Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آرایشی و بهداشتیرنگ و رزینصنایع شیمیاییغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید استون | کاربرد استون چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد استون  و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید استون دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش استون در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان استون در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت استون نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش استون به روزرسانی می‌شود.

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش استون در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش استون و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان استون در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده استون در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید استون در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش استون را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

استون یا پروپانون ساده ترین و کوچکترین کتون موجود در بین ترکیبات آلی و یکی از قدیمی ترین ترکیبات شیمیایی است که برای مقاصد صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. استون یک مایع بی رنگ، فرار و قابل اشتعال با بوی مشخص است که همه به عنوان لاک پاک کن آنرا می شناسیم.

این ماده طی فرآیندهای متابولیک در بدن انسان تولید شده و در خون و ادرار قابل اندازه گیری است. استون خصوصا در بدن افراد دیابتی و افرادی که از رژیم های کتوژنیک پیروی می کنند بیشتر تولید می شود.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

استن در آب حل می شود و به عنوان یک حلال در صنعت، خانه داری و آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده در پزشکی برای مقابله با حملات صرع در نوزادان و کودکانی که صرع راجعه شدید دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. نشریه جهان شیمی فیزیک در ادامه مقاله شما را با خواص و کاربرد استون بیشتر آشنا می کند.

بازار جهانی خرید و فروش استون

در سال ۲۰۱۰، ظرفیت تولید استون در سراسر جهان ۶.۷ میلیون تن در سال برآورد شده بود. با تولید ۱.۵۶ میلیون تن در سال، ایالات متحده بیشترین ظرفیت تولید را داشت و سپس تایوان و چین قرار داشتند. به دلیل کاربرد گسترده استون در صنایع مختلف تولید این ترکیب شیمیایی بالا است و قیمت خرید و فروش آن به عنوان یک حلال همه کاره مقرون به صرفه است.

 

خرید استون و خطر مسمومیت با استون

مطالعات گسترده در رابطه با ایمنی استون آنرا ماده ای کم خطر و با سمیت پایین توصیف می کنند. FDA نیز آنرا به عنوان افزودنی غذایی غیرمستقیم در مواد چسبنده و پوشش های مواد غذایی در غلظت های مشخص ایمن اعلام کرده است
استون به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته است و اعتقاد بر این است که در استفاده عادی فقط سمیت کمی از خود نشان می دهد. در صورت رعایت اقدامات احتیاطی اساسی، هیچ شواهد مهمی درباره اثرات مزمن سلامتی وجود ندارد. به طور کلی مشخص شده است که در صورت بلع و / یا استنشاق، سمیت حاد و مزمن کمی دارد. استون به عنوان یک ماده سرطان زا یا یک ماده شیمیایی جهش زا دسته بندی نمی شود و نگرانی در رابطه با اثرات مسمومیت عصبی مزمن آن وجود ندارد.
استون را می توان به عنوان یک عنصر در انواع محصولات مصرفی از مواد آرایشی گرفته تا غذاهای فرآوری شده و فرآوری نشده، یافت. استون هنگامی که در نوشیدنی ها، غذاهای پخته شده، دسرها و مواد نگهدارنده با غلظت های ۵ تا ۸ میلی گرم در لیتر وجود داشته باشد، به عنوان ماده ای به عنوان ماده امن (GRAS) شناخته شده است.
با این حال استون تحریک کننده است و باعث تحریک خفیف پوست و تحریک چشم متوسط ​​تا شدید می شود. در غلظت های بالای بخارات آن ممکن است مانند بسیاری از حلال های دیگر هوشیاری سیستم عصبی مرکزی را کاهش دهد.

استون چیست؟ + قیمت خرید و فروش استون

استن یک ماده شیمیایی آلی است که از اتم های کربن، هیدروژن و اکسیژن تشکیل شده است و در دمای اتاق قابل اشتعال است. این ماده در مقادیر اندک از طریق فرآیندهای معمول بیولوژیکی تولید می شود و در غلظت های بالا می تواند مضر باشد. به طور کلی استون هیچ مشکلی جدی برای سلامتی ایجاد نمی کند و به روشهای مختلفی هم در صنایع و زندگی روزمره مورد استفاده قرار می گیرد.

دانشمندان از این ماده به عنوان یک حلال برای تولید بسیاری از مواد مانند پلاستیک یا سایر مواد ساخته شده دست بشر استفاده می کنند. این ترکیب آلی قادر است چسب های خیلی قوی را از بین ببرد و برخی از الکل های خاص را دناتوره کند. تخمین زده می شود که بیش از ۳۰ درصد از کل استون تولید شده در دنیا به عنوان حلال برای سایر مواد شیمیایی استفاده شود.

آشنایی با کاربردهای گسترده استون
آشنایی با کاربردهای گسترده استون

روش های تولید استون + قیمت فروش استون

روش فعلی تولید استون
استون به طور مستقیم یا غیرمستقیم از پروپیلن تولید می شود. تقریباً ۸۳٪ استون از طریق فرآیند کومن تولید می شود ؛ در نتیجه، تولید استون به تولید فنل گره خورده است. در فرآیند کومن، بنزن با پروپیلن آلکیله می شود تا کومن تولید شود، که توسط هوا اکسید می شود و فنل و استون تولید می کند:

Overview of the cumene process

روش های قدیمی تر تولید استون
پیش از این، استون با تقطیر خشک استات، به عنوان مثال استات کلسیم در دکربوکسیلاسیون کتونیک تولید می شد.

Ca (CH3COO) 2 → CaO (s) + CO2 (g) + (CH3) 2CO (v)

پس از آن زمان، در طول جنگ جهانی اول، استون با استفاده از تخمیر استون-بوتانول-اتانول توسط باکتری کلسترودیم استوبوتیلیکوم تولید شد. ولی با یافتن روش های جدیدتر با بازده بهتر این روش تخمیری منسوخ شد.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های استون

نام ماده استون (Acetone)
فرمول مولکولی C3H6O
جرم مولکولی ۵۸.۰۸ g/mol
چگالی (دانسیته) ۷۸۴ kg/m³
نقطه ذوب -۹۵ °C
نقطه جوش ۵۶ °C
حلالیت در آب حل شدنی
نمای مولکولی سه گوش با دو راستا بر روی C=O

مواد شیمیایی مرتبط با استون

 

کاربرد استون در صنایع مختلف

در این بخش از مقاله به موارد کاربرد استون در صنایع مختلف می پردازیم.

خرید استون برای استفاده به عنوان افزودنی

استن اغلب به عنوان ماده افزودنی در تولید لوازم آرایشی و برخی از مواد غذایی استفاده می شود. این ماده را بیشتر می توان در صنایع تولید نان یافت زیرا به کامل شدن و سفید کردن آرد کمک می کند. در موارد آرایشی استون برای دناتوره کردن الکل های خاص کمک کرده و می تواند بخشی از ترکیبات لوازم آرایشی باشد و به محصول بوی خاص ببخشد.

فروش استون در صنایع دارویی

در داروسازی استون یکی از رایج ترین حلال های مورد استفاده است و برای مخلوط کردن فیلرها و اجزاء فعالی که قرص ها و مایعات دارویی را تشکیل می دهند ایده آل است. بدون استفاده از این ماده برخی قرص ها به سختی سفت شده و به تراکم مورد نظر می رسند که برای تاثیرگذاری مواد موثره حائز اهمیت است.

یکی از کاربردهای رایج استون در تولید داروها به عنوان حلال است. استن دارای خصوصیات موکوسی است و از طریق بلع، استنشاق و پوست جذب می شود. واکنش شیمیایی آن در سلولهای زنده باعث افزایش تولید گلوکز می شود. وقتی از غلظت بالایی برخوردار باشد، به یک سرکوب کننده مرکزی سیستم عصبی تبدیل می شود.

قیمت خرید استون برای صنعت محیط زیست

این ماده به طور طبیعی در محیط زیست وجود دارد و برای ارگانیسم های زنده مانند حیوانات و محیط اطراف غیر سمی محسوب می شود. این ماده به شکل کپسول های ذوب شونده با از بین بردن لجن از حیوانات، گیاهان دریایی و گیاهان آبی کمک می کند.

آشنایی با کاربردهای گسترده استون
آشنایی با کاربردهای گسترده استون

قیمت فروش استون برای تولید محصولات کنترل آفات

این ماده شیمیایی بسیار فرار است به همین جهت در محصولات مختلفی مانند سموم دفع آفات و همچنین به عنوان یک ماده حلال و بی اثر مورد استفاده قرار می گیرد. این سموم دفع آفات برای چمن، محصولات باغی، حیاط و محصولات زراعی یا کشاورزی استفاده می شوند.

قیمت و کاربرد استون در رنگ ها

همانطور که می دانید ماده اصلی تشکیل دهنده پاک کننده لاک ناخن استون است. همچنین در مقایسه با متانول، بنزن و تتراکلرواتان سمیت کمتری دارد. بنابراین از آن در پاک کننده ها و رقیق کننده های رنگ استفاده می شود. این ترکیب قابل اشتعال با واکنش با مولکولهای سطحی رنگ را حل می کند و از یک گروه هیدروژن در انتهای مولکول الکترون می گیرد.

این ماده به دلیل اختلاط پذیری به خوبی با اکریلیک ها و رنگ ها مخلوط می کند از این رو آنها را نرم و قابل انعطاف می کند. از طرف دیگر، بیشتر ترکیبات برخلاف استون که سطح مواد را تمیز می کند، رنگ سطوح را از بین می برد. این ماده شیمیایی آسیب را به حداقل می رساند و اجازه می دهد تا با اسکراب ها و روان کننده های معدنی به راحتی سطوح تمیز شوند.

این ترکیب در صورت استفاده صحیح، رنگ ثابت و منسجمی را روی سطح بتن ایجاد می کند. ترکیب حلال با رنگ مخلوط شده و با بتن در سطح زیرین اتصال می یابد و قادر به ایجاد رنگ با دوام است. این عامل رنگ آمیزی همچنین می تواند به همراه اسید بتن به منظور تقویت بافت و رنگ مورد استفاده قرار گیرد و نقص های کوچکتر را می پوشاند.

خرید استون به عنوان پوشش در صنایع

ارائه دهندگان خدمات همواره درصدد تولید محصولات با کیفیت و سازگار با محیط زیست هستند. پوشش های پودری نباید ترکیبات فرار زیاد و آلاینده های خطرناکی داشته باشند تا انتظارات از خواسته های محیطی را برآورده کنند. استون به عنوان یک حلال موثر می تواند برای تمیز کردن پوشش انواع تجهیزات حمل و نقل مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت استون در مصارف داخلی یا خانگی

این حلال در زندگی روزمره ما به میزان زیادی مورد استفاده قرار می گیرد و قرار گرفتن در معرض استون بسیار محتمل است. بسیاری از محصولات خانگی مانند چسب، محصولات غذایی، آب آشامیدنی، رنگ و لاک ناخن از استن تشکیل شده است. سایر محصولات حاوی استون شامل کفش، پلاستیک و محصولات تجاری پاک کننده است.

در خانه داری این ماده برای از بین بردن لکه های روغنی از دیوارها و لکه های سرسخت جوهر استفاده می شود و به عنوان رقیق کننده برای رنگ و رزین های روغنی و تمیز کردن برس و سایر تجهیزات مورد استفاده در هنگام نقاشی بکار می رود.

قیمت فروش استون در لوازم آرایشی و مراقبت شخصی

این مایع بی رنگ معمولاً برای تولید محصولات مراقبت شخصی و لوازم آرایشی استفاده می شود. این محصولات عبارتند از محصولات پاک کننده، عطر، ناخن، مراقبت از مو، مراقبت از پوست، مراقبت از دهان و دندان، ضد آفتاب، آرایش صورت و محصولات حمام. همچنین توسط آرایشگران برای برطرف کردن چسب کلاه گیس، سبیل و ریش مصنوعی استفاده می شود.

خرید و فروش استون برای مصرف در الکترونیک

ایزوپروپیل و الکل فقط محصولات مورد استفاده برای تمیز کردن وسایل الکترونیکی نیستند و از استون نیز استفاده می شود. به عنوان مثال، میکرو تراشه ها ممکن است حاوی چسبی باشند که به راحتی با حلال های دیگر مانند الکل پاک نمی شود. استفاده استن به طرز شگفت انگیزی آنها را حل کرده و از بین می برد.

از نظر فنی استون ماده مناسبی جهت تمیز کردن وسایل و اجزای الکترونیکی نیست اما در بسیاری از موارد به عنوان حلال جهت تمیز کردن وسایل الکترونیکی و دستگاهها مورد استفاده قرار می گیرد.

آشنایی با کاربردهای گسترده استون
آشنایی با کاربردهای گسترده استون

فروش و خرید استون برای کاربرد در صنایع نفت

از آنجا که استون یک ماده افزودنی بنزین است، گاز با فرایند رقیق شدن به راحتی در موتور پخش می شود و به بخار شدن نفت و بهبود کارایی کمک می کند. افزودن این ماده به سوخت اتومبیل ها باعث تمیز شدن موتور وسیله شده و اجازه می دهد که خودرو روان تر کار کنند. استون باعث افزایش مسافت پیموده شده توسط خودرو و تولید گازهای گلخانه ای پاک تر شده و در عین حال باعث نرم تر شدن عملکرد موتور می شود. اینکه استون این اثرات را واقعا ایجاد می کند یا نه کاملا اثبات نشده است.

خرید استون و استفاده در صنایع نساجی

این ماده نه تنها در پاک کننده ناخن بلکه در از بین بردن روغن، صمغ و بسیاری از مواد چسبنده از منسوجات فرآوری نشده مانند ابریشم یا پنبه استفاده می شود. این حلال قادر است چسب، رزین ها و اپوکسی از هر دو سطح نرم و سخت پاک کند. از آنجاییکه غلظت زیاد این ماده می تواند برخی از الیاف را حل کند، رقیق سازی باید دقیق باشد. به همین دلیل شرکت های نساجی اغلب استون مورد نیاز خود را در رقت های خاص سفارش می دهند.

قیمت فروش استون و استفاده در آزمایشگاه ها

پروپانون یک حلال شیمیایی ضروری در آزمایشگاه ها است. در بیشتر موارد، برای شستشوی بقایا و جامدات از ظروف شیشه ای استفاده می شود. خاصیت اختلاط پذیری آن باعث می شود تا در پاک کردن تجهیزات با آب استفاده شود و روند خشک شدن آنها را تسریع می کند. همچنین می توان آن را با هزینه کمتری نسبت به سایر حلال ها تهیه کرد. بعلاوه، به عنوان یک جز در واکنش های مختلف شیمیایی عمل می کند. این ماده به انجام واکنش ها در دمای پایین برای نقطه انجماد کم -۸۰ درجه سانتی گراد کمک می کند. این ماده شیمیایی به عنوان معرف در فرآیند اکسیداسیون الکل جونز و همچنین ردیابی فلورسانس در نور UV عمل می کند زیرا تحت تاثیر نور فرابنفش فلورسنت قابل مشاهده است.

پرسش های رایج در مورد استون

خرید استون در سایت جهان شیمی چگونه است؟
جهان شیمی شما را به بهترین فروشندگان استون متصل می ‌کند. برای خرید استون تنها کافی است از طریق بنر بالای صفحه یا کادر فروشندگان در پایین مقاله، فروشنده مورد نظر را انتخاب نمایید و با او تماس بگیرید.

نکات خرید و ایمنی و خطرات استون برای مصارف مختلف

خطرناکترین خاصیت استون، اشتعال پذیری بالای آن است. استون با شعله های زرد می سوزد. در دمای بیشتر از نقطه اشتعال استون یعنی ۲۰ – درجه سانتی گراد (-۴ درجه فارنهایت)، مخلوط های هوایی بین ۲.۵ و ۱۲.۸٪ استون از نظر حجمی، ممکن است منفجر شوند یا باعث آتش سوزی شوند.

بخارات استن می تواند در امتداد سطوح به منابع احتراق رفته و باعث انفجار شود. تخلیه استاتیک همچنین ممکن است باعث اشتعال بخار استون شود. با اینحال استون دارای انرژی احتراق بسیار بالایی است اشتعال تصادفی آن بسیار نادر است. حتی ریختن یا پاشیدن استون روی زغال افروخته به دلیل غلظت بالای بخار و اثر خنک کننده تبخیر مایع باعث اشتعال آن نمی شود.

این ماده در دمای ۴۶۵ درجه سانتی گراد (۸۶۹ درجه فارنهایت) به طور خودکار مشتعل می شود. دمای اشتعال خودکار نیز به زمان قرار گرفتن در معرض بستگی دارد، بنابراین در بعضی از آزمایشات ۵۲۵ درجه سانتی گراد ذکر شده است. همچنین، استون صنعتی احتمالاً حاوی مقدار کمی آب است که باعث مهار احتراق می شود.

این ترکیب هنگامی که اکسید می شود به عنوان یک محصول جانبی، استون پراکسید استون تولید می کند که یک ترکیب بسیار منفجره و بسیار ناپایدار است. ماده اخیر ممکن است به طور تصادفی شکل بگیرد، به عنوان مثال هنگامی که پراکسید هیدروژن به یک حلال حاوی استون اضافه می شود.

آشنایی با کاربردهای گسترده استون
آشنایی با کاربردهای گسترده استون

 

خرید استون و سمیت زیست محیطی استن

اگرچه استون به طور طبیعی در محیط در گیاهان، درختان، گازهای آتشفشانی، آتش سوزی جنگل ها و به عنوان محصولی از تجزیه چربی ها در بدن وجود دارد ولی اکثر استون آزاد شده در محیط از منشا صنعتی است. استون به سرعت تبخیر می شود، حتی از آب و خاک. نیمه عمر آن در اتمسفر ۲۲ روز است و توسط نور ماورا بنفش از طریق فوتولیز در درجه اول به متان و اتان تخریب می شود.

سمیت استن برای ماهی ۳/۸ گرم در لیتر آب (یا حدود ۱٪) در طول ۹۶ ساعت است و نیمه عمر زیست محیطی آن در آب حدود ۱ تا ۱۰ روز است. استون به دلیل مصرف میکروبی ممکن است خطر قابل توجهی در کاهش اکسیژن در سیستم های آبی داشته باشد.

قیمت استون خوراکی

استون دارای خلوص بالا به عنوان استون خوراکی در نظر گرفته می شود. استون یک مایع بسیار سمی است. خوردن مقدار زیادی از آن، باعث بیهوشی فرد می شود. این ترکیب شیمیایی در صورت بلعیدن باعث آسیب دیدگی مخاط بینی و دستگاه گوارشی می شود. این ترکیب در مقدار بسیار کم در تولید محصولات بهداشتی و آرایشی استفاده می شود.

کاربرد استون

استون کاربرد های بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد. این ترکیب شیمیایی یک نوع حلال همه کاره است. از این ترکیب شیمیایی بیشتر به عنوان حلال صنعتی، واسطه مواد شیمیایی، ساخت چسب، تولید جوهر چاپ، تولید دارو و در نهایت پاک کننده لاک ناخن در منزل استفاده می شود.

استون چیست + قیمت بازار استون

این ترکیب که به عنوان پروپانون (یا ۲-پروپانون) یا دی متیل کتون شناخته می شود. استون یک ترکیب آلی است که از پروپیلن از طریق فرآیند کومن به دست می آید. این مایع بی رنگ، فرار، قابل اشتعال و ساده ترین و کوچک ترین کتون است. استون با آب و سایر مواد مانند بنزن، اتانول و متانول قابل اختلاط است و همچنین به خودی خود به عنوان یک حلال مهم عمل می کند. بوی تند آن می تواند چشم ها، بینی و سیستم تنفسی را تحریک کند.

کاربرد استون چیست و آیا استون در آب حل می شود؟

استون در آب محلول است. این ترکیب شیمیایی دارای پیوند هیدروژنی است. پیوند هیدروژنی موجود در استون ضعیف است. در نتیجه پیوند های این ترکیب شیمیایی به راحتی شکسته شده و در آب محلول می شود.

بخار استون چیست؟

این ماده یک ترکیب آلی فرار است بنابراین به راحتی تبخیر می شود. بخارات استون بسیار مضر بوده و برای سلامتی خطرناک هستند. این بخارات ممکن است باعث تحریک گلو و مخاط بینی شوند و برای کسانی که آسم دارند، باعث تشدید علائم این بیماری در این افراد می شود. همچنین قرار گرفتن به مدت طولانی در معرض بخارات استون ممکن است باعث بروز عوارضی همچون تهوع و استفراغ در فرد شود. همچنین این بخارات ممکن است باعث بروز تنگی نفس و یا مشکلات تنفسی شوند، در صورت دیدن این علائم سریعا به پزشک مراجعه کنید.

استون را از کجا بخریم

شما می توانید این ترکیب شیمیایی را از سایت های خرید و فروش محصولات شیمیایی به صورت اینترنتی خریداری کنید. همچنین می توانید استون را از نمایندگی های فروش مواد شیمیایی نیز تهیه کنید. بهتر است قبل از خرید از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان حاصل کنید.

قیمت استون

قیمت خرید و فروش استون برحسب درصد آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید استون نمایید. همانطور که گفته شد درصد خلوص مواد شیمیایی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت آن ها هستند. در مورد استون نیز شرایط به همین صورت است. برند شرکت تولیدکننده نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت استون است.

فروش ‌استون

شما می‌ توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش استون از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان استون در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید استون

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید استون از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید استون، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان استون را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید استون با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی مهر شیمی

فروش انواع مواد شیمیایی صنایع غذایی و تجهیزات و لوازم تصفیه آب

 




نوشته های مشابه

‫۳۵ دیدگاه ها

  1. بازتاب: متیل اتیل کتون -
  2. من یک دختر ۱۶ ساله عاشق لاک ناخون و هر چیزی که مرتبط با لاک ناخون باشه هستم
    دنبال خرید و قیمت استون کوچک و مقایسه تو سایت های مختلف بودم.

    فقط یه چیزی تو مقاله شما خوندم که برام به شدت تعجب آور بود؛ اینکه گفتید استون با درصد خلوص موجب مسمومیت میشه چقدر خطرناک هست؟
    چون من عادت به خوردن ناخون هام دارم.

  3. من دنبال لیست قیمت چند نوع استون شیشه‌ای هستم

    دوستانی که شرایط فروش استون رو دارن ، لطفاً زیر همین کامنت
    قیمت این اقلام رو درج کنم:
    استون شیشه‌ای ۶۰ میل دیمتا
    استون شیشه‌ای ۶۰ میل فدک
    استون شیشه‌ای ۶۰ میل دراسنا
    استون ۹۹٪ شیشه‌ای یک لیتری آرمان سینا

  4. دوستان عزیز سلام

    هرچند اکثرا سوال میپرسن، ولی با توجه به قیمت قیمت استون دیجی کالا که بین برندها متفاوت هست، و شما رو ممکنه موقع خرید گیج کنه؛
    یه پیشنهاد خوب به شما دارم،

    به نظرم استون مدل سینوهه ۲۵۰ میل برای خانم هایی که می خوان تو هر شرایطی بتونن به سرعت بدون هیج خطری لاک ناخونشون پاک بکنن، بسیار قوی و مناسب هست.

    هم می تونید تو بازار تهیه کنید و هم از فروشندگان دیجیکالا خریداری کنید.

  5. ما یک بازرگانی باسابقه واقع در تهران هستیم که شرایط ویژه ای را برای آموزشگاه ها و آرایشگاه ها برای فروش عمده استون در نظر گرفته ایم.

    در شرایط ویژه قیمت استون یک لیتری خالص برای صنف آرایشگاه های زنانه بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

    برای اطلاع از شرایط و نحوه خرید لطفا از طریق واتساپ با مسئول فروش مجموعه ارتباط برقرار نمایید

  6. چندین ماه پیش از یک فروشگاه آنلاین معتبر برای پاک کردن لاک و ریمو کاشت ناخون استون خریدم؛
    متاسفانه کیفیت خوبی نداشت و بعدا فهمیدم که بقیه خریداران هم راضی نبودن ،
    این روزها که قیمت استون برای لاک مدام داره بیشتر میشه ، دوست دارم نظر شما رو بدونم که برای کاربرد شخصی کدوم مارک و برند تجاری مناسب تره؟

    یک ضرب المثل انگلیسی می گه
    من اونقدر پولدار نیستم یک جنس رو چند بار بخرم.

  7. قیمت استون ۱۰۰ درصد خالص نسبت به سایر استون های بازار مصرف شخصی گرون تر هست ، یه سوال دارم که از خوانندگان خانم این مقاله خواهش می کنم اگر تجربه مصرف دارن، این مسئله رو برام شفاف کنن

    آیا برای ریمو مواد کاشت ناخون حتما باید از استون ۱۰۰ درصد استفاده کنیم؟

    برای پاک کردن لاک ناخن، چند درصد رو پیشنهاد می کنید؟

  8. برای مصرف شخصی نیاز به خرید استون ۱۰۰٪ خالص داشتم و یک فروشگاه آنلاین خریدم؛

    الان نمی دونم وقتی استون به استون به دستم می رسه، چطور باید متوجه بشم که استون ۱۰۰٪ خالص هست؟ و فروشنده جنس تقلبی بهم نفروخته.

  9. از شما به خاطر زحماتی که می کشید تشکر می کنم؛

    قیمت استون شستشو با قیمت استون های موجود در بازار چقدر تفاوت دارد؟
    مورد بعدی هم اینکه ، به نظر شما برای شستشوی تجهیزات آزمایشگاهی بهتره از استون استفاده کنیم یا اتانول؟

  10. بازتاب: کلروفوم(بیهوشی) /خرید وفروش اسانس ومواد شیمیایی و مواد اولیه ارایشی بهداشتی
  11. کاربرد استون شیمی دهم

    من دانش آموز دوره دبیرستان هستم ،

    داشتم درباره کاربرد استون سرچ می کردم که متوجه شدم ؛ ۹۵٪ کاربرد استون در ایران برای پاک کردن لاک ناخن دخترهاست

    خیلی برام جالب شد که استون این اندازه بین خانم ها محبوبیت دارد

    اصلا سوال درسی به کنار، می خوام بدونم که آیا استفاده زیاد استون به عنوان پاک کننده لاک ناخن می تونه در درازمدت برای ناخن خطرناک باشه؟

    1. برای استفاده شخصی خودم وپاک کردن ناخن می خوام استون بخرم اما از انواع استون و برندهای موجود در بازار اطلاعی ندارم ‌.

      تنوع استون در فروشگاه‌های لوازم آرایش خیلی زیاد است.
      می‌شود که جدید ترین مارک های استون و لاک پاک کن را برای خریداران عادی مثل من معرفی کنید.

  12. وقتی داشتم خواص استون را در مقاله بالا می خواندم به قسمتی رسیدم که درآن اشاره شد آستون می تواند سرکوب کنند دستگاه عصبی باشد.
    استون کاربرد زیادی در صنعت لوازم آرایشی دارد ، با این حساب می توانیم به لحاظ مضرات لوازم آرایش آستون و سرب را در ‌یک اندازه در نظر بگیریم؟

  13. تشکر به خاطر پاسخ به کامنت ها

    الان توی بازار برندهای فیک و تقبلی استون خیلی زیاد شده
    هنگام خرید استون چطور باید بفهمم که فروشنده، استون با درصد خلوص پایین به ما فروخته؟
    احساس می کنم یک فروشنده سرما کلاه گذاشته .
    خواهش می کنم کمک کنید.

  14. بازتاب: همه کاربرد استون یا پروپانون (دی متیل کتون)
  15. برای شرکت ما در اصفهان برای خرید استون صنعتی، بوراکس پنتا و برخی دیگر از مواد شیمیایی علاقمند به همکاری با یک بازرگانی مطمئن و باسابقه است.‌

    تامین کنندگانی که توانایی و شرایط لازم را برای تامین استون صنعتی با گرید و درصد خلوص مورد نیاز دارند از طریق پیام‌رسان ایتا و شماره زیر با ما ارتباط برقرار کنند.

  16. مشخص هست که برای تولید این مقاله و ترجمه و تدوین اون زحمات زیادی کشیده شده

    اما اغلب خوانندگان و خریداران دوست دارند، که مشخصات، قیمت و خرید استون خالص ۱۰۰درصد به شکل جدول و خیلی ساده در قسمتی از مقاله به راحتی قابل دسترس باشد؛ چون اکثر بازدیدکنندگان شما به دنبال خرید استون خالص هستند و این اطلاعات کمک می کند که زحمات شما به هدر نرود

  17. آخر هفته شما بخیر

    چه شرکت‌هایی در ایران تولیدکننده استون صنعتی (حلال پاک کننده) هستند؟

    به لحاظ وزنی و دلاری حدودا چه میزان صادرات استون داریم؟

    به نظر شما، آیا ظریفیتی از صادرات استون صنعتی به کشورهای همسایه وجود دارد، که هنوز مورد استفاده قرار نگرفته باشد؟

  18. فروش آنلاین استون

    شما بهترین فروشندگان حلال استون رو به خریداران معرفی می‌کنید؛ این خیلی خوبه، ولی من دنبال این هستم که بتونم بدون تماس با فروشنده و به طور آنلاین در سریعترین زمان ممکن استون بخرم.

    کلا دوست دارم بدونم که؛ چرا فروشندگان مواد شیمیایی تمایل زیادی به فروش آنلاین ندارن؟ و بیشتر رغبت به فروش تلفنی دارن

  19. چند روزی هست که نیاز به خرید استون ۲.۵ لیتری پیدا کردیم.

    استون نوترون شیشه ای گرید USP حجم ۲٫۵ لیتر

    فروشندگان استون که توانایی تامین و ارسال سریع این مدل را در استان البرز دارند؛ لطفا قیمت و شماره تماس خود را درج کنند.

    تضمین اصل بودن استون مهمترین مورد برای مجموعه ماست

  20. برای خرید استون صنعتی یا فروش استون صنعتی پیشنهاد می کنید، که از فروشندگان بازار به صورت حضوری خرید کنیم یا طریق تلفنی و اینترنتی؟ راستش مدتی هست، که در سایتهای آگهی مواد اولیه غذایی یا مواد شیمیایی صنعتی پرسه می زنم؛ هنوز متوجه نشدم که هنگام خرید استون یا هر ماده شیمیایی دیگر چطور باید اعتبار و اصالت فروشنده را ارزیابی کنیم؟

  21. خدا رو شکر بالاخره تو سایت جهان شیمی دوباره سوالم را می پرسم. استون آزمایشگاهی و صنعتی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ تفاوت این دو نوع استون را از نظر کاربرد و گریدهای موجود در بازار توضیح دهید. لطفاً بجز فروشنده ای که در مقاله معرفی کردید، فروشندگان پیشنهادی بیشتری را برای خرید استون آزمایشگاهی معرفی کنید.

  22. قیمت هر لیتر استون چقدره؟ البته به طور ویژه دنبال این هستم که قیمت استون لیتری رو با قیمت استون فله ای و بسته بندی مقایسه کنم. تا ببینم کدوم یک برای خرید در اوزان مختلف صرفه اقتصادی بیشتری داره؛ اگر قیمتی که برای هر لیتر استون بیان می کنید، برای درصدهای مختلف باشه؛ که دیگه نور علی نور میشه.

  23. بازتاب: آشنایی با استون و کاربردهای آزمایشگاهی و صنعتی آن
  24. شب شنبه شما به سلامتی

    در تبلیغات یکی از شرکت های بازرگانی فروش مواد شیمیایی عبارتی با مضمون “خرید استون خالص” دیدم. برای من کلی سوال پیش اومد که اصلا یک خریدار ساده چطور باید هنگام خرید و بدون هیچگونه تجهیزات آزمایشگاهی تفاوت استون خالص و ناخالص را تشخیص دهد؟ آیا استون ناخالص در رنگ یا بو تفاوت
    چشمگیری با استون خالص دارد؟

  25. اول می خواستم برای خرید استون آزمایشگاهی از شما مشاوره بگیرم، اما بعد به این نتیجه رسیدم که کلا برای خرید مواد اولیه آزمایشگاهی نیاز به یک تامین کننده باتجربه و معتبر داریم. در این مورد چه کمکی از شما‌ برمی آید؟ از طریق پی در پی تامین کننده ها برای شرکت واقعا خسته هستیم. بدون تامین کننده پایدار مشکل بخش تولید حل نمی شود.

  26. برای خرید حضوری کجای تهران می توانم استون بشکه ای فروشنده را قبل از خرید ببینم و با اطمینان خاطر خرید را انجام دهم. البته حقیقت این است که از آخرین خرید استون چند وقتی می گذرد و اگر در زمینه ارایه لیست قیمت استون بشکه ای به شرکت ما کمک کنید؛ بدون شک لطف شما را جبران خواهیم کرد. مورد آخر اینکه؛ از دیدن سایت قدرتمندی به عنوان مرجع صنعت شیمیایی که نبود آن همیشه احساس می شد، خیلی خوشحالم.

  27. می خواهم بدانم، استانداردهای کیفی، انواع درصد خلوص و برندهای تولیدکننده در خرید و فروش استون صنعتی چه تفاوتی با استون مرسوم در بازار دارد؟ یک راه خیلی سریع هم آموزش دهید برای اینکه در کوتاه ترین زمان استون اصل از تقلبی را تشخیص دهیم. یا اینکه حداقل بفهمیم گرید استون با گرید ادعایی چقدر فاصله دارد؟

  28. من دانشجو هستم و در حال حاضر شاغل هم نیستم . به دلیل علایق شخصی تصمیم گرفتم درباره قیمت استون کوچک و سایر انواع استون در اینترنت کمی جستجو کنم. آیا استونی که به صورت فله فروخته می شود می تواند برای پاک کردن لاک یا کاشت ناخن استفاده شود؟ یا حتما باید درصد خلوص خاصی داشته باشد.

  29. قیمت استون برای لاک

    همون جور که مطلع هستید در سایت های فروشگاهی، مارک های زیادی برای فروش استون وجود دارد و به گفته خریداران همه این مارک ها و محصولات هم معتبر هستند، حتی جالب هست که قیمت استون هم بین این برندها تفاوت زیادی با هم ندارد. با وجود همه این مسایل چطور باید استون مناسب انتخاب و خرید کنیم؟ چه شرکتی و برندی از بقیه بهتر است؟

  30. سلام. خیلی ها دنبال پیدا کردن استون مناسب برای پاک کردن لاک هستن، به نظرم هم قیمت استون دو فاز ویهان مناسب هست و هم اینکه لاک رو خیلی خوب پاک می کنه. مهمتر از همه اینکه ناخن رو خشک نمی کنه و حتی باهاش میشه پولیش رو هم پاک کرد. در مورد این پبشنهادم یه کم تحقیق کنید برای خرید گزینه خوبی هست.

  31. مگه قیمت استون ۱۰۰درصد چقدر گرون تره که بعضی ها تو فروش استون تقلب می کنن و استون با درصد پایین تر رو به جای استون با درصد خلوص بالا می فروشن. حالا حلال و حرام به کنار؛ چطور بعضی از فروشنده‌ها وجدانشون اجازه این کار می ده؟ شاید به همین خاطر بهتر باشه، که در هنگام خرید استون دقت کنیم و از فروشندگان معتبر خرید کنیم.

  32. سلام و خسته نباشید. فروش استون ایرانی، در قیاس با رقبای خارجی چه وضعیتی داره؟ خصوصا دوست دارم بدونم، بیشتر دختر خانم هایی که برای خرید استون به فروشگاه های لوازم آرایشی مراجعه می کنند؛ دنبال چه مارک ها و برندهای هستن؟ قیمت استون ایرانی با استون خارجی چقدر فرق می کنه؟

  33. من از افغانستان برای خرید استون پیام می گذارم. قیمت هر لیتر استون در بازار تهران چقدر است؟ و برای یافتن فروشندگان مناسب استون چه روشی را توصیه می کنید، که امنیت بالاتری داشته باشد؟ مدتی است که سایت شما را دنبال می کنم و همه تلاش های شما تشکر می کنم.

  34. این بار برای خرید استون تصمیم گرفتم برم تو دیجیکالا جستجو کنم. اما در کمال تعجب دیدم که تقریبا همه استون موجود بین فروشندگان در حجم پایین و برای پاک کردن لاک فروخته میشه. قبل از اینکه از کادر فروشندگان استون در مقاله شما استفاده کنم و به اونها زنگ بزنم؛ می خوام بدونم که قیمت هر لیتر استون به طور میانگین در بازار چقدر هست؟ البته می دونم که قیمت ها یکی نیست ولی دونستنش خیلی کمک می کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا