Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آرایشی و بهداشتیرنگ و رزینصنایع شیمیاییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید برموکول | کاربرد برموکول چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد برموکول و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید برموکول دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش برموکول در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان برموکول در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت برموکول نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش برموکول به روزرسانی می‌شود.

برموکول (Bermocoll) گروهی از اترهای سلولزی غیر یونی، محلول در آب است که کاربردهای صنعتی متنوعی دارد. برموکول در طیف گسترده ای از ویسکوزیته ها و انواع گریدهای اصلاح شده موجود است.

وبسایت نشریه جهان شیمی فیزیک در این مقاله بشرح خواص و کاربردهای برموکول در ادامه مطالب می پردازد. محصولات برموکول بیش از ۵۰ سال است که تولید می شوند و در بیش از ۸۰ کشور جهان به فروش می رسند.

الیاف چوب و گیاهان بیشتر از سلولز ساخته شده اند که یک پلیمر طبیعی است. برای تولید برموکول سلولز با جایگزین های مختلف مانند متیل، اتیل، هیدروکسی اتیل یا گروه های آبگریز واکنش نشان می دهد. این فرآیند باعث می شود قابلیت انحلال در آب این ماده افزایش یابد.

برموکول برای افزایش توانایی محصولات ساخت و ساز در ابقاء آب، افزایش قوام و پایداری و برای بهبود خواص چسبندگی سیمان و گچ در سیستم های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مراکز خرید و قیمت فروش برموکول در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش برموکول و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان برموکول در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده برموکول در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید برموکول در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش برموکول را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

قیمت خرید انواع برموکول

محصولات برموكول همگی بر پایه سلولز هستند و از چوب یا پنبه بدست می آیند. این محصولات محلول در آب هستند و محلول های کلوئیدی را تشکیل می دهند و کاربردهای مختلفی دارند اما عمدتاً در رنگ‌های بر پایه آب و در ساخت و ساز کاربرد دارند. محصولات برموکول در سه نوع اصلی تولید می شوند:

EHEC، اتیل هیدروکسی اتیل سلولز، (E, EBS)

MEHEC، متیل اتیل هیدروکسی اتیل سلولز، (M, EM , EBM)

HM-EHEC، اتیل هیدروکسی اتیل سلولز اصلاح شده آبگریز، (EHM)

استفاده از برموکول باعث بهبود قوام ، کارایی و پایداری سیمان و ملات های حاوی گچ می شود. استفاده از جایگزین های اتیل و هیدروکسیل در این ماده فعالیت سطحی برموکول را افزایش می دهد که مزایای فراوانی برای صنعت ساخت و ساز دارد.

تاثیرات مثبت بر ساخت و ساز

استفاده از برموکول باعث افزایش رئولوژی شده و اغلب اوقات در فرمولاسیون ملات های ساختمانی برای تقویت ویژگیهای ملات مورد استفاده قرار می گیرد.

مهمترین فاکتور کیفی برای محصولاتی که در ساخت و ساز کاربرد دارند، ویسکوزیته ( ابقاء آب)، انحلال پذیری و خصوصیات رئولوژیکی است. با استفاده از گریدهای مختلف برموکول می توان ویژگیهای ذکر شده را به دلخواه تغییر داد و به ملات مورد نظر رسید.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های برموکول

نام ماده برموکول (Bermocoll)
شکل ظاهری پودر سفید رنگ

کاربرد برموکول در ساخت وساز

خرید برموکول برای تولید ملات سیمان

برموکل خاصیت جذب آب بسیار خوبی دارد بنابراین با استفاده از آن می توان جذب آب در مواد جاذب را کاهش داد. خاصیت جذب آب عالی این ماده شیمیایی به فاکتورهای مختلفی مانند سطح ویسکوزیته و حلالیت و همچنین دمای اطراف و سایز ذرات بستگی دارد. به عنوان مثال ذرات ریزتر برموکول به دلیل انحلال بیشتر خاصیت ابقاء آب بیشتری دارد.

خرید برموکول برای تولید ملات کاشی

برای چسباندن کاشی ها معمولا از سیمان یا لاتکس استفاده می شود. چسب های کاشی حاوی فیلرها، اتر سلولز و دیگر افزودنی ها به منظور تقویت خواص مختلف در سیمان هستند.

برموکول یکی از ترکیباتی است که برای بهبود وضعیت چسبندگی ملات کاشی کاری مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از ویسکوزیته اصلاح شده این ماده می توان ملاتی با کیفیت بالا را ایجاد کرد.

خرید برموکول تولید ملات گچ

گچ ها از لایه های نازک تا ۴۰ میلی متری در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند و به شدت نیازمند سلولز، مواد اولیه خام و همچنین افزودنی های مختلف هستند. از آنجاییکه زمان تولید ملات و استفاده از آن به دلیل شدت جذب آب اجزاء موجود، خیلی کوتاه است برموکول می تواند با خاصیت ابقاء آب این زمان را افزایش دهد و از طرف دیگر سطح بهتری ایجاد کند.

کاربرد در فیلرها

در ترکیب فیلرها معمولا از گچ و نوارهای کاغذی برای تقویت و ایجاد سطوحی برای پردازش های بعدی مانند رنگ کاری یا کاغذ دیواری استفاده می شود. استفاده از برموکول با گریدهای مختلف در این ترکیب باعث بهبود ضریب مقاومت، رطوبت و کاربردپذیری آن می شود.

فروش برموکول ۴۸۱

برموکول ۴۸۱ یکی از گرید از اتیل هیدروکسی اتیل سلولز موجود در بازار است که ویسکوزیته بالایی دارد و در آب سرد حل می شود. این ترکیب به عنوان عامل تثبیت کننده ، عامل پراکندگی، عامل نگهدارنده آب، تثبیت کننده امولسیون و غیره در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

پرسش های رایج در مورد برموکول

خرید برموکول در سایت جهان شیمی چگونه است؟
جهان شیمی شما را به بهترین فروشندگان برموکول متصل می ‌کند. برای خرید برموکول تنها کافی است از طریق بنر بالای صفحه یا کادر فروشندگان در پایین مقاله، فروشنده مورد نظر را انتخاب نمایید و با او تماس بگیرید.

قیمت برموکول

قیمت برموکول به فاکتورهایی همچون قیمت ارز و خارجی یا ایرانی بودن آن بستگی دارد. برای خرید این ترکیب می توانید به سایت های فروش مواد شیمیایی مراجعه کنید.

خرید برموکول

برای خرید برموکول راه های زیادی وجود دارد شما می توانید به این ترکیب شیمیایی را در اندازه های مختلف به صورت آنلاین سفارش دهید یا به صورت حضوری آن را خریداری نمایید.

فروش برموکول

فروش برموکول به دلیل گستردگی کاربرد بسیار پر رونق است و توسط بسیاری از فروشگاه های مواد شیمیایی به بازار عرضه می شود. شما می توانید این ترکیب شیمیایی را از نمایندگی های فروش آن نیز خریداری کنید.

کاربرد برموکول

برموکول گروهی از اترهای سلولز غیر یونی است که در آب محلول هستند که به صورت پودری سفید و آزاد با اندازه ‌های مختلف ذرات عرضه می ‌شوند. این ترکیب تقریباً بی ‌بو است و در انواع کاربردهای صنعتی برای بهبود عملکرد مطلوب استفاده می ‌شوند.

برموکول در ساخت و ساز به عنوان یک افزودنی حفظ کننده آب و بهبود قوام به ملات های مبتنی بر سیمان استفاده می شود. همچنین در رنگ های معماری و پوشش های صنعتی و پوشش های خودرو و پرکننده بدنه و پوشش های سرد سقف و جوهر و رنگدانه مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت رنگ برموکول

رنگ برموکول یک محصول بسیار مناسب برای استفاده بر روی سطح بتن به خصوص استخرها است. این رنگ پایداری بالایی در برابر تغییرات دمای آب دارد. این محصول توسط شرکت های بسیار زیادی تولید و به بازار عرضه می شود. از این رو قیمت آن به عوامل بسیار زیاد بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت رنگ برموکول می توانید به نمایندگی های فروش محصولات شیمیایی یا بسیاری از سایت های اینترنتی موجود مراجعه کنید.

برموکول فروش

رنگ برموکول ویژگی های بسیار زیادی را ارائه می دهد. این محصول قدرت پوشانندگی بسیار زیادی را به همراه طول عمر و مقاومت بالا ارائه می دهد. بسیاری از نمایندگی های فروش محصولات شیمیایی این رنگ را در حجم های مختلف به فروش می رسانند. شما همچنین می توانید با مراجعه به سایت های فروش محصولات شیمیایی این محصول را سفارش داده و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

خرید برموکول

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید برموکول از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید برموکول، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان برموکول را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید برموکول با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

 




نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. یک شرکت تولیدی در تبریز هستیم؛ حدود ۲.۵ تن برموکول ۴۸۱ نیاز داریم. فروشندگانی که واجد شرایط هستند و برموکول با کیفیت و قیمت مناسب موجود دارند؛ پیشنهاد خود را در شماره زیر ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا