارد. این ترکیب شیمیایی توسط تولید کنندگان بسیار زیادی در سراسر جهان تولید و به بازار عرضه می شود. پلی وینیل الکل معمولا در دو گرید صنعتی و خوراکی در بازار یافت می شود.

پلی وینیل الکل یک ماده تکمیل کننده است که در محصولات تمیز کننده خانگی استفاده می شود. این ترکیب شیمیایی در مواد غذایی، می تواند عامل لعاب یا غلیظ کننده باشد. همچنین در محصولات آرایشی و بهداشتی به عنوان روان کننده برای رفع خشکی یا تحریک چشم استفاده می شود. این ماده را می توان در آرایش، ماسک صورت، مرطوب کننده و سایر محصولات مراقبت شخصی یافت کرد.

فرمول پلی وینیل الکل

از نظر تجاری، تولید پلی وینیل الکل با حل کردن پلی وینیل استات در مقداری متانول یا اتانول همراه با کاتالیزور و گرما انجام می شود. این فرآیند باعث جداسازی پلی وینیل الکل از محلول می شود. فرمول مولکولی این ترکیب شیمیایی، (CH۲CHOH)n است.

پرسش های رایج در مورد پلی وینیل الکل

خرید پلی وینیل الکل در سایت جهان شیمی چگونه است؟
جهان شیمی شما را به بهترین فروشندگان پلی وینیل الکل متصل می ‌کند. برای خرید پلی وینیل الکل تنها کافی است از طریق بنر بالای صفحه یا کادر فروشندگان در پایین مقاله، فروشنده مورد نظر را انتخاب نمایید و با او تماس بگیرید.

حل شدن پلی وینیل الکل

پلی وینیل الکل، یک پلیمر مصنوعی محلول در آب است که در صنایع شیمیایی بسیار کاربرد دارد. این ترکیب شیمیایی در تشکیل فیلم و امولسیون کردن دارای کیفیت چسبندگی بسیار موثری است. پلی وینیل الکل بدون بو و غیر سمی است و در برابر گریس، روغن و حلال ها مقاوم است.

قیمت پلی وینیل الکل

پلی وینیل الکل یک ترکیب شیمیایی بسیار پرکاربرد در صنایع مختلف است که توسط بسیاری از شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی تهیه و در بازار عرضه می شود. قیمت این محصول به عوامل مختلفی مانند شرکت تولید کننده، درجه صنعتی یا خوراکی بودن آن و عوامل دیگر بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت پلی وینیل الکل می توانید به سایت های اینترنتی فروش مواد شیمیایی یا نمایندگی شرکت های فروش این محصولات در شهر خود مراجعه کنید.

مضرات پلی وینیل الکل + قیمت خرید

مطالعات مختلف در زمینه سمیت مزمن و سمیت ژنی تایید می ‌کنند که پلی وینیل الکل برای انسان بی ‌خطر است. محصولات بسیار زیادی وجود دارد که ما را در معرض پلی وینیل الکل قرار می دهد. با این حال، مواد تشکیل دهنده داخل محفظه ساخته شده از این ترکیب شیمیایی اغلب ایمن نیستند. محفظه های ساخته شده از این ماده ممکن است حاوی مواد شوینده بسیار غلیظی باشند که در صورت مصرف یا قرار گرفتن در معرض پوست می توانند باعث آسیب پوستی شوند. بنابراین بسیار مهم است که آنها را از دسترس کودکان دور نگه دارید.

تحقیقات همچنین نشان می دهد که PVA در صورت وجود امکانات تصفیه آب، تأثیر منفی بر سلامت محیطی ندارد. تاسیسات تصفیه آب حاوی میکروب های مناسب برای تجزیه کامل این ترکیب شیمیایی هستند. پلی وینیل الکل یک پلیمر غیر سمی و زیست تخریب پذیر است و محصولاتی که حاوی PVA هستند برای استفاده و مصرف بی خطر هستند. سازمان غذا و دارو همچنین PVA را برای استفاده در بسته بندی مواد غذایی و کاربردهای دارویی تایید کرده است.

با این حال، برخی گزارش ها نشان می دهد که تماس با پلی وینیل الکل در برخی از افراد می تواند باعث تحریک پوست و غشاهای مخاطی همراه با واکنش های آلرژیک مانند کهیر، درماتیت یا واکنش های شدید آنافیلاکتیک شود.

خرید پلی وینیل الکل

پلی وینیل الکل توسط بسیاری از سایت های اینترنتی فروش به مصرف کنندگان عرضه می شود. برای خرید این ماده شیمیایی می توانید به این فروشگاه های اینترنتی مراجعه کرده و پلی وینیل الکل را در محل مورد نظر تحویل بگیرد. همچنین برای خرید عمده این ماده شیمیایی می توانید به نمایندگی شرکت های تولید کننده مواد شیمیایی مراجعه کنید.

قیمت خرید پلی وینیل الکل در پزشکی

کاربردهای زیادی برای پلی وینیل الکل به غیر از مواد شوینده وجود دارد. امروزه ما شاهد استفاده از PVA در پزشکی به عنوان مواد لنز تماسی نرم، پوشش قلب مصنوعی، غضروف مصنوعی، کاتتر، پوست و غشای پانکراس هستیم. فارماکولوژیست ها استفاده از پلی وینیل الکل را به عنوان سیستم های دارورسانی برای توزیع موثر داروها از طریق مسیرهای مختلف مورد بررسی قرار داده اند. آنها همچنین از خواص تشکیل فیلم و چسبندگی این ماده شیمیایی در شستشوی بدن، کرم ‌های چند منظوره و ضدآفتاب ‌ها نیز استفاده کرده ‌اند.

محققان و تولیدکنندگان به بررسی کاربردهای بالقوه PVA برای ایمن نگه داشتن غذاها ادامه می دهند. تولید کنندگان از این ترکیب شیمیایی معمولا به عنوان کپسول برای مکمل های غذایی استفاده می کنند. مصرف این ماده در مقادیر معمولی بی خطر است و سازمان FDA آن را به عنوان یک ماده بی خطر برای سلامتی شناخته است.

خرید پلی وینیل الکل

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید پلی وینیل الکل از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید پلی وینیل الکل، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان پلی وینیل الکل را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید پلی وینیل الکل با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

 




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا