Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پلاستیکی و پلیمریصنایع شیمیاییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید هاردنر سیلیکون | کاربرد هاردنر سیلیکون چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد هاردنر سیلیکون و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید هاردنر سیلیکون دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش هاردنر سیلیکون در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی هاردنر سیلیکون در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت هاردنر سیلیکون نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش هاردنر سیلیکون به روزرسانی می‌شود.

هاردنر سیلیکون برای پخت و تبدیل سیلیکون به یک پلیمر انعطاف پذیر مورد استفاده قرار می گیرد. هاردنر سیلیکون در واقع یک کاتالیزور است که معمولا همراه سیلیکون عرضه می شود و باعث پلیمریزاسیون سیلیکون برای کاربردهای مختلف می شود.

هاردنر از نظر لغوی به معنای سخت کننده است که معمولا به صورت جزئی در کنار ترکیبات خاص از جمله اپوکسی ها و سیلیکون ارائه می شود. هاردنر ممکن است به صورت مایع یا پودری باشد و بر این اساس به شکل متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد.

سیلیکون ها گروهی از پلیمرهای پرکاربرد هستند که به دلیل مقاومت در برابر حرارت و برودت، رطوبت و اسیدها کاربردهای متنوعی در صنایع دارند. سیلیکون ها ضد آب هستند، در برابر حرارت پایدار بوده و در برابر حملات شیمیایی بسیار مقاوم هستند. آنها کاربردهای زیادی در روغن، گریس و مواد لاستیکی دارند. روغن های سیلیکون بسیار مطلوب هستند زیرا در دمای بالا تجزیه نمی شوند و چسبناک نمی شوند. سیلیکون های دیگر در مایعات هیدرولیک، عایق های الکتریکی و ماده ضد رطوبت در پارچه ها استفاده می شوند. در ادامه در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در رابطه با قیمت خرید و فروش هاردنر سیلیکون و کاربردهای آن ارائه می شود.

مراکز خرید و قیمت فروش هاردنر سیلیکون در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش هاردنر سیلیکون و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان هاردنر سیلیکون در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده هاردنر سیلیکون در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید هاردنر سیلیکون در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش هاردنر سیلیکون را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

کاربرد هاردنر سیلیکون

سیلیکون ها به دلیل وجود همزمان گروه های آلی متصل به زنجیره ای از اتم های غیر آلی، در بین پلیمرها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و از آنها در بسیاری از صنایع از جمله صنایع اختصاصی الکترونیک، رنگ، ساخت و ساز و غذا استفاده می شود.

سیلیکون ها پلیمرهای مصنوعی با داربستی از سیلیکون-اکسیژن مشابه آنچه در دی اکسید سیلیسیم (سیلیس) وجود دارد هستند اما حاوی گروه های آلی نیز می باشند که توسط پیوندهای C-Si به اتم های سیلیسیم متصل می شوند. گروه های آلی زنجیره سیلیکون را در معرض عوامل خارجی قرار می دهد.

قیمت خرید و فروش هاردنر سیلیکون و کاربردهای آن
قیمت خرید و فروش هاردنر سیلیکون و کاربردهای آن

بی اثر بودن شیمیایی، مقاومت در برابر آب و اکسیداسیون و پایداری در هر دو درجه حرارت بالا و پایین منجر به طیف وسیعی از کاربردهای تجاری از گریس های روان کننده گرفته تا عایق سیم الکتریکی و ایمپلنت های زیست پزشکی این ترکیبات شده است.

هاردنر سیلیکون ترکیبی است که به پلیمری شدن این ترکیبات کمک می کند تا خیلی سریع تر به اشکال دلخواه برای مصارف مختلف دربیایند.

کاربردهای خرید هادرنر سیلیکون

سیلیکونها خاصیت چسبندگی بسیار خوبی دارند و بهترین رهاساز قالبی هستند. معمولا از روغن سیلیکون به‌عنوان رهاساز قالب استفاده می شود اما ممکن است این ترکیب روی قالب ریخته و در رنگ آمیزی و سایر کاربردها اختلال ایجاد کند .سیلیکونها در برابر شرایط جوی مقاومت بسیار خوبی دارند و مواد ساخته شده از آنها دهها سال ماندگاری دارد.

سیلیکون های قالب گیری سيليكون های دو جزئی و حاوی هادرنر به میزان ۵% نسبت به وزن سیلیکون هستند که در مجاورت رطوبت هوا فعال شده و پليمری انعطاف‌پذير تولید می کنند كه امكان قالب‌گيری از سطوحی با اشكال مختلف و بعضا پيچيده را فراهم می کند. از این نوع سیلیکون برای تكثير قطعات، ساخت پروتز، نمای ساختمان، مجسمه سازي، نمونه سازی سريع و قطعه سازی استفاده می شود و به دلیل انعطاف‌پذيری بالا و دائمی، نمونه‌برداری با دقت بالا و عمر طولانی کاربرد گسترده ای دارند.

قیمت خرید انواع هاردنر سیلیکون

هاردنر سیلیکون به عنوان یک کاتالیزور به همراه سیلیکون تولید شده عرضه می شود و آن را برای کاربردهای مختلف آماده می کند. در لغت هاردنر به معنای سخت کننده است که در بازار به صورت پودری یا مایع عرضه و با توجه به کاربرد متفاوت استفاده می شود. این محصول به عنوان کاتالیزور فرآیند آماده سازی سیلیکون سرعت می بخشد و همچنین موجب می شود سیلیکون تولیدی در مدت زمان کوتاه تری شکل نهایی خود را بدست آورد. هاردنر سیلیکونی همچنین به دلیل داشتن دوام و انعطاف بالا در بسیاری از کاربردها مانند ساخت پروتز، تولید قطعات و مجسمه سازی و قطعه سازی مورد استفاده قرار می گیرد البته لازم است در هنگام استفاده از میزان مصرف آن کاملا آگاه باشید.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های هاردنر سیلیکون

نام ماده هاردنر سیلیکون
کاربرد پلیمریزاسیون سیلیکون

فروش سیلیکون قالب گیری رزین

امروزه استفاده رزین در قالب های سیلیکون به عنوان یک روش جذاب و کارآمد برای ساخت جواهرات و انواع کاردستی استفاده می شود. انواع مختلفی از سیلیکون های حاوی رزین در بازار وجود دارد که اغلب برای قالب گیری و ساخت اشکال گوناگون و برای مصارف مختلف استفاده می شود.

فروش هاردنر سیلیکون

این قالب ها انعطاف پذیری و دوام بالایی دارند و نوعی خاصی از این قالب ها که براق تر و شفاف تر است اغلب برای استفاده در فعالیت های هنری مانند ساخت زیور آلات استفاده می شود. نوع دیگر که سیلیکون آن سفت تر و غیر شفاف است نیز برای انجام برخی از فعالیت ها مانند ساخت صابون و یا برای تست بتن در آزمایشگاه های عمران استفاده می شود.این قالب ها همچنین به دو صورت دست ساز و صنعتی به بازار عرضه می شوند.

سیلیکون قالب گیری ارزان

بطور کلی سیلیکون های قالب گیری از مواد پلیمری تهیه شده اند که به دلیل داشتن ساختار ویژه در برابر حرارت مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. مواد تشکیل دهنده سیلیکون در حالت عادی به صورت مایعی است که با اضافه شدن هاردنر خشک شده و به اشکال مختلف شکل می گیرد و به فروش می رسد. سیلیکون های قالب گیری RTV2 به عنوان یک نمونه از قالب های سیلیکونی پرکاربرد شناخته شده است که مقاومت بالایی در مقابل حرارت و کشش و اسیدها از خود نشان می دهد. علاوه بر قیمت مناسب، این قالب سیلیکونی برای استفاده در صنعت و بسیاری از محصولات رزین و همچنین در ساخت قالب برای محصولاتی مانند پلی اورتان و سنگ های مصنوعی نیز قابل استفاده است.

قیمت هاردنر سیلیکون

سیلیکون به عنوان یک عنصر طبیعی در پوسته زمین به صورت فراوان از هزاران سال پیش برای استفاده های گوناگون به کار برده شده است. امروزه نیز با توجه به پیشرفت در صنایع تولیدی این ماده بر اساس خلوص متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. به همین منظور تولیدکنندگان اقدام به تولید سیلیکون با خلوص متفاوت برای کاربردهای مختلف و قیمت های مختلف کرده اند. این محصول در صنایع مختلف مانند صنعت آرایشی و بهداشتی در شامپوها و نرم کننده ها و مواد ضد تعریق به کار برده می شود. علاوه بر این در صنایع انرژی و الکترونیک، معماری و ساختمان، هوافضا و ساخت لوازم آشپزخانه نیز به دلیل ویژگی هایی مانند مقاومت و دوام مناسب استفاده می شود.

پرسش های رایج در مورد هاردنر سیلیکون

قیمت هاردنر سیلیکون در بازار به چه عواملی بستگی دارد؟
قیمت خرید و فروش هاردنر سیلیکون به عواملی مثل نرخ دلار، درصد خلوص، برند تولید کننده، مرغوبیت و سود فروشنده بستگی دارد. برای اطلاع از آخرین قیمت هاردنر سیلیکون می ‌توانید با فروشندگان معرفی شده در این مقاله تماس بگیرید.

قیمت فروش سیلیکون قالب گیری هوور

سیلیکون قالب گیری هوور به صورت یک ماده بی رنگ به دلیل داشتن مقاومت بالا در دمای بسیار بالا و پایین به عنوان یک سیلیکون پرکاربرد در صنعت پلیمر شناخته شده است. این سیلیکون برای ساخت قالب به ساده ترین روش ممکن قابل استفاده است. به این صورت که دو جزء موجود در بسته بندی این محصول را با توجه به دستورالعمل درج شده در بسته بندی با یکدیگر ترکیب کرده و سپس آن را در قالب مورد نظر ریخته و اجازه می دهند که کاملا خشک شود. سیلیکون هوور همچنین برای نمونه سازی و اجرای پایلوت اغلب پروژه ها نیز قابل استفاده می باشد.

قیمت خرید سیلیکون مایع

سیلیکون مایع به عنوان یک نوع سیلیکون و یک ترکیب شیمیایی رایج و پرکاربرد از عناصری مانند سیلیکون، هیدروژن، اکسیژن و کربن تشکیل شده است که آن را در دسته الاستومرها قرار می دهند. سلیکون مایع از سیلیکون جامد ساخته می شود و نسبت به سلیکون جامد روان تر است و به دلیل داشتن مقاومت بالاتر اغلب برای ساخت کاورهای گوشی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این امروزه از این نوع سیلیکون در صنایع مختلف مانند ساخت انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، پزشکی، لوازم خانه و آشپزخانه و همچنین در صنعت پوشاک و منسوجات و ساخت قطعات صنعتی استفاده می شود. همچنین به دلیل ظاهر ژل مانند این سلیکون، صنعت لاستیک از این ماده برای ساخت قالب لاستیک و فوم استفاده می کند.

فروش سیلیکون و هاردنر

هاردنر به عنوان یک کاتالیزور و یک ترکیب کمکی به پلیمری شدن سیلیکون کمک کرده و موجب می شود که این ماده به راحتی به اشکال گوناگون برای کاربردهای مختلف تبدیل شده و شکل بگیرد. با توجه به مفید و موثر بودن این ماده در تهیه قالب گیری سیلیکون ها، این مواد در بازار بر اساس شکل ظاهری مایع و یا پودر قیمت گذاری شده و به فروش می رسند. همانطور که می دانید سیلیکون نیز به عنوان یک ترکیب کاربردی و مقاوم در برابر حرارت و سرما و رطوبت کاربردهای متنوعی در صنایع مختلف دارد از جمله تهیه قالب های سیلیکونی که با توجه به کاربرد آن در صنایع با خلوص متفاوتی تولید و در بازار به فروش می رسد.

فروش خشک کن سیلیکون

خشک کن سیلیکون یا همان هاردنر سیلیکون یک ماده بی رنگ و بی بو است که برای سرعت بخشیدن به آماده سازی سیلیکون مورد استفاده قرار می گیرد. هنگامی که فرآیند آماده سازی سیلیکون قالب گیری بدون استفاده از خشک کن انجام می شود این فرآیند اغلب بسیار کند است. به همین دلیل تولیدکنندگان از خشک کن سلیکون یا همان هاردنر به عنوان شروع کننده و تسریع کننده آزمایش استفاده می کنند و پس از انجام واکنش این ماده از فرآیند خارج می شود. این ترکیب به صورت ۲تا ۵ درصد با سیلیکون ترکیب می شود که البته این میزان می تواند با توجه به عوامل دیگر تحت تاثیر قرار گیرد. خشک کن سیلیکون در هنگام استفاده در مجاورت رطوبت فعال می شود که در نتیجه می تواند پلیمری انعطاف پذیر تولید کند که به اشکال مختلف قالب بندی می شود.

 

خرید هاردنر سیلیکون

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید هاردنر سیلیکون از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید هاردنر سیلیکون، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان هاردنر سیلیکون را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید هاردنر سیلیکون با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

.

 

 




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا