Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آرایشی و بهداشتیغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید روغن آرگان | کاربرد روغن آرگان چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد روغن آرگان و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید روغن آرگان دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش روغن آرگان در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان روغن آرگان در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت روغن آرگان نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش روغن آرگان به روزرسانی می‌شود.

روغن آرگان یک روغن طبیعی است که از هسته میوه درخت آرگان (Argania spinosa) استخراج می شود. روغن آرگان سرشار از اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان ها است و اغلب به عنوان یک محصول ضد پیری برای پوست استفاده می شود.

روغن آرگان برای چندین هدف مختلف به بازار عرضه می شود که مهمترین آن، استفاده در محصولات مراقبت از پوست و مو است. در سالهای اخیر استفاده از روغن آرگان در لوازم آرایشی بسیار محبوب شده و دولت مراکش کشت درختان آرگان را برای تامین نیاز بازار افزایش داده است.

درحال حاضر روغن آرگان در دو گرید مختلف برای آشپزی و به عنوان تونیک برای سلامت عمومی به فروش می رسد که اغلب اوقات هیچ تفاوت قابل توجهی بین این دو به جز قیمت وجود ندارد. روغن پخت و پز آرگان به طور کلی ارزان‌تر است، اگرچه روغن های با کیفیت بالا ممکن است اندازه روغن های درمانی گران قیمت باشند.

مراکز خرید و قیمت فروش روغن آرگان در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش روغن آرگان و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان روغن آرگان در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده روغن آرگان در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید روغن آرگان در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش روغن آرگان را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

خواص روغن آرگان برای زیبایی پوست و مو

طرفداران این روغن ادعا می کنند که روغن آرگان می تواند طیف گسترده ای از بیماری های پوستی از جمله آکنه، اگزما، پسوریازیس، سوختگی و عفونت های پوستی را درمان کند. سطح بالای آنتی اکسیدان های موجود در این روغن (از جمله اسید اولئیک و اسید لینولئیک) باعث شده است که برخی ادعا کنند این ماده با خنثی کردن رادیکال های آزاد که به سلول ها آسیب می رسانند، می تواند با پیری پوست مبارزه کند.

متخصصان پوست هم معتقدند که اسیدهای چرب امگا ۳ موجود در این روغن طبیعی باعث افزایش تولید کلاژن و بهبود قوام پوست شده و چین و چروک ها را کاهش می دهد.

تصور می شود که این روغن با جلوگیری از آسیب رسیدن به کوتیکول ساقه مو و همچنین حفظ رنگدانه طبیعی موها (ملانین) به بهبود کیفیت موها کمک می کند. این روغن طبیعی با خواص محافظتی همچنین می تواند از موهای رنگ شده مراقبت کرده و نسبت به سایر محصولات موجود در بازار تاثیر بیشتری در حفظ سلامت موها دارد.

مصارف خوراکی روغن آرگان

این روغن برای پخت و پز نیز بسیار مورد توجه است و عطر و طعم تند آن که شبیه روغن تخمه کدو تنبل است مانع مصارف خوراکی این روغن نشده است. روغن آرگان مزایای فراوانی برای سلامتی دارد و به عنوان یک روغن غیراشباع برای داشتن قلب سالم منافعی مانند روغن زیتون دارد.

اعتقاد بر این است که مصرف این روغن دارای مزایای پزشکی از جمله درمان فشار خون بالا و دیابت است. روغن آرگان نیز مانند سایر روغن های خاص به ویژه روغن استخراج شده از دانه های مختلف تهیه می شود و به عنوان یک ماده مغذی و چاشنی با غذاهای خوش طعم و شیرین مورد استفاده قرار می گیرد.

توجه داشته باشید که این روغن نقطه دود پایینی دارد و فقط باید در دمای پایین تا متوسط از آن استفاده کرد.

کاربرد روغن آرگان

بسیاری از افراد معتقدند که مصرف این روغن طبیعی می تواند به درمان یا جلوگیری از برخی بیماری ها از جمله استئوآرتریت، فشار خون بالا، دیابت، صرع و آترواسکلروز کمک کند ولی در حال حاضر مطالعات علمی کمی برای تأیید این ادعاها وجود دارد.

عوارض جانبی احتمالی روغن آرگان

این روغن به طور کلی برای مصرف خوراکی و استفاده موضعی بی خطر تلقی می شود. با این حال مصرف موضعی آن در برخی افراد ممکن است نوعی حساسیت به نام درماتیت تماسی ایجاد کند که با بروز بثورات، قرمزی و خارش در محل مشخص می شود.

روغن آرگان همچنین حاوی توکوفرول ها، نوعی ویتامین ای – E است که ممکن است لخته شدن خون را کند کرده و با ضد انعقاد هایی مانند وارفارین تداخل داشته باشد. این مسئله که غلظت توکوفرول موجود در روغن آرگان برای این تداخل دارویی کافی است یا خیر هنوز مشخص نشده است.

فروش روغن آرگان اصل مراکش

روغن آرگان اصل مراکش یک روغن گیاهی طبیعی است که مستقیما از مراکش تهیه شده است این روغن به صورت گسترده در اکثر لوازم آرایشی و محصولات مراقب از پوست و مو به دلیل اینکه سرشار از ویتامین ها و اسیدهای چرب حیاتی و سایر ریزمغذی هاست به کار برده می شود. روغن آرگان به مواد مغذی کمک می کند تا به ساقه مو نفوذ کرده و فولیکول های مو را تغذیه کنند. برای تاثیر گذاری بیشتر این روغن قبل استفاده از این روغن مراکشی موهای خود را مرطوب کنید.

قیمت خرید روغن آرگان چیست

روغن آرگان یک روغن گیاهی فوق العاده غنی از ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب ضروری امگا ۳، ۶ و ۹ است. چیزی که این روغن گیاهی را بسیار منحصر به فرد می کند، غلظت بالای ویتامین E و آنتی اکسیدان آن است که آن را استثنایی می کند. استفاده از این روغن با رادیکال های آزاد مبارزه می کند. پوست خشک و آسیب دیده و جای زخم را التیام می بخشد و منافذ را سفت می کند. همچنین آکنه و بیماری های پوستی مانند اگزما، روزاسه و پسوریازیس را تسکین می دهد و مهمتر از همه اینکه تولید کلاژن را نیز تحریک می کند.

فروش روغن آرگان

روغن آرگان دارای قدرت ضد پیری طبیعی است بنابراین چین و چروک، خطوط ریز را کاهش می دهد و استحکام پوست را افزایش می دهد. همچنین لک ها، حلقه های زیر چشم و سیاهرگ های عنکبوتی را نیز کاهش می دهد. این روغن یک روغن ضد التهاب، ضد عفونی کننده و تسکین دهنده درد است. این روغن زمانی که به صورت خوراکی مصرف شود، برای کاهش علائم سوء هاضمه و روماتیسم مفید است. همچنین به عنوان یک روغن لذیذ آشپزی و البته گران قیمت اغلب به عنوان یک سس سبک برای انواع سالاد و به عنوان سس در کنار گوشت و مرغ استفاده می شود.

طرز استفاده روغن آرگان برای مو + قیمت فروش روغن آرگان

روغن آرگان به عنوان یک روغن مرطوب کننده پوست سر و ترمیم کننده طبیعی برای رشد مجدد مو طراحی شده است. روغن آرگان درجه یک، موهای آسیب دیده را ترمیم می کند، تولید سبوم را کنترل کرده و موها را مرطوب می کند. کافی است مقداری از این روغن را بین دستان خود گرم کنید و سپس پوست سر و ریشه های مو را با این روغن گیاهی به آرامی ماساژ دهید و اجازه بدهید یک شب برروی موهای شما بماند و صبح با یک شامپوی ملایم موهای خود را بشویید. روغن آرگان موهای شما را در تمام طول روز صاف و درخشان می کند و از موهایتان محافظت می کند.

خرید روغن آرگان اصل برای پوست صورت

روغن آرگان اصل یک روغن گیاهی ارگانیک غنی از اسیدهای چرب ضروری و استرول ها است که انسجام سلولی را برای داشتن پوستی محکم تر و حجیم تر تشویق می کند. همچنین به مرطوب نگه داشتن پوست کمک می کند و آن را محافظت، تسکین و به شدت تغذیه می کند. این روغن همچنین به دلیل توانایی آن در تجدید و احیاء معروف است. به همین دلیل برای مبارزه با پیری پوست یک روغن گیاهی ایده آل است. به دلیل توانایی های آبرسانی چشمگیر و فواید آنتی اکسیدانی قوی، به سرعت به یک ماده استاندارد طلایی در صنعت زیبایی تبدیل شده است.

خرید روغن آرگان اصل

روغن آرگان اصل رنگی طلایی دارد و به خاطر همین رنگ به آن لقب طلای مراکش یا طلای مایع داده شده است. محتوای ویتامین E در روغن آرگان خالص بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلی گرم بر کیلوگرم است. این روغن یک فرآورده آرایشی و خوراکی است که با پرس هسته موجود در میوه ها پس از خشک شدن در آفتاب به دست می آید. روغن آرگان اصل فواید مهمی برای پوست به ارمغان می آورد که اینها شامل حفظ خاصیت ارتجاعی و جلوگیری از پیری زودرس است. به لطف خواص مغذی آن، پوست جوان تر و درخشان تر به نظر می رسد.

روغن آرگان قیمت

روغن آرگان یک روغن گیاهی است که دارای خواص بیشماری است و از میوه یک درخت بومی در کشور مراکش تهیه و به سراسر دنیا عرضه می شود. به همین دلیل قیمت آن نیز تحت تاثیر بازار جهانی و میزان مصرف این روغن است. این روغن به دلیل اینکه خواص درمانی فراوانی دارد طرفداران بیشماری دارد. خواص این روغن از میوه این درخت که حاوی اسیدهای چرب مفید، ویتامین A و ویتامین C و انواع آنتی اکسیدان ها است سرچشمه می گیرد. این روغن برای بهبود و درمان مشکلات پوست و مو و حتی مشکلات گوارشی و درمان بیماری هایی مانند سرطان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت خرید روغن آرگان اصل برای مو

روغن آرگان اصل به دلیل اینکه حاوی ویتامین ها و آنتی اکسیدان های مفید است، می تواند به طراوات و درخشندگی و همچنین پیشگیری و درمان مشکلات مو کمک کند. این روغن با تغذیه فولیکول های موجود در پوست سر به استحکام ریشه مو کمک می کند. هنگامی که موهای شما به دلیل شرایط خاص آب و هوا و یا کمبود ویتامین دچار ریزش شده باشد این روغن می تواند با کمک به تنظیم جریان خود و تغذیه و کمک به تنظیم رطوبت پوست سر از ریزش موها جلوگیری کرده و باعث تقویت و رشد مجدد موها شود. برای تقویت و رشد مجدد موها کافیست چند قطره از این روغن را به آرامی بر روی پوست سر و ریشه موها ماساز دهید و اجازه دهید چند دقیقه بر روی موهایتان بماند و سپس با یک شوینده ملایم موهایتان را بشویید.

قیمت فروش روغن آرگان نفیس

روغن آرگان نفیس به عنوان یک روغن طبیعی حاوی مواد مغذی است که برای درمان و پیشگیری مشکلات پوست و مو اغلب توصیه می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. این روغن گیاهی می تواند با کمک به استحکام و رشد موها از طریق حفظ رطوبت و تغذیه فولیکول های مو از ریزش موها جلوگیری کند و همچنین باعث رشد مجدد موها شود. علاوه بر این به عنوان یک عامل ضد پیری و رطوبت رسان می تواند با کمک به بهبود جریان خون در سلول های پوست و کمک به بازسازی سلول ها و محافظت از آنها به بهبود و درمان مشکلات پوست کمک کرده و از سلامت عمومی پوست نیز محافظت کند.

قیمت روغن آرگان اصل برای پوست صورت

روغن آرگان اصل به عنوان یک روغن مفید برای سلامت پوست شناخته شده است. این روغن به دلیل اینکه حاوی آنتی اکسیدان ها و ویتامین های مغذی است با کمک به آبرسانی عمیق سلول های پوست از خشک شدن پوست جلوگیری می کند و از سلامت پوست حمایت می کند. علاوه بر این با تغذیه سلول های پوست از ایجاد چین چروک و پیری پوست جلوگیری کرده و همچنین به عنوان یک لایه بردار، پوست را پاکسازی می کند. روغن آرگان همچنین دارای خواص درمانی است و می تواند اگزما و جوش صورت را نیز درمان کند. این ترکیب با رفع التهاب پوستی مانند یک ضد آفتاب از پوست در مقابل آلودگی ها و نور خورشید محافظت می کند.

قیمت روغن آرگان

قیمت روغن آرگان با توجه میزان خلوص آن متفاوت است و البته روغن خالص و اصل آرگان قیمت بالایی دارد. این روغن غنی از مواد مغذی از قرن سیزدهم از میوه درختان آرگان مراکشی برداشت شده است. مانند سایر روغن های طبیعی مانند روغن نارگیل ، روغن زیتون و روغن هسته انگور ، روغن آرگان اغلب هم در آشپزخانه و هم به عنوان یک محصول زیبایی استفاده می شود. وقتی روغن آرگان روی صورت مالیده شود، فواید زیادی برای پوست به ارمغان می آورد.

خریدار روغن آرگان

تولیدکنندگان صنعت زیبایی خریداران عمده روغن آرگان هستند. آنها سعی می کنند نوع اصل آن را برای بالابردن کیفیت مواد آرایشی و بهداشتی خود خریداری و استفاده کنند. در ترکیب این روغن، اسکوالن وجود دارد که یکی از اجزای مرطوب کننده است که بیشترین توانایی را در نفوذ به پوست دارد، زیرا بسیار شبیه به روغن های طبیعی پوست است. پوست انسان از روغن های طبیعی تشکیل شده است و اسکوالن ۲۵ درصد از ترکیب آن را تشکیل می دهد. روغن آرگان با تقلید از استروئیدهای انسانی به بازیابی عملکرد سد ترانس اپیدرمی نیز کمک می کند.

فروش روغن آرگان

روغن آرگان این روغن گیاهی پر کاربرد در سراسر دنیا به فروش می رسد.این روغن طبیعی و قدرتمند برای قرن ها است که جهت خود مراقبتی ، اهداف پزشکی و حتی در آشپزخانه برای پخت و پز استفاده می ‌شود. این روغن به دلیل محتوای اسید چرب غنی برای انواع پوست مفید است. روغن آرگان یک محصول چند منظوره است. به موهای شما درخشندگی می بخشد و رطوبت پوست، مو، پوست سر و کوتیکول ناخن را تامین می کند. همچنین به تسکین، تغذیه و محافظت از پوست در برابر عناصر کمک می کند. از آنجایی که به راحتی جذب می شود، به حفظ تعادل pH پوست نیز کمک می کند.

پرسش های رایج در مورد روغن آرگان

سریع ‌ترین و مطمئن ‌ترین راه برای خرید و استعلام قیمت روغن آرگان چیست؟
یک راه سریع، ساده و مطمئن برای خرید و استعلام قیمت روغن آرگان، تماس با فروشندگانی است که توسط جهان شیمی تایید شده‌اند و شما می ‌توانید در ابتدا و انتهای این مقاله آن ها را مشاهده نمایید.

خرید روغن آرگان

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید روغن آرگان از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید روغن آرگان، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان روغن آرگان را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید روغن آرگان با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

 




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا