Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیاییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید روغن سیلیکون | کاربرد روغن سیلیکون چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد روغن سیلیکون و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید روغن سیلیکون دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش روغن سیلیکون در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان روغن سیلیکون در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت روغن سیلیکون نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش روغن سیلیکون به روزرسانی می‌شود.

روغن سیلیکون اصطلاحی است که عموما برای توصیف گروهی از ترکیبات پلیمری و مونومری آبگریز بکار می رود که از پیوندهای سیلیکون- اکسیژن تشکیل شده و ارگانوسیلوکسان نامیده می شوند. روغن سیلیکون به دلیل پایداری بالا، تحمل حرارتی، غیرسمی بودن، کشش سطحی پایین و قدرت انتشار زیاد یک ماده کاملا شناخته شده و مفید برای صنایع مختلف است.
روغنهای سیلیکون یک زنجیره خطی از واحدهای تکرار شونده سیلوکسان (-Si-O) و انواع زنجیره های جانبی است که به دلیل چسبندگی و توانایی دفع آب ، روغن نامیده می شود.
انواع مختلفی از این روغن سیلیکون با قیمت خرید و فروش بسیار متفاوت وجود دارد که اختلاف عمده آنها، وزن مولکولی، طول زنجیره خطی، ساختار شیمیایی گروه های جانبی و انتهای زنجیره است. از این رو، هر یک از انواع روغن سیلیکون دارای خصوصیات شیمیایی و فیزیکی خاص است.
این ماده ابزار مهمی در عمل جراحی چشم است زیرا آنها قادر به جابجایی مایعات آبکی سطح شبکیه و حفظ یکپارچگی بین شبکیه و اپیتلیوم رنگی آن هستند. برای درک این قابلیت، شناخت ویژگی های روغن سیلیکون بسیار مهم است.
این ماده از آب سبک تر است و در زمینه صنعتی خواص چسبندگی خوبی برای زوایای تماسی دارد و برای مدت طولانی پایدار و مقاوم است.

مراکز خرید و قیمت فروش روغن سیلیکون در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش روغن سیلیکون و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان روغن سیلیکون در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده روغن سیلیکون در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید روغن سیلیکون در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش روغن سیلیکون را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

ویژگی های روغن های سیلیکون + قیمت خرید و فروش

روغن سیلیکون در ماشین و نیز تردمیل ورزشی در درجه اول به عنوان روان کننده، روغن های مایع حرارتی یا مایعات هیدرولیک مورد استفاده قرار می گیرد. آنها عایق الکتریکی عالی هستند و برخلاف آنالوگ های کربنی خود، قابل اشتعال نیستند. ثبات دمایی و خصوصیات انتقال حرارت آنها باعث می شود که به طور گسترده ای در آزمایشگاه ها برای گرمایش حمام ها و در خشک کن های یخچال به عنوان مبرد مورد استفاده قرار بگیرند.

دسته ای از این روغن ها که به عنوان سیکلوسیلوکسان شناخته می شوند خواص بسیار مشابهی با سایر مایعات سیلوکسان غیرحلقوی دارند اما نسبت به آنها فراریت بیشتری دارند که باعث می شود در محصولات آرایشی – بهداشتی مانند ضد عرق ها مورد استفاده قرار بگیرند.

برخی روغن های سیلیکونی مانند سیموتیکون به دلیل کشش سطحی پایین ضد کف های قوی هستند و در کاربردهای صنعتی مانند تقطیر یا تخمیر که مقادیر زیاد فوم ( کف) می تواند مشکل ساز باشد، مورد استفاده قرار می گیرند.

این روغن ها گاهی اوقات به برای جلوگیری از کف بیش از حد در هنگام سرخ کردن به روغن های پخت و پز اضافه می شوند. روغنهای سیلیکونی که به عنوان روان کننده مورد استفاده قرار می گیرند، می توانند به صورت غیرعمدی در فرآیندهایی که تولید فوم مورد نیاز است مانند تولید فوم های پلی اوراتان اختلال ایجاد کنند.

کاربرد روغن سیلیکون

قیمت خرید و فروش روغن سیلیکون بسته به ویسکوزیته متفاوت هست و هر چه شماره روغن سیلیکون افزایش می یابد غلیظ تر و گرانتر میشود .این ماده مایعی شفاف، بی بو و بی مزه است که کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد حتی روغن سیلیکون در تردمیل ورزشی و ماشین برای روغن کاری بعلت تحمل دما استفاده می شود.

روغن سیلیکون در نقاشی در تکنیک آبستره با اکریلیک برای ایجاد طرح و نقش سلولی یا آبستره سلولی) کاربرد زیادی دارد.

این ماده می تواند در فرآوری غذاها، بسته بندی آنها، تولید روکش، ظروف و بطری در صنایع غذایی استفاده شود و به این منظور گریدهای متفاوتی از روغن سیلیکون در دسترس است.

داروهایی که برای از بین بردن نفخ استفاده می شوند اغلب حاوی روغن سیلیکون هستند. این ترکیبات در اشک های مصنوعی و محصولاتی که برای آسیب دیدگی چشم استفاده می شوند مورد استفاده قرار می گیرند.

علاوه بر این ماده در پزشکی عمومی و جراحی ها نیز کاربرد دارد. روغنهای سیلیکون به دلیل خاصیت آبگریزی و روان کنندگی، ترکیبی مناسب برای نگهداری از ابزارهای جراحی محسوب می شود.

روغنهای سیلیکون به دلیل ویژگی براق کنندگی برای تولید لاستیک و پلاستیک، تولید پولیش، واکس ها و صنایع خودروسازی و هوافضا مورد استفاده قرار می گیرد.

این ماده برای تسریع فرآیند تخمیر در کارخانه های دلسترسازی، پرداخت کاری نرم منسوجات، تولید کرم و پمادها و محلول های ضد زنگ استفاده می شود. روغن سیلیکون به عنوان روان کننده کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد و مقاومت حرارتی و برودتی این ماده کاربرد این ماده را بسیار راحت تر کرده است.

ویسکوزیته های روغن سیلیکون

ویسکوزیته روغن‌ سیلیکون می‌تواند به شدت از ۰.۶۵cs تا ۲,۰۰۰,۰۰۰cs متفاوت باشد؛ البته ویسکوزیته در طیف وسیعی از دماها ثابت می‌ماند. پلیمرهای سیلیکونی پایداری حرارتی قابل توجهی (تا ۲۵۰ درجه سانتیگراد) را در مقایسه با برخی از پلیمرهای آلی، به دلیل ویژگی های خاص پیوندهای شیمیایی بین سیلیکون واکسیژن در زنجیره پلیمری نشان می دهند. ویسکوزیته روغن سیلیکون با افزایش غلظت هوا به طور یکنواخت کاهش می یابد. تغییرات ویسکوزیته را می توان با مدل آیرینگ توضیح داد که در آن انرژی آزاد فعال سازی برای توجیه غیر ایده آل بودن مخلوط هوا، سیلیکون، روغن اصلاح می شود.

فروش روغن سیلیکون گرید ۱۰۰

روغن سیلیکون گرید ۱۰۰ در تمام سیستم های نفتی نامحلول است و اساسا یک محصول غیر سمی است. روغن سیلیکون گرید ۱۰۰ یک روان کننده سیلیکونی غیر سخت کننده و غیر کربنی با خواص دی الکتریک عالی به علاوه پایداری فیزیکی و حرارتی است که برای کاربرد و استفاده برای طیف وسیعی از کاربردها در صنعت به عنوان یک محصول روان کننده، به عنوان یک عامل آزاد کننده، به عنوان یک عامل ضد کف، به عنوان مایع مکانیکی، در تجهیزات الکترونیکی و در صنایع مختلف بطور گسترده استفاده می شود.

خرید روغن سیلیکون گرید ۳۵۰

روغن سیلیکون گرید ۳۵۰ به دلیل ساختار شیمیایی خاص دارای مشخصات برجسته ای است که آن را از مواد آلی مانند روغن های معدنی متمایز می کند. مزایای این روغن شامل حداقل تغییر در خواص فیزیکی در محدوده دمایی وسیع، خواص آب گریزی عالی، خواص دی الکتریک خوب، کشش سطحی کم و در نتیجه فعالیت سطحی بالا از نظر شیمیایی بسیار غیر واکنشی است. همچنین دارای نقطه انجماد پایین و حلالیت خوب در طیف گسترده ای از حلال ها می باشد.

قیمت روغن سیلیکون گرید ۱۰۰۰

روغن سیلیکون گرید ۱۰۰۰معمولا به عنوان روغن روان کننده درجه بالا، روغن ضد ضربه، روغن عایق، عامل ضد کف، عامل قالب گیری، عامل پرداخت و روغن پمپ انتشار خلاء استفاده می شود. پرمصرف ترین روغن متیل سیلیکون است که بیشترین استفاده را دارد.

این روغن به عنوان عوامل ضد چسبندگی در آزادسازی قالب از پلاستیک ها و ریخته گری های فلزی، به عنوان عامل روان کننده در روانکاری الاستومرها و پلاستیک ها روی فلز، در مایعات میرایی هیدرولیک و به عنوان یک عامل افزودنی در محصولات تعمیر و نگهداری ( پولیش مومی، براق کننده کف) استفاده می شود.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های روغن سیلیکون

نام انگلیسی Silicone oil
فرمول شیمیایی C2H8O2Si
کاربرد روغن دی او پی DOP روان کننده در صنایع غذایی، تولید روکش های کاغذی، بطری و کنسرو
نام تجاری پلی متیل سیلوکسان

قیمت خرید روغن سیلیکون گرید ۱۲۵۰۰

روغن سیلیکون گرید ۱۲۵۰۰ یک سیال دی متیل پلی سیلوکسان است که با درجه تراکم پلی متفاوت و در نتیجه ویسکوزیته متفاوت نسبت به سایر سیالات از این نوع ارائه می شود. ساختار مولکولی این سیال خواص بسیار خوبی به آن می دهد مانند پایداری امولسیون خوب، حداقل تغییرات بین هر دسته، عامل انتشار عالی و همچنین این روغن قابلیت روشنایی را در سطوح مختلف ایجاد می کند. این روغن اغلب در مراقبت از سطح/ پولیش، سیالات هیدرولیک و ترانسفورماتور، سیالات میرایی، سیالات پمپ انتشار، روان کننده های مقاوم در برابر حرارت، دی الکتریک ها استفاده می شود.

قیمت فروش روغن سیلیکون گرید ۶۰۰۰۰

روغن سیلیکون گرید ۶۰۰۰۰ به عنوان یک عامل ضد میکروبی، محافظت کننده و کنترل کننده کف عمل می کند. این ترکیب یک مایع پلی دی متیل سیلوکسان با ویسکوزیته بالا است که بی مزه، بی بو، بی اثر و غیر سمی است. احساس نرم و مخملی به پوست می دهد و به راحتی روی پوست و مو پخش می شود. سهولت کاربرد، عمق براقیت بیشتری را فراهم می کند و از ایجاد کف در هنگام ساییدگی جلوگیری می کند. علاوه بر این، سهولت بافر، افزایش رنگ، آب گریزی بالا، تراکم پذیری بالا و برش پذیری بالا را بدون شکستگی ارائه می دهد.

قیمت خرید و فروش روغن سیلیکون گرید ۸۰۰۰۰

روغن سیلیکون گرید ۸۰۰۰۰ یک روغن سیلیکون خالص است و در هوای گرم رقیق نمی شود و در هوای سرد غلیظ نمی شود. این روغن سیلیکون به عنوان مواد افزودنی ضد اصطکاک برای به حداقل رساندن تغییرات ویسکوزیته استفاده می شود. هرچه روغن غلیظ ‌تر باشد، دیفرانسیل شما در پیچ‌ها «تفاوت» کمتری پیدا می‌کند، جایی که دو لاستیک با سرعت‌های متفاوتی می‌چرخند. پایداری حرارتی روغن سیلیکون گرید ۸۰۰۰۰ خطر زرد شدن یا تغییر خواص را در طول ساخت و استفاده به حداقل می رساند. علاوه بر این، در پوشش‌ های سیلیکونی، مواد گلدان، چسب‌ها و درزگیرها خواص مکانیکی فوق‌ العاده‌ای را ارائه می ‌کند.

پرسش های رایج در مورد روغن سیلیکون

از کجا می ‌توانم مراکز خرید و فروش روغن سیلیکون را در تهران و شهرستان ‌ها پیدا کنم؟
سایت جهان شیمی به عنوان مرجع قیمت خرید و فروش روغن سیلیکون در ایران، خریداران در نقاط مختلف کشور را به فروشندگان حرفه‌ ای، مجرب و کارآزموده متصل می ‌کند. لیست فروشندگان روغن سیلیکون را می توانید در این مقاله مشاهده کنید.

کاربرد روغن سیلیکون

روغن سیلیکون یک روغن پرکاربرد در صنایع مختلف است که ویژگی های بسیار خاصی را ارائه می دهد. این روغن شبیه روغن های هیدروکربنی سنتی است با این تفاوت که زنجیره مولکولی واحدهای کربنی آن با واحدهای سیلوکسان جایگزین می شود.

این روغن ماده ای غیر قابل اشتعال، غیر سمی، بی مزه و بی بو است و به طور گسترده توسط چندین صنعت از جمله صنایع تولید رنگ، تولید پوشش، صنعت ماشین، صنعت الکترونیک و مراکز پزشکی استفاده می شود. گریدهای غذایی این روغن توسط رستوران ها نیز استفاده می شود. این روغن اغلب برای انواع خاصی از کاربردهای هیدرولیک و به عنوان روان کننده همه منظوره نیز استفاده می شود.

روغن سیلیکون در نقاشی

این روغن دارای خواص منحصر به فردی است که آن را برای طیف گسترده ای از کاربردها مناسب می کند. این روغن به دلیل پایداری حرارتی در دماهای بسیار گرم و سرد به خوبی شناخته شده است. برخلاف روغن های کربنی، این یک مایع غیر قابل اشتعال نیز می باشد. این روغن بی بو و بی مزه است و اغلب به عنوان افزودنی برای سایر مواد مایع استفاده می شود. خواص غیر سمی آن باعث می شود که هم برای مصارف نقاشی بسیار مناسب باشد.

کشش سطحی روغن سیلیکونی بسیار کمتر از آب یا روغن های مصنوعی معمولی است. این روغن ها به راحتی روی سطوح مختلف پخش می شوند؛ بنابراین به طور گسترده ای به عنوان عوامل آزاد کننده و کف زدا استفاده می شوند. از این روغن در صنعت رنگ برای جلوگیری از ایجاد توده، جلوگیری از ترک خوردن و بهبود انتشار رنگ استفاده می شود.

خرید روغن سیلیکون برای ماشین

روغن سیلیکون در صنعت خودرو سازی نیز استفاده می شود. بیشتر پولیش های اتومبیل به دلیل کاربرد، براقیت بالا با حداقل مالش و یک فیلم ضد آب بادوام از این روغن استفاده می شود. در صنعت خودرو، روغن سیلیکون در ابتدا برای خنک کردن مجموعه های کلاچ فن استفاده می شده است. امروزه کاربردهای بسیار زیادی برای این روغن در حال کشف شدن است.

روغن سیلیکون چیست

روغن سیلیکون یک روغن تازه ظهور در جهان است که روز به روز کاربردهای بیشتری برای این ماده در حال کشف است. روغن سیلیکون از اتم های متناوب سیلیکون و اکسیژن تشکیل شده است. این روغن در اصل یک روغن سیلوکسان پلیمریزه مایع با زنجیره های جانبی آلی است که روغنی بی بو غیر قابل اشتعال و غیر سمی است.

فروش روغن سیلیکون

روغن سیلیکون خواص و ویژگی های بسیار زیادی دارد، به همین دلایل در صنایع مختلفی مانند صنعت پزشکی، صنعت خودروسازی و صنایع هوافضا مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

روغن سیلیکون قیمت

روغن سیلیکون بر اساس خلوص و گرید قیمت های مختلفی دارد. برای اطلاع از قیمت این روغن می توانید به سایت های فروش مواد شیمیایی مراجعه کنید.

روغن سیلیکون فروش

روغن سیلیکون بازار خرید و فروش گسترده ای در جهان دارد. سیلیکون به دلیل ویژگی‌ های زیبایی شناختی مطلوب و وزن سبک، به یک ماده ترجیحی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی تبدیل شده است. علاوه بر این، سیلیکون زیست سازگار است و می تواند برای روش های جراحی از جمله کاربردهای پروتز و ارتوپدی استفاده شود. این پلیمر برای ساخت مواد انعطاف پذیر و نرم برای آسترهای مصنوعی استفاده می شود.

حلال روغن سیلیکون چیست

حلالیت روغن سیلیکون با توجه به ویسکوزیته انتخاب شده تا حدودی متفاوت است. درجه ویسکوزیته پایین این روغن نسبت به گریدهای ویسکوزیته بالاتر آن، در یک حلال به راحتی حل می شود. از آنجایی که حلالیت این روغن متفاوت است، آزمایش قبل از انجام عملیات حجمی توصیه می شود. اشتعال پذیری و سمیت نیز باید ملاحظات مهمی در انتخاب حلال برای این روغن باشند. بهترین حلال های شیمیایی برای این روغن پرکاربرد حلال های هیدروکربنی و کلردار مانند تری کلرواتیلن، متیلن کلراید و پرکلرواتیلن است.

قیمت روغن سیلیکون

روغن سیلیکون بسته به کیفیت و نوع خوراکی یا صنعتی بودن آن، می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد. برای اطلاع از قیمت این روغن می توانید به سایت های فروش محصولات شیمیایی مراجعه کنید.

خرید روغن سیلیکون

روغن سیلیکون به دلیل داشتن ویژگی های خاص در صنایع مختلف بسیار محبوب شده است. امروزه این روغن در بازار بسیار خرید و فروش می شود. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های فروش محصولات شیمیایی این روغن را خریداری کنید. همچنین برای خرید روغن سیلیکون می توانید به سایت های فروش اینترنتی محصولات شیمیایی مراجعه کنید.

روغن سیلیکون از کجا بخریم

شما به راحتی می توانید این روغن را از سایت های فروش محصولات شیمیایی خریداری کنید. توصیه می شود این روغن را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. همچنین هنگام خرید این محصول به گرید آن توجه داشته باشید. گرید خوراکی روغن سیلیکون معمولا گران قیمت تر از نوع صنعتی آن است. همچنین می توانید با مراجعه به نمایندگی های فروش محصولات شیمیایی در شهر خود روغن سیلیکون مورد نظر خود را خریداری کنید.

فروش روغن سیلیکون

به دلیل کاربرد بسیار زیادی روغن سیلیکون در صنایع مختلف، فروش این محصول توسط بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و نمایندگی های فروش محصولات شیمیایی صورت می گیرد. شما امروزه به راحتی می توانید این محصول را خریداری کنید.

خرید روغن سیلیکون

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید روغن سیلیکون از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید روغن سیلیکون، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان روغن سیلیکون را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید روغن سیلیکون با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا