Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و داروییکشاورزی و دامپروری

قیمت فروش و خرید آنتی کیک (ضد کلوخه) | کاربرد آنتی کیک

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد آنتی کیک و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید آنتی کیک دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش آنتی کیک در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان آنتی کیک در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت آنتی کیک نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش آنتی کیک به روزرسانی می‌شود.

آنتی کیک غذایی یک افزودنی غذایی است که از تشکیل توده در مواد غذایی جلوگیری می کند. آنتی کیک در محصولات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که برخی از آنها عبارتند از قهوه، کاکائو، پودرهای سوپ، پودر شیر و خامه، پنیر، بستنی های یخی، بیکینگ پودر، شکلات مایع، نمک خوراکی و میوه ها و سبزیجات کنسرو شده.

آنتی کیک در واقع به ترکیبات انهیدراتی اشاره دارد که به مقدار کم به خوراکی‌های خشک اضافه می شوند تا از تجمع ذرات به شکل توده جلوگیری کرده و شکل پودری آنها را حفظ کنند. بدون وجود آنتی کیک سوپ های آماده، شکلات داغ، قهوه و نسکافه به راحتی آماده نشده و شکل روان نخواهند داشت.

مراکز خرید و قیمت فروش آنتی کیک در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش آنتی کیک و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان آنتی کیک در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده آنتی کیک در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید آنتی کیک در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش آنتی کیک را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

 

این ترکیبات ضد کلوخه با پوشاندن ذرات خشک از آنها محافظت کرده و مانع جذب رطوبت توسط آنها می شود. این افزودنی ها نه تنها در مواد غذایی مصرفی انسان بلکه برای خوراک دام و طیور و همچنین در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
آنتی کیک به مقدار خیلی کم در پودرها و مواد غذایی مانند نمک، ادویه ها، ترشیجات، آرد، قند و حتی داروها ، مواد آرایشی، کودهای شیمیایی و مواد شوینده مورد استفاده قرار می گیرد.

فواید مصرف ترکیبات آنتی کیک در صنایع غذایی

در صنایع غذایی افزودن این ترکیبات ضد کلوخه به جلوگیری از چسبندگی مواد اولیه و محصول نهایی هنگام بسته بندی کمک می کند. بدون استفاده از این ترکیبات مواد تشکیل دهنده کوکی ( آرد، شکر، بیکینگ پودر و..) با گذشت زمان سخت شده و برای تولید حجم انبوه محصولات، کیفیت و کارایی خودشان را از دست می دهند.

بسیاری از محصولات غذایی که به شکل پودر و گرانول هستند تمایل به جذب آب و چسبیدن به یکدیگر دارند. از نمک خوراکی گرفته تا سوپ های فوری مستعد این وضعیت هستند و تشکیل توده باعث سخت شدن استفاده از آنها می شود. این ترکیبات معمولا در موادی به کار می روند که مستعد تجمع و توده شدن هستند مانند شکر یا آرد. این مواد با متبلور شدن ساختارهای جامدی را تشکیل می دهند که به راحتی با سایر اجزاء ترکیب، مخلوط نشده و از چسبیدن سایر مواد به یکدیگر جلوگیری می کنند.

بسیاری از محصولات طبیعی مانند تالک، بنتونیت و همچنین دی اکسید سیلیکون و برخی از سیلیکات ها جزء آنتی کیک های مورد استفاده هستند که بدون ایجاد تغییر در ترکیب مواد غذایی فقط باعث جلوگیری از توده ای شدن محتویات آنها می شوند. بطورکلی دو نوع ترکیب آنتی کیک وجود دارد طبیعی و سنتتیک . اکثر آنتی کیک ها سنتتیک هستند و از ترکیباتی مانند دی اکسید سیلیکون یا منیزیم و استئارات کلسیم (اسیدهای چرب اشباع جامد) ساخته می شوند. همچنین تولید کنندگان این مواد آنتی کیکهای ارگانیک و ضد آلرژی را از منابع طبیعی مانند برنج تولید می کنند.

انواع آنتی کیک

آنتی کیکها اکثر نمک هستند یکی از پر مصرف ترین و پر فروش ترین آنها آلومینوسیلیکات سدیم است که به نمک خوراکی و انواع آرد اضافه می شود. دی اکسید سدیم آنتی کیک دیگری است که در پودر تخم مرغ استفاده می شود. سیلیکات کلسیم برای محدود کردن حرکت روغن و جلوگیری از جذب رطوبت به آنها اضافه می شود.

مانیتول معمولا در آدامس ها و سایر محصولات بکار می رود و از چسبیدن آنها به یکدیگر جلوگیری می کند. سلولز آنتی کیک موجود در پنیر است و اسید استئاریک به عنوان پوشش خوراکی برای جلوگیری از تعامل آب با سایر اجزاء ماده غذایی بکار رفته و باعث افزایش ماندگاری خوراکی‌ها می شود.
تولید کنندگان مواد غذایی اغلب طی فرآیند تولید از مواد آنتی کیک برای تولید بهینه استفاده می کنند. کاهش توده ها و جذب آب توسط مواد اولیه به معنای کاهش هزینه برای شکر، آرد و سایر مواد اصلی موجود در شیرینی هاست.

کاربرد انتی کیک

آنتی کیک ترکیباتی هستند که در مواد پودری یا دانه ‌بندی شده یافت می‌ شوند و از خروج سریع آن‌ ها از بسته ‌بندی جلوگیری می ‌کنند. آنها از خوشه‌ بندی یا چسبیدن پودر یا گرانول ‌ها به یکدیگر جلوگیری می‌ کنند. برخی از عوامل آنتی کیک به طور طبیعی وجود دارند، مانند بنتونیت، در حالی که برخی دیگر، مانند دی اکسید سیلیکون و سیلیکات های مختلف، از منابع آلی سنتز می شوند.

فروسیانید پتاسیم

فروسیانید پتاسیم K4 (Fe(CN)6 ) در صنایع غذایی و دارویی برای اهداف رنگ آمیزی استفاده می شود. فروسیانید پتاسیم به عنوان یک رنگ در قند، در محصولات غذایی مانند محصولات پخته شده، ماکارونی، میوه، ژله و پر کردن پای، محصولات لبنی، گوشت و محصولات ماهی، قهوه و آدامس استفاده می شود.

به عنوان یک جزء در داروها، واکسن ها، ویتامین ها و آنتی بیوتیک ها کاربرد دارد. معمولا در تولید مواد غذایی بدون ماده خشک و رنگ‌ های غذایی استفاده می ‌شود. فروسیانید پتاسیم یک افزودنی غذایی نیست و بر ایمنی مواد غذایی تاثیری ندارد. فروسیانید پتاسیم معمولا برای بهبود رنگ محصولات غذایی به شکر اضافه می شود. برای استفاده به عنوان رنگ در مواد غذایی و به عنوان جزئی از داروها و غذاهای پزشکی برای کنترل رنگ تایید شده است.

مواد ضد کلوخه چیست

مواد شیمیایی ضد کلوخه تمایل ذرات منفرد به چسبندگی را کاهش داده و ویژگی های جریان را بهبود می بخشند. به عنوان مثال، چاشنی هایی که دارای ترکیبات ضد کلوخه هستند، آزادانه جاری می شوند و به هم نمی چسبند. بی کربنات سدیم E500 I یا جوش شیرین مربوط به دسته ای از تنظیم کننده های اسیدیته یا ترکیبات ضد کلوخه است. ترکیبات قنادی ها نیز حاوی ترکیبات ضد کلوخه هستند تا از تشکیل توده ها جلوگیری کند و بسته بندی را آسان تر کند.

امولسیفایر

صدها سال است که از امولسیفایرها برای جلوگیری از جدا شدن مواد تشکیل دهنده روغن و آب در ظرف استفاده می شود. با استفاده از یک امولسیفایر به محصول نهایی پایداری بیشتری نسبت به آنچه در غیر این صورت داشت می بخشد. به طور سنتی، یکی از رایج ترین انواع امولسیفایرهای غذایی، تخم مرغ است که اغلب برای اتصال مواد در محصولات پخته شده استفاده می شود. امولسیفایرهای شیمیایی که از زنجیره‌ های مولکولی مشابهی ساخته می ‌شوند به امولسیفایرهای طبیعی خاصیت می ‌دهند و بیشترین کاربرد را در غذاهای فرآوری شده دارند.

فروش انتی کیک

کیک شدن یا کلوخه شدن یک نگرانی مهم در تولید، ذخیره سازی، حمل و نقل و کاربرد مواد خشک است. عامل ضد کلوخه می تواند از تجمع جلوگیری کنند، رطوبت را مهار کند و تحرک ذرات را افزایش دهد. ترکیبات آنتی کیک زیادی در دنیا تولید و مصرف می شوند. بازار جهانی مواد آنتی کیک توسط چین رهبری می شود. این ترکیبات در انواع مختلف برای کاربرد در صنایع فروخته می شوند.

خرید انتی کیک

تجمع مواد یک پدیده نامطلوب است که اغلب در پودر میکروکپسول خشک شده با اسپری رخ می دهد. بسیاری از ترکیبات با حذف رطوبت کیک شدن را کاهش می دهند. برخی دیگر نیز با مکانیسم های دیگر از چسبیدن مواد پودری به یکدیگر جلوگیری می کنند. این ترکیبات در صنایع مختلف از مواد غذایی گرفته تا کودها مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید برای خرید آنتی کیک با شرکت های تولید و توزیع مواد شیمیایی تماس بگیرید.

قیمت انتی کیک

عامل ضد کیک یک افزودنی است که در مواد پودری یا دانه ‌بندی شده مانند نمک خوراکی یا آردها قرار می ‌گیرد تا از تشکیل توده‌ ها جلوگیری کند. این ترکیبات در صنایع آرایشی – بهداشتی، غذای حیوانات و صنایع غذایی به عنوان یک افزودنی مورد استفاده قرار می گیرند و اکثر آنها مواد شیمیایی سنتتیک هستند. قیمت آنتی کیک ها بر اساس گرید، کیفیت، برند و نوع آنها متفاوت است. برای آگاهی از قیمت این ترکیبات و خرید بهترین نوع آنها می توانید به شرکت های تولید و توزیع مواد شیمیایی مراجعه کنید.

ایمنی ترکیبات آنتی کیک

FDA ایمنی مواد آنتی کیک موجود در مواد غذایی و نوشیدنی ها را تائید می کند زیرا آنها ارزیابی های سرسختانه ای را قبل از تائید پشت سر گذاشته اند. بنابراین همه ما موقع پخت کیک های خانگی باید عمیقا از پیشرفت تکنولوژی تشکر کنیم که به راحتی می توانیم با مواد اولیه آماده بدون دردسر توده شدن و چسبیدن مواد به یکدیگر کیک بپزیم.

 

خرید آنتی کیک

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید آنتی کیک از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید آنتی کیک، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان آنتی کیک را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید آنتی کیک با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا