Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
تصفیه آبمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید رزین پرولایت انگلیس | کاربرد رزین پرولایت انگلیسی

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد رزین پرولایت انگلیس و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید رزین پرولایت انگلیس دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش رزین پرولایت انگلیس در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان رزین پرولایت انگلیس در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت رزین پرولایت انگلیس نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش رزین پرولایت انگلیس به روزرسانی می‌شود.

مراکز خرید و قیمت فروش رزین پرولایت انگلیس در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش رزین پرولایت انگلیس و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان رزین پرولایت انگلیس در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده رزین پرولایت انگلیس در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید رزین پرولایت انگلیس در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش رزین پرولایت انگلیس را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

رزین پرولایت انگلیسی یک رزین تبادل یون است که به عنوان سختی گیر برای تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرد. رزین پرولایت انگلستان به حذف فلزات، سولفات ها، کربنات ها و بسیاری از ترکیبات دیگری که باعث سختی آب می شوند، کمک می کند.

املاح موجود در آب معمولا دارای بارهای منفی و مثبتی هستند که می توان با استفاده از سیستم های رزینی کاتیونی یا آنیونی با مکانیسم تبادل یون آنها را حذف کرد و سختی آب را کاهش داد. رزین های تعویض یون پس از مدتی با جذب آنیون ها و کاتیون ها اشباع می شوند و باید با روش احیاء رزین آنها را مجددا به حالت اول برگرداند.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

رزین هایی که به منظور رفع سختی آب استفاده می شوند شامل رزین آنیونی، رزین کاتیونی و رزین میکس بد هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

کاربرد رزین پرولایت انگلیس چیست؟

بیشترین کاربرد رزین پرولایت انگلیس و به طور کلی سیستم های رزینی در صنایع تصفیه آب است ولی آنها در صنایع دیگری از جمله داروسازی، صنایع غذایی، بیوتکنولوژی نیز برای تصفیه آب و رفع املاح موجود در آن که ممکن است در فرآیندهای تولیدی اختلال ایجاد کنند، مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد رزین پرولایت انگلیس در تصفیه آب

بطورکلی از مهمترین کاربردهای رزین های تبادل یونی می توان به رفع سختی آب، حذف سیلیکا، از بین بردن رنگ و فلزات محلول در آب اشاره کرد.

در برخی صنایع برای تصفیه آب ابتدا از دستگاه تصفیه آب RO استفاده می شود تا بیشتر املاح از این طریق حذف شود و آب تصفیه شده سپس با رزین های تبادل یون مجددا تصفیه می شود تا سختی زدایی آب به بهترین نحو برای کاربردهای حساس مانند داروسازی صورت بگیرد.

رزین تبادل یونی پرولایت در انواع رزین کاتیونی، رزین آنیونی و میکس بد در دسترس است و به عنوان بهترین مارک رزین در ایران خرید و فروش می شود.

 

مواد شیمیایی مرتبط با رزین پرولایت انگیس

 

رزین کاتیونی
رزین تبادل یون کاتیونی بر اساس نوع عملکرد به دو نوع تقسیم می شود که نوع اول دارای سیکل هیدروژنی است و یون هیدروژن H+ ، بطور فعال در مکانیسم تبادل یون درگیر است. در رزین تبادل یون کانیونی با آزاد شدن یون هیدروژن PH محلول کاهش می یابد. نوع دیگر رزین کاتیونی دارای سیکل سدیمی است که در آن یون سدیم Na+ فعالانه در سیستم عمل می کند و سختی آب را برطرف می کند.

رزین آنیونی
رزین تبادل یون آنیونی نیز دو دسته هستند. نوع اول دارای سیکل هیدروکسیدی است که در گروه OH ماده فعال در سیستم تعویض یون است و در نوع دیگر این رزین حاوی سیکل کلر است و  Clفعالانه در واکنش شرکت کرده و سختی آب را برطرف می کند.

رزین میکس بد
رزین میکس بد (Mixed bed)همانطور که از نام آن پیداست دارای هر دو نوع خواص رزین آنیونی و کاتیونی است و معمولا شامل ۶۰% رزین آنیونی و ۴۰% رزین کاتیونی می باشد. این رزین برای یون زدایی کامل آب و تهیه آب دیونیزه و فوق خالص جهت کاربردهای خاص استفاده می شود.

رزین پرولایت انگلیسی جزء باکیفیت ترین رزین های موجود در ایران است که در انواع ذکر شده عرضه شده و به صورت لیتری و در کیسه های ۲۵ لیتری به فروش می رسد. این رزین ها قابلیت احیا دارند و با نگهداری درست و شستشوی به موقع آنها می تواند برای مدت طولانی تری از آنها استفاده کرد.

قیمت رزین کاتیونی پرولایت انگلیس

قیمت خرید و فروش رزین کاتیونی پرولایت انگلیس برحسب درصد آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید رزین کاتیونی پرولایت انگلیس نمایید. همانطور که گفته شد درصد خلوص، حجم و نرخ ارز مواد شیمیایی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت آن ها هستند. در مورد رزین کاتیونی پرولایت انگلیس نیز شرایط به همین صورت است. برند شرکت تولیدکننده  نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت رزین کاتیونی پرولایت انگلیس است.

فروش ‌رزین کاتیونی پرولاین انگلیس

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش رزین کاتیونی پرولایت انگلیس از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان رزین کاتیونی پرولایت انگلیس در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

قیمت خرید رزین پرولایت انگلیسی سختی گیری

رزین پرولایت انگلیس سختی گیری یکی از انواع رزین بسیار باکیفیت موجود در بازار است. از این رزین با کیفیت برای حذف سختی آب استفاده می شود که در بسیاری موارد دردسر ساز است. سختی آب ناشی از یون های کلسیم و منیزیم است که با ایجاد رسوب باعث کاهش کارایی بسیاری از ماشین آلات در صنایع می شود. برای کاهش رسوب و به حداقل رساندن آن در لوله ها و تجهیزات و کاهش نیاز به پاکسازی استفاده از سختی گیر توصیه می شود. رزین پرولایت انگلیس سختی گیری را می توان به این منظور مورد استفاده قرار داد.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های رزین کاتیونی پرولایت انگلیس

نام ماده رزین کاتیونی (Cation Exchange Resin)
رزین کاتیونی قوی در سیکل سدیم گرید C100 مخصوص استفاده در سختی گیرهای رزینی صنعتی
رزین کاتیونی قوی در سیکل سدیم گرید C100E مخصوص استفاده در سختی گیرهای رزینی خانگی و بهداشتی با گرید غذایی
رزین کاتیونی قوی در سیکل هیدروژن گرید C100H مورد استفاده در ستون کاتیونی دیونایزر

پرسش های رایج در مورد رزین پرولایت انگلیس

خرید رزین پرولایت انگلیس در سایت جهان شیمی چگونه است؟
جهان شیمی شما را به بهترین فروشندگان رزین پرولایت انگلیس متصل می ‌کند. برای خرید رزین پرولایت انگلیس تنها کافی است از طریق بنر بالای صفحه یا کادر فروشندگان در پایین مقاله، فروشنده مورد نظر را انتخاب نمایید و با او تماس بگیرید.

خرید رزین پرولایت انگلیس

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید رزین پرولایت انگلیس از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید رزین پرولایت انگلیس، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان رزین پرولایت انگلیس را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید رزین پرولایت انگلیس با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی مهر شیمی

فروش انواع مواد شیمیایی صنایع غذایی و تجهیزات و لوازم تصفیه آب

نوشته های مشابه

‫۱۷ دیدگاه ها

  1. ارادتمند و سلام

    دوتا سوال از شما در مورد رزین پرولایت دارم؛

    قیمت رزین پرولایت تابع چه ویژگی هایی است؟

    علاوه بر این؛ رزین پرو لایت چه مزیت هایی نسبت به سایر رزین های صنعتی دارد؟

    پیشاپیش از وقتی که برای این سوال می گذارید ممنونم

  2. راستش رو بخواهید؛ اولین بار هست که تصمیم به خرید رزین پرو لایت دارم

    متاسفانه هیچکدام از فروشندگان در زمینه مشاوره خرید اطلاعات درستی نمی دهند؛

    نیاز به اطلاعات دقیقی درباره قیمت و خرید انواع رزین سختی گیر پرولایت دارم .

    اخیرا متوجه شدم که سایت شما کارشناسان فروش باسابقه ای دارد؛ از شما خواهش می کنم ، تجربه خرید و فروش خود را برای ما به اشتراک بگذارید.

  3. با عرض سلام و درود

    من مسئول خرید کارخانه معتبر در شهر اصفهان هستم
    می خواهم بدانم که میزان تقاضا و مقبولیت رزین پرولایت انگلیس در رزین تصفیه آب در بازار ایران بین خریداران و مصرف کنندگان چقدر است؟

    همچنین سهم بازار رزین پرو لایت رزین انگلیس چه درصدی از کل بازار نسبت به سایر محصولات داخلی و است؟

  4. یه مشاوره خرید در مورد کاربرد رزین انیونی و کاتیونی پرولایت انگلیس از شما می خوام

    برای ما که یک شرکت دارویی هستیم ؛

    آیا رزین پرولایت نسبت به سایر رزین های موجود در بازار می تونه ارجحیت یا کاربرد بیشتری داشته باشه؟ یا نه

    اگه یه راه ارتباطی برای مشاوره زیر این کامنت درج کنید ،

    من مشخصات دقیق شرکت و نیازهایی که داریم رو خدمت شما اعلام خواهم کرد

  5. خسته نباشید به جهان شیمی

    خیلی برام مهمه که بدونم که قیمت رزین پرولایت نسبت به سایر رزین های موجود در بازار چقدر گرونتر هست؟

    و از شما خواهش می کنم ، یکبار برای همیشه ؛ راهنمایی کنید که کاربرد این رزین بیشتر برای چه صنایع و شرایطی هست؟

    نمی دونم صاحب و سرمایه گذار این سایت کیه، ولی واقعا به شما بابت مدیریت و ارایه اطلاعات ارزشمند تبریک می گم

  6. ما توی بیرجند زندگی می کنیم؛ و کیفیت آب شرب ما در چند سال اخیر به طور مرتب کاهش پیدا کرده، اما با توجه به تعداد زیاد فروشندگان دستگاه تصفیه آب خانگی جدای از بحث قیمت دستگاه تصفیه آب نمی دونم که برای یک خرید خوب باید به چه ویژگی‌هایی توجه کنم و چطور کیفیت دستگاه ها را با هم مقایسه کنم؟

  7. تشکر و خسته نباشید ،

    خرید رزین پرو لایت انگلیس در قیاس با سایر رزین های کاتیونی چه ارزش افزوده ویژه ای برای خریدار داره؟

    در خصوص کاربرد، شرایط استفاده و بهترین فروشندگان رزین پرو لایت انگلیس خیلی جا داره که راهنمایی ها و توضیحات بیشتری به خریداران و علاقمندان سایت تون اضافه کنید

  8. چرا قیمت رزین پرولایت سختی گیر با معادل دلاری آن تا این حد تفاوت دارد؟ این مسئله باعث شد که اهمیت پیدا کردن فروشنده خوب، برای من بیشتر از قبل شود. فروشندگانی که شما معرفی می کنید، اگر در تمام جهات حرفه ای و باسابقه باشند؛ آیا تضمین بهترین قیمت فروش هم می دهند؟ اگر خودش شما می توانستید، قیمت یک ماده شیمیایی را در بین فروشندگان مختلف نمایش دهید؛ خدمتی ماندگار از شما بجا می ماند؛ که جای رقابت برای هیچکس نمی گذاشت.

  9. قیمت رزین کالیفرنیوم زرد

    در مورد این رزین هیچ اطلاعاتی در سایت نتونستم پیدا کنم، به نظر می رسه که همین رزین کالیفرنیوم زرد به شکل گسترده ای در ایران خرید و فروش نمیشه؛ اما در هر حال لطف کنید، درباره این رزین، کاربرد اون و بهترین فروشندگان اون در ایران یک سری اطلاعات مفید ارایه کنید. من چون خواننده دایمی سایت شما هستم، دلسوزانه نقاط ضعف رو به شما یادآوری می کنم.

  10. الان که قیمت رزین پرولایت افزایش پیدا کرده و شرکت ها علیرغم این افزایش قیمت، در ماه های آخر سال، در خال تکمیل خرید و جبران کمبودهای خود هستند؛ فرصت را مناسب دیدیم و تصمیم داریم که بخشی از بودجه تبلیغاتی خود را برای معرفی در سایت جهان شیمی، هزینه کنیم. لذا پلن ها ، شرایط و هزینه های تبلیغات برای صاحبان کسب و کار و فروشندگان مواد شیمیایی را برای بیان کنید.

  11. مقایسه قیمت رزین کاتیونی و آنیونی بین ایران و بازار جهانی

    در مورد قیمت رزین کاتیونی و آنیونی نیاز به یک مقایسه حدودی ولی درست بین ایران، کشورهای همسایه و قیمت جهانی دارم. می دانم که شاید ساختار مقالات شما برای این اطلاعات مناسب نباشد؛ اما در هر کجای سایت که این اطلاعات را قرار دهید، برای من و خیلی افراد دیگر مفید است.

  12. از فروشندگان رزین خواهش می کنم ، به یک سوال من جواب بدن.

    حقیقتا قیمت رزین سختی گیر ، در کشورهای همسایه غربی و شمالی ایران چه وضعیتی داره؟ و ما اساسا بجز واردات رزین ، آیا صادراتی هم در این حوزه داریم؟ لطف بزرگی می کنید ، اگر جواب بدید .

  13. خیلی عالیه که فقط تولید کننده محتوا نیستید ؛ بلکه به تعامل با مخاطبانتون هم فکر می کنید. از کارشناسان فعال در فروش رزین پرولایت c100 می خواهم که در مورد کیفیت این نوع رزین ، کاربردهای آن و بهترین فروشندگان رزین پرولایت کمی کمک کنند. با سپاس

  14. ما فروشنده رزین پرولایت هستیم، دیروز خریداری از رزین تفاوت رزین پرولایت c100e و رزین c100 رو پرسید. ترجیح دادم اینجا هم بگم ؛ شاید سوال افراد دیگر هم باشد. رزین پرولایت c100e دارای گرید غذایی هست ولی رزین c100 فقط برای مصارف صنعتی استفاده می شود. البته هر دوی این رزین ها انگلیسی هستند و در بازار ایران موجود .

  15. با تشکر از کارشناسان خوب شما. مواردی مشاهده شده برخی از خریداران از کشورهای همسایه و به قسط خرید رزین آنیونی به فروشندگان ایرانی مراجعه می کنند . دلیل خرید آنها از دو حالت خارج نیست ، یا قیمت رزین آنیونی در ایران خیلی ارزان تر است یا اینکه کیفیت رزین آنیونی در ایران بالاست. نظر شما را در این باره می خواهم بدانم . حسینی هستم از اصفهان

  16. از مزایای رزین پرولایت انگلیس که اطلاع دارم؛ لطف می کنید در مورد معایب این رزین کمی بیشتر به مخاطبان اطلاع بدید. در مشهد فروشنده ای هست که بتونیم بی واسطه ازش رزین پرولایت انگلیس بخریم.

  17. برای چند مورد تصمیم گرفتم اینجا پیام بذارم. اولا به اطلاعات بیشتری درباره ویژگی‌های فیزیکی رزین پرولایت انگلیس نیاز داریم. دوما کدام ویژگی رزین پرولایت این رزین را از دیگر موارد متمایز می سازد؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا