Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

قیمت فروش و خرید کاغذ بالکی | کاربرد کاغذ بالک چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد کاغذ بالکی و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید کاغذ بالکی دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش کاغذ بالکی در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان کاغذ بالکی در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت کاغذ بالکی نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش کاغذ بالکی به روزرسانی می‌شود.

بالکی (Bulky) نوعی کاغذ سبک است که برای چاپ کتاب مورد استفاده قرار می گیرد و به آن کاغذ سبز، سوئدی و کاغذ سبک نیز گفته می شود. بالکی کاغذی است که با فرآیند مکانیکال و بدون استفاده از هیچ نوع ماده شیمیایی تولید می شود به همین دلیل محیط زیست دوست است و به چرخه طبیعی باز می گردد.

کاغذ بالکی قطر بیشتری نسبت به کاغذهای معمولی دارد و رنگ آن بیشتر به رنگ چوب است و مثل کاغذهای معمولی باعث آزار چشم ها نمی شود. این کاغذها قطور ولی سبک هستند بنابراین برای تولید کتاب های قطور و کتاب هایی که تعداد صفحات کمی دارند، بسیار مناسب می باشند زیرا در کتاب های قطور باعث کاهش وزن و در کتاب های سبک باعث افزایش قطر کتاب می شوند. اگر شما هم مایلید در رابطه با این نوع کاغذ اطلاعات بیشتری کسب کنید در ادامه در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه ما باشید.

 

مراکز خرید و قیمت فروش کاغذ بالکی در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش کاغذ بالکی و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان کاغذ بالکی در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده کاغذ بالکی در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید کاغذ بالکی در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش کاغذ بالکی را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

ویژگی های کاغذ بالکی + قیمت خرید و فروش کاغذ بالکی

بالکی یک کاغذ مکانیکی بدون پوشش برای کتاب هایی با سایه سفید مایل به آبی، حداکثر حجم را ارائه می دهد و کارایی چاپ را افزایش می دهد. این مزایا باعث می شود عمل چاپ بهتر صورت بگیرد و در هزینه های توزیع به دلیل حجم کم کتاب ها صرفه جویی شود.

این کاغذ دارای سایه یکنواخت، ضخامت و حجم زیاد و شفافیت مناسبی است و به خصوص برای کتابهای فاقد گرافیک رنگی، انتخاب بسیار خوبی می کند.

مزایای کاربرد کاغذ بالکی

رنگ مناسب

این کاغذ شبیه به کاغذ کاهی خیلی سفید نیست زیرا در فرآیند تولید آن از ماده شیمیایی استفاده نمی شود و در دو رنگ کرم و طوسی موجود است . این رنگ برای مطالعه بهتر از کاغذهای سفید هستند زیرا انعکاس نور از کاغذ باعث آزار چشم ها نمی شود.

وزن کم

اگرچه بالکی از کاغذ معمولی ضخیم تر است ولی به دلیل تخلخل بالاتر بسیار سبک است و برای تولید کتاب های قطور یک گزینه برتر است. کتاب سبک تر قطعا برای در دست گرفتن و حمل راحت تر است و همچنین برای ویزیتورهای نشریات و کتاب ها نیز حمل این کتاب ها ساده تر خواهد بود.

علاوه بر این انعطاف پذیری بالاتر کتاب هایی که با این کاغذ ساخته می شوند باعث می شود که کتاب به راحتی باز شود و مدت زیادی باز بماند و مانع گم شدن صفحات کتاب می شود.

بازیافت ساده

این کاغذ با یک فرآیند مکانیکی از چوب درختان تولید می شود به همین ترتیب به راحتی به محیط زیست برمی گردد زیرا حاوی هیچ مواد شیمیایی نیست.

کاغذ بالکی چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟
کاغذ بالکی چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

نت نویسی بهتر

امکان نوشتن نت در حاشیه این کتاب ها بسیار ساده تر است و بهترین گزینه برای چاپ کتاب های درسی هستند زیرا بدون آزار چشم می توان ساعت ها آنها را مطالعه کرد و نت نویسی نیز بر روی آنها ساده است.

نامناسب برای کپی رایت

یکی از مهمترین مزایای بالکی برای صنعت چاپ عدم امکان کپی برداری از روی این کاغذهاست که بازار کپی های بی کیفیت و غیر قانونی را کساد کرده و از نویسنده حمایت می کند.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های کاغذ بالکی

نام ماده کاغذ بالکی (Bulky)
رنگ کرم و طوسی
ضخامت کاغذ بالک ۵۵ گرمی، ضخامتی بین ۱۰۰ تا ۱۱۰ میکرون دارد
ضخامت کاغذ بالکی ۶۰ گرمی ۱۱۰ تا ۱۲۰ میکرون
ضخامت کاغذ بالکی ۷۰ گرمی ۱۲۶ تا ۱۴۰ میکرون
ضخامت کاغذ بالکی ۶۰۸۰ گرمی ۱۴۴ تا ۱۶۰

تفاوت قیمت کاغذ بالکی با کاغذهای دیگر

در مقایسه با یک کاغذ تحریر عادی با وزن ۷۰ گرم که ضخامتی معادل ۹۰ تا ۹۵ میکرون دارد کاغذ بالکی ۷۰ گرمی ضخامتی بین ۱۲۶ تا ۱۴۰ میکرون دارد ولی بسیار سبک تر از کاغذ عادی است.

این کاغذها را در موارد دیگری همچون چاپ اوراق اداری، پاکت، سربرگ، سر رسید و تبلیغات نیز می توان مورد استفاده قرار داد و از آلودگی محیط زیست با کاغذهای معمولی جلوگیری کرد. علاوه بر این با استفاده از این کاغذها می توان قیمت این محصولات را نیز کاهش داد.

فرق قیمت خرید کاغذ بالکی و تحریر

تفاوت های بسیار زیادی بین کاغذ بالکی و کاغذ تحریر وجود دارد. کاغذ های بالکی یکی از بهترین نوع کاغذ ها برای چاپ کتاب ها هستند. در تولید کاغذهای بالکی برخلاف کاغذهای تحریر هیچ گونه مواد شیمیایی استفاده نمی شود. در نتیجه رنگ آنها متمایل به زرد رنگ است. زرد رنگ بودن این کاغذ در طولانی مدت باعث خستگی چشم خوانندگان کتاب نمی شود.

کاغذ بالکی در مقایسه با کاغذ تحریر قیمت مقرون به صرفه ای دارد. در نتیجه بیشتر ناشران از این کاغذ برای چاپ کتاب های با قیمت کم استفاده می کنند. این کاغذ از نظر ضخامت، قطر بیشتر نسبت به کاغذ تحریر دارد. اما وزن آن بسیار کمتر از کاغذ تحریر است، در نتیجه کتاب های چاپ شده با کاغذ بالکی بسیار سبک وزن نیز هستند. از آنجایی که در تولید کاغذ بالکی هیچ گونه مواد شیمیایی به کار گرفته نمی شود، در نتیجه این کاغذ نسبت به کاغذ تحریر با محیط زیست سازگار تر است.

کاغذ بالکی قیمت

این کاغذ توسط بسیاری از تولید کنندگان داخلی و خارجی تولید و به بازار عرضه می شود. قیمت این محصول به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. برای اطلاع از قیمت کاغذ بالکی می توانید به بسیاری از سایت های فروش و نمایندگی های فروش کاغذ و محصولات چاپی مراجعه کنید.

فروش بالکی سوئدی

تولید کنندگان مختلفی در سراسر جهان وجود دارد که کاغذ بالکی را تولید و به بازار عرضه می کنند. شرکت سوئدی هلمن، یکی از معروف ترین شرکت های تولید کننده این نوع از کاغذ چاپ در جهان است. محصولات این شرکت در بازارهای ایران به نام بالکی سوئدی شناخته و به فروش می رسد. بالکی سوئدی کیفیت بسیار خوبی دارد و از بهترین مواد اولیه تولید می شود. بالکی سوئدی را می توانید از نمایندگی شرکت های وارد کننده مختلف، در طیف وسیعی از اندازه ها خریداری کنید.

پرسش های رایج در مورد کاغذ بالکی

خرید کاغذ بالکی در سایت جهان شیمی چگونه است؟
جهان شیمی شما را به بهترین فروشندگان کاغذ بالکی متصل می ‌کند. برای خرید کاغذ بالکی تنها کافی است از طریق بنر بالای صفحه یا کادر فروشندگان در پایین مقاله، فروشنده مورد نظر را انتخاب نمایید و با او تماس بگیرید.

تلفظ کاغذ بالکی

کاغذ بالکی یک کاغذ بسیار مقرون به صرفه و مناسب در صنعت چاپ و تکثیر است. امروزه ناشران، کتاب های گوناگون را با استفاده از این کاغذ چاپ و روانه بازار می کنند. این کاغذ مزایای بسیار زیادی را ارائه می دهد که مهمترین آن قیمت کم آن است. رنگ زرد گرم این کاغذ نیز هنگام مطالعه باعث خستگی چشم افراد نمی شود.

مانگا بالکی

منظور از مانگا نوعی کتاب کمیک یا گرافیکی در کشور چین است که در سراسر جهان بسیار پرطرفدار شده است. برای استفاده تمام افراد، امروزه کتاب های مانگا با کاغذهای بالکی چاپ و تکثیر می شوند. مانگا بالکی بسیار قیمت خوبی دارد و شما به راحتی می توانید آنها را از کتاب فروشی ها و سایت های اینترنتی با قیمت کم خریداری کنید.

خرید کاغذ بالکی

نمایندگی های بسیار زیادی در شهرهای مختلف وجود دارد که شما می توانید کاغذ بالکی را از آنها خریداری کنید. یک راه آسان تر برای خرید این کاغذ مراجعه به سایت های فروش کاغذ است. این سایت ها کاغذ بالکی را در اندازه ها و برندهای مختلف به مصرف کنندگان عرضه می کنند. شما با مراجعه به این سایت ها می توانید به راحتی کاغذ مورد نظر خود را خریداری و در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

عمر کاغذ بالک

یکی از معایب کاغذ بالکی عمر کم این کاغذ نسبت به سایر کاغذها است. این کاغذ به دلیل نداشتن ترکیبات شیمیایی و فرآوری نشدن، یک کاغذ سبز است. این کاغذ نسبت به کاغذهای دیگر بسیار سبک هستند، بنابراین ناشران می توانند کتاب های قطور را با وزن کم چاپ و در بازار عرضه کنند.

فروش کاغذ بالکی a5

کاغذ بالکی برای استفاده مصرف کنندگان در اندازه های مختلف تولید می شود. یکی از اندازهای پر مصرف این کاغذ سایز a5 است. این سایز برای چاپ بسیاری از کتاب ها مناسب است. برای خرید کاغذ بالکی a5 می توانید به فروشگاه های لوازم تحریر موجود در شهر خود مراجعه کنید.

خرید کاغذ بالکی

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید کاغذ بالکی از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید کاغذ بالکی، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان کاغذ بالکی را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید کاغذ بالکی با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا