Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
پلاستیکی و پلیمریصنایع شیمیاییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید الیاف شیشه | کاربرد الیاف شیشه چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد الیاف شیشه و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید الیاف شیشه دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش الیاف شیشه در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان الیاف شیشه در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت الیاف شیشه نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش الیاف شیشه به روزرسانی می‌شود.

الیاف شیشه (Glass fiber) غالب ترین الیاف مورد استفاده در صنعت تولید پلیمرهای تقویت شده و از همه کاره ترین آنها است. الیاف شیشه در سال ۱۹۳۰ توسط اوونز- کورنینگ به عنوان پشم شیشه معرفی شد و به آن فایبرگلاس گفته می شود.

فایبرگلاس نوعی پلاستیک تقویت شده با الیاف است که در آن الیاف شیشه پلاستیک را تقویت می کند. این الیاف معمولاً به صورت ورقه ای پهن می شود، به طور تصادفی مرتب شده یا در پارچه بافته می شود. با توجه به کاربرد می توان آنها را از انواع مختلف شیشه تهیه کرد.

فایبرگلاس سبک، محکم و شکننده است. بهترین قسمت فایبرگلاس توانایی قالب گیری در اشکال مختلف و پیچیده است. این مسئله تقریباً توضیح می دهد که چرا از فایبرگلاس به طور گسترده در وان ها، قایق ها، هواپیماها، بام و سایر کاربردها استفاده می شود. در ادامه در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می شود.

 

مراکز خرید و قیمت فروش الیاف شیشه در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش الیاف شیشه و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان الیاف شیشه در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده الیاف شیشه در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید الیاف شیشه در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش الیاف شیشه را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

الیاف شیشه چیست + قیمت خرید الیاف شیشه

فایبرگلاس تارهای بسیار باریک با قطر ۵ تا ۲۵ میکرون از جنس شیشه های مختلف هستند که می توان از آنها به دلیل مقاومت بالا برای برنامه های مختلف استفاده کرد. فایبرگلاس با پشم شیشه متفاوت است و نباید این دو را باهم اشتباه گرفت.

فایبرگلاس یک کلاس بسیار متنوع از مواد است که از آنها به عنوان یک فیبر تقویت کننده برای رزین های پلیمری مانند اپوکسی و پلی استر غیر اشباع استفاده می شود. سختی این الیاف کمتر از سایر الیاف تقویت کننده است، اما مزایای بارزی دارد که شامل ترکیب مقاومت بسیار زیاد با چگالی کم و از همه مهمتر هزینه بسیار مناسب است. الیاف شیشه همچنان به عنوان یک الیاف تقویت کننده اصلی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

این ترکیبات تقریباً دارای خواص مکانیکی قابل مقایسه با سایر الیاف مانند پلیمرها و الیاف کربن است. اگرچه به سختی فیبر کربن نیست اما برای استفاده در کامپوزیت ها بسیار ارزان تر و به طور قابل توجهی کمتر شکننده است. از این الیاف به عنوان ماده تقویت کننده بسیاری از محصولات پلیمری برای تشکیل یک ماده کامپوزیت پلیمر تقویت شده با الیاف (FRP) بسیار قوی و نسبتاً سبک به نام پلاستیک تقویت شده با شیشه (GRP) که در بین مردم به عنوان “فایبرگلاس” نیز معروف است، استفاده می شود. این ترکیبات حاوی هوا یا گاز کمی بوده یا فاقد آن هستند البته متراکم تر بوده و عایق حرارتی بسیار ضعیف تری نسبت به پشم شیشه می باشند.

ویژگی های الیاف شیشه

  • مقاومت مکانیکی: فایبرگلاس مقاومت بیشتری از فولاد دارد بنابراین برای ساخت و ساز با کارایی بالا استفاده می شود.
  • ویژگی های الکتریکی: فایبرگلاس عایق الکتریکی خوبی است حتی در ضخامت کم.
  • غیر قابل احتراق: از آنجا که فایبرگلاس ماده ای معدنی است به طور طبیعی غیر قابل احتراق است و شعله را تکثیر یا پخش نمی کند و هنگام قرار گرفتن در معرض گرما دود یا محصولات سمی از خود ساطع نمی کند.
  • پایداری ابعادی: فایبرگلاس به تغییرات دما و رطوبت سنجی حساس نیست و ضریب انبساط خطی کمی دارد.
  • سازگاری با ماتریس های آلی: فایبرگلاس می تواند اندازه های مختلفی داشته باشد و توانایی ترکیب با بسیاری از رزین های مصنوعی و ماتریس های معدنی خاص مانند سیمان را دارد.
  • بدون پوسیدگی: فایبرگلاس دچار پوسیدگی نمی شود و تحت تأثیر جوندگان و حشرات قرار نمی گیرد.
  • هدایت حرارتی: فایبرگلاس از هدایت حرارتی پایینی برخوردار است و در صنعت ساختمان بسیار مفید است.
  • نفوذ پذیری دی الکتریک: این خاصیت فایبرگلاس آن را برای پنجره های الکترومغناطیسی مناسب می کند.
دانستنی های کاربرد و قیمت خرید و فروش الیاف شیشه
دانستنی های کاربرد و قیمت خرید و فروش الیاف شیشه

قیمت فروش انواع الیاف شیشه

بسته به مواد اولیه مورد استفاده و نسبت آنها در ساخت فایبرگلاس، می توان آنها را به انواع زیر طبقه بندی کرد:

  • الیاف نوع E از کلسیم آمینو بوروسیلیکات و اکسید کلسیم تشکیل شده است و وقتی استحکام و مقاومت الکتریکی مورد نیاز باشد از این الیاف استفاده می شود.
  • الیاف S بطور تقریبی ۴۰% از الیاف شیشه E مستحکم تر است و در دمای بالا خواص مستحکم کننده بهتری ارائه می دهد.
  • الیاف A حاوی مواد قلیایی بسیار زیادی است و در مکان هایی استفاده می شود که مقاومت و ماندگاری خیلی مد نظر نیست.
  • الیاف R برای ساخت کامپوزیت‌هایی استفاده می شوند که در برابر خوردگی مقاومت بیشتری دارند.
  • الیاف C به دلیل دارا بودن ترکیب سودا لیم بوروسیلیکات در محیط های خورنده مورد استفاده قرار می گیرند.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های الیاف شیشه

نام ماده الیاف شیشه (Glass fiber)
کاربرد تقویت‌کننده مورد استفاده در صنعت کامپوزیت
glass- E از نوع عایق الکتریکی که گرفته‌شده از کلمه Electrical است.
glass- M با مدول بالا که گرفته‌شده از کلمه Modulus است.
glass- S مقاومت مکانیکی بالا که گرفته‌شده از کلمه Strength است.
glass- c با مقاومت شیمیایی خوب که گرفته‌شده از کلمه Chemical است.
glass- ECR با مقاومت خوردگی بالا که گرفته‌شده از عبارت Extra corrosion Resistance است.
glass- D با ثابت دی الکتریک بالا که گرفته‌شده از کلمه Dielectric است.

کاربرد الیاف شیشه

موارد استفاده از فایبرگلاس معمولی شامل تشک و پارچه برای عایق بندی حرارتی، عایق الکتریکی، عایق صدا، پارچه های با مقاومت بالا یا پارچه های مقاوم در برابر خوردگی و حرارت است. همچنین برای تقویت مواد مختلف مانند تیرهای چادر، تیر و کمان، پانل های سقف شفاف، بدنه اتومبیل، چوب هاکی، تخته های موج دار، بدنه قایق ها و لانه زنبوری کاغذی استفاده می شود.

این ترکیبات برای اهداف پزشکی مثلا در ساخت گچ های پزشکی استفاده می شوند. از این الیاف به طور گسترده ای برای ساخت مخازن و ظروف FRP استفاده می شود.

از شبکه های فایبرگلاس بافته باز برای تقویت روسازی آسفالت استفاده می شود. حصیرهای ترکیبی الیاف شیشه / پلیمر غیربافته از اشباع شده با امولسیون آسفالت و روکش آسفالت استفاده می شود و غشای ضد آب و مقاوم در برابر ترک را تولید می کند. استفاده از میلگردهای پلیمری تقویت شده با این الیاف به جای میلگردهای فولادی نویدبخش کاربرد در مناطقی است که جلوگیری از خوردگی فولاد مورد نظر است.

از این الیاف اخیرا در کاربردهای زیست پزشکی در تعویض مفصل استفاده شده است. استفاده بالقوه دیگر این ترکیبات در کاربردهای الکترونیکی است زیرا الیاف شیشه بر پایه سدیم به دلیل بهبود خصوصیات الکترونیکی می توانند جایگزین باتری های یون – لیتیوم شوند.

عوارض و خطرات الیاف شیشه

این محصولات از زمان کشف این مسئله که آزبست باعث سرطان می شود و حذف بعدی آن از اکثر محصولات محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. با این حال ایمنی الیاف شیشه نیز زیر سوال می رود زیرا تحقیقات نشان می دهد که ترکیب این ماده (آزبست و الیاف شیشه هر دو الیاف سیلیکات هستند) می تواند مسمومیتی مشابه آزبست ایجاد کند.

مطالعات دهه ۱۹۷۰ بر روی موش ها نشان داد که فایبرگلاس با قطر کمتر از ۳ میکرومتر و طول بیشتر از ۲۰ میکرومتر “یک ماده سرطانزای قوی” است. به همین ترتیب آژانس بین المللی تحقیقات در مورد سرطان دریافت که این ترکیب ممکن است سرطان زا باشد.

انجمن تولیدکنندگان عایق آمریکای شمالی (NAIMA) ادعا می کند که فایبرگلاس با آزبست تفاوت اساسی دارد زیرا به جای اینکه به طور طبیعی ساخته شود ساخته دست بشر است. آنها ادعا می کنند که که الیاف شیشه در ریه ها حل می شود در حالی که آزبست در بدن باقی می ماند. اگرچه فایبرگلاس و آزبست از رشته های سیلیس ساخته می شوند، اما NAIMA ادعا می کند که آزبست به دلیل ساختار بلوری اش خطرناک تر است و همین امر باعث تجزیه آن به قطعات کوچکتر و خطرناک تر می شود.

قیمت الیاف شیشه ۲۰۰ گرمی

الیاف شیشه ۲۰۰ گرمی یکی از مواد شیمیایی با الاستیسیته بالاست که در برابر شوک های حرارتی مقاوم است. این ترکیب قیمت پایینی دارد و در صنایع مختلف مانند صنایع ساختمان و شیمیایی، کشتی سازی وصنایع نظامی مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید الیاف شیشه ۴۰۰ گرمی

الیاف شیشه ۴۰۰ گرمی به دلیل استحکام بالا و مقاومت خوبی که ارائه می دهد در تولید سیستم های رزینی، قطعات هواپیما و اتومبیل، توربین های بادی و تجهیزات ورزشی و بسیاری از کاربردهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش الیاف شیشه سوزنی

فایبرگلاس سوزنی نوعی پارچه دارای الیاف شیشه ای با ساختار معقول و عملکرد خوب است. از این الیاف به عنوان ماده اولیه استفاده می شود. این الیاف با داشتن کشش سطحی بالا و انعطاف پذیری عالی یکی از پرکاربردترین الیاف در صنعت هستند.

آنها در کارخانه های فولاد، کارهای ذوب غیرآهنی، کارخانه های تولیدات شیمیایی، تولید کربن، کارخانه های آسفالت و سیمان و نیروگاه ها اغلب به دلیل اینکه عایق حرارتی عالی و مقاومت خوبی در برابر خوردگی دارند، استفاده می شود.

پرسش های رایج در مورد الیاف شیشه

خرید الیاف شیشه در سایت جهان شیمی چگونه است؟
جهان شیمی شما را به بهترین فروشندگان الیاف شیشه متصل می ‌کند. برای خرید الیاف شیشه تنها کافی است از طریق بنر بالای صفحه یا کادر فروشندگان در پایین مقاله، فروشنده مورد نظر را انتخاب نمایید و با او تماس بگیرید.

قیمت فروش الیاف شیشه حصیری

فایبرگلاس حصیری نوعی محصول مبتنی بر رزین پلی استر است که انعطاف‌ پذیر و بادوام می باشد و در عین حال پوششی را ارائه می‌ دهد که می ‌تواند به عنوان یک پوشش محافظ در برابر عناصر مختلف مقاومت کند. این نوع الیاف رطوبت کمی را جذب می کند و ساخت و ساز ساده ای دارد و همچنین الیافی با جذب صدای خوب است. با توجه به این مزایا در بسیاری از صنایع و کارخانه های تولیدی و صنعتی بطور گسترده استفاده می شود.

قیمت الیاف شیشه

قیمت فایبرگلاس بسته به نوع و خلوص آن در بازار می تواند بسیار متغیر باشد. برای اطلاع از قیمت الیاف شیشه می توانید به سایت های فروش اینترنتی یا نمایندگی های فروش در شهرهای خود مراجعه کنید. توصیه می شود این محصول را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

خرید الیاف شیشه

خرید الیاف شیشه در بازار نیاز به داشتن اطلاعات لازم در مورد این محصول است. این محصول دارای انواع مختلفی است که کاربردهای متفاوتی نیز دارند. توصیه می شود هنگام خرید الیاف شیشه از یک متخصص مشورت بگیرید.

فروش الیاف شیشه

این محصول کاربرد های زیادی در صنایع مختلف دارد، به همین دلیل توسط بسیاری از فروشگاه های اینترنتی به فروش می رسد. شما برای خرید این محصول می توانید آن را از طریق سایت های اینترنتی سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. همچنین می توانید با مراجعه به نمایندگی های فروش محصولات شیمیایی الیاف شیشه مورد نیاز خود را خریداری کنید.

کاربرد الیاف شیشه

الیاف شیشه در تعدادی از کاربردها استفاده می شود که می توان آنها را به چهار دسته اصلی تقسیم کرد:

  • عایق ها
  • رسانه های فیلتراسیون
  • تقویت کننده ها
  • فیبرهای نوری

الیاف شیشه در طیف وسیعی از قطرهای ریز تا کوچک تولید در صنایع تولید می شوند. برخی از آنها به قدری ریز هستند که فقط از طریق میکروسکوپ قابل مشاهده هستند. این کیفیت ظرافت به انعطاف پذیری الیاف شیشه کمک بسیار زیادی می کند. تولید کنندگان انواع مختلفی از الیاف شیشه را برای مصارف نهایی تولید می کنند. برخی از کاربردهای این محصول عبارتند از:

  • برای تولید پارچه مبلمان منزل
  • برای تولید پوشاک و لباس
  • به منظور تولید تایرها و پلاستیک های تقویت شده

الیاف شیشه خاصی وجود دارند که می توانند در برابر حرارت تا ۷۲۰۰ درجه سانتی گراد مقاومت کنند و نیروهایی با سرعت ۱۵۰۰۰ مایل در ساعت را تحمل کنند. از این نوع الیاف شیشه برای مصارف زیر استفاده می شود.

  • سیم پیچ رشته ای در اطراف موشک ها
  • نازل اگزوز
  • سپرهای حرارتی برای تجهیزات هوانوردی

برخی دیگر از انواع الیاف شیشه برای استحکام در پلاستیک های مختلف استفاده می شوند. از این نوع الیاف برای تولید بدنه و صندلی قایق، میله های ماهیگیری و پوشش دیوار استفاده می شود. برخی دیگر از انواع الیاف شیشه برای تقویت عایق الکتریکی است. این محصول شیمیایی کاربردهای بسیار زیادی دیگری در صنایع مختلف دارد و روز به روز کاربردهای بیشتری برای آن پیدا می شود.

تولید الیاف شیشه + قیمت فروش

ایده تولید الیاف شیشه و نخ قرن ها قدمت دارد. مواد اولیه شیشه در درجه اول ماسه سیلیس و سنگ آهک با مقدار کمی از ترکیبات دیگر مانند هیدروکسید آلومینیوم، کربنات سدیم و بوراکس است. پس از فرآیند اولیه ذوب شیشه و عبور آن از اسپینرها، رشته های پیوسته یا الیاف اصلی شیشه به دو روش مختلف ساخته می شوند.

در فرآیند رشته های پیوسته، الیاف شیشه با طول نامحدود تولید می شوند. شیشه مذاب از طریق نخ ریسی از صدها دهانه کوچک عبور می کند. این فرآیند، الیاف در رشته های موازی با قطر دهانه ها تولید می کند. برای تسهیل فرآیند پیچش و سیم پیچی و جلوگیری از شکستگی در حین تشکیل نخ، از نوعی چسب نیز استفاده می شود.

پس از فرآیند پیچش، رشته ها بیشتر پیچیده می شوند و در نهایت به الیاف تبدیل می شوند. از این نخ ها برای ساخت وسایلی مانند پرده و تولید پارچه مبلمان منزل استفاده می شود.

در روش‌ دیگر، شیشه مذاب از سوراخ ‌های کوچک دستگاه تولید الیاف جریان می‌ یابد. طول این الیاف تولید شده از ۸ تا ۱۵ اینچ متغیر است. این الیاف به صورت تار از درام در یک برش جمع می شوند و سپس با روش‌ های مشابهی که برای ساختن نخ ‌های پنبه ‌ای یا پشمی استفاده می ‌شوند.

فروش مت الیاف شیشه

مت الیاف شیشه، نوعی الیاف شیشه خرد شده است که به صورت طولی ساخته می شود. این محصول ویژگی های بسیار زیادی دارد و در صنایعی مانند صنایع خودرو، لوازم الکتریکی و لوازم خانگی استفاده می شود. برخی از ویژگی های مت الیاف شیشه شامل مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت خوب در برابر مواد شیمیایی، مقاومت بالا در برابر حرارت، عایق صوتی، عایق الکتریکی و جذب کم آب است.

خرید تیشو الیاف شیشه

این نوع از الیاف شیشه، یک محصول بسیار پرکاربرد از الیاف شیشه است که دارای ضخامت بسیار کمی است. این محصول از کنار هم قرار گرفتن الیاف باریک در جهات مختلف تولید می شود. این نوع از الیاف دارای ویژگی های همچون مقاومت در برابر حرارت، مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و استحکام بسیار خوبی دارد. تیشو الیاف شیشه در بسیاری از صنایع برای جلوگیری از ساییدگی و عوامل مخرب محیطی به صورت پوشش استفاده می شود.

کارخانه الیاف شیشه

کارخانه الیاف شیشه در سراسر کشور بسیار زیاد است. این محصول در انواع مختلفی برای مصارف گوناگون تولید و به بازار عرضه می شود.

کاربرد پودر الیاف شیشه

پودر الیاف شیشه برای تولید بسیاری از محصولات استفاده می شود. این پودر هنگام استفاده با مواد دیگر ویژگی های همچون استحکام، مقاومت در برابر خوردگی و عایق الکتریسیته بودن را به محصولات اضافه می کند. این پودر توسط بسیاری از تولید کنندگان در خلوص مختلف به بازار عرضه می شود.

قیمت پودر الیاف شیشه

پودر الیاف شیشه نوعی پودر کریستالی است که از شیشه تهیه می شود. این پودر در اندازه های ۲۰۰ تا ۵۰۰ میکرون برای ساخت محصولات مختلف مانند بتونه سنگی و بهبود خواص رنگ بسیار استفاده می شود.

عوارض خرید و کاربرد الیاف شیشه

تحقیقات نشان داده است، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض الیاف شیشه می تواند باعث بروز سرطان ریه در فرد می شود. هنگام کار با این محصول توصیه می شود از وسایل محافظت شخصی مانند دستکش، ماسک و عینک استفاده کنید.

قیمت فروش و خرید الیاف شیشه کامپوزیت

الیاف شیشه که فایبرگلاس نیز نامیده می شود که محصول بسیار پرکاربرد در صنایع مختلف است. این ماده از الیاف بسیار ظریف شیشه ساخته شده است. فایبرگلاس یا کامپوزیت یک ماده سبک وزن، بسیار قوی و مستحکم است. خواص استحکام این محصول تا حدودی کمتر از فیبر کربن است.

فایبرگلاس معمولا نسبت به فیبر کربن از مواد اولیه ارزان تر ساخته می شوند. این محصول را می توان به راحتی با استفاده از فرآیندهای قالب گیری شکل داد. شیشه قدیمی ترین و آشناترین فیبر عملکردی است. استفاده از الیاف شیشه به عنوان یک عامل تقویت کننده در صنعت کامپوزیت روند بزرگی را نشان می دهد. زیرا قیمت الیاف شیشه در مقایسه با الیاف کربن یا کولار بسیار پایین تر است. محصولات الیاف شیشه دارای مزایایی هستند که می توان از آن در فرآیندهای تولید کامپوزیت سنتی یا در تکنیک های تولید کامپوزیت با فناوری پیشرفته مانند RTM از آنها استفاده کرد.

هزینه خط تولید الیاف شیشه

عایق فایبرگلاس از پلاستیک تقویت شده توسط الیاف شیشه ریز ساخته شده است. فایبرگلاس زمانی ساخته می شود که شیشه مذاب به الیاف تبدیل شود در حالی که با چسب مایع پوشش داده می شود. خطوط تولید الیاف شیشه معمولا از فرآیندهای زیر تشکیل شده است: (۱) تهیه شیشه مذاب، (۲) تشکیل الیاف، (۳) پختن فایبر گلاس با پوشش چسب، (۴) خنک کردن و (۵) پشتیبان گیری، برش و بسته بندی.

خرید الیاف شیشه

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید الیاف شیشه از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید الیاف شیشه، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان الیاف شیشه را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید الیاف شیشه با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

 




نوشته های مشابه

‫۸ دیدگاه ها

  1. درود. یکی از دوستان سرمایه گذار ما تمایل زیادی برای راه اندازی خط تولید الیاف شیشه دارد‌. همکاران متخصص شما در حوزه شیمیایی در خصوص مواردی مثل طرح توجیهی یا شرایط راه اندازی الیف شیشه چگونه می توانند به ما کمک کنند؟

  2. وقت بخیر. کار ما فروش الیاف شیشه و برخی مواد شیمیایی مشابه است. هزینه تبلیغات در این مقاله و اسپانسریگ سالیانه برای تبلیغات دایمی در نشریه جهان شیمی چقدر است؟ احتراما بروشور معرفی و خدمات تبلیغاتی را ارسال کنید

  3. نقش الیاف شیشه ای در پانل های مقاوم در برابر حریق چیست؟

    من فهرست مقاله رو بررسی کردم؛ در مورد پاسخ سوالم هیچ مطلبی پیدا نکردم، گفتم یه وقت فکر نکنید، مقاله رو نخونده تصمیم گرفتم از طریق کامنت سوال کنم.

  4. شب ‌ و روزتون مستدام
    خاصیت ضدحرارت تیشو الیاف شیشه، این ماده شیمیایی رو برای چه کاربردهایی ایده‌آل کرده است؟ آیا برند داخلی از تیشو الیاف شیشه داریم که قابل رقابت با نمونه های خارجی باشد؟

  5. بازتاب: بازیافت چیست؟ – و چه فوایدی دارد؟
  6. روز بخی
    اولا به شما خسته نباشید می گم .
    دوم با الطاف ویژه خود توضیح دهید چه ترکیبی از الیاف شیشه یا ترکیباتی آن وجود دارد که هم مقاومت بالایی و هم هزینه کمی برای خریدار داشته باشد .
    بسیار ممنون

  7. الیاف شیشه قیمت

    یک سوال اساسی تو ذهنم شکل گرفته. چرا در رابطه با خرید الیاف شیشه و ارایه بهترین قیمت آن به خریداران هیچ بازار آنلاینی از فروشندگان مواد شیمیایی وجود ندارد؟ به طور یکپارچه امکان مقایسه و خرید مواد شیمیایی وجود داشته باشد.

  8. الف) انواع مختلف الیاف شیشه، از نظر کیفیت، گرید و کاربرد به چند دسته تقسیم می شوند؟
    ب) بین تولیدکنندگان ایرانی الیاف شیشه، خریداران به کدام شرکت اقبال بیشتری دارند؟ از شما خیلی خیلی ممنونم به خاطر سایت خوبتون.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا