Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

قیمت خرید و فروش اسانس زردآلو و خواص آن

اسانس زردآلو یکی از اسانس های خوش عطری است که در بسیاری از نوشیدنی ها و خوراکی ها مورد استفاده قرار می گیرد. اسانس زردآلو به صورت وارداتی یا داخلی در دسترس است و می توان آنرا از سایت های معتبر و فروشگاه ها تهیه کرد و مورد مصرف قرار داد.

زردآلو میوه ای شیرین و خوش طعم است که برای تولید مربا ، مارمالاد ، میوه خشک ، آب میوه و شربت مورد استفاده قرار می گیرد. این میوه شیرین با طبع خنکی که دارد روزهای گرم تابستان را خصوصا برای افراد گرم مزاج قابل تحمل خواهد کرد.

بر اساس کیفیت و همچنین نوسانات دلار در بازار قیمت خرید و فروش اسانس زردآلو نیز در بازار ایران متفاوت است و نمی توان قیمت ثابتی برای آن تعیین کرد. برای تهیه این اسانس می توان از شرکت های وارد کننده و سایت های معتبر اقدام به خرید اسانس زردآلو کرد. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این زمینه ارائه می شود.

خواص درمانی اسانس زردآلو

عطرمایه زردآلو سرشار از اسید اولئیک است که یک اسید چرب امگا ۹ است و برای سلامتی عمومی بسیار مفید است و سلامت قلب و مغز را تقویت می کند.

این ترکیب اسید چرب اصلی روغن زیتون است و به عنوان بخشی ارزشمند از یک رژیم غذایی متعادل در نظر گرفته می شود.

اسانس زردآلو نرم کننده و سرشار از ویتامین E است ، به راحتی جذب پوست می شود و برای انواع پوست از جمله پوست های حساس مناسب است. می توان  از این اسانس به عنوان حامل برای اسانس های غلیظ تر مانند اسطوخودوس یا نعناع فلفلی استفاده کرد.

این اسانس مملو از آنتی اکسیدان است زیرا منبع خوبی از ویتامین A و C است اما ویتامین  K  و حتی نیاسین نیز دارد. این عطرمایه  دارای مقدار زیادی مواد معدنی از جمله مس ، منیزیم ، منگنز ، فسفر و پتاسیم است.

این اسانس خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی بسیار خوبی دارد که برای پوست ، پوست سر و موهای شما مفید است و به پوست کمک می کند تا قابلیت ارتجاعی و لطافت خود را حفظ کند و با خاصیت ضد التهابی طبیعی ، اغلب برای درمان اگزما و درماتیت استفاده می شود.

کاربردهای اسانس زردآلو

این اسانس به صورت پودر و مایع تولید و عرضه می شود تا راحت تر بتوان از آن در نوشیدنی ها و خوراکیها استفاده کرد. اسانس پودری زردآلو در تهیه کیک و کلوچه ، شیرینی ، آب نبات ،  پاستیل ، پودر ژله ، چای و دمنوش ، انواع نوشیدنی ها ، فرآورده های لبنی ، فرآورده های گوشتی ،  سس ها ، غذاهای آماده ، صنایع آرایشی ، صنایع بهداشتی و داروسازی استفاده می شود.

برای استفاده از این اسانس می توانید انواع داخلی یا خارجی آنرا از فروشگاه ها و سایت های مختلف خریداری کنید. بدیهی است که هرچه کیفیت اسانس بالاتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود و بسته به نوع کاربرد می توانید نوع مایع یا پودری آنرا خریداری کنید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا