Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیاییعمومی

معرفی شرکت تولید کننده مواد شیمیایی سیگما آلدریچ

سیگما آلدریچ (Sigma-Aldrich) یک شرکت فعال آمریکایی در زمینه تولید مواد شیمیایی آزمایشگاهی است. سیگما آلدریچ در سال ۱۹۷۵ با ادغام دو شرکت سیگما و شرکت آلدریچ به وجود آمد.

شرکت سیگما آلدریچ تولید کننده مواد بیوشیمیایی، آنتی بیوتیک ها، بافرها، کربوهیدرات ها، آنزیم ها، هماتولوژی و بافت شناسی، نوکلئوتیدها، پروتئین ها، پپتیدها، اسیدهای آمینه و مشتقات آن ها و ترکیبات دیگری است که در آزمایشگاه های تحقیقاتی مورد استفاده قرار می گیرد. برای آگاهی بیشتر در این زمینه با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

تاریخچه تاسیس شرکت سیگما آلدریچ

شرکت آلدریچ در ابتدا توسط یک مهاجر استرالیایی  که فارغ التحصیل رشته شیمی از دانشگاه هاروارد بود با هدف فروش مواد شیمیایی- تحقیقاتی تاسیس شد. او با این ایده که شیمی دانان نیاز به طیف گسترده­تری از مواد شیمیایی با قابلیت دسترسی آسانتر دارند با همکاری Jack Eisendrath کمپانی مواد شیمیایی آلدریچ را در Milwaukee در سال ۱۹۵۱ تأسیس کردن کرد. این شرکت در همکاری نزدیک با اروپا و انگلیس مواد شیمیایی زیادی را از سال ۱۹۵۱ تا ۱۹۵۴ تولید و عرضه می کرد.

این شرکت شروع به رشد کرد تا جاییکه توانست ۹۶۰۰ کارمند جذب کنند و در فهرست Fortune 1000 شرکت مرک قرار گرفت. این شرکت در سن لوئیس مستقر است و تقریباً در ۴۰ کشور جهان فعالیت دارد. جالب است بدانید که  در ابتدا این شرکت با تنها یک محصول و کاتالوگ یک صفحه ای شروع به کار کرد ولی با تلاش و کوشش فراوان توانست به یکی از شرکت های مطرح در دنیا تبدیل شود.

بهتر است بدانید:

عمده فعالیت های سیگما آلدریچ در حوزه علوم طبیعی (۷۵%) و تکنولوژی های برتر (۲۵%) است. کمپانی ها،  شرکت های بزرگ ، دانشگاه ها ، انجمن های دولتی ،  بیمارستان و کارخانه ها مشتریان دائمی این شرکت بزرگ هستند و مواد شیمیایی آزمایشگاهی مورد استفاده خودشان را از این شرکت مطرح تامین می کنند.

این شرکت قدرتمند و موفق به درستی توانست علم بیوشیمی و علوم شیمی بنیانی را در اختیار دنیا قرار دهد و زمینه های پیشرفت را در همه دنیا فراهم کند. در سپتامبر سال ۲۰۱۴ ، شرکت آلمانی Merck KGaA اعلام کرد که می تواند سیگما آلدریچ را با ۱۷ میلیارد دلار خریداری کند. این خرید در نوامبر ۲۰۱۵ به پایان رسید و سیگما آلدریچ به عنوان یکی از شرکت های  تابعه Merck KGaA شد.

این شرکت در حال حاضر بخشی از تجارت علوم زندگی مرک است و در ترکیب با Millipore که قبلاً خریداری شده تحت عنوان MilliporeSigma فعالیت می کند.

معرفی شرکت تولید کننده مواد شیمیایی سیگما آلدریچ
معرفی شرکت تولید کننده مواد شیمیایی سیگما آلدریچ

تهیه مواد شیمیایی آزمایشگاهی از شرکت سیگما آلدریچ

شرکت MilliporeSigma در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰۰۰ محصول را در ۶۵ سایت تولیدی فراهم می کنند و بیش از ۵۰ هزار کارمند در ۶۷ کشور جهان دارند. پیشرفت خوب این شرکت در دنیا باعث شده که بالغ بر ۵۰۰۰۰ محصول تولید کند.

علاوه بر این در دو دهه گذشته شرکت MilliporeSigma محصولاتی در زمینه های مختلف دیگری از جمله ابزار و تجهیزات آزمایشگاهی ،  کتاب های اطلاعاتی و آموزشی علمی  در اختیار جهانیان قرار داده است. این شرکت در همه کشورهای دنیا نمایندگانی دارد که محصولات آنها را بطور مستقیم خریداری کرده و در اختیار مصرف کنندگان داخلی قرار می دهد.

مواد شیمیایی آزمایشگاهی جهت انجام تحقیقات علمی در مراکز مختلف دانشگاهی و تحقیقاتی مورد نیاز هستند. بدون وجود این مواد تحقیق و توسعه در این زمینه امکان پذیر نخواهد بود.

از آنجاییکه دقت و خلوص مواد شیمیایی و دستگاه های آزمایشگاهی در زمینه تحقیقاتی و همچنین صنایع بسیار مهم و قابل توجه است بنابراین همواره باید آنها را شرکت های معتبر در این زمینه خریداری کرد.فرآیندهای علمی نیازمند مواد آزمایشگاهی بسیار دقیق و حساسی هستند که در گریدهای مختلف توسط شرکت های مختلف عرضه می شود.

بهتر است بدانید:

همکاری گروهی و فعالیت های تیمی باعث موفقیت و بازدهی روز افزون این شرکت در سراسر دنیا شده است و این روند همچنان ادامه دارد. خدمات بی نظیر این شرکت در زمینه مواد آزمایشگاهی به موفقیت بسیاری مخاطبان و دانشجویان را در حوزه علوم ، تکنولوژی و خدمات رسانی کمک می کند.

سیگما آلدریچ یک شرکت پیشرو در زمینه تولید مواد بیوشیمیایی، محصولات شیمیایی ارگانیک، کیت ها و سرویس­های مورد استفاده در تحقیقات شامل تحقیقات پروتئومیکس و ژنومیکس، بیوتکنولوژی، فارماکولوژی، تشخیص بیماری و همچنین تکنولوژی­های برتر است.

جالب است بدانید که مشتریان سیگما آلدریچ بیش از ۳/۱ میلیون دانشمند و محقق در زمینه علوم زیستی در ۳۵ کشور دنیا  و کارمندان سرویس­ های خدماتی درسراسر دنیا هستند.

محصولات سیگما آلدریچ در داخل ایران نیز مصرف کنندگان زیادی دارد  و برخی شرکت های مواد شیمیایی و دارویی به دلیل تحریم ها اقدام به واردات این مواد از کشورهای دیگر می کنند و شما می توانید برای تهیه مواد و وسایل آزمایشگاهی از طریق این شرکت ها  اقدام کرده و موارد مورد نظر خودتان را با بالاترین کیفیت تهیه کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا