Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آزمایشگاهیصنایع شیمیاییعمومیمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید بوراکس پنتا (براکس پنتا) | کاربرد بوراکس پنتا چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد بوراکس پنتا در مصارف گوناگون صنعتی و غیر صنعتی است. اگر قصد خرید بوراکس پنتا را دارید، برای اطلاع از قیمت خرید و فروش بوراکس پنتا در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان معتبر بوراکس پنتا در انتهای مقاله استفاده نمایید. شرکت تولیدکننده و حجم محصول از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت بوراکس پنتا هستند. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های با سابقه و خوشنام فعال در زمینه فروش بوراکس پنتا به روزرسانی می‌ گردد.

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش بوراکس پنتا در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش بوراکس پنتا و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان بوراکس پنتا در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده بوراکس پنتا در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید بوراکس پنتا در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش بوراکس پنتا را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

بوراکس پنتا (براکس پنتا) که بورات سدیم پنتاهیدرات نامیده می شود یکی از ترکیبات مهم و پرکاربرد بور است. این ترکیب شمیایی یک ماده معدنی و نمک اسید بوریک است.

بوراکس پنتا با فرمول شیمیایی Na2B4O7.5H2O معمولا یک پودر سفید متشکل از بلورهای نرم و بی رنگ است که به راحتی در آب حل می شوند. بوراکس پنتا کاربردهای متنوعی دارد و در تولید بسیاری از مواد شوینده، لوازم آرایشی و لعاب مینا مورد استفاده قرار می گیرد.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

براکس پنتا (بوراکس پنتا) همچنین از آن برای ساخت محلول های بافر در بیوشیمی، به عنوان ضد حریق، ضد قارچ برای فایبر گلاس، حشره کش، به عنوان تسریع کننده در متالورژی، عامل ایجاد کننده بافت در آشپزی و به عنوان پیش ساز سایر ترکیبات بور استفاده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ماده شیمیایی در ادامه مقاله با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

قیمت خرید بوراکس پنتا چیست؟

بوراکس یکی از ترکیب مهم بور و نمک اسید بوریک است. بوراکسی که به صورت تجاری فروخته می شود تا حدی کم آب می شود تا قابلیت نگهداری آن افزایش یابد. چندین ماده معدنی مرتبط با بور که از نظر محتوای آب تبلور متفاوت هستند مانند نمک های دهیدرات، پنتاهیدرات و اکتاهیدرات، بوراکس نیز نامیده می شوند.

 

 

خواص مختلف بوراکس به افزایش قدرت پاک کنندگی آن کمک می کند. این ترکیب در پاک کننده ها آب را به پراکسید هیدروژن تبدیل می کند که خواص ضدعفونی کننده دارد. این ترکیب با خواص بازی که دارد کارایی سفید کننده ها یا سایر پاک کننده ها را افزایش می دهد.

بوراکس روند متابولیک بسیاری از موجودات را متوقف می کند و این خاصیت بوراکس آن را به یک ضد عفونی کننده برتر تبدیل می کند. در آزمایشگاه از این ترکیب برای آزمایش دیابت شیرین استفاده می شود و به عنوان نرم کننده آب نیز استفاده می شود.

کاربردها و قیمت خرید و فروش براکس پنتا / بوراکس پنتا
کاربردها و قیمت خرید و فروش براکس پنتا / بوراکس پنتا

خواص شیمیایی براکس پنتا / بوراکس پنتا + قیمت خرید و فروش

بوراکس یک پودر کریستالی یا گرانولی غیر قابل احتراق (مقاوم در برابر آتش)، خاکستری مایل به آبی یا سبز، بی بو است. چگالی آن ۱.۸۲ و محلول در آب است (۳۸ گرم در لیتر H2O در دمای ۲۰ درجه سانتی گراد).

بوراکس پنتا غیرقابل احتراق است و به طور کلی واکنش پذیری پایینی دارد. هنگامی که در یک ظرف بسته گرم می شود در دمای ۱۲۸ درجه سانتی گراد ذوب می شود و در ۱۴۰ درجه سانتی گراد مایع می شود. وقتی در فضای باز گرم می شود، آب تبلور را از دست می دهد و سپس در دمای ۷۴۲ درجه سانتی گراد ذوب می شود.

این ترکیب طی یک واکنش گرمازا در آب حل می شود و محلول بازی ایجاد می کند. گرد و غبار بور ممکن است با هوا مخلوط و انفجار ایجاد کند. تماس این ترکیب شیمیایی با اکسید کننده های قوی ممکن است آسیب رسان باشد.

این ترکیب در برخی از حلال های آلی حل می شود. بطورکلی بوراکس پنتا واکنش پذیری پایینی دارد و به کندی وارد واکنش‌ های مختلف می‌ شود. بوراکس پنتا غیر قابل اشتعال است و خاصیت قلیایی دارد و PH آن بین ۸ و ۹ می باشد.

کاربرد براکس پنتا / بوراکس پنتا

در ادامه به بررسی موارد استفاده و کاربرد بوراکس پنتا می پردازیم.

خرید بوراکس پنتا در آزمایشگاه

براکس پنتا در آزمایشگاه های بیوشیمی و شیمی برای ساخت بافرها استفاده می شود. از این ترکیب به عنوان مثال برای ژل الکتروفورز DNA در روش های پوشش دهی استفاده می شود. بافرهای بورات معمولاً در pH 8 به عنوان محلول تعادل ترجیحی در واکنش های اتصال عرضی مبتنی بر DMP استفاده می شوند.

کاربرد براکس پنتا در صنعت

هنگام جوشکاری آهن و فولاد، مخلوطی بوراکس پنتا و کلرید آمونیوم به عنوان شار استفاده می شود. این ترکیب نقطه ذوب اکسید آهن را کاهش می دهد و باعث می شود که روان شود. بوراکس دکاهیدرات نیز در هنگام لحیم کاری جواهرات مانند طلا یا نقره به شکل شار با آب مخلوط می شود.

این مسئله اجازه می دهد لحیم مذاب به طور مساوی روی مفاصل مورد نظر جریان یابد. بوراکس دکاهیدرات همچنین یک شار خوب برای لحیم کاری تنگستن با روی و قلع است است. استفاده از براکس پنتاهیدرات به عنوان جایگزین جیوه یک روش ترجیحی برای استخراج طلا در معادن با مقیاس کوچک است.

کاربرد بورات سدیم پنتاهیدرات در صنایع غذایی

بوراکس پنتا با شماره E285 به عنوان یک افزودنی غذایی در برخی غذاهای خاص که حاوی سطوح بالایی از نمک هستند، استفاده می شود تا به نگهداری آنها کمک کند. استفاده از آن به عنوان یک ماده در پخت و پز باعث ایجاد بافت لاستیکی باقوام در غذا شده و یا به عنوان نگهدارنده عمل می کند. در آشپزی شرقی بیشتر برای افزایش قوام از آن استفاده می شود.

کاربردها و قیمت خرید و فروش براکس پنتا / بوراکس پنتا
کاربردها و قیمت خرید و فروش براکس پنتا / بوراکس پنتا

قیمت بوراکس پنتا صنعت شوینده ها

این ترکیب در تولید مواد شوینده و بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته و باعث از بین رفتن لکه ها و کثیفی های پارچه و سطوح می شود. به همین دلیل براکس پنتا در تولید انواع شوینده ها از جمله پودرهای ماشین لباسشویی، ظرفشویی، مایع دست شویی و مایع ظرف شویی مورد استفاده قرار می گیرد.

از دیگر کاربردهای بوراکس پنتا ساخت ژل اسلایم است زیرا باعث ایجاد خاصیت کشسانی در بافت ژل اسلایم می شود. این ترکیب شیمیایی در تولید انواع حشره کش ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان یک سم حشرات موذی را از بین می برد.

کاربرد پنتابوراکس در ساخت و ساز

بوراکس می تواند از رشد قارچ های آسیب رسان به چوب جلوگیری کرده و از محصولات چوبی در برابر آفات محافظت می کند. این بدان معناست که چوب تصفیه شده با بوراکس می تواند در ساخت و ساز در مناطقی استفاده شود که به دلیل پوسیدگی یا موریانه ممنوع است.

قابلیت های مقاوم در برابر آتش محصولات بوراکس آنها را به یک انتخاب عالی برای عایق بندی مسکن و سیم کشی تبدیل می کند. فولاد با مقاومت بسیار بالا، ساخته شده از بوراکس، بسیار سخت تر از فلزات دیگر است و باعث سبک تر شدن خودروها و آسیب پذیری کمتر آنها می شود.

بوراکس مورد استفاده در تولید سرامیک به ایجاد لعاب و مینای قوی برای کاشی های با دوام، سقف ها، سیلوها، لوازم خانگی و موارد دیگر کمک می کند.

کاربرد براکس پنتا در کشاورزی

بور همچنین یک ماده مغذی ضروری برای رشد محصولات کشاورزی است. مکمل های بور کشاورزان را قادر می سازد تا عملکرد و کیفیت محصول خود را افزایش دهند که می تواند در طولانی مدت به کاهش هزینه های مواد غذایی کمک کند.

 

مواد شیمیایی مرتبط با براکس پنتا

 

محدودیت های استفاده از براکس پنتا / بوراکس پنتا + قیمت خرید

براکس پنتا / بوراکس پنتا گرید غیرغذایی را نمی توان در همه برنامه های غذایی استفاده کرد بنابراین، محصولات بورات نباید به عنوان افزودنی ها یا نگهدارنده های غذایی استفاده شوند. همچنین نمی تواند به عنوان مکمل های غذایی یا معدنی انسان استفاده شود.

براکس پنتا برای کاربردهای فرش/اثاثیه یا لوازم داخلی مورد استفاده قرار نمی گیرد و برای خوشبو کننده فرش/اثاثیه یا کنترل کک استفاده نمی شود.

کاربردها و قیمت خرید و فروش براکس پنتا / بوراکس پنتا
کاربردها و قیمت خرید و فروش براکس پنتا / بوراکس پنتا

تفاوت بوراکس پنتا و دکا چیست و قیمت فروش

بوراکس یک ماده بسیار پرکاربرد در صنایع مختلف است. تفاوت اصلی بوراکس پنتا با براکس دکا هیدرات تعداد مولکول های آب موجود در ساختار آنها است. براکس پنتا آب کمتری در ساختار خود دارد. علاوه بر این بوراکس پنتا و دکا از نظر کارایی نیز با یکدیگر متفاوت هستند زیرا پایداری بوراکس دکا بالاتر است.

خطرات استفاده از براکس پنتا / بوراکس پنتا پس از خرید و فروش

بوراکس پنتا کاربرد وسیعی در صنایع دارد و باید خطرات آن را برای انسان در نظر گرفت و با رعایت برخی از نکات به پیشگیری از آنها کمک کرد. عوارض و خطرات استفاده از بوراکس عبارتند از:

تماس بوراکس پنتا با پوست و هر قسمت از بدن انسان باعث التهاب یا سوختگی خواهد شد. بنابراین هنگام کار کردن با این ماده شیمیایی از لباس های محافظ و دستکش استفاده کنید تا احتمال آلودگی با این ماده شیمیایی خطرناک به حداقل برسد.

یکی دیگر از خطرات بوراکس گازهای متصاعد شده آن است که می تواند سیستم تنفسی را تحت تاثیر قرار داده و عوارض جبران ناپذیری‌ در پی داشته باشد. برای کاهش این خطرات حتما از انواع ماسک های محافظ استفاده کنید.

گازهای متصاعد شده همچنین می توانند باعث آسیب قسمت های مختلف چشم شوند بنابراین توصیه می شود هنگام کار از عینک های محافظ استفاده کنید.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های بوراکس (پنتا)

نام ماده بوراکس (Borax)
فرمول مولکولی Na2B4O7·۱۰H2O
جرم مولکولی ۳۸۱.۳۷ (decahydrate)
چگالی (دانسیته) ۱.۷۳ g/cm³ (solid)
نقطه ذوب ۷۴۳ °C (anhydrous)
نقطه جوش ۱۵۷۵ °C
دیگر نام ها بوره

 

خرید و فروش براکس پنتا / بوراکس پنتا

براکس پنتا در گریدهای مختلف توسط شرکت های مواد شیمیایی تولید و به بازار عرضه می شود. برای تهیه این ترکیب شیمیایی می توانید به صورت حضوری یا خرید اینترنتی اقدام کنید. بوراکس پنتا معمولا در بسته های ۲۵ کیلویی عرضه می شود.

قیمت بوراکس شوینده

بسیاری از اجداد ما از بوراکس به عنوان یک شوینده برای تمیز نگه داشتن لباس استفاده می کردند. امروزه از بوراکس، که به عنوان بورات سدیم نیز از آن یاد می شود، به عنوان یک افزودنی پودری برای سفید کنندگی طبیعی و کارآمد در محصولات شوینده استفاده می شود.

بوراکس دارای خواص قلیایی برجسته ای است. این ماده شیمیایی امکان دفع لکه های قوی و اسیدی را فراهم می کند. افزودن سدیم بورات به پارچه های کثیف به دلیل خاصیت سفید کنندگی آن باعث می شود که حتی سفید تر به نظر برسند. خواص و مزایای بوراکس شوینده به شرح زیر است:

  • به خودی خود یک سفید کننده استثنایی است. به دلیل خاصیت قلیایی آن باید دور از دسترس کودکان نگهداری شود.
  • امروزه ترکیب بوراکس با صابون کاستیل و سودا، شوینده خانگی قدرتمندی ایجاد کرده است که لباس های شما را عاری از آلودگی و بی نهایت تمیز می کند.
  • می توان آن را با مواد شوینده معمولی نیز ترکیب کرد.

نام دیگر بوراکس و قیمت فروش بوراکس

بوراکس با نام های دیگری همچون سدیم بورات، سدیم تترابورات یا تترابورات سدیم نیز شناخته می‌ شود. بوراکس یک ترکیب مهم بور، یک ماده معدنی و نمک اسید بوریک است. بوراکس پودری سفید رنگ است که از کریستال های نرم بی رنگ تشکیل شده است که در آب حل می شوند. بوراکس جزء بسیاری از مواد شوینده، لوازم آرایشی و لعاب مینا است.

 

پرسش های رایج در مورد بوراکس پنتا

چرا فروشندگان بوراکس پنتا در سایت جهان شیمی مورد اعتماد هستند؟
خریداران بوراکس پنتا می ‌دانند که پیدا کردن شرکت‌های بازرگانی خوشنام و باتجربه بوراکس پنتا، کار راحتی نیست. به همین دلیل کارشناسان جهان شیمی با بررسی پیوسته شرکت ‌های متقاضی، فروشندگانی معتبر، مورد اعتماد و باسابقه را به خریداران بوراکس پنتا معرفی می ‌کنند.

از کجا می ‌توانم مراکز خرید و فروش براکس پنتا را در تهران و شهرستان ‌ها پیدا کنم؟
سایت جهان شیمی به عنوان مرجع قیمت و فروشی براکس پنتا در ایران، خریداران در نقاط مختلف کشور را به فروشندگان حرفه‌ ای، مجرب و کارآزموده متصل می ‌کند. لیست این فروشندگان را می توانید در این مقاله مشاهده کنید.

کاربرد بوراکس + قیمت

بوراکس در دنیای مدرن کاربرد های بی شماری هم در خانه و هم در صنعت دارد. بوراکس در خانه به عنوان تقویت کننده شوینده لباسشویی، پاک کننده، نگهدارنده، قارچ کش، حشره کش، علف کش، ضدعفونی کننده و خشک کننده استفاده می شود. در صنعت بوراکس به عنوان بافر، عامل پخش کننده، شار جوشکاری و برای کنترل ویسکوزیته استفاده می شود.

بورات ها ساختار شیشه را تغییر می دهند، تا شیشه ها در برابر حملات حرارتی یا شیمیایی مقاوم شوند. آنها در تولید صفحه نمایش های LCD بسیار نازک، شیشه های مقاوم در برابر حرارت و فایبرگلاس استفاده می شوند و ۴۳ درصد از تقاضای جهانی برای این محصولات را تشکیل می دهند.

آنها همچنین با سطوح آهنی تعامل می کنند تا پوششی تشکیل دهند که از فلز در برابر خوردگی محافظت می کند. همراه با روی، بورات ها به عنوان بازدارنده شعله در پلیمرهای مورد استفاده برای پوشش کابل های الکتریکی و در عایق سلولزی استفاده می شوند. بورات ها حتی می توانند به عنوان یک سپر مهار هسته ای نیز استفاده شوند.

یکی از زمینه های اصلی تحقیقات در مورد کاربرد بورات ها، توسعه نگهدارنده های چوبی ایمن و بادوام است. چوب به طور فزاینده ای به عنوان یکی از مصالح ساختمانی استفاده می شود، زیرا یک منبع قابل بازیافت و پایدار است. اما چوب مستعد حملات بیولوژیکی است.

خسارات ناشی از موریانه هر سال یک میلیارد دلار برای صاحبان خانه های آمریکایی هزینه دارد. آفت‌کش ‌هایی که روی خاک استفاده می‌ شوند بی ‌اثر هستند، زیرا موریانه ‌ها در بالای زمین لانه درست می ‌کنند. بنابراین خود ساختمان نیاز به درمان دارد. محصولات ساختمانی تیمار شده با بورات اقدامی مقرون به صرفه برای دور نگه داشتن موریانه ها هستند. بوراکس به تنهایی کاربردهای زیادی دارد. در اینجا چند کاربرد پودر بوراکس و بوراکس خالص در آب برای شما ارائه شده است.

  • به عنوان حشره کش، به ویژه در محصولات سوسک کش و به عنوان پیشگیری از شب پره
  • قارچ کش
  • علف کش
  • خشک کننده
  • تقویت کننده لباسشویی
  • نظافت منزل
  • عامل نرم کننده آب
  • افزودنی مواد غذایی به عنوان نگهدارنده (در برخی کشورها ممنوع است)
  • محلول های بافر
  • بازدارنده های شعله
  • محصولات سفید کننده دندان
  • شیشه، سرامیک و سفال
  • لعاب های مینا
  • پیش ساز اسید بوریک
  • پروژه های علمی مانند آتش سبز رنگ، لجن و کریستال های بوراکس
  • آزمایش مهره بوراکس شیمی تجزیه
  • فلاکس برای جوشکاری آهن و فولاد

بوراکس دکا چیست

بوراکس دکا یکی از ترکیبات بوراکس است که با نام بوراکس دکاهیدرات (Na۲B۴O۷·۱۰H۲O) در صنعت شناخته می شود. این ماده شیمیایی سفید رنگ و بلوری شکل است و خاصیت بافری و گدازنده دارد. وزن مولکولی این ترکیب شیمیایی ۴/۳۸۱ گرم بر مول است. این ترکیب شیمیایی به صورت پودر یا دانه های گرانوله منبع مهمی از بوراکس است. بوراکس برای نخستین بار از بسترهای خشک دریاچه ای در تبت کشف شد.

خرید پودر سفید آهنگری بوراکس

امروزه آهنگران از ترکیبات بوراکس، برای بهبود چکش خورای و شکل پذیری محصولات خود استفاده می کنند. پودر سفید آهنگری هنگام ذوب آهن به ترکیبات اضافه می شود و باعث بهبود خصوصیات نهایی محصول می شود.

قیمت انواع بوراکس

بوراکس معمولا به گروهی از ترکیبات مرتبط اشاره دارد که با محتوای آب متمایز می شوند. انواع این ترکیبات عبارتند از:

بوراکس بی آب یا تترابورات سدیم (Na۲B۴O۷)

بوراکس پنتاهیدرات (Na۲B۴O۷·۵H۲O)

بوراکس دکاهیدرات (Na۲B۴O۷·۱۰H۲O)

فروش بوراکس خوراکی

بوراکس یکی از ترکیبات شیمیایی است که برای بهبود برخی از خواص به محصولات غذایی اضافه می شود. این ترکیب شیمیایی در صنایع غذایی با شماره E285 شناخته می شود. این افزودنی غذایی به دلیل داشتن برخی از عوارض جانبی در برخی کشورها ممنوع شده است. از این ترکیب شیمیایی در محصولات غذایی به عنوان نگهدارنده استفاده می شود. مطالعات انجام شده نشان داده است که این ترکیب شیمیایی خطر ابتلا به سرطان کبد را در یک دوره ۵-۱۰ ساله بسیار افزایش می دهد.

قیمت بوراکس پنتا

قیمت خرید و فروش بوراکس پنتا برحسب حجم و برند تولید کننده آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید محصول مورد نظر خود نمایید. به طور کلی شرکت تولیدکننده و خارجی یا ایرانی بودن عامل مهم دیگری در تعیین قیمت مواد شیمیایی است. درصد خلوص مواد شیمیایی نیز یکی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت این مواد است. قیمت بوراکس پنتا نیز دارای شرایطی به همین صورت است.

فروش بوراکس پنتا

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش بوراکس پنتا از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان بوراکس پنتا در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید بوراکس پنتا

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید بوراکس پنتا از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید بوراکس پنتا، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان براکس پنتا را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید بوراکس پنتا با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی مهر شیمی

فروش انواع مواد شیمیایی صنایع غذایی و تجهیزات و لوازم تصفیه آب

 




نوشته های مشابه

‫۱۷ دیدگاه ها

  1. بازتاب: بوراکس و معجزه آن در صنایع مواد شوینده
  2. بازتاب: هر آنچه باید در مورد کاربرد بوراکس بدانید
  3. من قبلاً درباره خرید بوراکس پنتا کلی تو گوگل جستجو انجام دادم، به کادر فروشندگان بوراکس پنتا تو مقاله شما رسیدم؛ می خوام اطمینان کسب کنم، که فروشندگان بوراکس پنتا توسط گروه کار کارشناسی شما مورد ارزیابی و احراز صلاحیت قرار گرفته
    تا با خیال راحت و به اعتماد جهان شیمی ازشون خرید کنم .

  4. درود و سلام

    مهمترین تفاوت بوراکس دکا و پنتا چیست؟

    آیا تفاوت قیمت بوراکس دکا و پنتا در بازار خیلی قابل توجه هست؟

    به علاوه اینکه به لحاظ شکل ظاهری چه تفاوتی با هم دارند؟

    پیشاپیش از پاسختون ممنونم

  5. پنتا چیست؟
    اکثر مردم خصوصا زنان خانه نمی دانند که بوراکس پنتا چیست؛

    ولی تقریبا همه می دانند که هنگام استفاده از شوینده ها و ضدعفونی کننده ها باید به شدت مراقب پوست و ریه ها بود

    در این مورد لطفا به ابهام باسخ دهید، که آیا اصلی ترین ماده موثر در تولید شوینده ها و ضدعفونی کننده ها ، بوراکس است؟

  6. روزبخیر ؛
    یه سوال کاملا علمی و تخصصی از شما دارم،

    Ph بوراکس حدودا در چه بازه ای هست؟
    و مهم تر از اون اینکه ، برای ایجاد محلول تعادل ترجیحی ph بوراکس پنتا چقدر باید باشه؟

    هرچند مقاله تون رو کامل نخوندم ، ولی باید مقاله خوبی باشه

  7. بین بوراکس پنتا و بوراکس پنتاهیدرات هم از نظر کاربرد، هم از نظر قیمت و هم از نظر گریدهای و انواع چه تفاوت هایی است؟ یک تشکر ویژه هم بکنم ، به خاطر محتوای بسیار خوبی که در طی زمان تولید کرده اید. عنوان مرجع مواد شیمیایی واقعا برازنده شماست.

  8. چند هفته ای است ؛ از طرف مدیرعامل شرکت مامور شدم بهترین فضاهای تبلیغاتی را برای معرفی شرکت و محصولاتمان ، بررسی ‌ و انتخاب کنم . مثلا همین مقاله بوراکس دکا و پنتا ، یکی از کاندیداهای تبلیغاتی ماست. با تشکر فراوان شرایط تبلیغات بنری در این مقاله و سایر مقالات شیمیایی چگونه است؟

  9. درود شب شنبه شما عالی

    بالا تا پایین مقاله را خواندم ، خیلی محتوای خوبی تهیه کردید؛ جسارتا زحمت بکشید ، در مورد تفاوت اسید بوریک و بوراکس هم برای خوانندگان کم سوادی مثل بنده اطلاعاتی به شکل متنی یا ویدیویی تهیه بفرمایید. اینجانب لازم می دانم از شما به خاطر همه تلاش هایتان تشکر کنم .

  10. شرکت ما سال هاست اقدام به فروش بوراکس دکا در برخی از برندهای تجاری معتبر می کند. سایت شما را جایگاه مناسبی برای تبلیغات برند و محصولاتمان دیده ایم ‌ . پلن های تبلیغاتی و تعرفه های شما برای شرکت هایی مثل ما چقدر است؟

    به شماره ارسال کنید

  11. بجز جواهرسازی ، در سایر صنایع مهمترین کاربرد بوراکس پنتا چيست؟ و چرا قیمت اعلامی بوراکس پنتا در بین فروشندگان تفاوت زیاد و چشمگیری دارد؟ خواهش می کنم رفع ابهام کنید، اگر علت این موضوع را می دانید .

  12. من خریدار بوراکس اسلایم هستم.‌ فقط به فروشندگان محترم عرض کنم، حتما عکس بوراکس اسلایم را به همراه قیمت در واتساپ ارسال کنند.‌ بعضی از فروشندگان از ارسال عکس اکراه دارند ، که دلیل آن را واقعا نمی دانم.

  13. مقرون به صرفه ترین کاربرد بوراکس پنتا چيست؟
    قیمت استعلامی برخی از فروشندگان بوراکس گاهی اوقات خیلی ارزان است. طوری که آدم شک می کند که این بوراکس اصل است یا خیر. با چه مجوز یا روشی از فروشنده بخواهیم از اصل بودن بوراکس به ما اطمینان دهد؟

  14. در صورتی که شرایط تبلیغات و بهره گیری از بنرهای این صفحه برای فروشندگان بوراکس دکا وجود دارد ؛ لطفا خیلی سریع و مشخص هزینه و شرایط را به بنده اعلام کنید
    شماره واتساپ و تلگرام ما ********* است. به علاوه اینکه تعداد بازدیدکنندگان این مقاله را هم اعلام کنید.

  15. خرید براکس یکی از خرید و فروش هایی است که در چند سال اخیر رونق زیادی پیدا کرده، پیشنهاد می کنم اگر براتون امکان پذیره؛ خرید و فروش آنلاین براکس و برخی مواد شیمیایی پرکاربرد را به قسمتی از سایت اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا