Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

فواید شربت سانستول برای چیست ؟ عوارض و قیمت خرید

شربت سانستول به عنوان یک مولتی ویتامین و مکمل غذایی شناخته شده و استفاده از آن تاثیرات مثبتی را بر رفع کمبودهای بدن خواهد داشت.

کاربرد شربت سانستول برای کودکان بالای یک سال و بزرگ‌سالان، برای جبران کمبود بسیاری از ویتامین‌ها و مواد مغذی مناسب است. از مزایا شربت سانستول در مصرف روزانه این است که می‌تواند به رشد بهتر کودکان کمک نماید. نحوه مصرف شربت سانستول در کودکان و بزرگسالان متفاوت بوده و می‌توان بهترین زمان مصرف شربت سانستول را از پزشک و یا بروشور داخل جعبه دارو دریافت نمود. خواص شربت سانستول به دلیل دارا بودن ویتامین های ضروری بدن است. قیمت شربت سانستول می‌تواند بسته به خارجی یا ایرانی بودنش متفاوت باشد. خرید شربت سانستول را می‌توان به‌راحتی از داروخانه‌ها و مراکز مجاز آنلاین انجام داد. در ادامه این مقاله به بررسی عوارض شربت سانستول نیز پرداخته می‌شود.

نشریه علمی جهان شیمی فیزیک به بررسی بسیاری از دارو ها و مکمل ها پرداخته است. مکمل هایی مانند : هیر ویت، هیر اکتیواتور، اکوفن و… .

شربت سانستول چیست

فواید شربت سانستول به عنوان یک مکمل غذایی شناخته شده است. مکمل های غذایی در واقع ترکیباتی هستند که در رژیم های غذایی، برای افزایش مواد مغذی و یا جهت بهبود مشکلات سلامتی مانند : پوکی استخوان، کاهش اشتها، مشکلات چربی خون، مشکلات زنان و بارداری و… به کار می روند. مکمل های در اشکال مختلف تولید و برای مصرف عرضه می گردند. مکمل ها می توانند به شکل : شربت، کپسول، ژل، قرص، پودر، عصاره و… در بازار وجود داشته باشند. انواع ویتامین ها، مواد معدنی، اسید آمینه، فیبر و آنزیم می توانند از ترکیبات سازنده انواع مکمل های غذایی باشند.

فواید شربت سانستول برای چیست ؟ عوارض و قیمت خرید
فواید شربت سانستول برای چیست ؟ عوارض و قیمت خرید

برای خرید بسیاری از این مکمل ها مانند خرید شربت سانستول، نیازی به تجویز پزشک نیست و به راحتی و بدون نسخه می توان آن ها را از داروخانه ها تهیه نمود. اما بهتر است در صورت استفاده از دارو یا بیماری خاص حتما قبل از مصرف مکمل، با پزشک مشورت شود.

کاربرد و مصرف شربت سانستول برای چیست

سوالی که در مصرف شربت سانستول در بسیاری از افراد وجود دارد، این است که آیا مصرف شربت سانستول چاق کننده است یا خیر. بسیاری از افراد نگران مصرف ویتامین ها و املاح هستند که در این شربت وجود داشته و تصور می کنند این مواد موجب افزایش وزن در آن‌ها خواهد شد.

در این رابطه باید اشاره شود که هیچ ویتامین یا املاح حاوی کالری وجود ندارد. بنابراین مصرف شربت های مکمل نمی تواند افزایش وزن و چاقی ایجاد کند. نکته حائز اهمیت این است که ترکیباتی مانند روی و ویتامین های گروه B ، می توانند اشتهای فرد را تحت تأثیر قرار دهند. البته این افزایش اشتها در همه افراد ایجاد نخواهد شد. بنابراین در مصرف و کاربرد شربت سانستول اصل اگر نکات تغذیه ای رعایت گردد، چاقی رخ نخواهد داد. زیرا خود شربت کالری ندارد.

برای جلوگیری از چاقی در نتیجه افزایش اشتها به دلیل مصرف مکمل، متخصصان تغذیه نکاتی را با افراد مصرف کننده در میان می‌گذارند. این متخصصان پیشنهاد می کنند که با مصرف سبزیجات و مواد غذایی مناسب قبل از وعده های اصلی غذایی این افزایش اشتها کنترل شود.

از مزایا و خواص شربت سانستول برای افرادی که به کم خونی و فقر آهن دچار هستند این است که کم خونی و فقر آهنی که موجب بی اشتهایی در آن ها شده است، با شروع درمان، به حالت قبل برمی گردد.

کاربرد شربت سانستول در رژیم های غذایی چیست

اینکه استفاده و کاربرد این مکمل در فرد لازم است یا خیر به نوع رژیمی غذایی که گرفته است بستگی دارد. اما از آنجایی که با رژیم های غذایی کاهش وزن، مقدار کالری دریافتی به بدن نیز کاهش می یابد، بنابراین احتمال نیاز به مکمل ها نیز افزایش می یابد. این نیاز در افرادی که رژیم های غذایی خاص با برخی گروه های غذایی را دارند بسیار بیشتر می باشد.

بنابراین در استفاده از انواع مکمل ها و شربت های تقویتی، این رژیم غذایی افراد است که مصرف یا عدم مصرف مکمل را تعیین می کند. در رژیم های سرشار از غذا های با کالری کم و مواد مغذی بالا ممکن است استفاده از مکمل دیگر نیاز نشود. البته به این نکته نیز باید اشاره گردد که ویتامین ها و مواد معدنی نیز هستند که در افزایش سرعت سوخت و ساز بدن نقش دارند.

تفاوت انواع شربت سانستول و شربت سانستول پلاس زینگ چیست

شركت جهانی سانستول، ۲ مدل از این شربت را به بازار عرضه می نماید. انواع شربت سانستول و شربت سانتسول پلاس زینک هر دو برای تأمین ویتامین ها و املاح مورد نیاز افراد بالای یک سال تولید و عرضه شده اند. درواقع تفاوت این دو شربت در ترکیبات آن ها است. شربت سانستول پلاس زینک همانطور که از نامش پیداست، ویتامین ها و املاح معدنی بیشتری بخصوص زینک داراست. این شربت حاوی چندین ویتامین به همراه کلسیم و زینک است که موجب اثربخشی بیشتر آن بخصوص در رشد کودکان خواهد شد. تفاوت دیگر این دو شربت مربوط به حجم آن‌ها می شود. شربت مولتی سانستول حجم بیشتر و قیمت بیشتری دارد.

نحوه و بهترین زمان مصرف شربت سانستول چیست

برای کودکان ۱ تا ۵ سال می توان ۱۰ تا ۱۵ میی لیتر از این شربت را در روز مصرف نمود. این شربت حتی با هدف افزایش و بهبود اشتها نیز به کار می رود. ویتامین ‌های محتوای شربت سانستول اصل بر اساس شاخص RDA بررسی شده و این مکمل برای افراد بزرگسال نیز قابل مصرف است. بزرگسالان می‌توانند با مصرف ۱۵ الی ۲۰ میلی لیتر از این شربت ویتامین‌های مورد نیاز بدن خود را دریافت کنند.

کودکان با توجه به اینکه نیاز به انرژی بیشتری در طول روز دارند، باید از بهترین مولتی ویتامین ها در طول روز استفاده کنند و انرژی مورد نیار خود را تأمین کنند. در نظر داشته باشید که مصرف بیش‌ازاندازه این شربت در برخی از موارد می تواند منجر به حالت تهوع و استفراغ، سردر و سرگیجه، اسهال و… شود. پس به شما توصیه می کنیم بهترین زمان را برای مصرف این دارو در نظر داشته باشید. طریقه و مقدار مصرف شربت مولتی سانستول پلاس زینک روی تقویت سیستم ایمنی بدن کودک شما، افزایش قد، تقویت حافظه و یادگیری و مقاوم کردن بدن تأثیر بسیار زیادی دارد.

لازم به ذکر است که مانند بسیاری از مکمل های دیگر بهترین زمان مصرف شربت سانستول اصل در صبح بوده و بیشترین تأثیر را خواهد داشت. برای قصد خرید شربت سانستول اصل می توانید به داروخانه های اینترنتی مجاز نیز مراجعه کرده و آن را به صورت اینترنتی و به صورت ۲۴ ساعته سفارش داده و درب منزل دریافت نمایید.

خواص و فواید مصرف شربت سانستول اصل چیست

سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

در شکل گیری سلول ‌ها مؤثر است.

به حفظ سلامت پوست و مو کمک می کند.

از ریزش مو جلوگیری کرده و به تقویت مو کمک می کند.

هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان مناسب است.

شربت سانستول برای افزایش قد مناسب است.

به تقویت و استحکام استخوان و دندان کمک می کند.

ویتامین های مورد نیاز بدن را تأمین می‌کند.

به شکل گیری استخوان ها و کلاژن در بدن کودک کمک می کند.

شربت سانستول برای چاقی هم می تواند مفید باشد، زیرا می تواند اشتها را افزایش دهد.

مصرف آن در کاهش خستگی نیز موثر است.

حاوی چندین ویتامین و ماده معدنی ضروری و بسیار مهم در رشد بدن است.

این مکمل بسیار خوش طعم است.

دلیل فواید و خواص شربت سانستول اصل چیست

دلیل فواید بالای این مکمل وجود انواع ویتامین ها و مواد مغذی موجود در آن است. در ادامه به برخی از این ویتامین ها و ترکیبات مهم اشاره شده است.

ویتامین آ : برای رشد، تکامل و مبارزه با بیماری های عفونی در کودکان وجود ویتامین A در بدن ضروری است. سلامت سیستم ایمنی بدن، رشد مناسب استخوان، تکامل مغز و تکامل سیستم بینایی کودکان ویتامین A نقش بسیار مهمی دارد. کمبود ویتامین A عوارض جبران ناپذیری در کودکان به همراه خواهد داشت. کودکانی که دچار سو تغذیه هستند و کودکانی که اسهال طولانی داشته اند بیشتر در معرض کمبود ویتامین A  قرار دارند. میزان ویتامین آ موجود در این شربت به ازای هر ۵ میلی لیتر شربت ۱۲۰۰ واحد می باشد.

ویتامین D3 : اگر مقدار این ویتامین در بدن کافی نباشد، منجر به ایجاد نرمی استخوان یا راشیتیسم در نوزادان و کودکان با سنین رشد خواهد شد. بیماری راشیتیسم باعث تغییر شکل استخوان و درد شده و می تواند عدم رشد، تأخیر در رشد و تشنج ناشی از کمبود کلسیم و ناهنجاری های دندانی را ایجاد نماید. میزان ویتامین D3 موجود در این مکمل به ازای هر ۵ میلی لیتر از شربت، ۱۰۰ واحد می باشد.

فواید شربت سانستول برای چیست ؟ عوارض و قیمت خرید
فواید شربت سانستول برای چیست ؟ عوارض و قیمت خرید

ویتامین B1 :

از ویتامین های محلول در آب B1 یا تیامین است. سلول های بدن در تبدیل کربوهیدرات به انرژی به کمک این ویتامین نیاز دارند. تیامین علاوه بر اینکه برای رشد سیستم عصبی در کودکان ضروری بوده در حفظ عملکرد مغز، رشد حرکتی در نوزادان، انقباض های عضلانی و هدایت سیگنال های عصبی نیز نقش اساسی را ایفا می کند. کمبود این ویتامین در کودکان می تواند به بروز بیماری هایی مانند صرع، اوتیسم، بری بری، از دست دادن عملکرد حرکتی و عقب ماندگی ذهنی را در بر داشته باشد.

ویتامین B2 :

این ویتامین نیز محلول در آب بوده و دارای نقش های متفاوتی در بدن است. میزان ویتامین ب۲ موجود در این محصول به ازای هر ۵ میلی لیتر شربت ۰.۸ میلی گرم است.

ویتامین B6 :

این ویتامین نیز از جمله ویتامین های محلول در آب بوده و در رشد، تکامل سیستم عصبی، تشکیل استخوان، بهبود عملکرد یادگیری و حل مسئله و تقویت سیستم ایمنی کودکان مؤثر است. میزان B6 موجود در این شربت به ازای هر ۵ میلی لیتر شربت ۰.۴ میلی گرم می باشد.

ویتامین ث :

نکته مهم در رابطه با این ویتامین محلول در آب این است که بدن انسان نمی تواند آن را بسازد یا ذخیره نماید. کمبود این ویتامین با کاهش رشد کودکان همراه است. این ویتامین در ساخت کلاژن و افزایش جذب آهن مؤثر می باشد. کلاژن یکی از فراوان ترین پروتئین های بدن است که به ساخت و تکامل استخوان، مفاصل، پوست و بافت های همبند کمک می کند. ویتامین ث در تولید انرژی در بدن بسیار مؤثر است و احساس ضعف و خستگی از اولین علائم کمبود آن در بدن است.

ویتامین E :

این ویتامین با جلوگیری از تشکیل رادیکال آزاد حین اکسیداسیون چربی ها، از ایجاد آسیب سلولی جلوگیری کرده و در تقویت سیستم ایمنی و سایر فرایندهای متابولیکی نقش دارد. خواص آنتی اکسیدان آن نیز نقش مهمی در پیشگیری آسیب سلولی در کودکان دارد.

ویتامین B3 :

نیاسین از ویتامین هایی است که در متابولیسم و تولید انرژی تمام سلول ها نقش دارد. جهت رشد و نمو سیستم عصبی کودکان، وجود آن ضروری است.

ویتامین B5 :

این ویتامین نقش حیاتی در متابولیسم داشته و جز جدا نشدنی از کوآنزیم آ می باشد. ویتامین B5 جهت متابولیسم و تولید انرژی در کودکان لازم است.

کلسیم :

کلسیم ماده ای معدنی و ضروری برای ساخت استخوان ها و استحکام دندان انسان در دوران کودکی و نوجوانی است.

قیمت شربت سانستول چگونه است

قیمت شربت سانستول تا حدود زیادی می تواند به نوع آن وابسته باشد. قیمت شربت سانستول ایرانی تحت لیسانس کشور آلمان و نوع خارجی با یکدیگر متفاوت بوده و شربت سانستول نوع خارجی، به دلیل وارداتی بودن قیمت بالاتری را نسبت به نوع ایرانی داراست. شرکت های داروسازی ایرانی با تولید مکمل ها و شربت های تقویتی ایرانی با کیفیت و قابل رقابت با انواع خارجی، توانسته اند نیاز کشور در تأمین این ترکیبات را فراهم آورند. این شرکت ها به مصرف کنندگان کمک کرده و از هزینه های اضافی کاسته اند. باید توجه شود که قیمت انواع شربت سانستول نیز با یکدیگر متفاوت است و انواع با حجم بیشتر و نوع پلاس، قیمت بیشتری دارد.

خرید و فروش شربت سانستول اصل چگونه است

خرید و فروش شربت سانستول در کشور ما ایران جهت مصرف در کودکان و بزگسالان به منظور رفع برخی کمبود ها در بدن صورت می گیرد. خرید و فروش شربت سانستول اصل جهت کمک به رفع ویتامین ها و مواد مغذی در بدن صورت گرفته تا به رفع کمبود ها کمک نماید.

جهت خرید شربت سانستول اصل برای رفع کمبود مواد مغذی در بدن، می توان به داروخانه ها و مراکز خرید و فروش آنلاین شربت سانستول مراجعه نمود. توجه این نکته ضروری است که این مکمل به هیچ وجه نباید از مراکز نامعتبر خریداری و مصرف شوند. در غیر این صورت ممکن است عواقب جبران ناپذیری برای مصرف کننده ایجاد گردد.

فواید شربت سانستول برای چیست ؟ عوارض و قیمت خرید
فواید شربت سانستول برای چیست ؟ عوارض و قیمت خرید

عوارض شربت سانستول چیست

تنها عوارض شربت سانستول می تواند بروز واکنش های حساسیتی باشد. توصیه می شود افرادی که سابقه هرگونه حساسیت غذایی یا دارویی دارند، قبل از مصرف این شربت با پزشک مشورت نموده و از بی خطر بودن آن اطمینان حاصل نمایند. تغییر رنگ ادرار بعد از مصرف شربت سانستول نیز نگران کننده نمی باشد. اما اگر علائمی مانند تب و سرگیجه و حالت تهوع ایجاد گردید، حتما با پزشک مشورت نمایید.

شربت سانستول برای افزایش قد

شربت سانستول یک مولتی ویتامین مینرال بسیار مفید برای حفظ و بهبود سطح سلامتی کودکان و بزرگسالان است. شما می توانید این مکمل را به راحتی از داروخانه ها به صورت حضوری بیا اینترنتی سفارش دهید. این شربت حاوی ویتامین ها و مینرال های مفیدی است که به بلند شدن قد کودکان نیز می تواند کمک کند.

این مکمل حاوی تمام ریزمغذی هایی است که در صورت کمبود می توانند در رشد اختلال ایجاد کند. با مصرف این شربت طبق دستورالعمل و با تجویز پزشک در دوران رشد می توان اختلالات رشد و عدم رشد قدی کودکان را برطرف کرد. علاوه بر این می تواند با بهبود اشتها به تغذیه بهتر کودکان کمک کند.

در این شربت کلسیم، زینک، منیزیم و ویتامین D وجود دارد که همگی برای رشد مناسب قد ضروری هستند. از آنجاییکه در دوران کودکی ممکن است تامین همه این مواد مغذی دشوار باشد با استفاده از این شربت می توانید از تامین آنها اطمینان حاصل کنید.

علاوه بر رشد قدی با استفاده از شربت سانستول می توانید طیف گسترده ای از ویتامین ها و مواد معدنی را که برای حفظ سلامتی ضروری هستند، دریافت کنید. تامین ویتامین های گروه B می تواند انرژی مورد نیاز بدن را تامین کند و در عین حال از جنبه های مختلف برای حفظ سلامتی مفید باشد.

در صورتی که سطح تغذیه مناسبی ندارید و احتمال می دهید، نتوانید از طریق رژیم غذایی همه ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین کنید، می توانید از مزایای این شربت بهره مند شوید. توجه داشته باشید که این مکمل غذایی را فقط با مشورت پزشک مصرف کنید و مقدار مصرف آن را به دلخواه تغییر ندهید زیرا ممکن است عوارض جانبی به دنبال داشته باشد. مکمل های مولتی ویتامین مینرال در سنین مختلف برای حفظ سلامتی مفید هستند و کمک می کنند سالهای بیشتری جوان و زیبا بمانید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا