Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیایی

قیمت خرید و فروش حلال ۴۰۶ و کاربردهای آن

حلال ۴۰۶ یکی از ترکیبات پرکاربرد صنایع و یک حلال با پایه نفتی است که از هيدروكربن های پارافينی و  سیکلو پارافینی با تعداد کربن  C8- C5تشکیل شده است. حلال ۴۰۶  بیشترین کاربرد را به عنوان رقيق كننده در لاک ها ،  الكل ها، رنگ ها، جلا دهنده ها و مركب چاپ دارد.

این حلال آلی به عنوان يكی از مواد متشكله تاير، حلال لاستيک و رزين، چسب ها و چسب های نواری و به عنوان حلال در صنايع شيميایی و آرايشی و غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت خرید و فروش حلال ۴۰۶ به دلیل کاربردهای گسترده در صنایع مختلف متغیر است و به پارامترهای متعددی مثل قیمت مواد اولیه بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

حلال ۴۰۶ چیست؟

حلال ۴۰۶ عموما از تقطیر نفت سفید تولید می­ شود و کیفیت و ترکیب آن بر اساس روش عملیاتی هر پالایشگاه متفاوت است. حلال ۴۰۶ در دمای محیط مایع ، بی رنگ و پایدار است و بوی ملایمی دارد و مهمتر اینکه این حلال هنگام استفاده باعث خوردگی نمی­ شود.

این حلال دارای نقطه جوش ۶۰ تا ۸۰  درجه سانتی گراد است و از هیدروکربن های شاخه دار و حلقه ای تشکیل شده است و کاربردهای متنوعی در صنایع دارد.

این حلال از پرکاربردترین و محبوب ترین پاک کننده ها جهت تمیز کردن تجهیزات صنعتی و ماشین آلات از آلودگی های چرب است  و قدرت بالایی در حل کردن رسوب ها و آلودگی ها دارد از طرف دیگر این ترکیب در مقایسه با سایر مواد از ایمنی بیشتری برخوردار است که همه این موارد باعث کاربردپذیری بیشتر آن خواهد شد.

قیمت خرید و فروش حلال 406 و کاربردهای آن
قیمت خرید و فروش حلال ۴۰۶ و کاربردهای آن

 کاربردهای حلال ۴۰۶

ساخت رنگ ها و پولیش ها

رنگ ها و پولیش ها به صورت گسترده ای جهت زیباسازی و پوشش فلز، چوب و پلاستیک استفاده می شود و پایداری و استحکام آنها را در برابر عوامل آسیب رسان افزایش می دهند. حلال ۴۰۶ یک ماده اولیه برای ساخت این پوشش های پرکاربرد است و به دلیل قیمت مطلوب و ایمنی تقاضای بسیار زیادی برای آن وجود دارد.

پاک کردن چربی های سطح فلز

حلال ها جزء ترکیباتی هستند که با هدف زدودن آلودگی ها و رسوبات مختلف تولید می شوند اینها برای رفع چربی از روی قطعات فولادی (قبل از رنگ کردن)، تجهیزات صنعتی و بسیاری از وسیله های دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

ساخت مواد ضد باکتری چوب

یکی دیگر از کاربردهای حلال ۴۰۶ استفاده در سیالات ضد باکتری چوب است . این ترکیبات باکتری های چوب را از بین برده  و از آسیب های احتمالی وسایل چوبی و مبلمان جلوگیری می کنند.

استفاده در تهیه قیر و لاستیک خودرو

این حلال همچنین بطور گسترده برای آماده سازی قیر که شامل مخلوط کردن قیر داغ شده، تالک، چسب لاستیک بر پایه لاستیک طبیعی به نسبت های از پیش تعیین شده مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب همچنین برای روغن های معدنی، قیر و رزین ها یک حلال عالی است و در مقایسه با سایر حلال ها قیمت محصول نهایی را به میزان زیادی افزایش نمی­ دهد به همین جهت کاربرد گسترده و تقاضای فراوانی نسبت به سایر حلال ها دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا