Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
تصفیه آب

قرص کلر کات کبود دار چیست و چه فرقی با قرص کلر ساده دارد؟

قرص کلر کات کبود دار یکی از انواع قرص های کلر موجود در بازار است که به آن قرص آنزیم دار نیز می گویند. بهترین و با کیفیت ترین برند ها قرص کلر برند آمریکایی مانند آکواپول آمریکا ( AQUAPOOL ) است که بالاترین شفافیت آب استخر و بدون لرد و باقی مانده است . برای آگاهی از قیمت قرص کلر می توانید به سایت های فروش محصولات ضد عفونی کننده آب استخر مراجعه کنید. سولفات مس به عنوان بهترین جلبک کش استخر و یک ضد عفونی کننده می تواند مزایای زیادی برای کاربران استخر ایجاد کند. در واقع یکی از محبوب ترین و مقرون به صرفه ترین روش های کنترل جلبک ها در آب استخر سولفات مس است که در ترکیب قرص های کلر نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

سولفات مس بطور کلی برای شناگران بی خطر است، اما از آنجایی که سولفات مس تبخیر نمی شود، باید به اندازه مناسب از آن استفاده کرد. غلظت ‌های زیاد ناشی از استفاده مکرر می ‌تواند باعث لکه‌ دار شدن روکش استخر، تجهیزات استخر و احتمالاً پوست هر کسی می شود که برای مدت طولانی در آب می‌ ماند.

استفاده از قرص کلر کات کبود دار کمک می کند که آب استخر همواره آبی، شفاف و تمیز باشد و از بیماری های منتقله از آب جلوگیری می کند. CuSO4 یا کات کبود یک جلبک کش بسیار موثر است که در استخرها برای از بین بردن و جلوگیری از همه گونه های جلبک به ویژه جلبک سیاه که توسط سطوح طبیعی کلر قابل کنترل نیست، استفاده می شود. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی توضیحات بیشتری در رابطه با مزایای این محصول ارائه می گردد لطفا همراه ما باشید.

خرید و فروش قرص کلر آمریکایی آکواپول آنزیم دار و بدون آنزیم
خرید و فروش قرص کلر آمریکایی آکواپول آنزیم دار و بدون آنزیم

قرص کلر کات کبود دار چیست

قرص کلر کات کبود دار یک قرص کلر چند منظوره برای ضد عفونی مداوم، رفع کدورت آب استخر، از بین بردن جلبک ها و تثبیت کلر آب استخر است. این قرص به عنوان یک جلبک کش پایه در شروع فصل و همچنین به عنوان شوک درمانی در صورت رشد جلبک ها در آب استخر مورد استفاده قرار می گیرد.

قرص کلر کات کبود دار برای کنترل جلبک های سبز- آبی در استخرهای شنا به احتمال زیاد مورد نیاز است. خوشبختانه جلبک‌ های سبز-آبی نسبت به سایر جلبک‌ ها به اثرات مس حساس ‌تر هستند و در نتیجه به راحتی توسط سولفات مس کنترل می‌شود.

سولفات مس به تنهایی یک ترکیب شیمیایی کریستالی آبی رنگ است که به نام بلو استون نیز شناخته می شود. هنگام کار با سولفات مس باید مراقب بود زیرا می تواند برای پوست و چشم خورنده باشد. استفاده از آن در استخر شنا در قالب قرص های کلر دار کاملا ایمن است.

هنگامی که ارگانیسم هایی مانند جلبک ها در استخرهای خصوصی یا تجاری مشکل ساز می شوند، تصفیه آب با سولفات مس راه حل ارزان را ارائه می دهد. در آب ‌های سخت یا قلیایی، سولفات مس در عرض ۲۴ ساعت پس از استفاده به سمت کف استخر ته نشین می شود. مس کلات مدت بیشتری در محلول باقی می ماند و زمان تماس طولانی تری با جلبک را فراهم می کند.

قرص کلر کات کبود دار چیست
قرص کلر کات کبود دار چیست

مزایای قرص کلر کات کبود دار

قرص کلر کات کبود دار برای استفاده در استخرهای عمومی یا خصوصی به صورت ۶۵ درصد، ۷۰ درصد و ۹۰ درصد تولید شده و در بازار موجود است. این قرص ‌ها هیچ رسوبی از خود به جای نگذاشته و آب استخر را به صورت کامل ضدعفونی می کنند.

استفاده از این قرص کلر دفعات درمان را کاهش می ‌دهد زیرا تا ۶ هفته پس از استفاده مؤثر هستند. با تمام درمان های شیمیایی، توصیه می کنیم فقط در صورت نیاز از سولفات مس استفاده کنید. زیرا مواد شیمیایی ممکن است تعادل طبیعی در استخر را مختل کنند. قیمت قرص کلر حاوی کات کبود معمولا بالاتر از قرص های کلر معمولی است.

خرید و فروش قرص کلر آمریکایی آکواپول آنزیم دار و بدون آنزیم
خرید و فروش قرص کلر آمریکایی آکواپول آنزیم دار و بدون آنزیم

روش استفاده از قرص کلر کات کبود دار

برای استفاده از قرص کلر کات کبود دار مانند سایر قرص های کلر می توانید از انواع دستگاه کلرزن برای ضدعفونی استخر استفاده کنید. شما باید بر اساس حجم آب و همچنین گنجایش دستگاه کلرزن خود از قرص کلر استفاده کنید و هرگز آنها را بطور مستقیم داخل آب استخر نیندازید زیرا باعث آسیب به بدنه استخر خواهد شد. برای خرید و آگاهی از قیمت قرص کلر می توانید به فروشگاه های محصولات استخر موجود در شهر خود مراجعه کنید یا آنها را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

ایمنی قرص کلر

کلر یکی از ترکیبات شیمیایی است که برای ایمن سازی آب استخر به طور منظم استفاده می شود. کلر به شکل قرص و پودر موجود است و می توان به روش های مختلف برای ضدعفونی آب استخر از آن استفاده کرد. کلر به محض مخلوط شدن با آب به اسید هیپوکلرو و هیپوکلریت تجزیه می شود که کار ضدعفونی را شروع کرده و سپس به اتم های منفرد تجزیه می شوند. انواع کلر در صورت استفاده صحیح در صورت تماس با پوست یا چشم هیچ آسیبی به بدن نمی رسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا