Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پلاستیکی و پلیمریرنگ و رزینصنایع شیمیاییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید پلی اورتان | کاربرد پلیمرهای پلی اورتان چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد پلی اورتان و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید پلی اورتان دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش پلی اورتان در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان پلی اورتان در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت پلی اورتان نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش پلی اورتان به روزرسانی می‌شود.

پلی اورتان که با نام های اختصاری PUR و PU نیز شناخته می شود نوعی پلیمر است که با ترکیب واحد های آلی با کاربامات (اورتان) ساخته می شود. پلی اورتان ها بسیار متنوع و تطبیق پذیر هستند و در ساخت بسیاری وسایل و محصولات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. محصولات پلی اورتان کاربردهای بسیاری دارند و بیش از سه چهارم مصرف جهانی محصولات پلی اورتان به صورت فوم هایی است که انواع انعطاف پذیر و سفت و تقریباً سخت در دسترس هستند.

پلی اورتان ها با سایر پلاستیک ها به دلیل ساختار خاص متفاوت بوده و موادی بسیار کارآمد در زندگی انسان ها هستند. پلی اورتان توسط یک واکنش گرمازا بین الکل هایی با دو یا تعداد بیشتری گروه فعال هیدروکسیل (-OH) در هر مولکول و ایزوسیانات هایی که بیش از یک گروه فعال ایزوسیانات (-NCO) در هر مولکول دارند ساخته می شوند. گروه تشکیل شده بین دو مولکول از طریق این واکنش “پیوند اورتان” نامیده می شود که بخش اساسی از مولکول پلی اورتان است.در ادامه این مقاله نشریه جهان شیمی فیزیک با این ماده پر کاربرد بیشتر آشنا میشوید.

 

مراکز خرید و قیمت فروش پلی اورتان در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش پلی اورتان و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان پلی اورتان در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده پلی اورتان در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید پلی اورتان در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش پلی اورتان را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

قیمت خرید و فروش پلیمرهای پلی اورتان

فوم های انعطاف پذیر در تولید لوازم خانگی و تجاری و فوم های سخت در تولید فلزات، دیواره ها و کف های پلاستیکی، عایق های حرارتی در بخش ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرند، بر همین اساس قیمت این پلیمرها متفاوت است. پلی اورتان همچنین برای ساخت قالب های ساختاری استفاده می شود که شامل قاب درها، ستونها، نرده ها، پنجره ها، پایه های تزئینی و مدالیون هستند.

پلی اورتان ها در واقع یکی از همه کاره ترین مواد پلاستیکی امروزی هستند. ماهیت شیمیایی این ترکیبات به ما اجازه می دهد تا برای حل مشکلات چالش برانگیز، در قالب های غیرمعمول و در بسیاری از محصولات صنعتی و مصرفی از آنها استفاده کنیم به همین دلیل بازار خرید و فروش این پلیمرها بسیار پر رونق و گسترده است.

ویژگی های اختصاصی پلی اوراتان + قیمت

خصوصیات فیزیکی و ساختار شیمیایی یک پلی اورتان به ساختار واکنش دهنده های اصلی به ویژه گروه های R1 و R2 آن بستگی دارد. ویژگی پلی اول ها که شامل جرم مولکولی نسبی، تعداد گروه های فعال در هر مولکول و ساختار مولکولی است، خواص پلیمر نهایی و کاربرد آن را تحت تاثیر قرار می دهد.

بین ساخت اکثر پلی اورتان ها و ساخت بسیاری از پلاستیک های دیگر تفاوت اساسی وجود دارد. پلیمرهایی مانند پلی (اتان) و پلی (پروپن) در کارخانه های شیمیایی تولید می شوند و به صورت گرانول، پودر یا فیلم به فروش می رسند. محصولات حاصل از این ترکیبات اولیه با گرم کردن پلیمر، شکل دادن به آن تحت فشار و خنک سازی تولید می شوند بنابراین ویژگی محصولات نهایی تقریبا بطورکامل به خواص پلیمر اصلی بستگی دارد.

اما پلی اورتان ها معمولا مستقیماً در محصول نهایی ساخته می شوند. بخش عمده ای از پلی اورتان های تولید شده به شکل بلوک های بزرگ فوم هستند که برای استفاده در کوسن ها یا عایق حرارتی بریده می شوند. واکنش شیمیایی همچنین می تواند در قالب ها اتفاق بیفتد که از بین آنها می توان به سپر اتومبیل، محفظه کامپیوتر یا پنل های ساختاری اشاره کرد. پلی اوراتان ها ممکن است به صورت مایع واکنش دهنده روی یک سطح ساختاری یا محصولات نهایی به منظور تولید پوشش اسپری شوند.

آشنایی با کاربردهای گسترده پلیمرهای پلی اورتان
آشنایی با کاربردهای گسترده پلیمرهای پلی اورتان

قیمت فروش انواع پلی اورتان

همانطور که گفته شد پلی اورتان ها با واکنش یک پلی اول (الکلی با بیش از دو گروه هیدروکسیل واکنش پذیر در هر مولکول) با دی ایزوسیانات یا ایزوسیانات پلیمری در حضور کاتالیزورها و مواد افزودنی مناسب ساخته می شوند. از آنجا که برای تولید پلی اورتان می توان از انواع دی ایزوسیانات ها و طیف وسیعی از پلی اول ها استفاده کرد، می توان طیف گسترده ای از مواد را برای پاسخگویی به نیازهای کاربردی خاص تولید کرد.

قیمت خرید فوم انعطاف پذیر

فوم انعطاف پذیر پلی اورتان به عنوان بالشتک برای انواع محصولات مصرفی و تجاری از جمله مبلمان، فضای داخلی خودرو، زیرانداز فرش و بسته بندی استفاده می شود. فوم انعطاف پذیر را می توان تقریباً به هر شکل و با هر استحکامی ایجاد کرد. این فوم ها سبک، با دوام، حمایت گر و راحت هستند. فوم پلی یورتان انعطاف پذیر حدود ۳۰ درصد از کل بازار پلی یورتان آمریکای شمالی را تشکیل می دهد و بیشتر برای تختخواب، مبلمان و در صنعت خودرو استفاده می شود.

فروش فوم پلی اورتان سخت

فوم های سفت و سخت پلی یورتان و پلی ایزوسیانورات (پلی ایزو) یکی از محبوب ترین، مقرون به صرفه ترین و متنوع ترین عایق های جهان هستند. این فوم ها می توانند هزینه های انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش دهند در حالی که باعث کارآیی و راحتی بیشتر فضاهای تجاری و مسکونی می شوند.

طبق گفته وزارت انرژی ایالات متحده، گرمایش و سرمایش حدود ۵۶ درصد از مصرف انرژی در یک خانه معمولی را تشکیل می دهد و این امر باعث می شود بیشترین هزینه انرژی برای خانه ها مصرف شود. این ترکیبات برای حفظ درجه حرارت و کاهش سطح صدا در خانه ها و مجتمع های تجاری استفاده می شوند. این فوم ها مواد عایق موثری هستند که می توانند در عایق بندی سقف و دیوار، پنجره ها، درب ها و همچنین به عنوان درزگیر استفاده شوند.

قیمت خرید پوشش ها، چسب ها، درزگیرها و الاستومرها (CASE)

استفاده از پلی اورتان ها در پوشش ها، چسب ها، درزگیرها و الاستومرها (CASE) طیف گسترده ای از کاربردها و مزایا را ارائه می دهد. پوشش های پلی اورتان می توانند ظاهر محصول را بهبود بخشیده و طول عمر آن را افزایش دهند. چسب های پلی اورتان می توانند مزایای اتصال قوی ایجاد کنند، در حالی که درزگیرهای پلی اورتان مهر و موم های محکم تری را ارائه می دهند. الاستومرهای پلی اورتان تقریباً به هر شکلی قابل قالب سازی هستند، سبک تر از فلز هستند، در برابر استرس ها فوق العاده عمل می کنند و در برابر بسیاری از عوامل محیطی مقاوم هستند.

فروش پلی اورتان ترموپلاستیک (TPU)

پلی اورتان ترموپلاستیک (TPU) میلیون ها خواص فیزیکی و کاربردی ارائه می دهد. این ترکیبات بسیار کشسان، انعطاف پذیر و مقاوم در برابر سایش، ضربه و آب و هوا هستند. TPU ها می توانند به طیف گسترده ای از روش ها رنگ یا ساخته شده و استفاده از آنها دوام کلی محصول را افزایش دهد.

TPU الاستومری است که کاملاً ترموپلاستیک است. مانند تمام الاستومرهای ترموپلاستیک، TPU نیز الاستیک و قابل پردازش با ذوب است. علاوه بر این، می توان آن را بر روی تجهیزات اکستروژن، تزریقی، ضربه ای و فشرده سازی پردازش کرد و برای طیف گسترده ای از روش های ساخت مناسب است. TPU می تواند تعداد قابل توجهی از ترکیبات فیزیکی را فراهم کند و آنها را به ماده ای بسیار انعطاف پذیر تبدیل کند که با ده ها کاربرد مانند ساخت و ساز، خودرو و کفش سازگار است.

آشنایی با کاربردهای گسترده پلیمرهای پلی اورتان
آشنایی با کاربردهای گسترده پلیمرهای پلی اورتان

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های پلی اورتان

نام ماده پلی اورتان (Polyurethane)
خواص چسبندگی بسیار زیاد با انواع سطوح

مقاومت بالا در برابر عوامل خورنده محیطی و جوی

غیر سمی و داری تاییدیه مصرف در مجاورت آب آشامیدنی

حفظ قابلیت انعطاف در دامنه وسیع دمایی

در درزهای عمودی شره نمی ‌کند

واکنش های قالب گیری تزریقی (RIM)

سپر اتومبیل، پانل های برقی و محفظه های تجهیزات رایانه ای و مخابراتی از جمله قطعات تولید شده با پلی اورتان ها با استفاده از RIM هستند. با افزودن انعطاف پذیری در طراحی، فرآیند RIM پلی یورتان قطعاتی تولید می کند که معمولاً با استفاده از فرایندهای معمول قالب گیری تزریقی، مانند قطعات با دیواره ضخیم و محکم و هسته های داخلی محصور شده دستیابی به آن امکان پذیر نیست. علاوه بر مقاومت بالا و وزن کم، قطعات RIM پلی اورتان می توانند مقاومت در برابر حرارت، عایق حرارتی، پایداری ابعادی و سطح بالایی از ویژگی های دینامیکی را نشان دهند. این ترکیبات را می توان در خودروسازی، ساخت و ساز، لوازم خانگی، مبلمان و وسایل تفریحی و ورزشی استفاده کرد.

پرسش های رایج در مورد پلی اورتان

خرید پلی اورتان در سایت جهان شیمی چگونه است؟
جهان شیمی شما را به بهترین فروشندگان پلی اورتان متصل می ‌کند. برای خرید پلی اورتان تنها کافی است از طریق بنر بالای صفحه یا کادر فروشندگان در پایین مقاله، فروشنده مورد نظر را انتخاب نمایید و با او تماس بگیرید.

قیمت اتصال دهنده های پلی اورتان

از اتصال دهنده های پلی اورتان برای چسباندن انواع مختلفی از ذرات و الیاف به یکدیگر استفاده می شود. زمینه های اصلی استفاده آنها در ساخت پانل های چوب، سطوح کفپوش لاستیکی یا الاستومری و صنایع ریخته گری است. بیشترین میزان کاربرد برای اتصال دهنده های پلی اورتان در ساخت Oriented Strand Board (OSB) است. از این صفحات چوبی در پوشش های کف، تیرچه و تابلوهای مغازه استفاده می شود.

پراکندگی پلی اورتان در آب (PUD)

پراکندگی پلی اورتان موجود در آب (PUD) پوشش ها و چسب هایی هستند که از آب به عنوان حلال اصلی استفاده می کنند. استفاده بیشتر از PUD در کاربردهای صنعتی و تجاری می تواند استفاده از ترکیبات آلی فرار (VOC) و آلاینده های خطرناک هوا (HAP) را کاهش دهد.

کاربرد پلی اوراتان در صنایع مختلف

پلی اورتان یک دسته ای از مواد همه کاره با پتانسیل بسیار خوب برای استفاده های مختلف، به ویژه بر اساس ساختار و ویژگیهایشان هستند . خصوصیات مکانیکی، فیزیکی، بیولوژیکی و شیمیایی خاص آنها توجه همه صنایع را به آنها جلب کرده است.

ارتقاء ویژگیها و عملکرد محصولات مبتنی بر پلی اوراتان به راحتی می تواند از طریق تغییر در فرآیندهای تولید یا مواد خام مورد استفاده در ساخت محصولات گوناگون اتفاق بیافتد. واضح است که اصلاح مواد اولیه و فرآیند تولید از طریق روشهای مناسب می تواند PU هایی را تولید کند که برای کاربردهای خاص متناسب باشد.

پلی اوراتان ها معمولا به عنوان رنگ و پولیش برای پرداخت نهایی و محافظت از محصولات مورد استفاده قرار می گیرند. این پوشش باعث افزایش سختی و مقاومت در برابر سایش و ماندگاری محصولاتی مانند کفپوش های چوبی می شود.

شایان ذکر است که نسبت به پولیش های روغنی و جلاها، روکش های پلی اوراتان لایه سخت تری ایجاد می کنند که نسبت به پوسته شدن در معرض شوک های گرمایی و سرمایی، شکستگی و ترک مقاوم است.

انعطاف پذیری پلی اوراتان ها مزیت دیگری است که باعث می شود آنها بتوانند فرکانس هایی با ارتعاش بالا را تحمل کنند و خیلی سریع به حالت اول برگردند بنابراین می توانند برای تولید محصولات مقاوم در برابر زلزله مورد استفاده قرار بگیرد.

آشنایی با کاربردهای گسترده پلیمرهای پلی اورتان
آشنایی با کاربردهای گسترده پلیمرهای پلی اورتان

ایمنی و خطرات پلی اورتان ها + قیمت خرید و فروش پلی اورتان

پلیمر پلی یورتان با اینکه کاملاً واکنش پذیر است اما از نظر شیمیایی بی اثر است و سازمان های بهداشتی برجسته در جهان هیچ محدودیتی برای قرار گرفتن در معرض آن وضع نکرده اند. این ترکیبات جزء مواد سرطان زا دسته بندی نمی شوند.

پلی اوراتان ها در کالاهایی مانند مبلمان و فرش های نیز وجود دارد و سازمان حفاظت از محیط زیست ایالات متحده آمریکا (EPA) اعلام کرده است که محصولات پلی اورتان کاملاً ایمن و غیر سمی هستند.

با اینحال پلیمر پلی یورتان یک ماده جامد قابل احتراق است و در صورت قرار گرفتن در معرض شعله باز می تواند مشتعل شود. تجزیه این ترکیبات در آتش می تواند علاوه بر اکسیدهای نیتروژن، ایزوسیانات ها و سایر محصولات سمی، مقادیر قابل توجهی مونوکسید کربن و سیانید هیدروژن تولید کند. به دلیل اشتعال پذیری، این پلیمرها باید با مواد بازدارنده شعله (حداقل در مورد مبلمان) تیمار شود که تقریباً همه آنها مضر محسوب می شوند.

مخلوط های رزین مایع و ایزوسیانات ها ممکن است حاوی اجزای خطرناک باشند. ایزوسیانات ها به عنوان حساس کننده های پوستی و تنفسی شناخته می شوند. علاوه بر این، آمین ها، گلیکول ها و فسفات موجود در فوم های پلی اورتان خطراتی را به همراه دارند.

قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی که ممکن است در حین یا پس از استفاده از فوم اسپری پلی اورتان ساطع شود (مانند ایزوسیانات ها) برای سلامتی انسان مضر است بنابراین اقدامات احتیاطی خاص در حین و پس از این فرآیند لازم است.

قیمت پلی اورتان

پلی اورتان یک ماده تولیدی انعطاف پذیر و بادوام است که می تواند جای رنگ، پنبه، لاستیک، فلز یا چوب را در هزاران کاربرد در هر زمینه ها را بگیرد. این پلیمر می تواند مانند فایبرگلاس سخت، مانند فوم تودوزی متمایل، مانند لاک محافظ، مانند لاستیک انعطاف پذیر یا مانند چسب چسبنده باشد. پلی اورتان از زمان اختراع خود در دهه ۱۹۴۰ در طیف گسترده ای از اقلام، از اسباب بازی های کودک گرفته تا بال های هواپیما استفاده شده است و همچنان برای فناوری معاصر سازگار است.

تولید کنندگان بسیار زیادی در جهان وجود دارند که پلی اورتان را تولید و در بازار عرضه می کنند. قیمت این محصول در بازار با توجه به عوامل بسیار زیادی می تواند متغیر باشد. برای اطلاع از قیمت پلی اورتان می توانید به سایت های اینترنتی فروش مواد شیمیایی مراجعه کنید.

پلی اورتان خرید

پلی اورتان را می توان در هر اتاق خانه و تقریبا در هر ساختمانی یافت کرد. زمانی که استفاده از این ماده در طول جنگ جهانی دوم رایج شد، این پلیمر اقلام بی ‌شماری را محافظت، اختراع مجدد یا حمل کرده است. سطوحی مانند چوب، فلز و رنگ را می پوشاند تا از پوسیدگی، خوردگی یا محو شدن رنگ محافظت کند. پلی اورتان به عنوان یک چسب در برابر رطوبت و گرما نیز مقاومت می کند، بنابراین برای استفاده در آفتاب یا زیر آب ایده آل است.

برای خرید پلی اورتان می توانید به نمایندگی های فروش مواد شیمیایی در شهر خود مراجعه کنید. همچنین می توانید این پلیمر را از طریق فروشگاه های اینترنتی سفارش داده و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

نمایندگی فروش پلی اورتان

پلی اورتان یک پلیمر بسیار پرکاربرد و مفید در طیف وسیعی از کاربردها است. شرکت های بسیار زیادی این ماده شیمیایی را تولید و به بازار عرضه می کنند. برای برآورده کردن نیاز بازار به این پلیمر، نمایندگی های بسیار زیادی در سراسر شهرهای کشور ایران وجود دارد که پلی اورتان را به صورت عمده یا خرده به مصرف کنندگان عرضه می کنند. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های فروش مواد شیمیایی این پلیمر را خریداری کنید.

قیمت فروش ورق پلی اورتان

پلی اورتان اغلب به صورت ورق در می آیند تا راحت تر استفاده و حمل و نقل شوند. این ورق ها می تواند از نظر چگالی، استحکام، دوام و کیفیت متفاوت باشند. چگالی و کیفیت بالاتر برابر با قیمت بالاتر است. پلی اورتان نرم ‌تر و موقتی اغلب برای مصارف کوتاه ‌مدت مانند تهیه تشک‌ های کودک استفاده می ‌شود، در حالی که ورق سخت و درجه یک این پلیمر معمولا برای بالشتک‌ های پنجره ‌ای در نظر گرفته می ‌شود.

قیمت خرید پلی اورتان رنگ

رنگ های پلی اورتان دو جزئی بوده و از جدیدترین و بهترین پوشش ها هستند. رنگ های پلی اورتان در پوشش نهایی بسیار مهم هستند. این رنگ ها دارای درخشندگی و براقیت و خاصیت ضد خش و همچنین مقاومت بالایی در برابر نور خورشید (UV) دارند. این رنگ ها در رنگ های براق، نیمه براق و مات در بازار موجود هستند.

پلی اورتان ها دارای مقاومت شیمیایی عالی هستند. پلی اورتان معمولا به عنوان رنگ و لاک برای پوشش های تکمیلی برای محافظت یا آب بندی چوب فرموله می شوند. این استفاده منجر به ایجاد یک پوشش سخت، مقاوم در برابر سایش و بادوام می ‌شود که برای کف‌ های چوبی بسیار ایده آل است. رنگ پلی اورتان نسبت به رنگ های روغنی، لایه سخت تری را تشکیل می دهد که در صورت قرار گرفتن در معرض حرارت یا شوک، لایه لایه می شود و لکه های سفید باقی می گذارد.

رنگ پلی ‌اورتان پس از تبخیر حلال با واکنش ‌های مختلف مواد شیمیایی در مخلوط اصلی یا با واکنش با رطوبت هوا، خشک می ‌شود. پلی اورتان های بر پایه آب، در حال حاضر پرمصرف ترین پوشش های کف چوبی هستند. این رنگ ها به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا یک پوشش محافظ و فوق العاده نازک بر روی مواد مختلف ایجاد شود که طول عمر بیشتر و ظاهری بهتر را فراهم می کند.

فروش پلی اورتان کابینت

پلی اورتان ها امروزه در تولید بسیاری از محصولات در فضاهای زندگی ما مورد استفاده قرار می گیرند و یکی از مهم ترین طبقات پلیمری را تشکیل می دهند. دلیل اینکه پلی اورتان ترجیح داده شده ترین ماده در گروه پلیمر است این است که از مونومرهای مایع با استفاده از فرآیندی بدون کار با نیاز انرژی کم به دست می آید. همچنین یک گروه محصول مشترک از الاستومرهای نرم و خطی تا فوم های ترموست سفت را تشکیل می دهد.

تولید کنندگان از پلی اورتان بیشتر به عنوان یک لایه محافظ بر روی کابینت های ساخته شده از MDF استفاده می کنند. این پوشش به تولید کنندگان اجازه می دهد تا کابینت های بادوام و زیبا را تولید و به بازار عرضه کنند. کابینت های پلی اورتان امروزه بسیار محبوب شده اند و باعث ایجاد زیبایی دوچندان در منازل می شوند.

خرید پلی اورتان چسب

پلی اورتان ها به دسته بزرگتری از ترکیبات به نام پلیمرها تعلق دارند. پلیمرها درشت مولکول هایی هستند که از واحدهای کوچکتر و تکرار شونده به نام مونومر ساخته شده اند. به طور کلی، آنها از یک مولکول ستون فقرات با زنجیره بلند اولیه با گروه های جانبی متصل تشکیل شده اند. پلی اورتان ها با گروه های کاربامات در ستون فقرات مولکولی خود مشخص می شوند.

پلی یورتان ها برای ساخت، چسب ها نیز استفاده می شوند. آنها کف را بادوام، آسان برای نگهداری، طولانی مدت و راحت می کنند. آنها همچنین صداهای محیطی و ترکیبات آلی فرار مضر و آلاینده های خطرناک هوا را در مقایسه با سایر مواد کفپوش کاهش می دهند.

چسب های پلی اورتان برای چسباندن شیشه جلو در داخل خودرو عالی هستند. هنگامی که پلی اورتان به عنوان درزگیر استفاده می شود، از شما در برابر آلودگی ها و اشعه ماورا بنفش محافظت می کند. علاوه بر این، آنها می توانند به عنوان الاستومرهای با کارایی بالا برای تایرهای خودرو و اجزای موتور نیز استفاده شوند. این ویژگی های چشمگیر پلی اورتان می تواند هر وسیله نقلیه ای را برای استفاده طولانی مدت ایده آل کند.

خرید پلی اورتان

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید پلی اورتان از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید پلی اورتان، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان پلی اورتان را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید پلی اورتان با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

 




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا