Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آرایشی و بهداشتیغذایی و دارویی

قیمت فروش و خرید منیزیم استئارات | کاربرد منیزیم استئارات چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد منیزیم استئارات و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید منیزیم استئارات دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش منیزیم استئارات در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان منیزیم استئارات در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت منیزیم استئارات نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش منیزیم استئارات به روزرسانی می‌شود.

منیزیم استئارات یکی از پرمصرف ترین مواد افزودنی است که امروزه در داروها و مکمل ها مورد استفاده قرار می گیرد. منیزیم استئارات با اسامی دیگری مانند استئارات گیاهی یا مشتقاتی مانند اسید استئاریک نیز عرضه می شود.

منیزیم استئارات (Mg (C18H3502) 2 یا اکتادکانوئیک اسید) در دمای اتاق یک پودر جامد و سفید است. این ماده غیرفعال مورد تأیید FDA است و معمولاً در صنایع داروسازی به عنوان ماده رقیق کننده برای تولید قرص، کپسول و پودر استفاده می شود.

مراکز خرید و قیمت فروش منیزیم استئارات در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش منیزیم استئارات و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان منیزیم استئارات در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده منیزیم استئارات در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید منیزیم استئارات در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش منیزیم استئارات را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

 

این ماده علیرغم استفاده گسترده، یکی از جنجالی ترین مواد تشکیل دهنده در دنیای مکمل ها است. منیزیم استئارات در اصل حاوی دو ماده اسید استئاریک و منیزیم است.

منیزیم یک ماده معدنی ضروری در رژیم غذایی است و بیشتر بزرگسالان هر روز بین ۳۱۰ تا ۴۲۰ میلی گرم منیزیم نیاز دارند. تقریبا نیمی از کل منیزیم موجود در بدن انسان در استخوان ها قرار دارد و باقی آن به ساخت پروتئین ها، حفظ عملکرد ماهیچه ها و عصب ها، تنظیم قند و فشار خون و رونویسی DNA کمک می کند.

اسید استئاریک، یک اسید چرب اشباع شده است که در بسیاری از غذاها از جمله چربی ها و روغن های حیوانی و گیاهی یافت می شود. کاکائو و بذر کتان حاوی مقادیر قابل توجه اسید استئاریک هستند.

اسید استئاریک (استئارات) چربی اشباع غالب در رژیم غذایی انسان است. استئارات ها مواد مغذی هستند که بخش طبیعی هر نوع چربی اعم از حیوانی یا گیاهی را تشکیل می دهند و به طور معمول به مقدار چند گرم در روز از طریق منابع غذایی معمولی مصرف می شوند. اسید استئاریک تا حد زیادی توسط کبد به اسید اولئیک تبدیل می شود.

کاربرد منیزیم استئارات در صنایع غذایی چیست

منیزیم استئارات اغلب به عنوان یک افزودنی در مکمل های غذایی، مواد غذایی و مواد آرایشی استفاده می شود . این ماده پس از تجزیه در بدن به اجزاء تشکیل دهنده خود تبدیل می شود.

این ماده از واکنش استئارات سدیم با نمک منیزیم یا از واکنش اکسید منیزیم با اسید استئاریک تولید می شود. در برخی از مکمل های غذایی درج می شود که سدیم استئارات مورد استفاده در تولید منیزیم استئارات از اسید استئاریک مشتق از گیاهان بدست آمده است.

این ترکیب اغلب به عنوان یک ماده ضد چسبندگی در ساخت قرص ها، کپسول ها و پودرها استفاده می شود. این ماده با خواص روان کنندگی از چسبیدن مواد اولیه هنگام تولید محصولات مختلف جلوگیری می کند. منیزیم استئارات ممکن است جذب آب توسط قرص و در نتیجه حل شدن آن در معده را کاهش دهد تا دارو آهسته تر جذب بدن شود.

منیزیم استئارات همچنین می تواند در فرآیندهای تولید پوشش خشک به طور مؤثر مورد استفاده قرار گیرد. این ماده در تولید آب‌نبات های فشرده و برای اتصال قند در شیرینی های سخت مانند شیرینی های نعناعی استفاده می شود.

منیزیم استئارات با ممانعت از چسبیدن اجزاء مختلف در فرآیند تولید به تسریع حرکت مواد اولیه در تجهیزات مکانیکی کمک می کند. این ماده همچنین به عنوان امولسیفایر، چسباننده و ضخیم کننده، ضد خوردگی، روان کننده، ترشح کننده و ضد عفونی کننده عمل می کند.

منیزیم استئارات خوراکی

منیزیم استئارات خوراکی یک ماده خوراکی با خلوص بالا است که به عنوان یک افزودنی مجاز از دو ماده اکسید منیزیم یا نمک منیزیم به عنوان مواد اولیه تهیه می شود. . اغلب تحت عنوان یک ماده ایمن، در صنایع غذایی، داروسازی و آرایشی و بهداشتی به کار برده می شود. این محصول بعد از اینکه وارد بدن می شود به راحتی به اجزای تشکیل دهنده خود تجزیه می شود. در محصولات غذایی به دلیل اینکه مانع از چسبیدن مواد به یکدیگر می شود اغلب به عنوان آنتی کیک مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد منیزیم استئارات در داروسازی

منیزیم استئارات در داروسازی کاربردهای گسترده ای دارد به عنوان مثال این ماده می تواند به جذب آهسته قرص و یا مکمل از طریق کاهش جذب آب کمک کند و همچنین به عنوان یک پوشش خشک نیز به کار برده می شود. علاوه بر این در تولید آبنبات های فشرده مانند شیرینی های نعناعی که به منظور خوشبو شدن دهان استفاده می شوند نیز به منظور اتصال قند استفاده می شود. این محصول در صنعت تولید دارو به عنوان امولسیفایر و روان کننده و همچنین تسریع حرکت مواد در حین تولید در دستگاه ها کمک می کند.

منیزیم استئارات چیست

منیزیم استئارات به صورت یک محصول پودری سفید رنگ با بوی تند به بازار عرضه می شود. به عنوان یک ماده با قابلیت امولسیون کنندگی در محصولاتی که حاوی روغن و آب هستند مانند رنگ ها و لوازم آرایشی ویسکوزیته را افزایش دهد و کمک می کند کارایی بهتری داشته باشند. این محصول همچنین در تولید بسیاری از مواد غذایی نیز به کار برده می شود که البته در محدوده مشخصی به عنوان یک ماده ایمن و بدون خطر در صنعت غذا استفاده می شود.

منیزیم استئارات در کرم

منیزیم استئارات در کرم ها و محصولات آرایشی و بهداشتی به عنوان یک عامل افزایش دهنده ویسکوزیته و همچنین نگهدارنده به کار برده می شود. این محصول به عنوان یک امولسیفایر و همچنین حجم دهنده می تواند کمک کند اجزای تشکیل دهنده کرم در کنار یکدیگر باقی بمانند. علاوه بر این در کنار کاهش هزینه تولید حجم محصول را افزایش دهد. این ماده همچنین به عنوان قوام دهنده نیز عمل می کند و از ریزش کرم ها جلوگیری می کند و کمک می کند کرم ها با داشتن غلظت کافی به راحتی استفاده شوند.

استئارات روی

استئارات روی یک ترکیب شیمیایی است که به عنوان منبع روی با داشتن قابلیت پایداری بالا و عدم انحلال در آب و الکل در بسیاری از فرآیندها و تولید محصولات به عنوان یک ماده جدا کننده موثر به کار برده می شود. این ترکیب به صورت روزانه در محصولات صنعتی و خانگی استفاده می شود. این محصول به عنوان یک عامل روان کننده موثر در صنعت رنگ و پلاستیک و به عنوان عامل رقیق کننده در لاک ها به کار برده می شود. همچنین در صنایعی مانند کاغذسازی، محصولات آرایشی و بهداشتی و… نیز استفاده می شود.

عوارض استئارات منیزیم

استئارات منیزیم بطور کلی یک ماده بی خطر در نظر گرفته شده است و مصرف روزانه آن در انسان حدود ۲۵۰۰ میلی گرم تعیین شده است که اغلب برای استفاده در محصولات خوراکی و داروها به کار برده می شود و بطور خالص مصرف نمی شود. این ماده به عنوان یک ماده غیرفعال و پرکننده در مکمل ها و تولید داروهایی مانند قرص ها به منظور کمک به جذب بهتر اغلب به کار برده می شود. اما به هرحال مصرف بیش از اندازه آن می تواند اثرات ملین و تحریکات روده را به دنبال داشته باشد.

روش تولید استئارات منیزیم

استئارات منیزیم به عنوان یک ماده پرکاربرد از طریق دو روش همجوشی و رسوبی در صنعت تهیه می شود که در روش اول از اسیدهای چرب به همراه اکسید منیزیم برای تولید این ماده استفاده می شود. در روش دوم از اسیدهای چرب با استفاده از هیدروکسید سدیم و در ادامه با استفاده از نمک منیزیم، استئارات منیزیم را تولید می کنند. اسیدهای چرب استفاده شده در تولید این محصول اغلب از چربی ها و روغن های خوراکی تهیه شده اند و محصول نهایی نیز به صورت یک ماده جامد حاوی حدود ۴ تا ۵ میلی گرم منیزیم است.

خرید استئارات منیزیم

خرید استئارات منیزیم به عنوان یک ماده پرکاربرد در گریدهای مختلف برای استفاده در صنایع مختلف انجام می گیرد، این محصول به عنوان یک ماده قوام دهنده، تثبیت کننده و امولسیفایر در صنعت غذا و دارو محصولات آرایشی و بهداشتی به عنوان یک ماده ایمن و فاقد مواد سمی استفاده می شود. این محصول یک ماده سفید رنگ جامد با ساختار نمکی است که به دلیل وجود یون منیزیم و زنجیره بلند ساختاری هنگام لمس احساس چربی مانند صابون را بر روی دست باقی می گذارد.

ایمنی و خطرات منیزیم استئارات

استئارات منیزیم به طور کلی برای مصرف انسان در سطوح زیر ۲۵۰۰ میلی گرم / کیلوگرم در روز بی خطر تلقی می شود و بطورکلی از نظر FDA به عنوان یک افزودنی ایمن شناخته می شود.

این ترکیب نه تنها برای اهداف تولید خارق العاده است بلکه بلع قرص را آسان تر و حرکت آنرا در دستگاه گوارش را تسهیل می کند. منیزیم استئارات همچنین یک ماده واسطه است که باعث تقویت اثر درمانی مواد فعال داروهای مختلف برای تقویت جذب دارو و حلالیت آن می شود.

این ترکیب یک ماده غیرفعال رایج در مکمل ها و داروها است که بیشتر به عنوان پرکننده مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده هیچ کارکرد دارویی ندارد و فقط به عنوان فیلر استفاده می شود.

علیرغم کاربرد گسترده و مشخصات ایمنی عالی، این ترکیب در یک دهه اخیر به یک موضوع بحث برانگیز تبدیل شده است و ادعاهایی در رابطه با سمی بودن این ماده و تاثیر بد آن بر روی روده ها یا تحریک آرتریت منتشر شده است.

 

خرید منیزیم استئارات

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید منیزیم استئارات از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید منیزیم استئارات، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان منیزیم استئارات را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید منیزیم استئارات با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا