Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پزشکی

کپسول مهدا اسلیم کپ رگال مخصوص بانوان چیست؟ موارد مصرف و عوارض آن

کپسول مهدا اسلیم کپ رگال مخصوص بانوان در درمان چاقی های ناشی از تغذیه نا صحیح و پر اشتهایی و عدم تحرک سبب درمان زخم ها و التهابات دستگاه گوارش و تسهیل عملکرد کبد و طراوت پوست و جلوگیری از سرطان میشود. صبر زرد با مقادیر ۱۰۰ میلی گرم ملین و با ۲۰۰ میلی گرم بالا مسهل قوی است، بعلت داشتن آنتراکینون حرکات روده را افزایش داده، محتویات دستگاه گوارش را تخلیه می کند. صبر زرد با خاصیت صفرابر سبب التیام زخم های روده ای میشود بلکه از سرطان جلوگیری می کند. انیسون و زیره سبز بعلت داشتن مواد موثره اش سبب کنترل اشتها میشود. در نشریه جهان شیمی فیزیک از موارد مصرف کپسول مهدا اسلیم کپ رگال مخصوص بانوان اطلاعاتی در اختیارتان قرار میدهیم.

کپسول مهدا اسلیم کپ رگال مخصوص بانوان

کپسول مهدا اسلیم کپ رگال مخصوص بانوان دردرمان چاقی های ناشی از تغذیه نا صحیح و پر اشتهایی و عدم تحرک موثر است. این قرص در بهبود زخم ها و التهابات عالی است. این قرص سبب بالا بردن سیستم ایمنی بدن میشود.

ویژگی های کپسول مهدا اسلیم کپ رگال مخصوص بانوان

موارد زیر از ویژگیهای کپسول مهدا اسلیم کپ رگال مخصوص بانوان است:

  • درمان زخم و التهابات دستگاه گوارش
  • درمان چاقی های ناشی از تغذیه نا صحیح و پر اشتهایی و عدم تحرک
  • صفرا بر و تسهیل کننده عملکرد کبد
  • بالا بردن سیستم ایمنی
  • طراوت به پوست بدن
  • جلوگیری از سرطان
  • درمان سلولیت

نحوه مصرف کپسول مهدا اسلیم کپ رگال مخصوص بانوان

در افراد با چاقی مفرط روزی ۳ کپسول و هربار ۱ عدد نیم ساعت قبل غذا مصرف گردد. افرادی با چاقی متوسط و پایین تر روزی ۲ کپسول هربار ۱ عدد نیم ساعت قبل غذا مصرف گردد.

موارد مصرف کپسول مهدا اسلیم کپ رگال مخصوص بانوان

از موارد مصرف کپسول مهدا اسلیم کپ رگال مخصوص بانوان درمان سلولیت و چاقی های ناشی از تغذیه ناصحیح و و پر اشتهایی و عدم تحرک است.

کپسول مهدا اسلیم کپ رگال مخصوص بانوان چیست؟ موارد مصرف و عوارض آن
کپسول مهدا اسلیم کپ رگال مخصوص بانوان چیست؟ موارد مصرف و عوارض آن

چگونه اضافه وزن و چاقی بر سلامتی شما تاثیر می گذارد

افرادی که اضافه وزن دارند یا چاق هستند بیشتر در معرض بیماری قلبی، سکته مغزی، دیابت، سرطان و افسردگی هستند. خوشبختانه، کاهش وزن می تواند خطر ابتلا به برخی از این مشکلات را کاهش دهد.

اگر وزن‌های اضافی زیادی دارید، با خطر بیش از حد متوسط ​​۵۰ مشکل مختلف سلامتی روبرو هستید. این شرایط سلامتی شامل علل اصلی مرگ و میر در کشور – بیماری قلبی، سکته مغزی، دیابت، و برخی سرطان‌ها – و همچنین بیماری‌های کمتر شایع مانند نقرس و سنگ صفرا است. شاید ارتباط قوی‌تر بین اضافه وزن و افسردگی قانع‌کننده‌تر باشد، زیرا این اختلال خلقی رایج می‌تواند تأثیر منفی عمیقی بر زندگی روزمره شما داشته باشد.

چاقی خطر ابتلا به دیابت را ۲۰ برابر و به طور قابل توجهی خطر ابتلا به فشار خون بالا، بیماری قلبی، سکته مغزی و سنگ کیسه صفرا را افزایش می دهد. در میان افرادی که دارای اضافه وزن یا چاق بودند، رابطه مستقیمی بین BMI و خطر وجود داشت: هر چه BMI بیشتر باشد، احتمال ابتلا به بیماری بیشتر می‌شود.

اضافه وزن و افسردگی

آیا افراد به دلیل افسرده بودن وزن اضافه می کنند یا به دلیل اضافه وزن افسرده می شوند؟ افراد چاق در مقایسه با افراد با وزن طبیعی، ۵۵ درصد بیشتر در معرض خطر ابتلا به افسردگی در طول زمان هستند. در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا چاقی ممکن است خطر افسردگی را افزایش دهد:

عوامل روانشناختی نیز قابل قبول هستند. در فرهنگ ما لاغری برابر با زیبایی است و اضافه وزن می تواند عزت نفس را کاهش دهد که محرک شناخته شده برای افسردگی است. الگوهای غذایی عجیب و غریب و اختلالات خوردن، و همچنین ناراحتی جسمی ناشی از چاقی، باعث تقویت افسردگی می شوند.

افراد افسرده ۵۸ درصد بیشتر در معرض خطر چاق شدن هستند. در اینجا چند دلیل وجود دارد که چرا افسردگی ممکن است منجر به چاقی شود: سطوح بالای هورمون استرس کورتیزول (که در افراد مبتلا به افسردگی رایج است) ممکن است مواد موجود در سلول های چربی را تغییر دهد که تجمع چربی، به ویژه در شکم، را بیشتر می کند.

افرادی که احساس افسردگی می کنند نمی توانند به درستی غذا بخورند و به طور منظم ورزش کنند و این باعث می شود آنها بیشتر مستعد افزایش وزن باشند. برخی از داروها برای درمان افسردگی باعث افزایش وزن می شوند.

اضافه وزن و آپنه خواب

اگر در طول شب بارها با صدای بلند خروپف می کنید و به طور موقت تنفس را متوقف می کنید، به طور ناگهانی با خرخر یا خفگی از خواب بیدار می شوید، احتمالا دچار آپنه خواب هستید، یک اختلال رایج که در اضافه وزن و چاقی شایع تر است.

احتمالا همخواب شما متوجه این علائم می شود، در حالی که شما ممکن است این علائم را نداشته باشید. افراد مبتلا به آپنه خواب متوجه نمی شوند که بیدار شده اند زیرا کاملا هوشیار نیستند، اما این بیداری ها می توانند خواب را مختل کنند. نه تنها آپنه خواب اغلب منجر به خواب آلودگی در طول روز می شود، بلکه خطر ابتلا به فشار خون بالا، حمله قلبی و سکته را نیز افزایش می دهد.

اضافه وزن، بیماری قلبی و سکته مغزی

برخی از شایع‌ترین مشکلاتی که در افرادی که وزن اضافه دارند، مانند فشار خون بالا و سطوح ناسالم کلسترول و سایر چربی‌ها در خون دیده می‌شود، معمولاً با هم بروز می‌کنند. هر دو می توانند منجر به مشکلات سلامتی همزمان شوند – یعنی بیماری قلبی و سکته مغزی.

فشار خون بالا در افراد چاق حدود شش برابر بیشتر از افراد لاغر شایع است. به گفته انجمن قلب آمریکا، ۲۲ پوند اضافه وزن فشار خون سیستولیک (نخستین عدد در مطالعه) را به طور متوسط ​​۳ میلی متر جیوه (میلی متر جیوه) و فشار خون دیاستولیک (عدد دوم) را به طور متوسط ​​۲.۳ افزایش می دهد. میلی متر جیوه، که به معنای افزایش ۲۴ درصدی خطر سکته مغزی است.

اضافه وزن خطر بیماری قلبی را تا ۳۲ درصد افزایش می دهد. اثرات نامطلوب اضافه وزن بر فشار خون و سطح کلسترول می تواند ۴۵ درصد سبب افزایش خطر بیماری قلبی شود، حتی ​​اضافه وزن کم می تواند شانس ابتلا به بیماری قلبی را مستقل از آن خطرات شناخته شده افزایش دهد.

کپسول مهدا اسلیم کپ رگال مخصوص بانوان چیست؟ موارد مصرف و عوارض آن
کپسول مهدا اسلیم کپ رگال مخصوص بانوان چیست؟ موارد مصرف و عوارض آن

اضافه وزن و دیابت

اضافه وزن و چاقی ارتباط تنگاتنگی با دیابت دارند. حدود ۹۰ درصد از افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ (شایع ترین شکل این بیماری) دارای اضافه وزن یا چاق هستند.

سطح قند خون بالا که مشخصه دیابت است، یکی از ویژگی های سندرم متابولیک است. اگر دیابت درمان نشود یا به خوبی کنترل نشود، می تواند منجر به تعدادی از مشکلات سلامتی جدی از جمله نارسایی کلیه، کوری و قطع پا یا پا شود. در حال حاضر دیابت هفتمین علت مرگ و میر در ایالات متحده است.

اضافه وزن و سندرم متابولیک

سندرم متابولیک، مجموعه ای از شرایط که با هم اتفاق می افتند، خطر بیماری قلبی، سکته و دیابت را نیز افزایش می دهد. یکی از ویژگی های کلیدی چاقی شکمی است. اگر این مشکل را دارید، به احتمال زیاد ویژگی های دیگر را نیز خواهید داشت.

اگر سه یا بیشتر از این پنج ویژگی را داشته باشید، به سندرم متابولیک مبتلا هستید:

دور کمر زیاد: دور کمر بیش از ۳۵ اینچ در زنان و ۴۰ اینچ در مردان.

تری گلیسیرید بالا: سطح تری گلیسیرید خون ناشتا ۱۵۰ میلی گرم در دسی لیتر (mg/dL) یا بالاتر.

HDL پایین: کمتر از ۴۰ میلی گرم در دسی لیتر در مردان یا کمتر از ۵۰ میلی گرم در دسی لیتر در زنان.

فشار خون بالا: فشار خون سیستولیک (عدد بالای اندازه گیری) ۱۳۰ میلی متر جیوه یا بالاتر، یا دیاستولیک (عدد پایین) ۸۵ میلی متر جیوه یا بالاتر.

قند خون بالا: سطح قند خون ناشتا ۱۰۰ میلی گرم در دسی لیتر یا بالاتر.

اضافه وزن و سرطان

برخی از کارشناسان معتقدند که چاقی بعد از سیگار دومین عامل مرگ و میر ناشی از سرطان است. این مطالعه ارتباط بین وزن اضافی بدن و بسیاری از سرطان های مختلف را نشان داد. در میان افراد ۵۰ ساله و بالاتر، اضافه وزن و چاقی ممکن است ۱۴ درصد از کل مرگ و میرهای ناشی از سرطان در مردان و ۲۰ درصد از کل مرگ و میرهای ناشی از سرطان در زنان را تشکیل دهد. هم در مردان و هم در زنان، BMI بالاتر با خطر بالاتر مرگ ناشی از سرطان مری، کولون و رکتوم، کبد، کیسه صفرا، پانکراس یا کلیه مرتبط بود.

در مردان، اضافه وزن نیز خطر مرگ ناشی از سرطان معده یا پروستات را افزایش می دهد. در زنان، مرگ و میر ناشی از سرطان سینه، رحم، دهانه رحم یا تخمدان در زنان با BMI بالاتر افزایش یافت.

اضافه وزن و طول عمر

اضافه وزن یا چاقی می تواند پیاده روی را با چالش مواجه کند. در مقایسه با افرادی که وزن مناسبی دارند، کسانی که وزن اضافه دارند، راه رفتن ، بلند کردن وزنه و بلند شدن از روی صندلی دشوارتر است. کارشناسان حدس می‌زنند که بار این مشکلات بیشتر از سال‌های گذشته است، احتمالا به این دلیل که مردم اکنون در بخش بیشتری از زندگی خود چاق هستند.

از آنجایی که اضافه وزن در بسیاری از بیماری‌های شایع و کشنده نقش دارد، اضافه وزن و چاقی می‌تواند سال‌ها زندگی شما را کاهش دهد. یک مطالعه ژورنال پزشکی نیوانگلند که بیش از نیم میلیون فرد ۵۰ تا ۷۱ ساله را به مدت یک دهه تحت نظر داشت، افزایش ۲۰ تا ۴۰ درصدی در میزان مرگ و میر در میان افرادی که دارای اضافه وزن در میانسالی بودند، نشان داد. در میان افراد چاق، میزان مرگ و میر دو تا سه برابر بیشتر بود.

وزن کم کنید تا احساس بهتری داشته باشید

از دست دادن اضافه وزن می تواند به شما احساس بهتری هم از لحاظ جسمی و هم از نظر عاطفی بدهد و به شما کمک کند زندگی طولانی تر و سالم تری داشته باشید. به خصوص دلگرم کننده این واقعیت است که برای سالم تر شدن لازم نیست مقدار زیادی وزن کم کنید. حتی یک کاهش وزن متوسط ​​بین ۵ تا ۱۰ درصد وزن اولیه شما می تواند به مزایای سلامتی قابل توجهی منجر شود. چند نمونه:

افراد مبتلا به فشار خون بالا که در طی شش ماه ۱۰ پوند وزن کم کردند، فشار خون سیستولیک خود را ۲.۸ میلی متر جیوه و فشار خون دیاستولیک خود را ۲.۵ میلی متر جیوه کاهش دادند. این کاهش فشار خون معادل کاهش هایی بود که در اثر درمان با برخی از داروهای فشار خون ایجاد شد.

کاهش وزن آنقدر موثر است که بسیاری از افراد مبتلا به فشار خون بالا می توانند پس از کاهش وزن، تا زمانی که بتوانند آن را حفظ کنند، مصرف داروی فشار خون را متوقف کنند.

در مطالعه ای بر روی افرادی که در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ بودند، افرادی که تنها ۷ درصد وزن خود را از دست دادند و حدود ۳۰ دقیقه در روز ورزش کردند، خطر ابتلا به دیابت را تا ۶۰ درصد کاهش دادند.

مهدا اسلیم کپ رگال مخصوص آقایان

مهدا اسلیم کپ رگال مخصوص آقایان برای درمان چاقی، پر اشتهایی و درمان زخم ها و التهابات دستگاه گوارش استفاده میشود.

عوارض کپسول لاغری مهدا اسلیم کپ رگال

عوارضی برای کپسول مهدا اسلیم کپ رگال مخصوص بانوان گزارش نشده است.

کپسول لاغری رگال

این کپسول برای درمان چاقی و مشکلات صفراوی استفاده میشود.

قرص کاپ اسلیم

این مکمل حاوی ترکیبات گیاهی شامل کرفس، رازیانه، زیره است و به جلوگیری از پرخوری و جربی سوزی کمک می کند.

شرایط نگهداری کپسول مهدا اسلیم کپ رگال مخصوص بانوان

کپسول مهدا اسلیم کپ رگال مخصوص بانوان در جای خشک و خنک و دور از دید کودکان نگهداری گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا