Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومیمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید هاردنر بتن | کاربرد هاردنر بتن چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد هاردنر بتن و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید هاردنر بتن دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش هاردنر بتن در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان هاردنر بتن در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت هاردنر بتن نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش هاردنر بتن به روزرسانی می‌شود.

هاردنر بتن ترکیبی است که به صورت پودری و مایع مورد استفاده قرار می گیرد تا بتن را در جاهایی که بیشتر در معرض سایش و فرسایش هستند را مقاوم تر کند. هاردنر بتن در واقع یک افزودنی است که در قیمت ها و انواع مختلف برای کاربرد در پوشش های بتنی مختلف عرضه می شود.

بتن یکی از سخت ترین مصالح مورد استفاده در ساخت و سازهای مختلف است که ارزان بودن و دسترس پذیری باعث استفاده گسترده از آن شده است. بتن مقامت بسیار بالایی دارد به همین دلیل در سازه های فراوانی مانند سدها، پل ها، تونل ها و راه سازی مورد استفاده قرار می گیرد.

ترکیبات اصلی تشکیل دهنده بتن شامل سنگدانه ها با اندازه مختلف، سیمان و آب است که از ترکیب مواد فوق ماده ای چسبنده، سخت و همه کاره بدست می آید. با تمام سختی این ماده نیز مانند هر ترکیب دیگری در معرض فرسودگی و سایش خصوصا در سطوحی است که بسیار پرکاربرد هستند. به همین دلیل ترکیبی به نام هادرنر در ترکیب بتن مورد استفاده قرار می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

مراکز خرید و قیمت فروش هاردنر بتن در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش هاردنر بتن و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان هاردنر بتن در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده هاردنر بتن در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید هاردنر بتن در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش هاردنر بتن را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

کاربرد هاردنر بتن

همانطور که گفتیم هاردنر بتون ترکیبی است که برای محافظت و افزایش دوام بتن خصوصا در مناطقی که بتن در معرض فرسایش بیشتر است از جمله محوطه های صنعتی، پارکینگ ها، سوله های، انبارها، کف کارخانجات، تعمیرگاه ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

در واقع ترکیبات تشکیل دهنده بتن آهک یا همان کلسیم کربنات است که هیچ کمک و مشارکتی در مقاومت و دوام آن ندارد. علاوه بر این سطح بتن نیز معمولاً دارای منافذی است که باعث تضعیف شدن و پایین آمدن مقاومت بتن می‌ شود. به این منظور نیاز به یک سری مواد شیمیایی است که باعث بالا رفتن مقاومت سازه های بتنی و دوام بتن در برابر فرسایش می‌ شود که به آنها اصطلاحا هاردنر یا سخت کننده گفته می شود.

هاردنر بتن به دو شکل مایع و پودری در ترکیب اصلی مواد مورد استفاده قرار می گیرد تا از ترک خوردن و شکست بتن پس از اجرا جلوگیری کند.

قیمت خرید و فروش هاردنر بتن و کاربردهای آن
قیمت خرید و فروش هاردنر بتن و کاربردهای آن

کاربرد هاردنر بتن

  • بهبود قابلیت نظافت و شستشو
  • افزایش مقاومت شیمیایی بتن
  • جلوگیری از ترک خوردن و شوره زدن بتن
  • ممانعت از ایجاد گرد وغبار
  • آب بندی بتن با قابلیت تنفس

ویژگی های هاردنر بتن + قیمت خرید هاردنر بتن

این ترکیبات داری رنگ بندی متفاوت و مقاومت بالا در برابر چربی، اسید و روغن هستند. استفاده از  هاردنر بتون باعث افزایش مقاومتی با ضریب بالای سایشی بتن بیش از ۲۰۰ درصد خواهد شد و قابلیت تک جزئی بودن را نیز دارند. این ترکیبات دارای مقاومت بالا در برابر ضربه و فرسایش هستند و به افزایش عمر سازه ها کمک می کنند.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های هاردنر بتن

نام ماده هاردنر بتن
ویژگی ظاهری پودری و مایع
دیگر نام ها سخت کننده بتن

قیمت خرید انواع هاردنر بتن

هاردنر به دو صورت مایع و پودری وجود دارد که معمولا حاوی سیلیکات هستند. اضافه کردن این مایعات  و پودرهای سیلیکاتی به سطح بتن باعث سخت‌تر شدن و بالا رفتن دوام بتن می ‌گردد. هاردنر اگر به درستی انتخاب شود می ‌تواند بهبود قابل توجهی در مقاومت بتن در برابر واکنش ‌های شیمیایی و فرسایشی ایجاد کند. این مسئله خصوصا برای برخی کف ‌پوش‌های پرکاربرد که با گذشت زمان دچار تغییرات ظاهری و رنگی می ‌شوند، حائز اهمیت است. هاردنر از بروز چنین تغییرات و زرد رنگ شدن کف ‌پوش یا بی ‌رنگ شدن آن جلوگیری می ‌کند.

هاردنر پودری برخلاف نوع مایع باید پیش از استفاده در آب حل شود. نسبت های آب به پودر توسط کارخانه های تولید کننده ارائه می شود و باید برای کسب بهترین نتیجه از آن پیروی کرد.

استفاده از هاردنر علاوه بر سختی باعث می شوند بتن ضد آب شود و تغییراتی در ظاهر کف ‌پوش به وجود می‌آورد که باعث بازتاب بهتر نور و براق تر شدن آن می شود که از نظر زیبایی بصری حائز اهمیت است.

مقدار مصرف هاردنر بتن

هاردنر بتن به عنوان یک افزودنی به مواد بتن اضافه شده و موجب بالا بردن عمر مفید و دوام مواد حاوی بتن می شود. زیرا بتن در حالت نرمال بسیار سخت و محکم است ولی هنگام استفاده در کاربردهای مختلف مانند کف پوش ها به راحتی در معرض فرسایش قرار می گیرد. بنابراین کارشناسان برای بالا بردن دوام کف پوش ها از هاردنر بتن به عنوان یک ماده کمکی استفاده می کنند. برای مصرف این ماده کمکی باید یک قسمت آب (آب به عنوان یک ماده فعال کننده درنظر گرفته می شود) را با ۲.۵ قسمت هاردنر بتن برای ایجاد حالت خمیری اضافه کنید. لازم است به این نکته دقت کنید که پس اختلاط اولیه دیگر نباید به خمیر چیزی اضافه کنید و مواد آماده شده را باید حداکثر تا مدت ۲۰ دقیقه مصرف کنید.

قیمت هاردنر بتن

هاردنر بتن به عنوان یک محصول کاربردی در انواع مختلف و به شکل محلول در آب تولید و به بازار عرضه شده است. قیمت آن نیز با توجه به مواد اولیه و نوسانات بازار اغلب متغیر است. این ماده به عنوان یک مایع سیلیکاتی به بتن اضافه می شود و باعث می شود بتن آماده شده مقاومت و سختی و دوام بالاتری در برابر عوامل طبیعی و شیمیایی که تاثیر مستقیم بر فرسایش بتن دارند، داشته باشد. علاوه بر این استفاده از این ماده از تغییر رنگ و سایر تغییرات ظاهری در سازه هایی که بتن در آن استفاده می شود مانند کف پوش ها نیز جلوگیری می کند. بسیاری از انواع هاردنر بتن ها باید قبل استفاده حتما با آب ترکیب شده و کاملا در آب حل شوند بنابراین قبل از استفاده از این محصول حتما دستورالعمل استفاده از آن را با دقت مطالعه کنید.

فروش هاردنر بتن

امروزه هاردنر بتن به عنوان یک ماده افزودنی برای ساخت سازه ها بنا به خواست مهندسین و متخصصین تولید و به بازار عرضه می شود و توسط پیمانکاران در ساخت و ساز ها استفاده می شود. همانطور که می دانید بتن در هنگام سخت شدن به دلیل عدم واکنش آهک موجود در آن اغلب دارای منافذی است که با گذشت زمان این منافذ موجب می شوند مقاومت و استحکام بتن ضعیف شود. بنابراین مهندسین برای جلوگیری از این امر اقدام به استفاده از هاردنر بتن در مواد اولیه ساخت سازه ها می کنند که با پر کردن منافذ خالی باعث ایجاد دوام و مقاومت بیشتر سازه می شود.این محصول در دنیای ساخت و ساز امروزه به یک عنصر شناخته شده تبدیل شده است.

پرسش های رایج در مورد هاردنر بتن

قیمت هاردنر بتن در بازار به چه عواملی بستگی دارد؟
قیمت خرید و فروش هاردنر بتن به عواملی مثل نرخ دلار، درصد خلوص، برند تولید کننده، مرغوبیت و سود فروشنده بستگی دارد. برای اطلاع از آخرین قیمت هاردنر بتن می ‌توانید با فروشندگان معرفی شده در این مقاله تماس بگیرید.

فروش هاردنر بتن رنگی

هاردنر بتن رنگی ترکیبی بر پایه سیمان است که حاوی ذرات کوارتز سیلیسی با مقاومت بالا و همچنین دانه بندی مخصوص و سایر افزودنی ها است که به صورت پوشش مقاوم و با ضخامت بسیار کم روی سطح بتن تازه استفاده شده به کار می رود. این ترکیب همچنین در انواع کف سازی ها به دلیل افزایش مقاومت مکانیکی و جلوگیری از فرسایش زودرس قابل استفاده است. این محصول سخت کننده به صورت خشکه پاشی بر روی سطوح بتن تازه قابل استفاده است تا از سطح بتن به دلیل فرسایش و تردد بسیار بالا جلوگیری کند. این ترکیب با بالابردن میزان چسبندگی مناسب ذرات بتن و جلوگیری از جداشدن لایه بتن در برابر عواملی مانند نفوذ روغن و گریس از لایه بتن محافظت می کند.

خرید هاردنر رنگی

هاردنر رنگی محصولی تولیدی و به صورت خشکه پاشی است که مقاومت بالای فشاری و خمشی و مقاومت سایشی و فرسایشی خوبی را از خود نشان می دهد. علاوه بر این استفاده از این پودر بسیار راحت و با سرعت انجام می گیرد. هادرنر رنگی به دلیل اینکه در ضخامت کم قابل استفاده است اغلب در پروژه ها و سازه هایی که ارتفاع کم و محدودیت ارتفاع دارند، استفاده می شود. علاوه بر این به دلیل خلوص بالا و عدم وجود ذرات فلزی و عدم زنگ زدگی در فضای خارج از ساختمان نیز به کار برده می شود. هاردنر رنگی همچنین از ایجاد لغزندگی و تولید گرد و غبار در هنگام تردد در کف پوش ها جلوگیری می کند و با بالا بردن مقاومت سایشی و همچنین قابلیت نفوذ در بتن های با اسلامپ پایین از این سازه ها محافظت می کند.

قیمت پودر هاردنر

هاردنر به دو صورت محلول در آب و یا پودر تولید و به بازار عرضه می شود. نوع پودری آن باید قبل استفاده و با توجه به دستورالعمل محصول به نسبت مشخص با آب مخلوط و آماده استفاده شود. امروزه مهندسین به پیمانکاران تاکید می کنند که در مناطقی که از کف پوش بتنی استفاده شده است حتما از هادرنر بتن نیز استفاده کنند. این محصول به ویژه برای کف پوش های بتنی که ممکن است تحت واکنش های شیمیایی و عوامل طبیعی دچار فرسایش زودرس شوند بهترین کارایی را دارد و می تواند به استحکام و دوام کف پوش ها کمک کند. علاوه بر این انواعی از هادرنر در بازار وجود دارد که به بتن کمک می کند که کاملا ضد آب شده و در مقابل آب مقاومت و دوام بهتری از خود نشان دهد.

قیمت خرید خشک کن بتن

خشک کن بتن پودری است که با مواد بتن واکنش می دهد و موجب افزایش مقاومت اولیه بتن و سرعت فرآیند خشک شدن می شود. عملکرد این ماده به این صورت است که خشک کن بتن با هیدروکسید کلسیم تولید شده به وسیله هیدراسیون سیمان ترکیب می شود و کربنات کلسیم نامحلول تولید می کند که واکنش سیلیکات و آلومینات را تسریع می کند. کربنات کلسیم تولید شده همچنین شروع به سفت شدن می کند و روی بافت بتن تاثیر می گذارد و مقاومت و دوام آن را بالا می برد. در نتیجه موجب تسریع در روند خشک شدن و سفت شدن بتن می شود. این پودر برای مکان هایی مانند داخل تونل ها و محل هایی مانند سقف و یا دیوار که نیاز به نگهداری و حفاظت از بتن و کاهش مشکلاتی مانند تغییرات دما که می تواند بر روند سفت شدن بتن تاثیر مستقیمی بگذارد، مورد استفاده قرار می گیرد.

 

خرید هاردنر بتن

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید هاردنر بتن از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید هاردنر بتن، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان هاردنر بتن را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید هاردنر بتن با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

.

 

 




نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. می خواهم به این پاسخ برسم که پودر سخت کننده بتن در چه مناطق و شرایطی معمولا استفاده می شود؟ خب با توجه به گرونی های پیش اومده، چه نکاتی را باید رعایت کنیم تا هاردنر بتن اقتصادی و مقرون به صرفه باشد؟ فکر می کنم فقط شما می تواند برای پاسخ به این سوال ها کمکم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا