Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پزشکیعمومی

قرص ول من برای چیست؟ کاربرد، عوارض و قیمت آن

در زندگی امروزی استفاده از مولتی ویتامین ها بسیار ضروری هستند. مولتی ویتامین هایی که مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن را در طول شبانه روز در اختیار بدن قرار دهند.

بعضی از این مولتی ویتامین ها فقط مخصوص گروه خاصی هستند. قرص ول من (Wellman Original) از جمله مکمل هایی است که صرفا برای آقایان تجویز می شود.

قرص ول من در انواع کپسول ول من کانسپشن و کپسول ول من اوریجینال طراحی و تولید می گردد. این مولتی ویتامین به دلیل ترکیبات گیاهی که دارد مورد استقبال مردان قرار گرفته است. ما نیز در اين مقاله از نشريه جهان شيمي فيزيک قصد داریم شما را با ویژگی ها، نحوه مصرف، کاربرد، عوارض و هر آنچه در مورد این قرص لازم است، آشنا کنیم. لطفا با ما همراه باشید

قرص ول من اورجینال

قرص ول من اورجینال، یک مکمل مولتی ویتامین مناسب برای  افزایش قوای جنسی آقایان است. قرص ول من  تحت لیسانس کشور انگلستان، در ایران تولید و عرضه می شود. ترکیبات قرص ول من شامل گیاه جینسنگ، آنتی اکسیدان ها، سیر، آمینو اسید ها و پارا آمینو بنزوئیک اسید، ال کارتینین، کوکیوتن، ویتامین های گروه ب، می شود.

این مکمل به دلیل داشتن فرمولاسیون ویژه، برای مردان بیش از یک مولتی ویتامین ساده موثر خواهد بود. ال کارتینین موجود در این محصول، از طریق انتقال چربی به میتوکندری ها، به تولید انرژی بدن کمک می کند. ویتامین های ب کمپلکس و منیزیم این مکمل، آنزیم های موثر در تامین انرژی و تنظیم سوخت و ساز بدن محسوب می شوند.

قرص ول من برای چیست؟ کاربرد، عوارض و قیمت آن
قرص ول من برای چیست؟ کاربرد، عوارض و قیمت آن

خواص قرص ول من

قرص ول من، علاوه بر ترکیباتی که نام بردیم، دارای ویتامین ای، زینک، ال آرژنین و بسیاری مواد معدنی مفید دیگر است. این ترکیبات به افزایش قوای جنسی، بهبود و افزایش قدرت باروری در مردان کمک می کند. این مولتی ویتامین، همچنین با بالا بردن سیستم ایمنی  و افزایش قدرت عملکرد سیستم عصبی، بدن را در مقابل بیماری های عفونی و فصلی مقاوم می سازد. ال آرژنین سبب بهبود خون  رسانی به بافت های تناسلی مردان می شود.

ویتامین های ب کمپلکس، زینک و ویتامین سی موجود در این مکمل، با افزایش عملکرد لنفوسیت ها، به قدرتمند شدن سیستم ایمنی کمک شایانی می نمایند. جینسنگ منجر به محافظت از نورون ها در مقابل اختلالات افزایش سن می شود و سیستم عصبی مرکزی را تقویت و تحریک می نماید.  ویتامین آ باعث تولید آنتی بادی درغشاهای مخاطی می گردد. بتاکاروتن های این مکمل، به سلامت  بینایی و همچنین پوست و مو کمک می رساند. ویتامین دی به جلوگیری از پوکی استخوان از طریق حفظ تراکم استخوان ها منجر می شود.

روی یا زینک از دیگر ترکیبات این قرص مولتی ویتامین است. روی، با جلوگیری از تبدیل تستوسترون به دهیدرو تستوسترون، مانع ریزش مو شده و به رشد موهای مفید بدن کمک می نماید.

زمان مصرف قرص ول من

دارو را با توجه به تجویز و دستور پزشک معالج مصرف کرده و از راهنمایی های داخل بسته بندی دارو کمک بگیرید. مردان زیادی هستند که به دلیل فشار کاری زیاد یا فعالیت های روزمره سنگین، دچار ضعف و خستگی می شوند. مصرف این مولتی ویتامین تا حد زیادی به برگشت انرژی و سرحال شدن، سلامت ذهن و جسم شما کمک می نماید. مردان بالغ و متاهلی که به دلایل مختلفی از کاهش قوای جنسی رنج می برند، علاوه بر درمان می توانند با مصرف مکمل ها به روند بهبود و درمان و افزایش قوای جنسی خود کمک رسان باشند.

تاثیر قرص ول من بر اسپرم

سلنیوم موجود در قرص ول من، خواص آنتی اکسیدانی این قرص را افزایش می دهد و از اسپرم ها در مقابل رادیکال های آزاد و عوامل مخرب محافظت می کند و قدرت باروری را بالا می برد. همچنین در جلوگیری از سرطان پروستات مفید است.

کو کیوتن در قرص ولمن، در ساختار انتقال اسپرم ها و کمک به تامین انرژی و تحرک اسپرم موثر عمل می کند. این ماده همچنین به حفظ سلامت قلب و سیستم عروقی، پوست و مو کمک می کند. اسید فولیک، منیزیم، آهن و ویتامین های گروه ب موجود در این محصول به فرآیند تقسیم سلولی و همچنین ویتامین آ، موجب افزایش تولید اسپرم در مردان می گردد و بهبود باروری در آقایان را به دنبال دارد.

قرص ول من ساخت کدام کشور است

قرص هاي ول من، تحت لیسانس شرکت دارویی ویتابیوتیکس کشور انگلستان تولید می شوند. در ایران این محصول، توسط شرکت ویتا آریا در کارخانه داروسازی مداوا تولید می شود و دارای پروانه ساخت رسمی از سازمان غذا و دارو کشور است.

قرص ول من مخصوص بانوان

همان طور که اشاره کرديم قرص ول من در دو نوع ولمن کانسپشن و ول من اوريجينال توليد مي شود. علاوه بر اينها مکمل مخصوص بانوان نيز وجود دارد که نام آن قرص ول وومن ست.

قرص ول من برای چیست؟ کاربرد، عوارض و قیمت آن
قرص ول من برای چیست؟ کاربرد، عوارض و قیمت آن

ایا قرص ول وومن چاق کننده است

قرص های ول من و ول وومن دارای ترکیبات گیاهی هستند و در فرمولاسیون آنها علم و ظرافت کافی به کار رفته است. در ساخت این مکمل های از چندین نوع ماده مغذی استفاده می شود که همگی در جهت تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن عمل می کنند. بنابراین قرص ول من و ول وومن چاق کننده نیستند.

عوارض قرص ول من

تا کنون ازمصرف این قرص، عارضه خاصی گزارش نشده است.  اما مصرف هر نوع مکمل یا دارویی در بدن افراد، به ویژه در ابتدای مصرف، ممکن است واکنش هایی به دنبال داشته باشد. در صورت بروز هر گونه علایم بعد از خوردن این مکمل، به پزشک مراجعه کنید. اگر از آنتی بیوتیک های سولفونامیدی استفاده می کنید، دچار خونریزی هستید یا به مصرف دارو یا مکمل خاصی حساسیت دارید بهتر است از مصرف این محصول صرف نظر کنید.

امکان تداخل دارویی این محصول با دارو هایی نظیر آسپیرین، آبسیکسیماب، اوروکیناز، داروهای ضد افزایش فشار خون وجود دارد. اگر در حال مصرف این داروها هستید، توصیه می شود قبل از استفاده، تحت نظر پزشک باشید.

عوارض قرص ول من پروستات

گفتیم که اين محصول به دلیل ترکیبات گياهي و مغذی که دارد، یک مولتی ویتامین معمولی نیست. این قرص در تحقیقات بین المللی نیز از محصولات موثر برای مصرف آقایان شناخته می شود. علاوه بر خواصی که گفتیم، درمان زود انزالی، جلوگیری از سرطان پروستات، بهبود سریع زخم ها، درمان آفتاب سوختگی و بهبود پوست، کاهش استرس اکسیداتیو، پیشگیری از بالا رفتن کلسترول بد خون، افزایش اشتها و … از دیگر ویژگی های کم نظیر قرص ول من محسوب می شود.

قرص ول من برای چیست؟ کاربرد، عوارض و قیمت آن
قرص ول من برای چیست؟ کاربرد، عوارض و قیمت آن

قرص ول من بالاي ۵۰ سال

قرص ولمن بالای ۵۰ سال، محصول دیگری از شرکت ویتا بیوتیکس مناسب سالمندان و افراد مسن است. میزان و نحوه مصرف آن با قرص ول من تفاوتی ندارد. مصرف این قرص در سلامت چشم و کاهش خستگی افراد مسن تاثیرگذار است. به کاهش سلامت قلب و عروق و بازیافتن انرژی از دست رفته روزانه آنها کمک می نماید. عملکرد سلول های مغز، با افزایش سن، کند تر می شود.

مصرف این نوع مولتی ویتامین ها، به بهبود عملکرد مغزی و همچنین سلامت عمومی بدن افراد سالمند کمک می کند. در این محصول بیشتر از سي نوع ریز مغذی متنوع وجود دارد که می تواند  نیازهای روزمره افراد بالای ۵۰ سال سن را تامین کند.

قیمت قرص ول من اورجینال

با توجه به نوسانات نرخ ارز و تاثير آن در قيمت مواد اوليه، قيمت محصول نهايي نيز دچار نوسان مي شود. در حال حاضر قیمت این محصول در بازار مصرف از ۱۲۵ هزار تومان تا حدود ۱۷۵ هزار تومان به فروش می رسد. داروخانه های آنلاین و فروشگاه های اینترنتی زیادی ممکن است به صورت آنلاین اقدام به فروش این محصول نمایند. در فروش های ویژه تخفیف های اینترنتی محدود نیز شامل این محصول می شود. در صورت خرید آنلاین علاوه بر قیمت و درگاه های پرداخت، از معتبر بودن سایت یا داروخانه مورد نظر اطمینان حاصل کنید.

قرص ول من برای زود انزالی

قرص ول من یک مولتی ویتامین تخصصی برای بهبود سلامت آقایان است. این قرص حاوی ترکیباتی است که در سنین مختلف می تواند به حفظ سلامتی و تولید انرژی در بدن کمک کند. این مکمل تمام ریزمغذی های مورد نیاز بدن را تامین کرده و کمبود احتمالی آنها را به دلیل مشکلات رژیم غذایی برطرف می کند. از طرفی برای افراد ورزشکار و فعال بسیار مفید بوده  و سطح انرژی آنها را افزایش می دهد. ول من از جنبه های مختلف برای سلامتی مفید است و حتی می تواند به درمان برخی از مشکلات در افراد کمک کند.

این قرص برای درمان مشکلات خاص مانند زود انزالی تهیه نشده اما از آنجاییکه در فرمولاسیون آن جینسینگ و آرژنین وجود دارد تاثیرات مثبتی بر زود انزالی داشته و آن را درمان خواهد کرد. مخصوصا اگر این اختلال در اثر استرس و فشارهای روزانه باشد ول من می تواند برای درمان آن مفید واقع شود. با اینحال برای درمان این اختلال مکمل های تخصصی در دسترس است و شما می توانید با مراجعه به داروخانه آنها را تهیه نمایید.

ول من برای سنین مختلف در دسترس است و آقایانی که به سلامتی خود اهمیت می دهند می توانند از این مکمل برای حفظ سلامتی خود استفاده کنند. خصوصا در سنین بالا که مشکلات گوارشی مختلفی برای فرد به وجود می آید استفاده از ول من می تواند به تامین ریزمغذی ها کمک کرده و مانع بروز اختلالات و کمبودهای تغذیه ای شود. این مکمل را به راحتی می توانید بدون نسخه پزشک از داروخانه تهیه نمایید. اما بهتر است پیش از مصرف با پزشک مشورت نمایید تا بهترین مکمل را برای شما تجویز کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا