Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

قیمت خرید و فروش اسانس کره و کاربردهای آن

اسانس کره به صورت محلول در آب ، محلول در روغن و پودری تولید و عرضه می شود و به دلیل رایحه خوشایند کاربرد گسترده ای در صنایع غذایی دارد.

خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی - - بازرگانی امید
خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی – – بازرگانی امید

اسانس کره طرفداران بسیاری دارد ولی مصرف آن مانند کره طبیعی باید با احتیاط باشد زیرا ممکن است باعث افزایش چربی و کلسترول خون شود.

اسانس کره کاربرد گسترده ای در صنایع غذایی دارد و به عبارتی یکی از پرکاربردترین اسانس هاست که در صنعت تولید کیک، کلوچه و بیسکوییت به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. این اسانس را می توانید در همه خوراکی ها استفاده کنید و به آنها عطر و طعم کره ای اضافه کنید.

خرید اسانس کره به روش های مختلفی امکان پذیر است و شما می توانید از طریق سایت ها و شرکت های مختلف اقدام به خرید کنید. قیمت خرید و فروش کره در بازار تابع نوسانات نرخ دلار است و انواع وارداتی آن به شدت تحت تاثیر نرخ ارز هر روز به قیمت متفاوتی عرضه می شوند. در ادامه در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه خواهد شد.

کاربردهای اسانس کره

اسانس کره یکی از فراورده های کره است که می تواند عطر و طعم کره را به همه خوراکی ها اضافه کند. این ترکیب می تواند جایگرین خوبی برای کره طبیعی باشد و مقدار مصرف آنرا کاهش دهد. این اسانس را می توانید در خانه نیز استفاده کنید و با افزودن آن به غذاهای مختلف لذت ببرید.

استفاده از اسانس کره نیاز شما به مصرف مقدار زیاد روغن را کاهش می دهد و می تواند علاوه بر کاهش مصرف روغن های مضر به حفظ سلامت شما کمک کند. با استفاده از این اسانس می توانید شیرینی ها، کوکی ها، نان ها و شکلات های سالم تری تهیه کنید.

برای لذت بخش تر کردن طعم غذاهای خانگی تان حتی می توانید یک قطره اسانس را با روغن های مصرفی در آشپزخانه مخلوط کرده و از عطر و طعم کره لذت ببرید.

قیمت خرید و فروش اسانس کره و کاربردهای آن
قیمت خرید و فروش اسانس کره و کاربردهای آن

خواص اسانس کره

کره یکی از محصولات لبنی است که بیشتر در وعده صبحانه مورد استفاده قرار می گیرد. کره ها در انواع گیاهی و لبنی در بازار موجود هستند که نوع گیاهی را ابتدا بی ضرر می دانستند ولی بعدا تحقیقات نشان داد که مواد شیمیایی موجود در آنها برای سلامتی مضر تر از کره های لبنی است.

کره حیوانی نیز نوع دیگری از کره های در دسترس است که از شیر گاو ، گوسفند و گاومیش تهیه می شود و با عطر و طعم خاص خود طرفداران بسیاری دارند.

از نظر ترکیب کره حاوی ۸۰% چربی و ۲۰% آب است و شامل طیف گسترده و پیچیده ای از اسیدهای چرب اشباع و غیر اشباع ، کلسترول و فسفولیپید است.

کره حاوی ویتامین A،  ویتامین D، ویتامین E و ویتامین K و مینرال های ضروری همچون منگنز، کروم، ید، روی، مس و سلنیوم است که برخی از آنها آنتی اکسیدان های مهمی هستند که به حفظ سلامتی بدن کمک می کنند.

کره حاوی سی ال ای است که یک اسید چرب مفید برای انسان بوده و به پیشگیری از سرطان روده و سرطان ریه کمک می کند. یکی دیگر از ترکیبات مفید در کره اسید بوتیریک است که برای عملکرد صحیح روده ها مورد نیاز است.

اسید چرب های امگا ۳ و امگا ۶ ریزمغذی های مفید دیگر موجود در کره هستند که برای حفظ سلامت پوست و مو و سیستم عصبی مورد نیازند. کره با دارا بودن بتاکاروتن و ویتامین A یک ترکیب عالی برای مقابله با سرطان پروستات و راست روده است.

کره با داشتن مقدار زیاد بتا کاروتن و ویتامین A برای حفظ سلامت چشم ها و جلوگیری از آب مروارید بسیار مهم است. کاروتن ها همچنین با خواص آنتی اکسیدانی با عفونت مقابله کرده و سیستم ایمنی شما را تقویت می کنند.

عوارض جانبی اسانس کره برای سلامتی

همانطور که گفتیم کره و اسانس آن حاوی مقدار زیادی چربی غیر اشباع است که زیاده روی در مصرف آن می تواند برای سلامتی مضر باشد. یکی از اصلی ترین عوارض کره چاقی است که به دلیل کالری زیاد آن ایجاد می شود. علاوه بر این مصرف بیش از حد این ماده به دلیل داشتن کلسترول باعث گرفتگی عروق و بیماری های قلبی شده و سلامت شما را به خطر می اندازد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا