Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

خواص قرص چاقی صورت و بدن پوما چیست و چه فواید و عوارضی دارد؟

قرص چاقی صورت و بدن پوما از مواد طبیعی و گیاهی تشکیل شده است. این قرص باعث چاق شدن افراد بصورت یکنواخت و بدون بازگشت می شود. در این قرص انواع ویتامین ها و مواد معدنی به کار رفته است، که بافت های استخوانی افراد را تقویت می کند. با مصرف قرص چاقی صورت و بدن پوما  کمتر از یک ماه به یک خوش اشتهای باورنکردنی تبدیل می شوید. با این قرص مواد غذایی سریعتر به پروتئین های طبیعی تبدیل می شود و نیاز بدن را به وعده های غذایی نزدیکتر افزایش می دهد. با این قرص می توان از روند چاق شدن  روزمره خود لذت ببرید.

قرص پوما یک محصول گیاهی است. این دارو برای درمان لاغری دائمی بدن و رسیدن به اندام ایده آل و دلخواه موثر است. در ترکیب این قرص از عصاره های گیاهی استفاده شده است که تاثیر زیادی را روی افزایش اشتها و چاقی می گذارد. این قرص شامل انواع ویتامین های ضروری برای جذب سریع تر غذا و سوخت و ساز است. در ادامه این مقاله از نشریه علمی جهان شیمی فیزیک با قرص چاقی صورت و بدن پوما، ترکیبات و نحوه اثر گذاری آن بیشتر آشنا خواهید شد.

تشخیص لاغری

"<yoastmark

زمانی می توانید بگویید که فردی لاغر است، که نسبت قد و وزن باهم تناسب نداشته باشد. BMI شاخص توده بدن ابزاری برای غربالگری سلامت است. این فاکتور میزان چربی بدن را نسبت به قد و وزن محاسبه می کند. برای اندازه گیری BMI در بزرگسالان باید از قد و وزن افراد آگاهی داشته باشید. فرمول محاسبه BMI به صورت زیر است.

BMI=kg/m2

یعنی برای محاسبه BMI در بزرگسالان باید وزن به واحد کیلوگرم را به توان دوم قد به متر تقسیم کرد. BMI به دست آمده به صورت زیر تناسب اندام شما را تعریف می کند.

۱۸.۵ تا ۲۴.۹  = وزن عادی

۱۵ تا ۲۹.۹ = اضافه وزن

بالای ۳۰  =  چاق

اگر عددی که از معادله BMI به دست آید، کمتر از ۱۸.۵ باشد یعنی فرد کم وزن است. حالا می توانید به دنبال روش های افزایش وزن باشید.

عملکرد قرص چاقی صورت و بدن پوما

قرص چاقی پوما باعث افزایش اشتها و جذب بیشتر کالری وارد شده به بدن است. این محصول شامل ۶۰ عدد کپسول است. قرص پوما باعث افزایش اشتهای شما می شود و شما را وادار می کند غذای بیشتری میل کنید. این امر باعث می شود که معده شما حجیم تر شود . وقتی معده شما جا باز می کند، در آینده شما وعده های غذایی بیشتری میل می کنید. به این صورت بدن شما کالری بیشتری دریافت می کند.

ترکیبات قرص چاقی صورت و بدن پوما

این قرص دارای مواد پروتئینی و ویتامین های طبیعی مانند ویتامین E و امگا ۳ است. ویتامین E باعث شفافیت پوست و رفع چین و چروک می شود. ویتامین امگا ۳ پوست را لطیف و روشن می کند و از پیری زودرس جلوگیری می کند. نوکلئیک اسیدها و نوکلئوزیدهای موجود دراین قرص ترمیم بافت ها را تسریع  و فرایند پیری را کند می کنند. قرص پوما حاوی مخمر جو است. این قرص هم چنین حاوی تریبولوس است که باعث افزایش حجم عضلات می شود.

فواید قرص چاقی صورت و بدن پوما

"<yoastmark

  • افزایش اشتها
  • چاقی و افزایش وزن در سراسر بدن
  • رسیدن به تناسب اندام
  • سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مختلف
  • درمان کم خونی و کمبود آهن
  • دارای ترکیبات گیاهی بدون عوارض و بدون بازگشت
  • افزایش شادی ونشاط بدن بخاطر فعال شدن ترشح هورمونهای بدن
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • بهترین و راه چاقی صورت
  • بدون نیاز به ورزش
  • مناسب تمام آقایان و خانم های ۱۵سال به بالا
  • چاقی طبیعی ونرمال صورت
  •  پرکننده نواحی خالی صورت
  • چاقی طبیعی و نرمال صورت

روش مصرف

مصرف این قرص در ۵ روز اول، روزی ۲ عدد، یک عدد قبل از نهار و یک عدد قبل از شام است . بعد از ۵ روز، این قرص را فقط یک عدد قبل از نهار میل بفرمایید.

موارد منع مصرف قرص چاقی پوما

  • افراد زیر ۱۸ و بالای ۵۰ سال
  • مشکلات کبدی و کلیوی
  • مشکلات قلبی و معده
  • فشار خون بالا و فشار خون پایین
  • دیابت
  • خانم های باردار و شیرده

عوارض قرص چاقی صورت و بدن پوما

"<yoastmark

زیاده روی در مصرف هر مکملی، عوارض جانبی به همراه دارد. بنابراین مکمل ها را باید طبق دستور شرکت تولید کننده میل کنید. هم چنین قبل از مصرف هر مکملی اگر داروی خاص مصرف می کنید برا ی جلوگیری از تداخل دارویی بهتر است با پزشک معالجتان مشورت کنید. عوارض قرص چاقی  پوما بسیار خفیف است. برای از بین برن عوارض قرص پوما آن را مطابق با مقدار توصیه شده مصرف نمایید.

نکات مورد توجه:

بهتر است خانم های باردار و شیرده از مصرف این قرص خودداری کنند.

این قرص حاوی مخمر جو است، مصرف مخمر جو که حاوی کروم است، می تواند سطح قند خون را کاهش دهد. اگر دیابت دارید و یا از دارویی که برای کاهش قند خون استفاده می کنید، باید بدانید که مخمر جو، قند خون را خیلی پایین می آورد. از مصرف آن بدون مشورت پزشک خودداری کنید.

خرید قرص چاقی صورت و بدن پوما

در بازار، قرص های چاقی زیادی وجود دارد. از بین قرص های چاقی باید موثرترین و کم عارضه ترین آنها را انتخاب کنید. محصولات زیبایی به سبب اینکه طرفداران زیادی دارد. بنابراین نوع تقلبی این محصولات نیز در بازار بسیار یافت می شود. بنابراین نسبت به خرید تمام اقلام سلامت محور تنها از طریق مراکز مورد تایید سازمان غذا و دارو و بخصوص انواع مکمل های تغذیه ایی از طریق داروخانه اقدام کنید.

سخن آخر

قرص چاق کننده پوما، از قرص های چاق کننده گیاهی است. درساخت این قرص از عصاره های گیاهی استفاده شده است. این قرص به دلیل ترکیباتی که در آن به کار رفته است، یک اشتها آور قوی می باشد. قرص پوما با رفع بی اشتهایی و احساس ضعف جسمانی و عمومی، برای دوران نقاهت بیماران بسیار مناسب است. این قرص روند سوخت و ساز مواد قندی را سرعت می بخشد و باعث ایجاد احساس گرسنگی و درنتیجه افزایش میل به غذا می شود. هم چنین املاح معدنی این قرص سوخت و ساز مواد قندی بدن را افزایش می دهد و با کاهش میزان قند خون ، میزا اشتها را افزایش می یابد.

هم چنین بخوانید:

خواص پودر و قرص لاغری و چاقی سوپر پلنت چیست؟ قیمت و خرید سوپر پلنت

پودرلاغری و چاقی رویال چیست و قیمت پودر رویال چقدراست؟

پودر چاقی و اشتها آور اپل چیست و قیمت پودر اپل چقدر است؟

خواص قرص چاقی گیاهی صورت و بدن جگوار چیست؟

قرص چاقی فت فکت چیست و قیمت خرید آن چقدراست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا