Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آرایشی و بهداشتیپلاستیکی و پلیمریصنایع شیمیاییغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید سیلیکات آلومینیوم | کاربرد سیلیکات آلومینیوم چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد سیلیکات آلومینیوم و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید سیلیکات آلومینیوم دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش سیلیکات آلومینیوم در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان سیلیکات آلومینیوم در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت سیلیکات آلومینیوم نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش سیلیکات آلومینیوم به روزرسانی می‌شود.

سیلیکات آلومینیوم (Al2SiO5) پودری سفید رنگ و سبک است که به دو صورت هیدراته و بدون آب وجود دارد. سیلیکات آلومینیوم ترکیبی از آلومینا، سیلیس و اکسیژن است که معمولا به عنوان تركیب كننده و جاذب رطوبت در صنایع داروسازی استفاده می شود.

سیلیکات آلومینیوم یک ماده معدنی است که به طور طبیعی نیز وجود دارد ولی در مقیاس بالا در صنایع تولید می شود. مواد معدنی طبیعی سیلیکات آلومینیوم به عنوان آندالوزیت، سلیمانیت و سیانیت شناخته می شوند که همه آنها دارای فرمول شیمیایی یکسان ولی ساختار کریستالی متفاوت هستند.

سیلیکات آلومینیوم در دو نوع AC130 , P120 تولید می شود که نوع AC در صنایع کود و سموم کشاورزی، مرکب چاپ، چسب و محصولات پودری و گرانولی خوراک دام مورد استفاده قرار می گیرد و نوع P120 در صنایع رنگ، ریخته‌گری و لعاب کاربرد دارد.

سیلیکات آلومینیوم در تولید رنگ های مات و روغنی، تولید مرکب چاپ، رنگرزی، تولید لاستیک های رنگی، تولید چینی، صنایع فایبرگلاس، سنگ مصنوعی و همچنین به عنوان ماده آنتی کیک در پودرهای شوینده مورد استفاده قرار می گیرد.

مراکز خرید و قیمت فروش سیلیکات آلومینیوم در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش سیلیکات آلومینیوم و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان سیلیکات آلومینیوم در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده سیلیکات آلومینیوم در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید سیلیکات آلومینیوم در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش سیلیکات آلومینیوم را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

کاربرد سیلیکات آلومینیوم

سیلیکات آلومینیوم به عنوان ماده اولیه در تولید کاغذ، پلاستیک، مواد آرایشی و دارویی استفاده شده و در تهیه ترکیبات دارویی نیز به عنوان فیلتر جهت تولید محلول های شفاف مورد استفاده قرار می گیرد.
این ماده به شکل دارو در درمان اسهال استفاده می شود و در دندانپزشکی برای سختی و رفع کدورت پرسلین دندانی استفاده می شود. سیلیکات آلومینیم به عنوان فیلتر شفاف با دی اکسید تیتانیوم رقابت می کند و به عنوان ماده ساینده، آنتی کیک، حجیم کننده و مات کننده در محصولات آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد.
این ترکیب شیمیایی می تواند به صورت یک افزودنی غذایی در مواد غذایی که به طور غیر مستقیم تحت حرارت قرار می گیرند مورد استفاده قرار بگیرد. سیلیکات آلومینیم همچنین به عنوان ماده اولیه در ترکیب سلفون و پوشش هایی که در بسته بندی ها با سطح ماده غذایی در تماس قرار می گیرند، استفاده می شود.
کاربرد این ماده در صنایع تولید رنگ، شفافیت و قدرت پوشش رنگ را ارتقاء می دهد و به دلیل مقرون به صرفه بودن تا حدوی می تواند در فرمولاسیون رنگ ها جایگزین تیتانیوم دی اکسید شود. علاوه بر این سیلیکات آلومینیوم دوام و ماندگاری رنگ را طول ذخیره سازی افزایش می دهد و به عنوان عامل ضد رسوب و تنظیم کننده ویسکوزیته و pH عمل می کند.

عوارض و خطرات خرید سیلیکات آلومینیم

سیلیکات آلومینیم باعث تحریک چشم ها و پوست می شود و تنفس غبار آن می تواند مشکلات تنفسی ایجاد کند بنابراین همه افراد هنگام کار با این ترکیب شیمیایی باید از دستکش، عینک و ماسک استفاده کنند تا دچار عوارض ناخواسته نشوند.
این ترکیب شیمیایی غیر قابل اشتعال است ولی به شدت جاذب رطوبت است به همین دلیل در بسته های بسیار محکم عرضه و نگهداری می شود.

خواص سیلیکات آلومینیوم + قیمت خرید و فروش آلومینیوم سلیکات

سیلیکات آلومینیوم به ترکیباتی اطلاق می شود که هم از اکسید آلومینیوم و هم از دی اکسید سیلیکون بدست می آیند. سیلیکات آلومینیوم به طور کلی دارای وزن مولکولی ۱۶۲ گرم در مول است. انواع مختلفی از سیلیکات آلومینیوم وجود دارد و این ترکیبات می توانند به شکل طبیعی یا مصنوعی باشند. هنگامی که به سیلیکات آلومینیوم آب اضافه نمی شود، می توان آن را به شکل مواد معدنی مانند سیلیمانیت، کیانیت و آندالوزیت یافت.

این کانی ها دارای فرمول شیمیایی مشترک (Al2SiO5) هستند اما می توان آنها را با ساختار کریستالی آنها متمایز کرد. هنگامی که سیلیکات آلومینیوم هیدراته می شود، کائولن تولید می کند. کائولن یک کانی رسی است. فرمول شیمیایی آن Al2O3.2SiO2.2H2O است. اشکال مختلف سیلیکات آلومینیوم خواص و کاربرد منحصر به فرد خود را دارند.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های سیلیکات آلومینیوم

نام انگلیسی Aluminium silicate
فرمول مولکولی Al₂SiO₅
جرم مولی ۱۶۲.۰۵ g/mol
شکل ظاهری پودر سفید رنگ با دانه بندی بسیار ریز

خرید سیلیکات آلومینیوم در کشاورزی

هنگامی که سیلیکات آلومینیوم هیدراته می شود به آن خاک رس چینی یا کائولن نیز می گویند معمولا به صورت توده رسی کرم رنگ وجود دارد. کائولن انعطاف پذیر است اما کشسان نیست. برخلاف سیلیمانیت، کیانیت و آندالوزیت معمولا ظاهری کدر دارد و نام خود را از یک روستای چینی به نام Gaoling گرفته است.

کائولن معمولا از خاک ‌هایی که از سنگ‌ های هوازده در مکان‌ های مرطوب مانند جنگل ‌های بارانی استوایی تشکیل شده ‌اند به دست می‌ آید. معمولا در کشورهایی مانند آفریقای جنوبی، چین، مالزی، فرانسه، پاکستان، تانزانیا، برزیل، ایران و ایالات متحده آمریکا یافت می شود. کائولن طیف وسیعی از کاربردها را در نقاط مختلف جهان دارد که یکی از آنها کشاورزی است. از این ترکیب به عنوان حشره کش نیز استفاده می شود که کاربرد گسترده ای در کشاورزی دارد.

کاربرد سیلیکات آلومینیوم در رنگ

سیلیکات آلومینیوم از نظر شیمیایی به عنوان Al2SiO3 نشان داده می شود و معمولا به عنوان پرکننده در رنگ ها استفاده می شود. این ترکیب اغلب برای تولید پوشش های ضد خوردگی استفاده می شود. این ترکیب همچنین خاصیت ضد ته نشینی را در رنگ نشان می دهد.

از آنجایی که این ماده غنی از ترکیب سیلیس است، بنابراین از آن به عنوان عامل نیمه تقویت کننده در لاستیک نیز استفاده می شود. در طول تولید، اندازه ذرات، شکل، چگالی ظاهری و خلوص به دقت کنترل می شود تا کیفیت و یکنواختی محصول تضمین شود.

فروش سیلیکات آلومینیوم بی آب

سیلیکات آلومینیوم بی آب ترکیبی سفید رنگ است که به عنوان مثال در صنعت سرامیک از آن برای تولید ظروف چینی با کیفیت استفاده می شود. همچنین می توانید از آن برای ساخت آجر و سیمان نیز استفاده کنید.

پرسش های رایج در مورد سیلیکات آلومینیوم

سریع ‌ترین و مطمئن ‌ترین راه برای خرید و استعلام قیمت سیلیکات آلومینیوم چیست؟
یک راه سریع، ساده و مطمئن برای خرید سیلیکات آلومینیوم و استعلام قیمت سیلیکات آلومینیوم، تماس با فروشندگانی است که توسط جهان شیمی تایید شده‌اند و شما می ‌توانید در ابتدا و انتهای این مقاله آن ها را مشاهده نمایید.

روش تولید سیلیکات آلومینیوم

نوع طبیعی سیلیکات آلومینیوم از سنگ معدن استخراج می شود اما نوع سنتتیک آن با حرارت دادن نسبتا کنترل شده ترکیبات سیلیس، آلومینا و قلیاها برای تشکیل ساختار خاص تولید می شود.

فروش سیلیکات آلومینیوم

سیلیکات آلومینیوم از پخت مواد خام آلومینوسیلیکات تشکیل می شود. این ترکیب مهم ترین ماده تشکیل دهنده ظروف سفید سرامیکی، چینی ها و مواد عایق و نسوز با دمای بالا است. مواد سیلیکات آلومینیوم ترکیبی از حدود نیمی از آلومینا و نیمی از اکسید سیلیکون است که دارای مقاومت شوک حرارتی خوبی است و به راحتی در بسیاری از کاربردها جایگزین اتصالات کربنی می شود.

با تغییر شرایط فرآیند، این ماده بسیار همه کاره را می توان به گونه ای طراحی کرد که طیفی از مقادیر سختی را مطابق با نیازهای مشتری ارائه دهد و در عین حال خواص حرارتی و الکتریکی خود را حفظ کند.

این ماده برای ساخت لامپ‌ ها، بشقاب‌ های پخت و برش بسیار عالی است و به اندازه ‌ای انعطاف ‌پذیر است که بتواند در طرح‌ های پیچیده ‌ای که توسط مشتریان ما مشخص شده است، تولید شود.

قیمت سیلیکات آلومینیوم در بتن

سیلیکات آلومینیوم به عنوان پرکننده برای افزایش حجم به محصولات مختلف در صنایع اضافه می شود. به عنوان پرکننده در تولید لاستیک، کاغذ، سرامیک و دارو استفاده می شود.

قیمت سیلیکات آلومینیوم

سیلیکات آلومینیوم به ترکیبات شیمیایی گفته می شود که از اکسید آلومینیوم، Al2O3 و دی اکسید سیلیکون، SiO2 به دست می آیند. فرمول شیمیایی سیلیکات آلومینیوم Al2SiO5 است، اما سیلیکات آلومینیوم اغلب به صورت Al2O3·SiO2 نوشته می شود، زیرا اکثر سیلیکات ها ساختار بسیار پیچیده ای دارند. سیلیکات آلومینیوم در ساخت شیشه، سرامیک، رنگ، جوهر چاپ، لاستیک و پلاستیک استفاده می شود. قیمت سیلیکات آلومینیوم بسته به برند شرکت سازنده و وزن بسته بندی آن متفاوت است.

خرید سیلیکات آلومینیوم pi800

سیلیکات آلومینیوم معدنی در اصل به سه شکل مختلف کیانیت، آندالوزیت یا سیلیمانیت وجود دارد. همه آنها دارای فرمول شیمیایی Al2SiO5 هستند، اما ساختارهای کریستالی متفاوتی دارند. هر سه شکل به ندرت در یک سنگ یافت می شوند، زیرا هر کدام در شرایط مختلف فشار و دما رخ می دهند. فقط کیانیت و سیلیمانیت به صورت صنعتی استفاده می شود. کیانیت غیر معمول است زیرا سختی آن بسته به جهت کریستال ها متفاوت است. برخی از کریستال ها شبیه یاقوت کبود آبی هستند و به عنوان سنگ های قیمتی استفاده می شوند. سیلیکات آلومینیوم pi800 یکی از انواع این ترکیب معدنی است که برای کاربردهای مختلف در دسترس است.

خرید سیلیکات آلومینیوم

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید سیلیکات آلومینیوم از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید سیلیکات آلومینیوم، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان سیلیکات آلومینیوم را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید سیلیکات آلومینیوم با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا