Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پزشکی

قرص یا کپسول ول وومن چیست؟ کاربرد و نحوه ی مصرف و عوارض

قرص یا کپسول ول وومن، مولتی ویتامینی است مخصوص خانم ها که دارای ترکیب های بی نظیری از انواع ویتامین ها، مواد معدنی و انواع روغن های گیاهی ضروری برای حفظ سلامتی و همچنین شادابی خانم ها بوده که در فرمولاسیون آن از نهایت دقت برای حفظ سلامتی بانوان و رفع مشکلاتی که خانم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند بکار گرفته شده است. قرص یا کپسول ول وومن علاوه بر اینکه در رفع نیازهای روزانه خانم ها به ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز نقش دارد، یک منبع مهم غنی از روغن گیاهانی که حاوی گاما لینولئیک اسید بوده که در رفع مشکلات بدن بانوان همراه با سیکل های ماهیانه آنان فوایدی فراتر از یک مولتی ویتامین را به ارمغان می آورد، همچنین باعث افزایش توان سیستم ایمنی در بانوان، کمک به درمان کم خونی، کمک به کاهش عوارض دوران عادت ماهانه می شود.

فواید قرص یا کپسول ول وومن

تامین ویتامین

با توجه به ساختار جسمانی و شرایط فیزیولوژیک بانوان این قرص می تواند به تامین نیازهای ویتامینی خانم ها کمک کند. این ویتامین تمامی نیازهای بانوان از جمله املاح و همچنین ویتامین های مورد نیاز بدن را تامین می کند. این قرص شامل طیف گسترده ای از عصاره های گیاهی مفید و ریز مغذی های ضروری است. قرص یا کپسول ول وومن محتوی ویتامین های ب۶، ب۱۲و آهن است که به انتشار طبیعی انرژی در بدن کمک می کند. فولات، اسید پانتوتنیک و ویتامین ب۱۲ نیز به کاهش خستگی و ضعف عمومی بدن کمک بسیار زیادی می کنند.

سلامت هورمون ها در بدن

در این قرص روغن زیتون و روغن گل سرخ همراه با بعضی از مواد مفید و عناصر کمیاب برای تقویت باروری در خانم ها اضافه شده است. فرمولاسیون این قرص حاوی ویتامین ب۶ است که  به همراه آهن به تشکیل گلبول های قرمز و هموگلوبین در بدن افراد در طی دوره ی ماهیانه ی خانم ها کمک می کند. همچنین این مولتی ویتامین شامل ۴۰۰ میکروگرم اسید فولیک است که باعث آماده سازی بانوان برای بارداری و سلامت عمومی بدن نیز می شود.

سلامت پوست و مو

حفاظت از پوست، مو و ناخن برای بیشتر خانم ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ویتامین سی در فرمول این قرص اضافه شده است، زیرا به تشکیل طبیعی کلاژن در بدن برای عملکرد طبیعی پوست کمک بسیار زیادی می کند. کلاژن ماده ای است که پوست را انعطاف می بخشد. علاوه بر این بیوتین- نیاسین – روی و ریبوفلاون نیز به حفظ پوست نرمال در افراد کمک می کنند. روی به حفظ ناخن های طبیعی در بدن کمک می کند و بیوتین باعث تقویت مو در خانم ها می شود.

موارد مصرف و کاربرد قرص ول وومن

 

در خانم ها کمک به حفظ زیبایی پوست و مو

در بانوان تسکین علایم سندرم قبل از قاعدگی

پیشگیری از کم خونی های مزمن

حفظ سلامت عمومی زنان

نحوه ی مصرف قرص ول وومن

قرص یا کپسول ول وومن در بسته های ۳۰ تایی (برای مصرف یک ماهه) و بسته های ۹۰ تایی (برای مصرف ۳ ماهه) به افراد در داروخانه ها عرضه می شود.

توصیه میشود روزانه یک عدد از قرص یا کپسول ول وومن را مصرف نمایید.

قرص یا کپسول ول وومن را بعد از یک وعده ی اصلی غذا و حتما همراه با یک لیوان پر از آب مصرف کنید.

مصرف قرص یا کپسول ول وومن همراه با یک وعده غذای کامل باعث جذب بیشتر مولتی ویتامین میشود و همچنین میتواند از بروز حالت تهوع (هنگام مصرف کپسول با معده خالی) در افراد جلوگیری کند.

از مصرف ول وومن همراه با چای یا قهوه جدا پرهیز کنید زیرا ممکن است فرایند تجزیه کپسول سریع تر از حالت نرمال در افراد انجام شود.

اگر در بلعیدن قرص یا کپسول ول وومن مشکل دارید بهتر است آن را همراه با غذای جویده شده و مقدار زیادی آب ببلعید. در این وضعیت گلوی شما گشاد تر شده و بلع دارو آسانتر صورت میگیرد.

"<yoastmark

موارد هشدار قرص یا کپسول ول وومن

قبل از مصرف قرص ول وومن در صورت استفاده از سایر داروها و یا در صورت وجود بیماری زمینه ای، حتما با پزشک  یا داروساز مشورت نمایید.

قرص ول وومن، مولتی ویتامینی مینرال و کامل بدون نیاز به مصرف مکمل اضافی است.

این محصول ویتامینی حاوی آهن است که اگر بیش از حد مصرف شود، ممکن است مسمومیت برای افراد ایجاد کند.

مکمل های غذایی مانند قرص ول وومن نباید جایگزین رژیم غذایی سالم شوند. این قرص همانند سایر مکمل های غذایی، در صورت بارداری ، شیردهی و آلرژی باید حتما با پزشک مشورت کنید.

عوارض جانبی قرص یا کپسول ول وومن

تا زمانی که قرص یا کپسول ول وومن به شکل توصیه شده توسط پزشک یا داروساز مصرف شود بروز عوارض جانبی برای افراد دور از انتظار است.

از مصرف بیش از مقدار توصیه شده ی مولتی ویتامین پرهیز کنید.

درصورت مصرف بیش از حد قرص یا کپسول ول وومن و بروز اووردوز به مراکز درمانی مراجعه کنید.

 

استفاده از قرص ول وومن برای کدام رده سنی مناسب است

خانم ها در تمام رده های سنی میتوانند از قرص یا کپسول ول وومن استفاده کنند. این قرص برای تنظیم فعالیت های هورمونی بانوان مورد نیاز است.

 

 آیا میتوان از قرص ول وومن در دوران بارداری و شیردهی استفاده کرد؟

مصرف قرص ول وومن در دوران بارداری به هیچ عنوان نمیتواند مضر باشد؛ به دلیل اینکه حاوی مقادیر توصیه شده ای از فولیک اسید است.

قرص ول وومن میتواند درصورت نیاز مادر در دوران شیردهی به نوزاد نیز مصرف شود.

آیا میتوان همزمان با مصرف قرص ول وومن از سایر دارو ها نیز استفاده کرد؟

بطور کلی میتوان این مولتی ویتامین را همراه با سایر دارو ها نیز استفاده نمود زیرا این مولتی ویتامین حاوی مقدار متوسطی از ویتامین ها و همچنین مواد معدنی بوده و فاقد هرگونه ماده دارویی و هورمونی است؛

در این صورت با مصرف سایر دارو ها پزشک معالجتان را در جریان بگذارید.

از شروع مصرف قرص یا کپسول ول وومن تا ظاهر شدن علایم بهبودی چقدر طول میکشد؟

نتایج این قرص در افراد مختلف متفاوت است؛ علایم بهبودی در افراد میتواند از چند هفته و یا چند ماه بعد از مصرف قرص ظاهر شود. از نظر مدت دوره ی مصرف محدودیتی برای فرد وجود ندارد و مصرف منظم این مولتی ویتامین پیشنهاد میشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا