Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

پودر چاقی و اشتها آور اپل چیست و قیمت پودر اپل چقدر است؟

پودر چاقی و اشتها آور اپل پودر مقوی است که علاوه بر تامین نیاز های بدن به ویتامین ها و مواد معدنی می تواند باعث اضافه وزن و چاقی شود.

لاغری مفرط مشکلاتی مانند عدم اعتماد به نفس، نداشتن اندامی متعادل و زیبا را به همراه دارد. در برخی افراد لاغر ممکن است رژیم غذایی جوابگوی نیاز بدن فرد نباشد و او نتواند همه نیاز های غذایی خودش را از طریق رژیم غذایی برطرف کند، بنابراین این افراد نیاز به تجویز مکملی دارند تا بتواند کاستی های بدن را برای افزایش وزن و چاقی را جبران کنند. با استفاده از مزایای پودر چاقی و اشتها آور اپل می توانید به وزن دلخواه خود برسید. با نشریه علمی جهان شیمی فیزیک همراه باشید تا بیشتر با این محصول آشنا شویم.

هم چنین بخوانید:

خواص پودر و قرص لاغری و چاقی سوپر پلنت چیست؟ قیمت و خرید سوپر پلنت

پودرلاغری و چاقی رویال چیست و قیمت پودر رویال چقدراست؟

پودر چاقی و اشتها اور اپل

پودر چاقی و اشتها آور اپل چیست و قیمت پودر اپل چقدر است؟

پودر چاقی و اشتها اور اپل یک محصول کاملا ایرانی است. این مکمل، محصولی صددرصد گیاهی نمی باشدو ترکیبی شبیه شیرخشک دارد. ولی یکی از سالم ترین داروها برای افزایش اشتها و وزن است. طعم آن بسیار خوشمزه و مطبوع است. در همان روزهای اول شاهد تاثیر آن روی بدن خود هستید. این محصول باعث چاقی کذب و پف بدن نمی شود. مصرف کنندگان پودر چاقی و اشتها اور اپل شاهد افزایش وزن بالای ۵ کیلو در ماه خواهند بود. عملکرد این پودر به این صورت است که اگر مصرف پودر را قطع کنید کاهش وزن نخواهید داشت و ترک پوستی ایجاد نمی شود.

مزایای مصرف پودر چاقی و اشتها آور اپل

  • چاقی یکنواخت بدن
  • خاصیت عضله سازی
  • تأثیر ماندگار و بدون بازگشت
  • این پودر پف و چاقی کاذب ایجاد نمی‌کند و بعد از قطع مصرف روی پوست بدن ترک ایجاد نمی‌شود
  • اشتها آور فوق العاده بدون هیچ گونه عوارض جانبی
  • افزایش وزن و حجم عضلات به صورت طبیعی
  • فاقد هرگونه رنگ مصنوعی و مواد افزودنی مانند اسپارتام و شکر
  • قابل مصرف برای خانم ها و آقایان
  • سرشار از ویتامین و سالم و مفید و مغزی
  • تامین کننده انرژی ورزشکاران
  • بسیار موثر درمان کم خونی
  • تقویت سیستم دفاعی بدن
  • جلوگیری از ریزش مو
  • رفع ضعف عمومی بدن
  • کاملا گیاهی و ارگانیک
  • تقویت استخوان بندی
  • تقویت عمومی بدن
  • افزایش اشتها
  • افزایش وزن

طریقه مصرف پودر چاقی اپل

برای اینکه تاثیر مصرف پودر چاقی اپل را مشاهده کنید باید دوره مصرف آن را تکمیل کنید. این پودر را طبق دستور میل کنید. این پودر در بسته بندی های ۳۲۵ گرمی و تعداد ۶۰ عدد تی بگ به بازار عرضه می شود. به دلیل تی بگ بودن آن، طریقه ی مصرف آن ساده است و در هر زمان و مکانی که بخواهید می توانید آن را در داخل نوشیدنی های مختلف مانند، آب، شیر، آبمیوه مخلوط و میل کنید. این مکمل را در روز در دو نوبت استفاده کنید. بهتر است بعد از صبحانه و قبل از شام بهترین زمان مصرف این پود است.

منع مصرف پودر چاقی و اشتها آور اپل

  • پودر چاقی اپل مانند سایر مکمل های چاقی موارد منع مصرف دارد و توصیه می شود اگر افراد در شرایط موارد زیر قرار دارند، از مصرف این پودر اجتناب کنند.
  • در افراد گرم مزاج بعد از استفاده، یک لیوان عرق کاسنی و شاه تره مصرف شود.
  • مصرف این پودر در دوران شیردهی توصیه نمی شود.
  • بانوانی که دردوران بارداری به سر می برند از مصرف این پودر جلوگیری کنند.
  • از مصرف پودر اپل با نوشیدنی های الکلی و مانند آن جدا خودداری کنید
  • از مصرف این دارو در زمان عادت ماهیانه خودداری کنید.

خرید پودر چاقی اپل

 

پودر چاقی و اشتها آور اپل چیست و قیمت پودر اپل چقدر است؟
پودر چاقی و اشتها آور اپل چیست و قیمت پودر اپل چقدر است؟

برای خرید پودر چاقی اپل باید به مراکز فروش معتبر مراجعه کنید. چون ممکن است محصولات تقلبی وجود داشته باشد که با استفاده از شهرت و سابقه درخشان نام پودر چاقی اپل بتوانند در بازار برای خود مشتری یابی کنند. محصولات تقلبی به هیچ عنوان کیفیت محصول اصلی را ندارد و باعث ایجاد عوارض و مشکلات جدی می شوند. بنابراین توصیه می شود که حتما ودر چاقی اپل را از مراکز مطمئن تهیه کنید تا تاثیر واقعی آن را مشاهده کنید.

در هنگام خرید هر محصول دارویی اگر تولید ایران باشد باید به پروانه ساخت دارو توجه کرد، حتما باید برچسب کنترل اصالت دال بر دارا بودن مجوز ورود و ترخیص از وزارت بهداشت و درمان را داشته باشد.

عوارض پودر چاقی و اشتها آور اپل

جالب است بدانید که این دارو تا به اکنون عوارض جانبی جدی نداشته است. تنها موردی که در برخی موارد به عنوان عوارض مصرف از آن یاد شده است، ایجاد حساسیت های پوستی در فصل گرما توسط افرادی که دارای طبع گرم هستند. برای پیشگیری از این عوارض باید افرادی که قصد مصرف این پودر را دارند، آن را با یک لیوان عرق کاسنی یا شاتره یا شیر میل کنند.

ایا پودر چاقی اپل خواب اور است

پودر چاقی اپل کمک می کند که وزن شما افزایش پیدا کند به عبارتی با تاثیر بر متابولیسم و اشتها کمک می کند راحت تر وزن بگیرید. این پودر در صورت تکمیل دوره مصرف که معمولا چند هفته است کمک می کند افزایش وزن را تجربه کنید. در صورت مصرف این مکمل در کنار ورزش می توانید عضله سازی کنید و ساختار بدنی زیبایی را برای خودتان بسازید. این پودر برای افرادی مفید است که از لاغری مفرط رنج می برند و به دلایل مختلف دوست دارند چند کیلویی به وزن بدن خود اضافه کنند. پودر چاقی اپل با ترکیبات خاص موجود در فرمولاسیون خود به راحتی کمک می کند به وزن دلخواه خود برسید.

این پودر باعث افزایش اشتها شده و کمک می کند با افزایش مصرف کالری به راحتی وزن بگیرید. تاثیرات این مکمل ماندگار است و بعد از قطع آن شما دچار کاهش وزن نخواهید شد. بنابراین با خیال راحت می توانید طبق توصیه پزشک از این مکمل غذایی چاقی استفاده کنید. این پودر برای آقایان و خانم های سالم که مایل هستند چند کیلویی وزن اضافه کنند بسیار مفید و موثر است. برای کسب بهترین نتیجه باید طبق دستور پزشک از آن استفاده نمایید.

تغییرات سبک زندگی مانند مصرف غذاهای پرکالری و تحرک کمتر یکی از ساده ترین راه های افزایش وزن است. در کنار موارد فوق شما می توانید از مکمل های گینر نیز استفاده نمایید. توجه داشته باشید که پودر و قرص های افزایش وزن را فقط زیر نظر پزشک مصرف کنید تا دچار عوارض ناخواسته نشوید.

تاکنون گزارشی از خواب آوری پودر چاقی اپل در دسترس نیست با اینحال تاثیر این قرص بر هر فردی بر اساس فاکتورهای ژنتیکی و سبک زندگی ممکن است متفاوت باشد. در صورت تجربه علائم نامتعارف مانند خواب آلودگی بیش از حد، مصرف مکمل را قطع و با پزشک خود تماس بگیرید.

زمان ماندگاری

این محصول به مدت دوسال ماندگاری دارد.

سخن پایانی

انسانهای چاق و دارای اضافه وزن همیشه در معرض خطر ات ابتلا به بیماری های زمینه ای هستند. با کاهش مقداری از این وزن اضافی می تواند کمک موثری به کاهش خطرات احتمالی کند. روش های کاهش وزن بسیاری وجود دارد، بهترین راه کم عارضه ترین و موثرترین روش است. یکی از موادی که علاوه بر تامین مواد ضروری بدن، روند افزایش وزن افراد راتسریع می بخشد، پودر چاق کننده اپل است. این دارو ترکیبی شبیه شیرخشک دارد. ولی یکی از سالم ترین داروها برای چاقی و افزایش وزن است. نکته مهمی که باید در نظر داشت، این است که در افزایش وزن و رعایت برنامه غذایی برای چاقی همانند کاهش وزن و لاغری باید صبر کرد. در برخی افراد افزایش وزن سریع اتفاق می افتد و در برخی دیگر روند کند تری دارد.

البته فراموش نکنید که داشتن یک سبک زندگی سالم به صورت رعایت رژیم غذایی مناسب و تحرک و فعالیت بدنی از ساده ترین و سالم ترین راه های مقابله با چاقی است.

هشدار و توجه جدی 

این مطلب با توجه به توضیحات سازنده و صرفا جهت اطلاع، باز نشر شده و نشریه علمی جهان شیمی فیزیک هیچ گونه مسئولیتی در قبال ادعاهای سازنده و منبع این مقاله ندارد. برای تهیه هر نوع داروی گیاهی یا غیره، ابتدا لازم است که صحت مجوز سازمان غذا و دارو در محصول مورد نظر بررسی شود.

نوشته های مشابه

‫۳۸ دیدگاه ها

  1. خیلی عالیه من شاید۲۰موردداروچاقی استفاده کردم تاثیرنداشت ولی این داروعالی بودفقط من بعدازغذااستفاده کردم درحالیکه نوشته قبل غذابایدمصرف بشه قبل ازغذاخواب میاره واسه من اونم درحدشدید
    باتشکرازعوامل وسازنده این مکمل چاقی واقعابرای من عالی بود

      1. من هر روز استفاده نکرده بودم. از ترس اینکه عوارض داشته باشه یک روز در میون اونم فقط یدونه استفاده میکردم. من که عوارضی ندیدم. و اینکه بعد از حدود سه ماه از قطعش ، میبینی که وزنت داره میاد پایین.

      2. سلام عزیزم اره برگشت داره الکی میگع ک نداره من مصرف کردم دوره ام ک تموم شد تا یک ماه کل وزنم برگشت ب حالت قبلش.. صورتم قبلا جوش نمیزد و پوستم اما بعدمصرفش علاوه بر اینکع جوش میزدم جای جوشم روی پوستم میمونع کلا فق موقع مصرفش اعتماد بنفستو میبره بالا

    1. دوست عزیز ۳روز اول خوابت میگیره و بعد مشکل خواب آلودگی از بین میره ..باید قبل از غذا میل کنید تا جواب بگیرید .من ۳سال پیش استفاده کردم بازگشت بعداز ۹ماه نخوردن دارو شروع ب کم کردن وزن میشه ..

    1. دوستان تورو خدا از این دارو استفاده نکنید ، خیلی عوارض داره ، بخاطر کورتونی ک توی این دارو هست زیر پوستتون اب جمع میشه و پف میکنید ، فکر میکنید چاق شدید
      من استفاده کردم و دچار استریای خیلی شدید شدم
      توی بعضی از بدنها مفصلو از بین میبره حتی شخصیو دیدم ک لگنشو دراورده بودن
      لطفا اگه سلامتیتون واستون مهمه از این دارو استفاده نکنید

  2. سلام من حدود ۲ ماه ازاین پودر استفاده کردم خیلی هم خوب بود اضافه وزن زیادی هم داشتم.اما پوستم کلا ترک ترک شد.و بعد قطع پودر کلاکم کم بی اشتها شدم و باز وزنم برگشت به همونی که قبلا بودم.اصلا خوب نیست

    1. کسایی ک اشتهاشون خوب باشه بعده مصرف این دارو دیگه برگشتی نداره وزنشون.. وزن کم نمیکنن ولی اگه بی اشتها باشن خو مسلما وزن کم میکنن باز.. اشتهار تو همین حد نگه میداره و برگشتم نداره من خودم دوماه استفاده کردم ن جوش ریختم ن چیزی.. چیزی ک بدن من نیاز داشت تحریک شد تو یک ماه حدود دوازده کیلو اضاف کردم و الانم پنج روزه مصرف نمیکنم و اشتهام همونجوره ی کیلوهم اضاف کردم

    1. خوب نیست منم استفاده کردم البته وزنم ۴۶ بود شد ۵۵ ولی چاقی کاذب و پف در واقع پلکام پف کرده بود و اصلا چاقی نرمالی نبود و بعد مصرفش گاهی نمی‌فهمیدم کی خوابم می‌بره بعد از قطع مصرف هم وزنت کم میشه
      ریسکیه بنظر من مصرف نکنید.

  3. با سلام خدمت همه کسایی که میخونن من از وزن ۶۸شروع به خوردن کردم و به ۸۰رسیدم خیلیم اشتها دارم داشتم اما قبل مصرف اصلانداشتم الان ۲ماه نمیخورم و کلا ۲کلیو کم کردم با اینه نه خواب تنظیم دارم و فعالیت بسیار بالایی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا