Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

کاربردها و قیمت خرید و فروش اسانس نارگیل

اسانس نارگیل یکی از اسانس های پرکاربرد در بسیاری از صنایع است و به صورت مایع و پودر عرضه می شود. اسانس نارگیل با افزودن عطر و طعم دلچسب و دوست داشتنی نارگیل به کیک ها کلوچه ها کاربرد گسترده ای در قنادی ها و شیرینی پزی ها دارد.

نارگیل یکی از محصولات مناطق گرمسیری است که سرشار از فیبر و مواد مغذی است. نارگیل دارای ویتامین C ، ویتامین E ، ویتامین K ، تیامین ، نیاسین ، آهن ، پتاسیم ، روی ، مس و بسیاری از ریزمغذی های دیگر است که می توانند به حفظ و ارتقاء سلامت عمومی کنند.

از آنجاییکه ممکن است همه افراد به این میوه دسترسی نداشته باشند برای بهره مندی از خواص بی نظیر این میوه کارخانه ها و شرکت های مواد غذایی اقدام به تولید اسانس نارگیل کردند که به راحتی در همه شرایط می توان از آن استفاده کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه ما باشید.

در حال حاضر قیمت خرید و فروش اسانس نارگیل در ایران برحسب خوراکی یا غیر خوراکی بودن آن و همچنین نوسانات قیمت ارز متغیر است و نمی توان قیمت مشخصی برای آن تعیین کرد. با اینحال شما می توانید برای خرید اسانس نارگیل به راحتی از طریق سایت های اینترنتی و فروشگاه های مختلف اقدام کنید.

کاربردهای اسانس نارگیل

این ترکیب در دو گرید خوراکی و غیرخوراکی تولید می شود و کاربردهای مختلفی دارد به عنوان مثال اسانس خوراکی آن در پخت و پز در قهوه و چای، کیک و کلوچه، شیرینی و شکلات ، محصولات لبنی آدامس ، آبمیوه  و بستنی مورد استفاده قرار می گیرد.

گرید غیر خوراکی این اسانس برای تولید شوینده ها و محصولات مراقبت از پوست و مو از جمله کرم ها ، لوسیون ها ، شامپوها و غیره استفاده می شود تا رایحه خوشایند و خواص نارگیل را به این محصولات ببخشد.

این اسانس به صورت مایع و پودری تولید می شود که نوع مایع  آن تحمل حرارتی بالاتری دارد و برای محصولات پختنی مانند کیک و کلوچه مورد استفاده قرار می گیرد. در حالیکه نوع پودری بیشتر در مکمل های خوراکی و ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

عطرمایه نارگیل  را می توان برای خوشبو و معطر نمودن منزل ، محل کار ، سالن های ماساژ ، رایحه درمانی ، باشگاه های ورزشی ، هتل ها ، سالن اجتماعات مورد استفاده قرار داد.

کاربردها و قیمت خرید و فروش اسانس نارگیل
کاربردها و قیمت خرید و فروش اسانس نارگیل

خواص اسانس نارگیل

عطرمایه نارگیل را می توانید به انواع نوشیدنی ها خصوصا شیر اضافه کرده و از عطر و طعم خوشایند آن لذت ببرید.  رایحه نارگیل با خصوصیات منحصر بفرد باعث کاهش استرس شده و به آرامش اعصاب و روان کمک می کند.

نارگیل به دلیل دارا بودن فیبر فراوان می توان قندخون را کنترل کند و مصرف اسانس آن نیز با تاثیر بر هورمون های مختلف ریسک ابتلا به دیابت را کاهش می دهد. علاوه بر این با کمک به کاهش فشارخون می تواند مانع ابتلا به بیماریهای قلبی شود.

نارگیل به بهبود هضم و جذب کمک می کند و گفته می شود برای جلوگیری از تهوع و استفراغ مفید است.  اسانس خوش عطر نارگیل با دارا بودن سیتوکینین، کینتین و ترانسیتین دارای اثرات ضد پیری و ضد سرطانی است.

اسانس و روغن نارگیل خواص آنتی باکتریال ، ضد ویروسی ، ضد قارچی و ضد انگلی دارند و می توان از آنها برای درمان عفونت های مختلف و همچنین از بین بردن کرم های روده استفاده کرد.

علاوه بر این می توان از این ترکیب برای رفع خشکی پوست و مرطوب کردن آن استفاده کرد. این اسانس همچنین برای رفع بسیاری از مشکلات پوست و مو مورد استفاده قرار می گیرد و یک ماده عالی برای جوانسازی پوست است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا