Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آرایشی و بهداشتیصنایع شیمیاییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید اسید سولفونیک | کاربرد سولفونیک اسید چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد اسید سولفونیک و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید اسید سولفونیک دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش اسید سولفونیک در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان اسید سولفونیک در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت اسید سولفونیک نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش اسید سولفونیک به روزرسانی می‌شود.

اسید سولفونیک معروف به LABSA، ترکیبی شیمیایی با فرمول کلی RS(=O)2–OH است. اسید سولفونیک یک سورفاکتانت آنیونی است که بیشتر در فرمولاسیون شوینده های خانگی مانند مایع ظرف‌شویی و پودرهای لباسشویی مورد استفاده قرار می گیرد.

اسید سولفونیک (C6H7NO3S) در دو گرید صنعتی و آزمایشگاهی تولید می شود و در حالت مایع قهوه ای رنگ است. اسید سولفونیک ماده ای غیر فرار، جاذب رطوبت و محلول در آب با بوی نامطبوع است که به عنوان امولسیون کننده و ماده افزودنی استفاده می شود.

این ترکیب با طیف وسیعی از سورفاکتانت های آنیونی، کاتیونی و آمفوتری سازگار بوده و یک سورفاکتانت حد واسط بسیار کارآمد در زمینه های مختلف است. اسید سولفونیک ارزان ترين و پر مصرف ترین سورفاكتانت ‌مورد کاربرد در صنايع شوينده های پودری و مایع است. در ادامه این مقاله نشریه جهان شیمی فیزیک با اسید سولفونیک بیشتر آشنا شوید .

 

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش اسید سولفونیک در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش اسید سولفونیک و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان اسید سولفونیک در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده اسید سولفونیک در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید اسید سولفونیک در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش اسید سولفونیک را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

ویژگی های اسید سولفونیک + قیمت خرید

اسید سولفونیک جزء ترکیبات ارگانوسولفور طبقه می شود در واقع می توان گفت که همان اسید سولفوریک است که یکی از گروه های هیدروکسیل آن با یک گروه آلی جایگزین شده است. نمک ها و استرهای اسید سولفونیک، سولفونات نامیده می شوند و کاربردهای گسترده ای در صنایع دارند.

اسید سولفونیک یک اسید قوی است، این ماده حدود یک میلیون بار قویتر از اسید کربوکسیلیک است و به دلیل قطبیت بیشتر به شکل جامد بلوری یا مایع ویسکوز با دمای جوش بالا وجود دارد. این ماده در حالت جامد بی رنگ و غیر اکسید کننده است که این ویژگی ها باعث می شود به عنوان کاتالیزور در واکنش های آلی مورد استفاده قرار بگیرد.

قطبیت و اسیدیته بالا باعث می شود که اسید سولفونیک در آب محلول باشد . این ماده در آب با زنجیره کوتاه یا بلند حل می شود که انواع زنجیره بلند آن خواص شبه دترجنتی دارد.

کاربرد اسید سولفونیک

این اسید به عنوان کاتالیزور برای تولید ترکیبات شیمیایی مختلف در صنایع استفاده می شود. این ماده باعث می شود که رنگ محکم به پارچه بچسبد و قابلیت شستشوی پشم و ابریشم را بهبود می بخشند.

نمک های سدیم اسید سولفونیک آلیفاتیک یا آروماتیک با زنجیره بلند معمولا به عنوان مواد شوینده استفاده می شوند. برخلاف صابون های معمولی، که حاوی نمک کربوکسیلیک اسید هستند، صابون های حاوی سولفونات ها در آب سخت سفیدک ایجاد نمی کنند زیرا یون های کلسیم و منیزیم موجود در آب سخت برخلاف کربوکسیلات ها باعث تشکیل رسوبات نامحلول با سولفونات ها نمی شوند.

برخی از مشتقات این اسید مثل داروهای سولفا، آنتی بیوتیک های مهمی در صنایع تولید دارو هستند. این ماده به عنوان عامل تولید کننده کف در فرمولاسیون بسیاری از محصولات شوینده، دترجنت های خانگی، پودرهای شستشو، کیک دترجنت، صابون مایع، صابون جامد و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. اسید سولفونیک همچنین در تولید سموم دفع آفات برای بهبود کیفیت اسپری استفاده می شود.

کاربرد گسترده این ماده در صنایع مختلف خصوصا شوینده ها باعث شده که سالیانه حدود ۲ میلیارد کیلوگرم آلکیل بنزن سولفانات برای اهداف مختلف صنعتی تولید ‌شود. این اسید در صنایع تولید رنگ نیز مورد استفاده قرار می گیرد و اکثر رنگ های قابل شستشو در فرمولاسیون خود حاوی اسید سولفونیک یا گروه عاملی سولفونیل هستند.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های اسید بوریک

نام ماده سولفونیک اسید (Sulfonic acid)
فرمول مولکولی RSO3H
مشتقات مهم اسید کلرو سولفونیک و فلئورو سولفونیک
خواص فیزیکی و شیمیایی بسیار قوی تر و خورنده

ایمنی و عوارض خرید اسید سولفونیک

این ماده اسید قوی و خورنده ای است که در تماس با بدن می تواند آسیب های چشمی و پوستی ایجاد نماید. این ماده باعث تحریک چشم ها، پوست و ریه ها می شود بنابراین هنگام کار کردن با آن از تهویه محل مطمئن شوید و حتما از دستکش و ماسک استفاده کنید.

این ماده به دلیل ارزانی و عملکرد خوب بیشترین حجم سورفاکتانت های سنتتیک را تشکیل می دهد که می تواند خشک شود و به پودر پایدار تبدیل شود و به دلیل داشتن زنجیره مستقیم محیط زیست دوست و زیست تخریب پذیر می باشد. این اسید را در ظرف اصلی نگهداری نمایید و هرگز آن را بو نکنید زیرا بخارات آن باعث سوختگی شیمیایی دستگاه تنفسی می شود.

فروش اسید سولفونیک پاکسان

سولفونیک اسید پاکسان یکی ترکیبات مهم در تولید انواع مواد شوینده و بهداشتی است که قدرت پاک کنندگی و کف کنندگی عالی را ارائه می دهد.این سولفونیک اسید با تمامی فرمولاسیون ها قابلیت سازگاری بالایی دارد به همین دلیل در صنعت برای تولید محصولات متنوعی استفاده می شود.مهمترین دلیل کاربرد فراوان سولفونیک اسید پاکسان این است که یک ماده زیست تخریب پذیر و دوستدار محیط زیست است.این ماده با انواع قلیاها از جمله سود خنثی می شود.

اسید سولفونیک پاکسان یکی از انواع اسید سولفونیک موجود در بازار است که کیفیت بسیار خوبی دارد و شما می توانید به راحتی آن را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

فیمت خرید اسید سولفونیک بهداش

اسید سولفونیک بهداش نوع دیگری از این محصول است که توسط یک شرکت ایرانی با کیفیت بالا تولید شده و به بازار عرضه می شود. سولفونیک اسید بهداش یک ترکیب آلی است که به عنوان واسطه امولسیفایر برای مواد شوینده در پاک کننده های خانگی استفاده می شود.این ماده معمولاًیک ترکیب پایدار، قطبی و محلول در آب است که ماهیت اسیدی شدیدی از خود نشان می دهد.به همین دلیل در شوینده ها و محصولات مشابه مانند صابون و پاک کننده های صنعتی برای از بین بردن کشش سطحی بین آب و گریس، کثیفی و سایر آلودگی ها و به منظور بالابردن کیفیت پاکیزگی و تمیز کردن استفاده می شود.

پرسش های رایج در مورد اسید سولفونیک

چرا فروشندگان اسید سولفونیک در سایت جهان شیمی مورد اعتماد هستند؟
خریداران اسید سولفونیک می ‌دانند که پیدا کردن شرکت‌های بازرگانی خوشنام و باتجربه اسید سولفونیک، کار راحتی نیست. به همین دلیل کارشناسان جهان شیمی با بررسی پیوسته شرکت ‌های متقاضی، فروشندگانی معتبر، مورد اعتماد و باسابقه را به خریداران اسید سولفونیک معرفی می ‌کنند.

خرید اسید سولفونیک بهداشتی

اسید سولفونیک بهداشتی یکی از گریدهای این سورفاکتانت است که تولید کنندگان محصولات آرایشی – بهداشتی از آن استفاده می کنند. این ترکیب در شوینده ها و مواد آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت فروش اسید سولفونیک صنعتی

نمک های سولفونیک آلی به عنوان عوامل فعال سطح آنیونی عمل می کنند و بنابراین به طور گسترده در صنعت مواد شوینده استفاده می شوند. برخلاف صابون ‌های معمولی، صابون‌ های حاوی نمک ‌های سولفونیک آلی با یون‌های کلسیم و منیزیم نمک‌های نامحلول تشکیل نمی ‌دهند و از این رو در آب سخت کف تشکیل نمی ‌دهند.

در صنعت نفت از آنها به عنوان امولسیون شکن نیز استفاده می شود. آنها همچنین به عنوان الکترولیت در باتری های روی، سریم و سرب اسید کاربرد دارند. آنها واسطه های مهمی در تهیه رنگ ها و مواد شیمیایی برای آبکاری هستند.

نمک های اسید سولفونیک در تولید دارو نیز استفاده می شوند. در داروسازی، مواد دارویی که به عنوان نمک اسید سولفونیک ارائه می‌ شوند، تضمین می‌ کنند که محصول دارویی حاصل، تغییر شکل کمتری را در حین پردازش نشان می ‌دهد.

بر خلاف سایر نمک های اسید قوی، نمک های سولفونات تمایلی به تشکیل هیدرات ندارند که آنها را برای پردازش ثانویه مانند دانه بندی مرطوب مناسب می کند.

فروش اسید سولفونیک ایرانی

اسید سولفونیک ایرانی را شما می توانید با قیمت های مناسب تر نسبت به انواع خارجی به راحتی تهیه کرده و برای مقاصد مختلف مورد استفاده قرار دهید.

قیمت اسید سولفونیک

قیمت اسید سولفونیک باتوجه به کاربردهای بسیار زیاد آن در صنایع مختلف بسیار متفاوت است زیرا یک اسید با نمک های بسیار فراوان است که به اشکال متفاوتی قیمت گذاری می شود. به عنوان مثال اسید سولفونیک در تولید صابون مایع جایگزین LABSA می شود، فسفاتی که می توان آن را کاهش داد یا ذخیره کرد. عملکرد آن در صابون مایع به عنوان یک عامل تقویت کننده کف است.

قیمت اسید سولفونیک به عواملی همچون خلوص، ایرانی یا خارجی بودن و همچنین گرید محصول بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با گرید این ترکیب شیمیایی می توانید به سایت های فروش اینترنتی محصولات شیمیایی مراجعه نمایید.

خرید اسید سولفونیک

تولید کنندگان صنایع شوینده اغلب یکی از مهمترین خریدارن اسید سولفوریک هستند. از آنجاییکه این ماده دارای خواص امولسیون کننده و محافظت کننده کلوئیدی است در جلوگیری از چسباندن مجدد کثیفی در طول فرآیند شستشو نقش دارد. این ترکیب اغلب به صورت عمده خریداری می کنند. از سوی دیگر، مواد شوینده را قادر می سازد تا انعطاف پذیر باشند، بنابراین برای فشار و پردازش راحت در فرآیند تولید بهترعمل می کند.

خرید این ماده شیمیایی به روش های مختلفی امکان پذیر است. شما می توانید آن را به صورت حضوری یا آنلاین از فروشگاه های مواد شیمیایی تهیه نمایید.

فروش اسید سولفونیک

اسید سولفونیک اغلب برای کاربردهای صنعتی توسط تولیدکنندگان به فروش می رسد. اسید سولفونیک یکی از مهمترین ترکیبات آلی سولفور است که به طور گسترده به عنوان کاتالیزور در سنتزهای آلی استفاده می شود. نمک ها و سایر مشتقات آن اساس ساخت مواد شوینده، رنگ ها و کاتالیزورهای محلول در آب، داروهای سولفونامید و رزین های تبادل یونی را تشکیل می دهند.

فروش اسید سولفونیک بازار گسترده ای دارد و به عنوان یک ماده شیمیایی توسط شرکت های مختلفی تولید، توزیع و برای فروش به بازار عرضه می شود.

ترکیب اسید سولفونیک و سود

اسید سولفونیک با ترکیبات مختلفی از جمله سود در صنایع شیمیایی ترکیب می شود. این ترکیب در صنایع برای مقاصد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد اسید سولفونیک

اسید سولفونیک از مهمترین ترکیبات آلی سولفور است که به عنوان کاتالیزور و در سنتز داروهای سولفونامید، تولید رنگ ها و رزین های تبادل یونی مورد استفاده قرار می گیرند.

تولید کننده اسید سولفونیک + قیمت فروش

شرکت های ایرانی و خارجی زیادی اقدام به تولید اسید سولفونیک می کنند. تقاضای بالای بازار برای این ماده و کاربرد آن در صنایع مختلف یکی از دلایل تولید این ماده توسط شرکت های مختلف است.

تولید اسید سولفونیک + قیمت خرید و فروش

مهمترین روش تولید اسید سولفونیک از طریق فرآیند سولفوناسیون با تری اکسید گوگرد است. اسیدهای سولفونیک را همچنین می توان با اکسیداسیون تیول ها تهیه کرد. علاوه بر این آنها را می توان از مسیرهای هیدرولیز با هیدرولیز سولفونیل هالیدها تولید کرد.

نمایندگی فروش اسید سولفونیک

به منظور دسترسی سریع تر به این ماده شیمیایی پرکاربرد، نمایندگی های فروش اسید سولفونیک در شهرهای مختلف اقدام به فروش آن می کنند. شما می توانید این ماده شیمیایی را با قیمت مناسب تر از این نمایندگی ها خریداری نمایید.

Ph اسید سولفونیک

اسید سولفونیک ترکیب آلی حاوی گروه عاملی RSO2OH شامل یک اتم گوگرد متصل به یک اتم کربن است که ممکن است بخشی از یک هیدروکربن بزرگ آلیفاتیک یا آروماتیک باشد. اتم های اکسیژن که یکی از آنها یک اتم هیدروژن به آن متصل است. اتم هیدروژن ترکیب را اسیدی می کند، همان طور که هیدروژن یک اسید کربوکسیلیک آن را اسیدی می کند.

با این حال، در حالی که اسیدهای کربوکسیلیک ضعیف هستند (با ثابت تفکیک حدود ۱۰-۵)، اسیدهای سولفونیک اسیدهای قوی در نظر گرفته می شوند (با ثابت تفکیک حدود ۱۰-۲). از آنجایی که اسیدهای سولفونیک بسیار اسیدی هستند، معمولاً به عنوان نمک وجود دارند و بنابراین تمایل دارند کاملاً در آب حل شوند.

ترکیب اسید سولفونیک و سود

ازآنجایی که اسیدهای سولفونیک اغلب به شکل نمک های سدیم استفاده می شود، سولفوناسیون معمولا با خنثی سازی با سود یا کربنات سدیم دنبال می شود. بنزن سولفونات سدیم در واکنش با هیدروکسید سدیم ، گروه سولفونات سدیم از بنزن با گروه اکسید سدیم جایگزین می شود و در آنجا فن اکسید سدیم تشکیل می شود و محصولات جانبی سولفیت سدیم و آب است. وقتی فن اکسید سدیم هیدرولیز می شود یعنی با آب واکنش می دهد، یون سدیم موجود در فن اکسید سدیم با یک یون هیدروژن جایگزین می شود و فنل تشکیل می شود، محصول جانبی این واکنش هیدروکسید سدیم است و این واکنش اسیدی شدن فنل سدیم فنل است.

Ph اسید سولفونیک

مقادیر pH آن از ۱.۲ تا ۲.۵ متغیر است و با تغییرات دما فقط کمی تغییر می کند. اسید سولفونیک یک میلیون برابر اسیدی تر از انواع دیگر اسیدها مانند اسید استیک و اسید بنزوئیک هستند. این اسید غیر اکسید کننده، بی رنگ، محلول در آب است و ممکن است دارای ویژگی های شوینده مانند باشد. به همین دلیل اکثرا در مواد شوینده ظرفشویی، پودر شوینده، پودر پاک کننده، پودرهای لباسشویی، صابون مایع، صابون ها و غیره استفاده می شود.

خرید بنزن سولفونیک اسید

بنزن‌ سولفونیک اسید ترکیبی با فرمول شیمیایی C۶H۵SO۳H و ساده ترین اسید سولفونیک معطر است. این ماده در صنعت، آزمایشگاه و همچنین در داروسازی کاربرد دارد. همچنین به عنوان ماده موثر در شوینده ها و به عنوان ماده سلب کننده پلیمر استفاده می شود.

فروش آلکیل بنزن سولفونیک اسید

آلکیل بنزن سولفونیک اسید (LAB) ترکیبی آلی است که در شوینده ها از جمله مایع ظرفشویی، شوینده های کارواش و خودرو و شوینده های بهداشتی استفاده می شود. این ماده یک سورفکتانت تخریب پذیر است که ایمن است و قیمت مناسبی دارد. این ترکیب مایعی غلیظ به رنگ قهوه ای و جزء سورفکتانت های آنیونی است.

فروش متان سولفونیک اسید

متان سولفونیک اسید (MSA) ترکیبی شیمیایی و ساده ترین اسید آلکان سولفونیک است که خواص رطوبت گیر دارد. این ترکیب به عنوان یک کاتالیزور در واکنش های آلی از جمله پلیمریزاسیون بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب قدرتی شبیه به اسید سولفوریک غلیظ دارد و اکسید کننده نیست.

قیمت فروش سولفونیک اسید در شوینده

سولفونیک اسید ماده فعال در سطح آنیونی است که قدرت تمیز کنندگی و کف کردن خوبی در مواد شوینده دارد. ظاهر فیزیکی آن به صورت مایع قهوه ای رنگ با خواص غیر فرار با قدرت جذب رطوبت است و زمانی که در آب حل شود بوی بد و نامطبوعی دارد. سولفونیک اسید ۹۶% یک ماده بسیار مهم در صنعت شوینده است زیرا محلول در آب و الکل و نامحلول در حلال های غیر قطبی است.

کاربرد اسید سولفونیک

اسید سولفونیک عامل چربی ‌زدایی در صنعت الکتروپلیت و چرم، عامل جوهرزدایی در صنعت کاغذ است. همچنین عامل شوینده لباسشویی، پودر لباسشویی، مایع لباسشویی، مایع ظرفشویی در صنعت شوینده است. اسید سولفونیک در صنعت آرایشی و بهداشتی استفاده می شود زیرا می تواند پوست شما را شفاف و صاف نگه دارد و از بیماری های پوستی رایج مانند آکنه، خشکی و خارش جلوگیری می کند.

فرمول شیمیایی اسید سولفونیک

این ترکیب متعلق به گروه ترکیبات آلی گوگرد دار است و فرمول آن RS(=O)۲–OH است. R در این فرمول نشان دهنده یک گروه آلکیل یا آریل است. گسترش صنعت تولید مواد آرایشی – بهداشتی در چند سال اخیر مصرف سولفونیک اسید را نیز افزایش داده است زیرا یک عنصر حیاتی در تولید این ترکیبات است.

آنالیز اسید سولفونیک + قیمت فروش

اسیدهای سولفونیک را می توان به صورت مایع یا پودر یافت و به آنها سولفات نیز می گویند. آنها اغلب در پاک کننده های همه منظوره، پاک کننده های خانگی و پاک کننده های کاسه توالت وجود دارند.

دانستن اینکه اسید سولفونیک چیست و چگونه کار می ‌کند، می‌ تواند به شما کمک کند تا بفهمید که چرا آنها جزء مهم محصولات تمیزکننده خانگی مورد علاقه شما هستند.

اصطلاح «سولفونیک اسید» در واقع دسته ای از ترکیبات آلی را توصیف می کند که حاوی یک اتم گوگرد است که به یک مولکول اکسیژن با بار منفی متصل است. در مورد اسیدهای سولفونیک، اتم گوگرد همچنین به یک اتم نیتروژن با بار مثبت و دو اتم دیگر، معمولا کربن و هیدروژن، مرتبط است. این اسیدها معمولا به عنوان پاک کننده در محصولات خانه شما استفاده می شوند.

خرید نمک اسید سولفونیک

اسیدهای سولفونیک اغلب به شکل نمک سدیم استفاده می شوند. سولفونات ها بخش مهمی از زندگی مدرن هستند. آنها در همه چیز از مواد شوینده گرفته تا محصولات مراقبت شخصی استفاده می شوند و در کاری که انجام می دهند ایمن و موثر هستند.

 

 

خرید اسید سولفونیک

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید اسید سولفونیک از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید اسید سولفونیک، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان بوریک اسید را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید اسید سولفونیک با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.

 



  • بازرگانی مهر شیمی

فروش انواع مواد شیمیایی صنایع غذایی و تجهیزات و لوازم تصفیه آب

mehr
 




نوشته های مشابه

‫۱۰ دیدگاه ها

  1. Ph اسید سولفونیک چقدر است؟
    پی اچ (pH) این اسید ۰٫۵ است.
    این ماده دارای مولکول‌های قطبی است که می‌توانند با یک‌دیگر پیوند هیدروژنی برقرار کنند.
    پس اسید سولفوریک مایعی است با نقطه جوش بالا و هم چنین یک مایع ویسکوز (دارای گران‌روی زیاد) محسوب می‌شود. همین شرایط مولکولی باعث می‌شوند که اسید سولفوریک به خوبی در آب حل شود و محلول‌های اسیدی مختلف تولید کند.

  2. درود. کجای می تونم آنالیز اسید سولفونیک از چند برند و محصول معتبر رو دانلود کنم؟ شما که تو بیشتر مقالات تخصصی سایت فروشنده معرفی می کنید؛ حتما آنالیز محصولات فروشنده ها رو هم در قسمتی از مقالات قرار بدید.

  3. بابت محتوای خوبی که ارایه کردید از شما ممنونم. ترکیب اسید سولفونیک و سود منجر به چه ترکیب جدیدی می شود؟ در ادامه لطف کنید و بگویید ترکیب اسید سولفونیک و سود معمولا برای چه مقاصدی در صنایع شیمیایی استفاده می شود؟

  4. سلام و روز بخیر. اسید سولفونیک بهداش موجود دارید؟ شرکت ما خریدار این نوع اسید سولفونیک ایرانی با پرداخت نقدی و درخواست تضمین کیفیت می باشد. از فروشندگان واجد شرایط درخواست می کنم؛ در صورت تمایل و تامین سریع، پیشنهاد و قیمت را به شماره زیر بفرستند

  5. اسید سولفوریک کاربرد بسیاری هم در صنعت و هم کشاورزی دارد؛ پدرم از کود اسید سولفوریک در کشاورزی استفاده می کند. اما ظاهرا شیوه استفاده از این اسید درست نیست. به یک آموزش مختصر و مطمئن در خصوص استفاده از اسید سولفوریک برای کشاورزی نیاز دارم.

  6. چرا شرکت های تولید کننده اسید سولفونیک داخلی تبلیغات خوبی ندارند؟ اکثرشان حتی سایت درست و حسابی ندارند. جای تأسف داره که خیلی از شرکت های تولیدکننده مقوله برندسازی و تبلیغات رو جدی نمی گیرند.

  7. بازتاب: کاربردها و مزایای اسید سولفونیک پاکسان

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا