Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آرایشی و بهداشتیصنایع شیمیاییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید تگزاپون | کاربرد تگزاپون چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد تگزاپون و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید تگزاپون دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش تگزاپون در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان تگزاپون در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت تگزاپون نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش تگزاپون به روزرسانی می‌شود.

تگزاپون نام تجاری ترکیب شیمیایی سدیم لوریل اتر سولفات با فرمول NaC12H25SO4 است. تگزاپون به دلیل خواص کف کنندگی در درجه اول به عنوان یک سورفاکتانت در صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

وبسایت نشریه جهان شیمی فیزیک شما را در این مقاله بیشتر با این ماده آشنا میکند .تگزاپون نوعی سورفاکتانت آنیونی بی رنگ با عملکرد عالی است که خواص دترجنتی، امولسیفایر و شکل پذیری فوق العاده ای دارد. این ماده، خمیری چسبناک، زرد رنگ و فاقد بو است که می تواند به راحتی در آب حل شود. تگزاپون مقاومت خوبی در آب سخت دارد و زیست تخریب پذیر است.

این ماده به راحتی با استفاده از نمک غلیظ می شود و با توجه به پایداری و کاربرد ساده، در طیف گسترده ای از مواد شوینده به عنوان یک ماده فعال در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. محتوای نمک تگزاپون بسیار پایین است بنابراین در حالت محلول یا رقیق شده با آب، ویسکوزیته بسیار پایینی دارد اما به راحتی می توان ویسکوزیته آنرا با کلرید سدیم و آلکانول آمیدها تنظیم کرد.

 

مراکز خرید و قیمت فروش تگزاپون در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش تگزاپون و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان تگزاپون در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده تگزاپون در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید تگزاپون در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش تگزاپون را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

کاربرد تگزاپون در صنایع مختلف

تگزاپون معمولا ترکیبی از سولفات سدیم آلکیل است که می تواند کشش سطحی آب در محلول های آبی کاهش دهد. تگزاپون برای افزایش رطوبت و به عنوان ماده دترجنت در مواد آرایشی، دارویی و خمیردندان ها مورد استفاده قرار می گیرد.
تگزاپون در انواع معمولی ( N70) و صدفی تولید می شود که نوع صدفی آن در تولید شامپوها و صابون های مایع مورد استفاده قرار می گیرد. نوع معمولی به صورت خمیر است و در تولید شوینده های شفاف، پاک کننده های پوست، پاک کننده صورت، صابون، شامپو بدن با ویسکوزیته متوسط تا بالا استفاده می شود.
این ترکیب شیمیایی به دلیل محتوای بالای دترجنت فعال برای تولید محصولات غلیظ یا مواد خام با سطح پایین آب بسیار مناسب است.
تگزاپون نقش بزرگی در تولید صابون مایع دارد و عملکرد اصلی این ماده شیمیایی تقویت کننده کف در این محصولات است.

ویژگی های خاص تگزاپون

این ماده یک اتر سولفات بسیار فعال است که از یک الکل چرب خاص که بطور میانگین حاوی ۲ مول اتیلن اکسید است، تولید می شود.
تگزاپون حاوی هیچ گونه اتیل یا ایزوپروپیل الکل نیست که خطر آتش سوزی را از بین می برد. این بدان معناست که نیازی به استفاده از مواد ضد انفجار ویژه، تجهیزات و مناطق ذخیره سازی خاص برای این ماده نیست.

این ترکیب شیمیایی حداکثر ۲.۵۰% حاوی الکل غیر اشباع و ۹-۷ PH است. تنظیم ویسکوزیته این ماده می تواند با آمونیوم یا کلرید سدیم صورت بگیرد و تنظیم PH آن نیز معمولا با اسید سیتریک در مقادیر ۶ و ۷ صورت می گیرد. تگزاپون با دیگر آمفوترهای آنیونی و کاتیونی و بیشتر صمغ های طبیعی و مصنوعی سازگار است.

تگزاپون باید در برابر یخ زدگی و رطوبت محافظت شود و در ظروف باز نشده تا یکسال قابل نگهداری است. دمای مناسب برای نگهداری این ماده زیر ۳۰ درجه سانتی گراد تا ۱۰ درجه است که بستگی به PH آن دارد. این ماده باید در جای خشک و خنک و دور از آفتاب و باران نگهداری شود.

ایمنی کاربرد تگزاپون برای انسان

برای پیشگیری از هر عارضه ای باید از تماس تگزاپون با پوست، چشم و تنفس بخارات آن خودداری کنید. این ماده در ترکیب مایع ظرفشویی، مواد تمیز کننده و همچنین مواد شوینده سبک وجود دارد.

تگزاپون هم مانند هر ماده شیمیایی دیگری می تواند پوست را تحریک کند ولی از نظر FDA برای مصرف کننده خطری ندارد زیرا با DNA واکنش نمی دهد. بنابراین برای جلوگیری از تحریکات پوستی هنگام کار با این ماده شیمیایی یا هنگام استفاده از مایع ظرفشویی باید از دستکش استفاده کرد.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های تگزاپون

نام ماده تگزاپون (Texapon)
فرمول مولکولی CH3(CH2)10CH2(OCH2CH2)nOSO3Na
جرم مولکولی ۲۸۸.۳۸ g/mol
چگالی (دانسیته) ۱.۰۵ g/cm³
pH ۷ در محلول ۳%
دیگر نام ها سدیم لوریل اتر سولفات

قیمت خرید تگزاپن

تگزاپن خمیری سفید مایل به زرد و یک سورفکتانت است که کشش سطحی بین مواد را کاهش می دهد و این خاصیت است که آن را به یک ماده پاک کننده و کف کننده خوب تبدیل می کند. این ترکیب حلالیت خوب، اثر غلیظ کننده، سازگاری گسترده، ضد آب سخت و توانایی زیست تخریب پذیری بالایی را ارائه می دهد. این ترکیب شیمیایی دارای اثر ضد ویروسی و خاصیت ضد باکتریایی است و جایگاه بسیار خوبی در پاک کننده های خانگی دارد. همچنین به راحتی می توانید آن را در محصولات زیبایی و مراقبت از خود پیدا کنید.

قیمت خرید تگزاپون پاکسان

تگزاپون پاکسان یکی از محصولات ایرانی با کیفیت است که شما می توانید آن را به قیمت پایین تر خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

قیمت فروش تگزاپون مالزی

تگزاپون مالزی نوعی محصول وارداتی است که برای اهداف مختلف می توانید آن را خریداری کنید. امکان خرید این محصول به صورت حضوری و اینترنتی فراهم است.

فروش تگزاپون صدفی

تگزاپون صدفی یک شوینده و سورفکتانت با عملکرد عالی است. این ترکیب خاصیت تمیز کنندگی، امولسیون کنندگی، مرطوب کنندگی و کف کنندگی خوبی دارد. این تگزاپون از الکل های چرب با منشاء گیاهی به وسیله اتوکسیلاسیون و متعاقب آن سولفاته تولید می شود.

به عنوان یک افزودنی بهبود دهنده کیفیت در فرمولاسیون شامپوها، لوازم آرایشی و بهداشتی، کرم ها و مایع های شستشوی دست و پوست و مایع ظرفشویی استفاده می شود. این ماده در پودر لباسشویی و مواد شوینده برای کثیفی های سنگین نیز استفاده می شود و از آن برای جایگزینی جزئی LABSA، نیز می توان استفاده کرد.

پرسش های رایج در مورد تگزاپون

چطور می توانم بهترین فروشنده تگزاپون را پیدا کنم؟
برای پیدا کردن بهترین فروشنده تگزاپون، شما می ‌توانید از فروشندگان منتخبی که پیشنهاد کرده‌ایم؛ استفاده نمایید. این فروشندگان به لحاظ تجربه و سابقه فروش، مورد تایید جهان شیمی هستند و صلاحیت آنها برای خرید و فروش تگزاپون به طور مرتب بررسی می‌ شود.

خرید تگزاپون n70

تگزاپون n70 به دلیل اینکه از گیاهان تهیه شده می شود بطور کامل با کربن تجدیدپذیر تولید می شود و مطلقا از کربن با منشا شیمیایی در تولید آن استفاده نمی شود. این ماده یک پایه اتیلن اکسید ساخته شده از نیشکر است که کاملا بدون مواد نگهدارنده بوده و مناسب برای فرمولاسیون Ecocert است.

به عنوان یک سورفکتانت کارآمد در شامپوهای با کارایی بالا، محصولات شستشوی بدن، صابون های مایع دست و حتی در مواد شوینده استفاده می شود و در صنایع نساجی، چاپ و رنگرزی، نفت و چرم، می توان از آن به عنوان روان کننده، عامل رنگرزی، پاک کننده، عامل کف کننده و چربی زدا استفاده کرد.

قیمت خرید تگزاپون ۷۰%

یک ماده شیمیایی با ترکیب شیمیایی مشابه تگزاپون معمولی است اما اغلب برای پوست های حساس استفاده می شود. این ماده توسط فرآیند اتوکسیلاسیون دودسیل الکل تولید می شود. این ماده به تمیز نگه داشتن سطوح کمک می کند. به عنوان یک عامل امولسیون کننده با اصلاح کشش سطحی باعث ایجاد باندهای محکمی بین مایعات غیرقابل اختلاط می شود. تگزاپون ۷۰% به دلیل ملایم تر بودن اغلب در لوازم آرایشی، شامپوها، ژل های پاک کننده به کار برده می شود.

قیمت فروش تگزاپون درصد ۷۰

تگزاپون درصد ۷۰ یک سورفکتانت با اثربخشی بالا، هزینه کم، فراوان و ساده است به این معنا که به راحتی در انواع محصولات آرایشی، پوستی و مصرفی می توان از آن استفاده کرد. این ماده با تغییر کشش سطحی مایع، حباب های کوچک هوا یا گازهای دیگر را در حجم کم مایع جذب می کند. به دلیل اینکه یک سورفکتانت قوی است اغلب در لوازم آرایشی با کاهش کشش سطحی به توزیع یکنواخت مواد تشکیل دهنده کمک می کند. تگزاپون درصد ۷۰ به راحتی در آب حل می شود، با بسیاری از سورفکتانت ها سازگار است و در آب سخت پایدار است. این ترکیب همچنین زیست تخریب پذیر با تحریک کم برای پوست و چشم است.

قیمت تگزاپن

قیمت تگزاپن به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت دقیق آن می توانید به فروشگاه های اینترنتی مواد شیمیایی مراجعه نمایید.

مواد تشکیل دهنده تگزاپن

تگزاپن از نظر ظاهری، خمیری سفید مایل به زرد است و به عنوان یک سورفکتانت آنیونی یا شوینده در پاک کننده ها و محصولات مراقبت شخصی مختلف مانند صابون ها و لوازم آرایشی استفاده می شود. مواد تشکیل دهنده تگزاپن از منابع طبیعی مانند روغن نارگیل و روغن هسته خرما است. سایر مواد تشکیل دهنده برروی محصولات تولیدی قابل مشاهده است.

تولید تگزاپن + قیمت فروش

مواد تولیدی تگزاپن را از مواد خام مختلف استخراج می کنند. همچنین توسط فرآیند اتوکسیلاسیون دودسیل الکل تولید می شود و از روغن نارگیل و روغن نخل نیز تهیه می شود. تگزاپن در لوازم آرایشی و مراقبت های شخصی به عنوان یک شوینده و پاک کننده و برای ایجاد حباب و کف در محصولات استفاده می شود. این ماده اغلب در شامپوها، ژل ها و پاک کننده های صورت به کار برده می شود.

فروش تگزاپن n70

تگزاپن n70 یک شوینده ملایم است که حاوی حلالیت خوب، مقاومت مطلوب در برابر آب سخت و تجزیه زیستی بالا است. همچنین این تگزاپن سهولت فرمولاسیون و تولید را تسهیل می کند. دارای امولسیون و کف پذیری عالی نیز می باشد. این ماده جزء اصلی محصولات شستشو دهنده است زیرا با تمام سورفکتانت ها به جز انواع کاتیونی سازگار است. علاوه بر این ویژگی ها، درجاتی از ضخیم شدن فرمول نهایی محصول را نیز ایجاد می کند.

فروش تگزاپن

تگزاپن یک ماده شوینده و سورفکتانت آنیونی است که در بسیاری از محصولات مراقبت شخصی مانند صابون ها، شامپوها، پاک کننده های خانگی و صنعتی یافت می شود. همچنین در فرمولاسیون های مرطوب کننده، شوینده های مایع، شامپوها و شوینده های لباسشویی نیز اغلب استفاده می شود.این ویژگی ها موجب می شود این ماده به عنوان یک محصول کاربردی تولید و به فروش برسد.

کاربرد تگزاپن

تگزاپن یک سورفکتانت است و به دلیل داشتن خواص پاک کنندگی، کف کردن و امولسیون کنندگی و همچنین چربی زدایی و غلیظ کننده در محیط های صنعتی یک ماده بسیار کاربردی است. این ماده در صنایع مختلف و محصولات خنگی و صنعتی به عنوان یک ماده شوینده،ضدعفونی کننده و به دلیل داشتن خاصیت امولسیون کنندگی در صنعت لوازم آرایشی در طیف گسترده ای از محصولات استفاده می شود.

جایگزین تگزاپون + قیمت خرید

کوکو آمفواستات سدیم یک پاک کننده ملایم است که می تواند به جای تگزاپون مورد استفاده قرار بگیرد. این ترکیب به دلیل کاهش کشش سطحی و تثبیت فوم در کرم‌ ها و ژل‌ های حمام مورد استفاده قرار می گیرد. کوکوآمفواستات سدیم یکی دیگر از ترکیباتی است که می تواند به عنوان جایگزین تگزاپون مورد استفاده قرار بگیرد.

مضرات تگزاپون + قیمت فروش

این ترکیب به طور گسترده ای در مواد شوینده و پاک کننده، مواد شیمیایی کشاورزی، ضد میکروبی، محصولات مراقبت شخصی و مواد شیمیایی پزشکی استفاده می شود. چندین طرح دولتی برای پاکسازی زیرساخت ‌های عمومی مانند ایستگاه‌ های راه‌ آهن، فرودگاه‌ ها و غیره و افزایش مصرف مواد شوینده خانگی به دلیل افزایش تعداد پروژه‌ های مسکونی در سراسر جهان، رشد بازار جهانی SLES را افزایش می ‌دهد. با اینحال سدیم لوریل اتر سولفات به عنوان یک محرک پوست، چشم و ریه شناخته شده است و ممکن است به دلیل فرآیند تولید حاوی مواد سرطان زا مانند ۱،۴-دیوکسان باشد.

فروش حلال تگزاپون

تگزاپون از انواع سورفکتانت آنیونی تشکیل شده است که اتفاقا بسیار قوی است. قوام خوبی دارد و به دلیل مرطوب کنندگی، امولسیون شدن، متراکم کنندگی، پراکندگی و فوم پذیری آن شناخته شده است. به راحتی با صابون مایع برای کف کردن در آب سخت مخلوط می شود و ظرفیت تجزیه زیستی بالایی دارد.

تگزاپون به دلیل ساختاری که دارد به طور گسترده در تولید صابون مایع استفاده می شود. از آن برای محصولاتی مانند شامپو حمام و مو، حمام حباب، مواد شوینده ظرف، صابون پیچیده، شستشوی دست و غیره استفاده می شود. ضمنا می توان از آن به عنوان شوینده و پودر لباسشویی برای پاک کردن لکه های سخت نیز استفاده کرد.

روش ساخت تگزاپون + قیمت فروش

تولید تگزاپون از طریق اتوکسیداسیون یک الکل چرب از جمله روغن نارگیل صورت می گیرد. در نتیجه این واکنش شیمیایی تگزاپون به نیمه استر اسید سولفوریک تبدیل شده و سپس با تبدیل آن به نمک سدیم خنثی می شود.

قیمت خرید شامپو تگزاپون

سدیم لوریل اتر سولفات، معروف به تگزاپن، یک سورفکتانت پرکاربرد است که در شامپوها و اکثر شوینده ها استفاده می شود. از خواص این ماده به تثبیت کف و تولید کف می توان اشاره کرد که به تمیز شدن موها و پوست سر کمک می کند.

خرید تگزاپون بهداش

تگزاپون بهداش یکی از محصولات خوب و باکیفیت ایرانی است که برای تولید شوینده های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید این محصول ایرانی می توانید به سایت های فروش مواد شیمیایی مراجعه کنید و آن را به قیمت مناسب تری نسبت به محصولات خارجی خریداری نمایید.

 

خرید تگزاپون

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید تگزاپون از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید تگزاپون، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان بوریک اسید را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید تگزاپون با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.

 



  • بازرگانی مهر شیمی

فروش انواع مواد شیمیایی صنایع غذایی و تجهیزات و لوازم تصفیه آب

 




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا