Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

خواص پودر و قرص لاغری و چاقی سوپر پلنت چیست؟ قیمت و خرید سوپر پلنت

پودر و قرص لاغری و چاقی سوپر پلنت با فرمولی کاملاً طبیعی و از بهترین مواد اولیه فرآوری شده داخلی و خارجی ساخته شده است. مصرف مواد غذایی در طول روز، در اکثر اوقات تمام مواد مورد نیاز بدن ما را تامین نمی کند، به همین علت بهتر است درکنار مصرف وعده های روزانه از مکمل های غذایی برای رساندن مواد ضروری به بدن استفاده کنیم. پودر و قرص لاغری و چاقی سوپر پلنت علاوه بر ایجاد تناسب اندام، میتوانند ویتامین ها و مواد معدنی و ریز مغذی های ضروری را به بدن برسانند. این مکمل غذایی می تواند با کمک به سوخت وساز بدن یا رساندن انرژی زیاد به ما باعث کاهش یا افزایش وزن ما شوند. نکته مهم درمورد مکمل‌ های غذایی تاثیر آنها و نیاز به آن‌ هاست. در این مطلب از نشریه علمی جهان شیمی فیزیک به بررسی پودر و قرص لاغری و چاقی سوپر پلنت می پردازیم.

 پودر و قرص لاغری و چاقی سوپر پلنت 

خواص پودر و قرص لاغری و چاقی سوپر پلنت در تناسب اندام

 

این دارو تماما گیاهی است.  داروی های شیمیایی در مقایسه با داروهای گیاهی اثرات قوی و سریعی دارند ولی در عین حال دارای عوارض جانبی نیز هستند. هر چه داروی شیمیایی قوی تر باشد عوارض جانبی بیشتری دارد. در عصر جدید مردم برای رسیدن به نتیجه مطلوب خود فریفته سرعت اثر درمانی داروهای شیمیایی می شوند، حال آنکه از عوارض جانبی این داروها اطلاع ندارند. داروهای گیاهی از هزاران ماده  تشکیل شده اند که بعضی از آنها نقش مواد اصلی را دارند و برخی مواد فرعی هستند. برخی مواد فرعی از عوارض جانبی مواد اصلی جلوگیری می کنند. از طرفی، بسیاری از این مواد دارای خواص  ضد اکسیداسیون، دفع سموم، خنثی کننده رادیکال های آزاد هستند و به خوبی از کبد و قلب محافظت می کنند.

داروهای گیاهی بر خلاف داروهای شیمیایی سرشار است تعداد بسیار زیادی ماده هستند که همگی با طبیعت وجود انسان سازگار هستند. مکانیسم و اثرات داروهای گیاهی دارای سرعت کند، اثرات پایدار و عوارض جانبی کم است.

 پودر و قرص چاقی سوپر پلنت 

این دارو از بهترین گیاهان و جوانه های مغذی تشکیل شده است. داروهایی تحت عنوان پودر و قرص لاغری و چاقی سوپر پلنت از هیچ گونه مواد شیمیایی در ترکیباتشان استفاده نشده است. بنابراین این داروهای گیاهی  برای افراد بالای ۱۲ سال مفید است. با مصرف روزانه این دارو اشتها زیاد می شود و جذب بدن افزایش می یابد. افراد لاغر با داشتن اشتهای زیاد، نمی توانند وزن اضافه کنند. علت این امر این است که جذب غذا در بدن آن ها کم است. وجود کلیه عناصر و ویتامین های مورد نیاز بدن در این مکمل، جذب مواد غذایی افزایش می یابد و ضعف عمومی بدن را برطرف می کند.پودر وقرص چاقی سوپر پلنت اشتها آور است و همچنین دارای ویتامین ها مواد معدنی زیادی است بنابراین  تقویت کننده بدن است. این  مکمل باعث افزایش وزن بدن می شود.

 ویژگی های پودر و قرص چاقی سوپر پلنت 

 

خواص درمانی  پودر وقرص چاقی سوپر پلنت اشتها آور است و همچنین دارای ویتامین ها مواد معدنی زیادی است بنابراین تقویت کننده بدن است. این مکمل باعث افزایش وزن بدن می شود.
مقدار و نحوه مصرف  نوع پودری آن را روزانه دوبار، هر بار یک قاشق غذاخوری پیش از غذا داخل ماست یا آبمیوه بریزید و مصرف کنید.
عوارض جانبی استفاده صحیح و در دوز مناسب این مکمل هیچ گونه عوارض جانبی به دنبال ندارد. مگر افرادی که نسبت به گیاهان دارویی به کا رفته حساسیت داشته باشند.
موارد عدم مصرف و نکات قابل توصیه از مصرف این دارو در دوران بارداری یا شیردهی خودداری کنید. از استفاده هم زمان با مکمل های ید دار خوداری کنید.
تداخلات دارویی  این دارو با سایرداروها به خصوص با داروی ضد انعقاد خون نباید مصرف شود. ۲ ساعت بعد از مصرف این دارو می توان از داروهای دیگر استفاده کرد.
شرایط نگهداری دارو را در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتیگراد و دوراز رطوبت نگهداری نمایید دارو را از دسترس کودکان دور نگه دارید.
دوره مصرف  دوره مصرف کامل آن سه ماه است و دراین دوره به صورت طبیعی ۱۲ کیلو کاهش یا افزایش وزن خواهید داشت. اثردهی این دارو صددرصد تضمینی است و بدون هیچ گونه عوارض جانبی است.

 

پودر و قرص لاغری سوپر پلنت

 

 

این دارو ترکیبی گیاهی و کاملا ارگانیک است. پودر و قرص لاغری و چاقی سوپر پلنت از ترکیبات صد درصد گیاهی و ارگانیک تشکیل شده است. مصرف  پودر و قرص لاغری سوپر پلنت برای هدف لاغری بسیار موثر است. کپسول لاغری آن از عصاره گیاهی چای سبز با نام علمی به نام Camellia sinensis و عصاره سرکه سیب Apple cider vinegar که بر اساس ماده موثر پلی فنل استاندارد تهیه شده است. 

پودر و قرص لاغری سوپرپلنت با افزایش متابولیسم بدن، به سوزاندن چربی ها کمک می کند. این محصول دارویی به تنهایی موجب لاغری نمی شود و مصرف آن باید همراه با ورزش  و رژیم غذایی باشد. مکانیسم اثر این دارو به صورتی است که با افزایش فعالیت های متابولیکی در بدن موجب سوختن مواد ذخیره ای در بدن می شود. هم چنین این ترکیب خاصیت ملین ضعیف دارد. 

با پودر لاغری سوپر پلنت اول سایز کم می کنید و سپس وزن بدون اینکه هیچ گونه آسیبی به سلامتی شما برسد. با این دارو چون به صورت طبیعی و به کندی وزن کم می کنید، ثابت می ماند. چون داروهای شیمیایی موجود دربازار هرچند سریع وزن را کاهش می دهند ولی به همان نسبت بعد از قطع دارو وزن اضافه می شود.

ویژگی های پودر و قرص لاغری سوپر پلنت

 

خواص درمانی  این دارو با افزایش متابولیسم بدن، کاهش اشتها، افزایش چربی سوزی ‏ و کاهش جذب غذا همراه است. این دارو خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و سرعت سوخت و ساز بدن و کالری سوزی را افزایش می دهد.
مقدار و نحوه مصرف  از این دارو روزانه سه مرتبه هر بار یک پیمانه استفاده کنید.
عوارض جانبی درصورت استفاده صحیح و دردوزمناسب این گیاه دارویی دچار هیچ گونه عوارض جانبی نخواهید شد. مگر در افرادی که نسبت به کافئین و گیاهان دارویی حساس باشند.
موارد عدم مصرف و نکات قابل توصیه در دوران بارداری و شیردهی از مصرف دارو خودداری نمایید. به علت داشتن کافئین بیش از دوز درمانی استفاده نگردد.
تداخلات دارویی   از مصرف داروی لاغری بصورت همزمان با دارو های انعقاد خون خود داری نمایید. 
شرایط نگهداری دارو را در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتیگراد و دوراز رطوبت نگهداری نمایید دارو را از دسترس کودکان دور نگه دارید.

مزایای پودر و قرص لاغری سوپر پلنت 

  • کاهش  وزن
  • تقویت استخوان بندی
  • تقویت سستم ایمنی بدن
  • کاهش اشتها
  • کاملا گیاهی و بدون عوارض
  • افزایش سوخت وساز بدن

 

پودر و قرص چاقی سوپر پلنت 

 

جمع بندی

داشتن بدن خوش فرم و تناسب اندام در این روز ها آرزوی بسیاری از جوانان شده است اغلب افرادی که اضافه وزن دارند به دنبال روش مناسب برای کاهش وزن هستند و افرادی لاغرهم به دنبال روشی برای اضافه وزن هستند. روشهای مختلفی برای رسیدن به وزن ایده آل وجود دارد.پودر و قرص لاغری و چاقی سوپر پلنت ترکیبی از ویتامین ها و مواد معدنی، املاح ضروری بدن است که به افراد کمک می کند به وزن ایده آل خود برسند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا