Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیاییغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید کربنات پتاسیم | کاربرد کربنات پتاسیم چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد کربنات پتاسیم و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید کربنات پتاسیم دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش کربنات پتاسیم در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان شیرین کننده مصنوعی کربنات پتاس در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت کربنات پتاسیم نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش کربنات پتاسیم به روزرسانی می‌شود.

مراکز خرید و قیمت فروش کربنات پتاسیم در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش کربنات پتاسیم و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان پتاسیم کربنات در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده کربنات پتاس در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید کربنات پتاسیم در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش کربنات پتاسیم را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

کربنات پتاسیم (Potassium carbonate) یک ترکیب معدنی با فرمول K2CO3 است. پتاسیم کربنات یک نمک سفید رنگ است که در آب محلول بوده و اغلب به صورت یک جامد مرطوب ظاهر می شود که با جذب رطوبت، آب می شود.
این ماده اغلب در تولید کشمش بهمراه روغن سبزه و نیز در تولید صابون و شیشه مورد استفاده قرار می گیرد و معمولا در واکنش های شیمیایی به عنوان کاتالیزور عمل می کند.
این ماده همچنین به عنوان پتاس، خاکستر مروارید، نمک تارتار، کربنات پتاس و نمک کرم چوب شناخته می شود. برای آگاهی بیشتر با این ماده با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.
پتاسیم کربنات قبل از ظهور بیکینگ پودر به عنوان عامل ورآورنده خمیر استفاده می شد. این ماده مدتهاست که برای نرم کردن آب سخت استفاده می شود. امروزه برای کاهش اسیدیته مواد غذایی نیز از این ترکیب کمک می گیرند زیرا با حل شدن در آب، محلول را به شدت قلیایی می کند.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

این ماده یک ترکیب اساسی برای فرآوری قلیایی کاکائو، غنی سازی رنگ و طعم، کاهش طعم تلخ، کاهش محتوای چربی و بهبود ترکیب آن با مایعات است.
تمام نمک های کربناتی از نظر FDA ایمن در نظر گرفته می شوند چون هیچ مدرکی در مورد عوارض جانبی کربنات کلسیم، کربنات پتاس، بیکربنات پتاسیم و سدیم، کربنات سدیم وجود ندارد. بنابراین استفاده معمولی از این ترکیبات خطری برای سلامتی انسان نخواهد داشت.

روش تولید کربنات پتاس و قیمت آن

برای تولید این ماده شیمیایی کلرید پتاسیم ابتدا توسط الکترولیز به هیدروکسید پتاسیم (KOH) تبدیل می شود. سپس هیدروکسید پتاسیم با دی اکسید کربن (CO2) برای بدست آوردن بیکربنات پتاسیم (KHCO3) تیمار می شود. ترکیب اخیر با حرارت دادن به آب، دی اکسید کربن و پتاسیم کربنات تجزیه می شود.
روش دیگر تولید این ترکیب فرآیند Engel-Precht و اصلاح شده روش فوق است. در این روش مخلوطی از کلرید پتاسیم، کربنات منیزیم یا اکسید منیزیم و دی اکسید کربن تحت فشار قرار می گیرند که باعث تشکیل نمک مضاعف، KHCO3 · Mg-CO3 · ۴H2O می شود. سپس نمک مضاعف برای بدست آوردن K2CO3 گرم می شود. در حال حاضر روش سنتی به دست آوردن پتاس از چوب و خاکستر سبزیجات منسوخ شده است.
شایان ذکر است که از تولید کل K2CO3 در دنیا ۹۰% آن برای تولید کود مورد استفاده قرار می گیرد و این کود، پتاسیم مورد نیاز گیاهان را برای سالم ماندن و رشد مطلوب فراهم می کند.
پتاسیم یکی از سه ماده مغذی اصلی مورد نیاز گیاهان است، دو مورد دیگر ازت و فسفر هستند. بزرگترین کاربرد بعدی کربنات پتاس در صنایع شیمیایی است که از آن به عنوان ماده اولیه برای ساخت سایر ترکیبات شیمیایی استفاده می شود که سیلیکات پتاسیم رایج ترین آنها است.

مواد شیمیایی مرتبط با کربنات پتاسیم (کربنات پتاس)

کاربرد کربنات پتاسیم

بیشترین کاربرد کربنات پتاسیم در صابون سازی است زیرا ویژگیهای متفاوتی نسبت به صابون های سدیم دارند. این صابون ها نرم تر و اغلب مایع هستند که کاربردپذیری آنها را ساده تر می کند.
پتاسیم کربنات یک ماده خشک کن با اثر متوسط است که با مواد خشک کن دیگر مثل کلرید کلسیم و سولفات منیزیم ناسازگار است.
این ماده به عنوان نمگیر برای ترکیبات اسیدی مناسب نیست اما برای خشک کردن فاز ارگانیک حتی در صورت وجود کمی ناخالصی اسیدی مفید خواهد بود.
این ترکیب ممکن است برای خشک کردن برخی از کتون ها، الکل ها و آمین ها قبل از تقطیر مورد استفاده قرار بگیرد.
K2CO3 کاربرد زیادی در آشپزخانه های سنتی دارد و برای تولید ژله های چمنی و رشته فرنگی که در چین و کشورهای آسیای جنوب شرقی مصرف می شود، مورد استفاده قرار می گیرد.
این ترکیب در برخی کشورها به مقدار مشخص و با دستورالعمل های خاص به عنوان ماده پخت و پز استفاده می شود.
از پتاسیم کربنات برای ساخت شیشه های خاص مانند صفحه های تلویزیون، لامپ های اشعه کاتدی و لنزهای نوری نیز استفاده می شود. برخی دیگر از کاربردهای این ترکیب شامل ساخت لعاب برای سفال، تولید رنگدانه ها و جوهرهای چاپی، برنزه کردن و پرداخت چرم، رنگرزی، شستشو و پرداخت پشم و به عنوان شار در آبکاری فلزات است
این ماده باعث کاهش نقطه ذوب مواد دیگر شده و می تواند برای تمیز کردن فلزات مورد استفاده قرار بگیرد. این ترکیب شیمیایی همچنین برای نرم کردن آب سخت و در ترکیب آئروسل های اطفاء حریق مورد استفاده قرار می گیرد.

عوارض و خطرات کربنات پتاسیم

طبق گفته FDA هیچ مدرکی مبنی بر مضر بودن این ماده برای سلامتی انسان در سطوح مصرفی فعلی وجود ندارد. شکلات های قلیایی شده با این ماده نیز جز مواد ارگانیک مجاز هستند.
هرچند فرآوری کاکائو با این ترکیب باعث از بین رفتن بسیاری از فلاونوئیدهای آن می شود ولی این عمل باعث بهبود طعم و انحلال پذیری کاکائو می شود.
این ماده شیمیایی به صورت خشک یا محلول، تحریک کننده چشم، پوست و سیستم تنفسی است و می تواند باعث التهاب پوست، چشم ها، گلو و معده شود. تاثیر کربنات پتاسیم به دلیل خاصیت سوز آور آن در حالت محلول در آب ایجاد می شود که جذب آن توسط بافت های مرطوب در بدن نیز باعث بروز همین وضعیت می شود. این ماده به شدت بازی یا قلیایی است و باعث تحریک یا خوردگی بافت های زنده می شود.

قیمت کربنات پتاسیم کشمش

کربنات پتاسیم کشمش از مخلوط کردن پتاسیم کربنات گرید خوراکی با آب ایجاد می شود. این محلول را روی پوسته انگور می ریزند. این عمل باعث سست شدن پوسته انگور و تبخیر سریع تر آب موجود در دانه ها می شود. پتاسیم کربنات کشمش، مانند یک کاتالیزور عمل می کند و سرعت فرآیند خشک کردن را افزایش می دهد.
باید توجه داشته باشید که کربنات پتاس مورد استفاده برای این روش حتما باید گرید خوراکی باشد. برخی از سود جویان جدیدا از کربنات پتاس صنعتی برای تهیه کشمش استفاده می کنند. گرید صنعتی این ترکیب شیمیایی بسیار خطرناک است. کربنات پتاس گرید صنعتی به دلیل داشتن فلزات سنگین مانند آرسنیک می تواند برای انسان سرطان زا باشد.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های کربنات پتاسیم

نام ماده پتاسیم کربنات (Potassium carbonate)
فرمول مولکولی K2CO3
جرم مولکولی ۱۳۸.۲۰۵ g/mol
چگالی (دانسیته) ۲.۴۳ g/cm³
انحلال‌پذیری در آب ۱۱۲ g/100 mL (20 °C)
نقطه ذوب ۸۹۱ °C
دیگر نام ها خاکستر مروارید (pearl ash)، نمک تارتار (salt of tartar)

 

فروش کربنات پتاسیم آلمانی

کربنات پتاسیم آلمانی به دلیل داشتن کیفیت خوب در دو گرید خوراکی و صنعتی در بازار ایران طرفداران زیادی دارد. فروش این ترکیب شیمیایی از طریق فروشگاه های اینترنتی و شرکت های وارد کننده مواد شیمیایی صورت می گیرد. شما می توانید برای خرید این محصول به سایت های این شرکت ها مراجعه کنید.

کاربرد کربنات پتاس خوراکی

کربنات پتاسیم خوراکی یک پودر بسیار با کیفیت است. این ترکیب شیمیایی یک پودر سفید رنگ است که با نام های دیگری همچون خاکستر مروارید نیز در صنعت شناخته می شود. پتاسیم کربنات امروزه بیشتر به صورت آزمایشگاهی تولید می شود، اما می توان آن را در طبیعت نیز یافت کرد. این ترکیب شیمیایی به راحتی در آب حل می شود و در مایعاتی همچون اتانول و اتر نامحلول است.
پتاسیم کربنات خوراکی کاربرد بسیار زیادی در صنایع غذایی و کشاورزی دارد. بیشترین مقدار تولید شده از این محصول برای استفاده در کود مصرف می شود. پتاسیم برای سلامت عمومی بدن مانند سلامت قلب و عروق، سلامت استخوان ها و عملکرد صحیح عضلات کاملا ضروری است.
این ترکیب شیمیایی همچنین می تواند با اثرات منفی رژیم غذایی بیش از حد اسیدی مقابله کند و از بدن محافظت کند. مصرف متوسط پتاسیم برای بزرگسالان حدود ۴.۷ گرم در روز است. این ترکیب شیمیایی را می توانید در بسیاری از محصولات غذایی از جمله نان، ژله، آب میوه ها، شیر، سبزیجات کنسرو شده، دسرها و شیرینی ها یافت کنید.

کربنات پتاسیم چیست

پتاسیم کربنات یک نمک پتاسیم است. این ترکیب شیمیایی در صنایع بیشتر نقش کاتالیزور، کود و ضد شعله دارد. این یک نمک کربناته و یک نمک پتاسیم است. فرمول شیمیایی این ترکیب شیمیایی K۲CO۳ است. این ماده در بازار به صورت پودر سفید رنگ یا یک جامد کریستالی بی رنگ به فروش می رسد. طعم گرید خوراکی این ترکیب شیمیایی شور است و در صنایع داروسازی و صنایع غذایی بسیار استفاده می شود.
کربنات پتاس یک عامل خشک کننده برای فرآوری میوه ها و همچنین در فرمولاسیون جوهرها و تونرها، ضدعفونی کننده ها و محصولات پاک کننده استفاده می شود. نام دیگر این ترکیب شیمیایی کربنات پتاس است و در دو گرید صنعتی و خوراکی در بازار موجود است. از این ترکیب شیمیایی در صنایع برای تولید شیشه های مقاوم در برابر حرارت، کودها، مواد شیمیایی کشاورزی، صابون ها و در ساخت سایر ترکیبات شیمیایی استفاده می شود. پتاسیم کربنات در طول تاریخ برای تولید شیشه و صابون استفاده می شده است.

پرسش های رایج در مورد کربنات پتاسیم

خرید کربنات پتاسیم در سایت جهان شیمی چگونه است؟
جهان شیمی شما را به بهترین فروشندگان کربنات پتاسیم متصل می ‌کند. برای خرید کربنات پتاسیم تنها کافی است از طریق بنر بالای صفحه یا کادر فروشندگان در پایین مقاله، فروشنده مورد نظر را انتخاب نمایید و با او تماس بگیرید.

چطور می توانم بهترین فروشنده کربنات پتاس را پیدا کنم؟
برای پیدا کردن بهترین فروشنده کربنات پتاس، شما می ‌توانید از فروشندگان منتخبی که پیشنهاد کرده‌ایم؛ استفاده نمایید. این فروشندگان به لحاظ تجربه و سابقه فروش، مورد تایید جهان شیمی هستند و صلاحیت آنها برای خرید و فروش کربنات پتاس به طور مرتب بررسی می‌ شود.

 قیمت فروش کربنات پتاسیم ایتالیا

پتاسیم کربنات ایتالیا، یکی دیگر از مارک های موجود از این ترکیب شیمیایی در بازار کشور ایران است. این محصول ساخته شده توسط کشور ایتالیا دارای کیفیت بسیار خوبی است. بسیاری از تولید کنندگان محصولات شیمیایی و غذایی از این محصول استفاده می کنند. برای خرید پتاسیم کربنات ایتالیا، می توانید به سایت های فروش شرکت های وارد کننده محصولات شیمیایی مراجعه کنید.

آنالیز کربنات پتاسیم

در تصویر زیر جدول مربوط به آنالیز کربنات پتاسیم را مشاهده می نمایید.

آنالیز کربنات پتاسیم

قیمت خرید پتاسیم کربنات ایرانی

در کشور ایران نیز کارخانجات بسیار زیادی وجود دارد که کربنات پتاس را در گرید های خوراکی و صنعتی تولید می کنند. پتاسیم کربنات ایرانی به دلیل عملکرد خوب و قیمت مناسب، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. شما می توانید برای خرید این ماده شیمیایی به سایت های فروش اینترنتی مواد شیمیایی مراجعه کنید.

قیمت کربنات پتاسیم

قیمت خرید و فروش کربنات پتاسیم برحسب درصد آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید کربنات پتاس نمایید. همانطور که گفته شد درصد خلوص مواد شیمیایی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت آن ها هستند. در مورد کربنات پتاس نیز شرایط به همین صورت است. برند شرکت تولیدکننده نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت کربنات پتاسیم است.

فروش ‌کربنات پتاسیم

شما می‌ توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش کربنات پتاسیم از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان کربنات پتاس در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

کربنات پتاسیم کره ای

کربنات پتاسیم کره ای برای استفاده تجاری از طریق الکترولیز کلرید پتاسیم تهیه می شود و این یک پتاسیم کربنات با خلوص است که برای استفاده در صنایع مختلف از جمله کشاورزی، تولید مدار چاپی، نگهداری مواد غذایی و صنعت نفت استفاده می شود.
این ترکیب در غلظت های مختلف از جمله فرمولاسیون هایی که می توانند دمای ۲۵- درجه فارنهایت را بدون کریستال شدن و در درجات مختلف قلیاییت آزاد تحمل کنند موجود است. این محصول کره ای در حالی که هنوز در تولید شیشه و مواد شوینده استفاده می شود، در تولید کودها، مواد شیمیایی عکاسی، داروسازی، محصولات غذایی، سیمان و منسوجات نیز به کار برده می شود.

کربنات پتاسیم چینی

کربنات پتاسیم چینی به صورت کریستال های بی رنگ تولید می شود، اما معمولاً به صورت پودر سفید عرضه می شود. این یک محصول شیمیایی شناخته شده است زیرا کاربردهای زیادی دارد. به عنوان مثال، می توان آن را در کپسول های آتش نشانی، به عنوان منبع پتاسیم برای محصولات کشاورزی و دام، به عنوان یک عامل خشک کننده در صنعت داروسازی، به عنوان نرم کننده آب، به عنوان یک عامل فرآوری در تهیه غذا و در ساخت شیشه استفاده کرد.
با این حال، بیشتر در تولید صابون استفاده می شود. قدرت آن به عنوان یک ماده شوینده بر اساس چگونگی تشکیل یک محیط قلیایی است که باعث می شود لکه های ناخواسته و نامحلول را از بین ببرد. همچنین به دلیل حلالیت بالاتر در دماهای پایین به عنوان سازنده عمل می کند.

قیمت کربنات پتاسیم ایتالیایی

کربنات پتاسیم ایتالیایی یک ترکیب معدنی و یک نمک سفید محلول در آب است که اغلب به صورت نیمه جامد یا مایع تولید می شود. این ماده به عنوان یک عامل خشک کننده ملایم در محصولاتی استفاده می شود که عوامل خشک کننده دیگر مانند کلرید کلسیم و سولفات منیزیم ممکن است ناسازگار باشند. این ماده برای ترکیبات اسیدی مناسب نیست، اما در صورت وجود مقدار کمی ناخالصی اسیدی می تواند برای خشک کردن یک فاز آلی مفید باشد. همچنین می توان از آن برای خشک کردن برخی کتون ها، الکل ها و آمین ها قبل از تقطیر استفاده کرد.

فروش کربنات پتاسیم اسپانیایی

کربنات پتاس اسپانیایی یک جامد کریستالی و تا حدودی مرطوب است که به راحتی محلولی را تشکیل می دهد که در لمس لغزنده به نظر می رسد. این ماده برای تولید نمک های پتاسیم در آزمایشگاه مفید است و می تواند به عنوان جایگزینی برای هیدروکسید پتاسیم برای بسیاری از کاربردها عمل کند.
یکی از کاربردهای منحصر به فرد دیگر آن نمک زدایی اتانول و متانول است.همچنین به دلیل محتوای بالای پتاسیم به عنوان کود و برای تغذیه حیوانات نیز استفاده می شود. این ترکیب به این دلیل که با هوا به سرعت اکسید می شود، باید در شرایط مناسب نگهداری شود. در صورت عدم استفاده، از بسته بودن درب محصول اطمینان حاصل کنید.

خرید کربنات پتاسیم مارک یونید کره

پتاسیم کربنات مارک یونید کره یک محصول همه کاره و باکیفیت کشوره کره است که با خلوص بالا تهیه و به بازار عرضه شده است. این محصول به بهبود ویژگی های حیاتی مواد کمک می کند و شفافیت عالی را ارائه می دهد به همین دلیل برای تولید عینک، مانیتور و همچنین تلویزیون استفاده می شود. همچنین به عنوان یک عامل خشک کننده برای حلال ها به ویژه اگر ردپایی از اسیدها وجود داشته باشد و به عنوان یک پاک کننده اسیدهای تولید شده در سنتز آلی نیز استفاده می شود. این محصول در بسته بندی و اندازه های متفاوتی بنا به درخواست مشتریان آماده می شود بنابراین بهتر است که در مکانی خشک و خنک و بدون رطوبت نگهداری شود.

قیمت کربنات پتاسیم ایوونیک آلمان

کربنات پتاسیم ایوونیک آلمان به صورت پودری سفید رنگ و بدون بو با خلوص حداقل ۹۹.۵ درصد تولید می شود که در آب نیز محلول است. این ماده یک ترکیب معدنی و یک پودر رطوبت گیر و مرطوب است که هیچ بویی ندارد و در طبیعت بطور کاملا طبیعی در غارها همراه با کربنات های مختلف یافت می شود.
این محصول در تصفیه سطح (افزایش رسانایی در حمام سیانید نقره) و همچنین در صنایع غذایی، شیشه و همچنین برای داروسازی و خاموش کننده ها استفاده می شود. همچنین در ساخت صابون، مواد شوینده و کود برای افزایش عملکرد، به عنوان عامل پردازش و تصفیه آب سخت کاربرد دارد. این ماده غیر قابل احتراق است اما می تواند باعث تحریک چشم و پوست و مجاری تنفسی شود.

خرید کربنات پتاسیم

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید کربنات پتاسیم از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید کربنات پتاسیم، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان پتاسیم کربنات را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید کربنات پتاسیم با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی مهر شیمی

فروش انواع مواد شیمیایی صنایع غذایی و تجهیزات و لوازم تصفیه آب

 




نوشته های مشابه

‫۱۷ دیدگاه ها

  1. سلام

    کربنات پتاسیم با تمام کاربردها و مزایایی که داره ؛
    آیا برای اطمنیان از کیفیت کربنات پتاسیم ؛ نیاز به آنالیز کربنات پتاسیم هست؟
    چطور از کیفیت کربنات پتاسیم خریداری شده اطمینان حاصل کنیم؟

  2. سلام علیکم
    ابتدا بابت سایت خوبتون از شما تشکر می کنم

    علاوه بر اینکه تمایل دارم اطلاعاتی درباره قیمت پودر کربنات در بازار به دست بیارم

    می خوام بدونم که می خوام بدونم که به لحاظ کیفیت و مرغوبیت آیا تفاوتی بین پودر کربنات آلمانی و ایتالیایی وجود داره؟
    اگه توضیح بدید واقعا کمک بزرگی می کنید

  3. درود

    برای خشک کردن کشمش کدوم نوع پتاسیم کربنات خوراکی ایتالیایی، آلمانی یا ایرانی بهتره که استفاده کنیم؟

    پتاسیم کربنات را از کجا بخریم؟
    جایی باشه که آدم بااطمینان سفارش بده و بدون دغدغه مصرف کنه

    ممنون از زحمات شما

  4. شب تون بخیر

    نیاز به اعتماد به فروشنده ای داریم که فروش بی کربنات پتاسیم پتاسیم مرک را با کیفیت بالا انجام دهد، ما از بی کربنات پتاسیم برای خوراک دام استفاده می کنیم و به همین خاطر تامین کننده پایدار، قیمت مناسب و کیفت مطلوب برای ما اهمیت خیلی زیادی دارد.

  5. از بین فروشندگان کربنات پتاسیم اگه کسی خرید و فروش کربنات پتاسیم ایتالیا را انجام میدهد؛
    لطفا زیر همین کامنت، شماره تماس و نام بازرگانی خود را درج کند
    تا همکار بنده در اسرع فرصت جهت خرید و استعلام قیمت کربنات پتاسیم تماس بگیرید.

  6. عرض سلام و وقت بخیر

    بین برندهای خارجی کربنات پتاسیم خوراکی به نظر می رسه کربنات پتاسیم آلمان در ایران طرفداران زیادی داره؛

    اگر این مسئله درسته، توضیح می دید که دلیل محبوبیت کربنات پتاسیم آلمانی نسبت به سایر برندهای متنوع خارجی چیه؟

    بابت محتوای خیلی خوب سایتتون هم باید به شما خسته نباشید بگم، معلومه پشت این سایت فکر وجود داره

  7. مدتی است که تامین کننده قبلی قطع همکاری کرده ایم؛

    و به دنبال یک تامین کننده جدید برای خرید کربنات پتاسیم چینی برای شرکت هستیم

    تامین کننده قبلی به لحاظ کیفیت و قیمت نتوانست رضایت مجموعه را جلب کند

    چگونه می توانیم از طریق تبلیغات یا همکاری با سایت شما یک تامین کننده مناسب برای کربنات پتاسیم چینی پیدا کنیم؟

  8. برای خرید با بهترین قیمت کربنات پتاسیم صنعتی ، در اصفهان جایی را معرفی کنید.

    بیشتر سایت ها و شرکت های فروشنده کربنات پتاسیم مستقر در تهران هستند ، برای مهم است که خرید از خود شهر اصفهان داشته باشیم

    در صورت داشتن چنین شرایطی شماره تماس خود را درج کنید

  9. من کارشناس صنایع غذایی در کارخانه‌ای در اراک هستم .
    نیاز به خرید کربنات سدیم و استعلام قیمت پودر بی کربنات پتاسیم از فروشندگان مختلف داریم .
    آیا می توانیم از سایت شما به عنوان مرکزی برای پیدا کردن بهترین تامین کنندگان ، تبلیغات کنیم؟
    یعنی به عنوان خریدار تبلیغ کنیم نه فروشنده؟

  10. مقالات سایت شما خیلی خوب است
    فقط یک مشکل اساسی دارد ؛ با بررسی برخی از مقالات شیمیایی سایت شما متوجه شدم ، که آنالیز مواد شیمیایی را منتشر نمی کنید

    به عنوان مثال آنالیز کربنات پتاسیم توسط شما یا فروشندگان منتخب شما می تواند به افزایش کیفیت محتوای سایت برای خریداران کربنات پتاسیم کمک شایانی کند

  11. ما در تویسرکان باغات گردو داریم، و خانوادگی از این راه امرار معاش می کنیم. تازگی ها متوجه شدم که ما و خیلی از کشاورزان منطقه اطلاعات درستی درباره نوع و شیوه استفاده از کودها ندارند. خواستم جویا شوم که کود کربنات پتاسیم برای درختان گردو و خاک این منطقه چقدر موثر است؟ آیا کود بهتری وجود دارد که جایگزین کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا