Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

معرفی شرکت های تولید کننده پودر کلر ایرانی

کلر از جمله موادی است که در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. کلر ایرانی محصولی تولید شرکت های ایران است که جهت ضد عفونی و گندزدایی و مصارف دیگر به کار گرفته می شود. استفاده از پودر کلر ایرانی به عنوان اصلی ترین ماده گندزدا در صنعت شناخته می شود. درواقع مزایا پودر کلر ایرانی مانند قیمت مناسب و دسترسی آسان و کیفیت مناسب موجب کاربرد آن در صنایع شده است. پودر کلر ایرانی پارس تبریز، کلر ایرانی اصفهان و کلر ایرانی سمنان از نام آشناترین کلرهای ایرانی بشمار می آیند. برای خرید و دریافت قیمت کلر ایرانی در انواع خلوص های مختلف به سایت های معتبر فروش مراجعه نمایید.

پودر کلر ایرانی چیست

پودر کلر ایرانی یا هیپوکلریت سدیم با فرمول شیمیایی Ca(ClO)۲ شناخته می شود. این محصول سفید رنگ بوده و برای گندزدایی و ضدعفونی نمودن آب مورد استفاده قرار می گیرد. از این محصول ایرانی می توان جهت ضد عفونی و گند زدایی آب آشامیدنی، صنایع غذایی، ضد عفونی نمودن آب استخرها، سرویس های بهداشتی خانگی و عمومی و… استفاده نمود. کلرایرانی از ایمنی بالایی برخوردار بوده و به راحتی در آب حل می گردد. این محصول دارای هیچ ماده آلی نبوده و خلوص کلرایرانی درحدود ۶۵% است. کلر ایرانی ضد عفونی کننده ای قوی است و استفاده از آن موجب از بین رفتن باکتری ها و ویروس های موجود در آب می شود. کلرایرانی پایدار سازی نشده و بنابراین کاربرد آن در فرایند کلر زنی، سرعت بالایی را ایجاد خواهد نمود. مناسب بودن قیمت کلر ایرانی آن را به محصولی پرمصرف تبدیل نموده است.

خواص و ویژگی پودر کلر ایرانی

این محصول سمی با بوی تند و زننده است. بنابراین استنشاق آن می تواند موجب بروز خفگی و آسیب های شدید ریوی گردد. این گاز در محیط های بسته موجب افزایش احتمال وقوع انفجار می گردد. این ماده دارای خواص اکسید کنندگی بسیار بالایی بوده و بنابراین به راحتی با دیگر عناصر ترکیب می ‌گردد. بنابراین محصولات حاوی کلر باید در مکانی کاملا ایمن ذخیره سازی شوند.

پودر کلر ایرانی پارس تبریز (پارس کلر تبریز)

کلر ایرانی پارس تبریز یکی از محصولات مناسب برای کلرزنی با عملکردی پایدار و راندمانی بالاست. کلر پارس هیچ تاثیر نامطلوبی نداشته و جهت راحتی در مصرف در انواع پودر، گرانول و قرص در بازار عرضه می شود. این محصول ایرانی در کلرزنی آب استخر مورد استفاده قرار می گیرد. کلرپارس قادر است تمام ویروس ها، باکتری ها و هاگ ها را به سرعت از بین برده و تا مدتی طولانی از ایجاد مجدد آن ها پیشگیری کند. از دیگر مزایا کلر ایرانی پارس کیفیت مطلوب در مقابل قیمت مناسب آن است.

پودر کلر ایرانی نیرو کلر اصفهان

کلر اصفهان قادر است تا آب را ضد عفونی کرده و تمام باکتری ها و میکروارگانیسم های آن را حذف نماید. این نوع کلر جلبک کش و شفاف کننده آب است. کلر اصفهان زباله ها و ذراتی که به آب نفوذ کرده اند را به دام انداخته و حذف خواهد نمود. کلر اصفهان با داشتن قدرت ضد عفونی کنندگی مناسب، پاکیزگی آب را به ارمغان خواهد آورد.

پودر کلر ایرانی سمنان (کلران سمنان)

کلر شرکت کلران سمنان یکی از بهترین محصولات کلرایرانی محسوب می شود. این ماده ضدعفونی کننده سریع برای آب استخرها بوده و برای ضدعفونی و مراقبت ‌های بهداشتی و محیط‌ های سخت نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کلرایرانی سمنان به صورت محلول بوده و برای مدت طولانی از آب استخر محافظت خواهد نمود. این محصول هیچگونه بقایا یا رسوبی را هیچ قسمتی از سیستم ایجاد نخواهد نمود. قیمت کلر ایرانی نسبت به انواع خارجی مناسب تر است.

موارد استفاده از پودر کلر ایرانی

  • تولید مواد ضدعفونی کننده با درصد خلوص های مختلف
  • ضدعفونی و گندزدایی نمودت آب‌ استخر
  • کاربرد در صنعت آب و فاضلاب
  • تولید مواد سفید کننده
  • کاربرد در صنایع رنگرزی و نساجی
  • استفاده در شرکت های تولید کننده فرآورده‎های نفتی و پلاستیک
  • استفاده در صنعت کشاورزی
  • کاربرد در صنایع پزشکی
  • استفاده در صنایع نظامی و دفاعی
  • کاربرد جهت ضدعفونی نمودن مکان های عمومی همچون بیمارستان ها و… .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا