Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیاییغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید اسید استیک| کاربرد اسیداستیک چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد اسید استیک و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید اسید استیک دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش اسید استیک در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان اسید استیک در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت اسید استیک نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش اسید استیک به روزرسانی می‌شود.

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش اسید استیک در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش اسید استیک و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان اسیداستیک در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده استیک اسید در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید اسید استیک در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسابقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش اسید استیک را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

قبل از آشنایی با کاربردهای اسید استیک در دنیای پزشکی بهتر است با آن بیشتر آشنا شویم اسید استیک یا همان اتانوئیک اسید، یک ترکیب آلی مایع بی رنگ بوده که آن را با فرمول شیمیایی CH3COOH می شناسیم. اسید استیک که با نام تجاری جوهر سرکه نیز شناخته می شود، بوی تند و زننده ای داشته و اولین بار به واسطه فرآیند تخمیر شراب آن را به صورت سرکه کشف نمودند.

این اسید آلی در زمینه هایی مثل تهیه ترکیبات شیمیایی و پلیمری، پزشکی، صنایع غذایی، خالص سازی ترکیبات آلی برای تبلور مجدد و… کاربرد دارد. هر کدام از کاربردهای اسید استیک این قابلیت را دارند تا در مقاله ای مجزا به آن ها پرداخته شود؛ اما در این مطلب قصد داریم شما را با کاربرد های این اسید آلی در علم پزشکی و دنیای طب آشنا کنیم.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

برای آشنایی با خواص و ویژگی های جالب این اسید و کاربردهای اسید استیک در پزشکی ، تا انتهای این مطلب با نشریه جهان شیمی فیزیک همراه بمانید.

علت استفاده از اسید استیک در پزشکی

پیش از آنکه کاربردهای اسید استیک در پزشکی را بررسی کنیم، قصد داریم تا ابتدا علت استفاده از این اسید آلی در پزشکی را برایتان شرح دهیم.

جوهر سرکه دارای خواص آنتی باکتریال و ضد قارچی بوده و قادر است به درمان بیماری هایی با منشأ باکتریایی و قارچی کمک کند. همانطور که می دانید سرکه در حقیقت محلول رقیقی از اسیداستیک می باشد و به همین علت نیز می باشد که برخی از مردم از زمان های گذشته تا به الان برای ضد عفونی کردن لباس های خود از سرکه استفاده می کنند.

 

 

البته اتانوئیک اسید تنها اسیدی نیست که از خاصیت ضد باکتریایی بهره می برد، بلکه اسید های دیگر نیز همچون اسید لاکتیک ، اسید سیتریک و نمک های آن ها نیز دارای چنین مشخصه ای می باشند.

مهمترین کاربرد اسید استیک در پزشکی

همانطور که گفته شد، مهم ترین علت استفاده از جوهر سرکه کاربرد اسید استیک در دنیای پزشکی، خاصیت آنتی باکتریال آن است. در ادامه می خواهیم برخی از موارد استفاده از اسید استیک و بیماری هایی که به کمک استفاده از این اسید بهبود می یابند را بررسی کنیم.

خرید اسیداستیک عفونت گوش

به جرئت می توان گفت عمده ترین کاربرد اسید استیک در پزشکی، درمان عفونت مجاری گوش می باشد. عفونت قارچی گوش خارجی و حتی گوش میانی که در مناطق گرم و مرطوب رایج است، می تواند باعث درد، التهاب، خارش و حتی کاهش شنوایی گردد.

توجه: استفاده از این اسید برای بهبود عفونت گوش باید حتماً تحت نظر پزشک متخصص صورت بگیرد و پیش از مصرف، مجاری شنوایی شما مورد بررسی قرار گیرد.

شیوه استفاده از قطره اسید استیک به این ترتیب بوده که در هر بار استفاده باید مقداری پنبه آغشته به این اسید را به مدت ۲۴ ساعت درون گوش خود قرار داده و هر ۶ ساعت یک بار ۳ تا ۵ قطره را روی پنبه بچکانید.

کاربردهای اسید استیک در دنیای پزشکی

فروش استیک اسید برای کنترل سرطان

پزشکان متخصص از سال ۱۸۰۰ تا به الان از تزریق اسید استیک به تومور برای درمان سرطان استفاده می کنند. طبق تحقیقاتی که تا به حال در خصوص تأثیر اسید استیک بر درمان سرطان انجام شده است، این اسید قادر است باعث مرگ انتخابی سلول های سرطانی معده گردد و آسیبی به سلول های طبیعی معده وارد نیاورد.

مثال دیگر، سلول های سرطانی مزوتلیوم هستند که تحت تأثیر غلظت ۰.۵ درصدی از استیک اسید به طور چشمگیری واکنش نشان می دهند. به طوری که تنها پس از ۱۰ دقیقه تقریباً تمام سلول های سرطانی در معرض مرگ قرار می گیرند.

کاربرد اسیداستیک درمان بیماری های باکتریایی

از محلول یک درصد اسید استیک به طور گسترده ای برای از بین بردن استرپتوکوک ها، استافیلوکوک ها، سودومونا، انتروکوک ها و… استفاده می شود. بنابراین بسیاری از بیماری های باکتریایی و قارچی به واسطه استفاده از این اسید قابل درمان اند.

برای درمان عفونت های پوستی ناشی از سویه های سودوموناس مقاوم به آنتی بیوتیک های رایج، از محلول های رقیق جوهر سرکه استفاده می شود و به این ترتیب باکتری ها کاملاً از بین می روند.

خرید و فروش اسید استیک برای شستشوی مجاری ادراری

یکی دیگر از کاربرد های پزشکی اسید استیک، شستشوی قسمت داخلی مثانه و مجاری ادراری است. افرادی که به دلایل مختلف ملزوم به استفاده از سوند و کاتتر برای مجاری ادراری خود هستند، باید برای شستشوی این مجاری از اسیداستیک رقیق استفاده کنند تا لوله های نام برده در دراز مدت باعث بروز عفونت نگردند. علاوه بر این، از این اسید برای شستشوی خود سوند و کاتتر و تجهیزات پزشکی این چنینی نیز استفاده می شود.

 

مواد شیمیایی مرتبط با اسیداستیک

 

اسید استیک چیست

اسید استیک که به نام اسید اتانوئیک نیز شناخته می شود، مایعی شفاف بی رنگ است. این اسید بویی تند و شبیه سرکه دارد. هنگامی که این اسید خالص باشد (۱۰۰٪) به آن اسید استیک گلاسیال می گویند. از نظر شیمیایی، این اسید همچنین به عنوان اسید اتانوئیک نیز شناخته می شود. فرمول شیمیایی اسید استیک CH۳CO۲H است. اسید استیک می تواند به صورت بیولوژیکی و طبیعی از طریق تخمیر باکتریایی و همچنین به صورت مصنوعی تولید شود.
این اسید جزء اصلی سرکه خوراکی (۴ تا ۱۸ درصد) است. سرکه نمی تواند کمتر از ۴ درصد اسید استیک باشد. این اسید همچنین به عنوان نگهدارنده مواد غذایی و افزودنی مواد غذایی (معروف به E260) استفاده می شود. مقادیر زیادی اسیداستیک برای تولید محصولاتی مانند جوهر برای چاپ پارچه، رنگ، مواد شیمیایی عکاسی، آفت کش ها، مواد دارویی، لاستیک و پلاستیک استفاده می شود. همچنین در برخی از محصولات پاک کننده خانگی برای از بین بردن رسوب آهک نیز کاربرد دارد.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های اسید استیک

نام ماده استیک اسید (Acetic acid)
فرمول مولکولی CH₃COOH
جرم مولکولی ۶۰.۰۵۲ g/mol
چگالی ۱.۰۵ g/cm³
نقطه جوش ۱۱۸ °C
نقطه ذوب ۱۶.۶ °C
دیگر نام ها اتانوئیک اسید

قیمت اسید استیک گلاسیال

اسید استیک رقیق نشده گاهی اوقات به عنوان اسید استیک گلاسیال نامیده می شود. گاهی اوقات به گلاسیال، اسیداستیک بی آب نیز گفته می شود زیرا حاوی مقدار بسیار کمی آب در مقایسه با استیک اسید معمولی (کمتر از ۱٪ حجمی) است. اسید استیک گلاسیال در حدود ۶۲ درجه فارنهایت (۱۶.۷ درجه سانتی گراد) به کریستال تبدیل می شود. حذف آب همچنین نقطه ذوب این اسید را کاهش می دهد.
اسید استیک یک اسید ضعیف در نظر گرفته می شود و برای استفاده در محصولات غذایی ایمن در نظر گرفته می شود. اما اسیداستیک گلاسیال بسیار خورنده است، زیرا رقیق نشده است.

عوارض اسید استیک

اسید استیک می تواند بر سلامت شما تاثیر بگذارد. وجود این اسید در محیط همیشه منجر به عوارض جانبی نمی شود. برای اینکه این ماده اثرات نامطلوبی بر سلامتی داشته باشد، باید با این اسید تماس داشته باشید. این تماس ممکن است در اثر تنفس، بلعیدن یا تماس پوستی باشد. اثرات نامطلوب مواد شیمیایی مختلف بر سلامتی به عوامل مختلفی، از جمله میزان قرار گرفتن در معرض آن (دوز)، نحوه قرار گرفتن در معرض ماده شیمیایی، مدت زمان قرار گرفتن در معرض ماده شیمیایی و شکل ماده شیمیایی بستگی دارد.

قرار گرفتن در معرض کم استیک اسید گرید خوراکی، اثرات نامطلوبی بر سلامتی نخواهد داشت. اما قرار گرفتن در معرض محلول های رقیق شده این اسید ممکن است باعث تحریک شود. استنشاق بخارات اسید استیک ممکن است باعث تحریک چشم، بینی و گلو شود. قرار گرفتن در معرض محلول های غلیظ تر اسید استیک (بیش از ۲۵٪)، می تواند باعث آسیب دیدگی خورنده شود.

تنفس بخارات با سطوح بالای اسیداستیک می تواند باعث تحریک چشم ها، بینی و گلو، سرفه، گرفتگی قفسه سینه، سردرد، تب و گیجی شود. در موارد جدی تر ممکن است باعث آسیب دیدگی به مجاری تنفسی، ضربان قلب سریع و آسیب دیدگی شدید چشم شود. تجمع مایع در ریه ها نیز ممکن است در اثر تماس با غلظت بالای این اسید رخ دهد و ممکن است ۳۶ ساعت طول بکشد تا ایجاد شود.

بلع غلظت های بالای این اسید ممکن است باعث سوزش فوری دهان و گلو، مشکل در تنفس، مشکل در بلع، درد معده و استفراغ خونی شود. همچنین تماس پوست با اسید استیک غلظت بالا، می تواند باعث درد، سوختگی و زخم شود. تماس با چشم نیز ممکن است باعث درد، انقباض پلک ها، آبریزش چشم ها، التهاب، حساسیت به نور و سوختگی شود.

کاربرد اسید استیک در پزشکی

اسید استیک به علت خواص آنتی باکتریال و خواص ضد قارچی در پزشکی نیز بسیار کاربرد دارد. از این اسید برای درمان مشکلاتی با منشأ باکتریایی و قارچی استفاده می شود. اسید استیک در پزشکی برای تولید محصولاتی مانند قطره گوش، کنترل سرطان، درمان بیماری های باکتریایی، شستشوی مجاری ادراری و تعدادی از فرآیندهای آزمایشگاهی استفاده می شود.

اسید استیک همان سرکه است

اسید استیک یک اسید قدیمی و پرکاربرد است. این ترکیب یکی از اولین اسیدهایی است که توسط انسان کشف شد. این ماده در تمام میوه های در حال فساد با فرآیند تخمیر وجود دارد و می توان در شرایط کنترل شده آن را تولید کرد. سرکه اسید استیک رقیق شده است که کاربرد گسترده ای در آشپزی دارد.

فرمول واکنش استیک اسید با آب

اسید استیک در آب محلول است. این ترکیب پس از واکنش با آب یون استات و هیدروژن تولید می کند. فرمول واکنش استیک اسید با آب به صورت زیر است:

CH3COOH+H2O→H3O++CH3COO

طرز تهیه اسید استیک یک درصد

روش های مختلفی برای تهیه اسید استیک وجود دارد. یکی از روش ها تخمیر اتانول است که به عنوان فرایند سریع سرکه سازی شناخته می شود. تهیه اسید استیک یک درصد به وسیله تخمیر محلول اتیل الکل توسط باکتری مایکرودرم اکتی در دمای منفی۳۰ تا مثبت ۳۵ درجه سانتی گراد انجام می شود.

واکنش اسید استیک با سود

واکنش اسید استیک با سود یک واکنش ترکیبی اسید و باز است. در این واکنش اسید استیک به عنوان یک اسید ضعیف با یک باز قوی یا همان سود ترکیب می شود.

کاربرد اسید استیک

صنایع شیمیایی

اسید استیک یک ماده شیمیایی ضروری در تولید مواد شیمیایی، حلال ها و پلیمرهای مختلف است. این ماده به عنوان یک بلوک ساختمانی برای سنتز مونومر وینیل استات (VAM) عمل می کند که در تولید چسب ها، پوشش ها و رنگ ها استفاده می شود. اسید استیک همچنین در تولید استات سلولز، یک ماده همه کاره مورد استفاده در فیلم ها، الیاف و پلاستیک استفاده می شود.

صنعت نساجی

اسید استیک در صنعت نساجی برای فرآیندهای رنگرزی و پرداخت استفاده می شود. این ترکیب به تثبیت رنگ ها، افزایش ثبات رنگ و بهبود بافت پارچه کمک می کند.

داروها و مراقبت های بهداشتی

اسید استیک در صنعت داروسازی برای تولید داروها، کرم های موضعی و ضدعفونی کننده ها استفاده می شود. همچنین در آزمایشگاه های پزشکی به عنوان معرف و حلال کاربرد دارد.

نظافت و کاربردهای خانگی

اسید استیک به دلیل خواص ضد میکروبی گاهی اوقات به عنوان یک پاک کننده طبیعی استفاده می شود. این اسید در از بین بردن رسوبات معدنی، رسوبات آهکی و زنگ زدگی از سطوح مختلف موثر است. معمولاً در محصولات و فرمولاسیون های پاک کننده خانگی استفاده می شود.

عکاسی

اسید استیک در فرآیند توسعه عکاسی فیلم سنتی استفاده می شود. این ماده به توقف واکنش توسعه و تثبیت تصویر روی فیلم عکاسی کمک می کند.

اسید استیک از کجا بخرم

اسید استیک با درصدهای مختلف توسط شرکت های فروش مواد شیمیایی عرضه می شود. شما می توانید به صورت حضوری یا آنلاین نسبت به خرید گریدهای مختلف این اسید پرکاربرد اقدام کنید.

اسید استیک خوراکی

اسید استیک خوراکی که به عنوان E260 شناخته می شود کاربرد گسترده ای در صنایع غذایی دارد. این اسید در تهیه سس ها، سوپ، ساخت کنسروها، پنیر، چیپس و نگهداری میوه ها، تهیه ترشیجات، محصولات گوشتی ، سبزیجات و بطور کلی در پخت و پز مورد استفاده قرار می گیرد.

طرز تهیه اسید استیک

اسید استیک از طریق یک واکنش شیمیایی به نام کربونیلاسیون متانول تولید می شود که شامل واکنش متانول و مونوکسید کربن در حضور کاتالیزوری مانند رودیوم است. این واکنش باعث تولید اسید استیک و محصولات جانبی مختلف می شود که از طریق فرآیندهای تقطیر جدا و خالص می شوند.

اسید استیک در کشاورزی

علف کش های مبتنی بر اسید استیک در فعالیت های کشاورزی برای کنترل علف های هرز استفاده می شود. آنها به مدیریت رشد علف های هرز در محصولات زراعی و مزارع کشاورزی کمک می کنند.

پرسش های رایج در مورد اسید استیک

چرا فروشندگان اسید استیک در سایت جهان شیمی مورد اعتماد هستند؟
خریداران اسید استیک می ‌دانند که پیدا کردن شرکت‌های بازرگانی خوشنام و باتجربه اسید استیک، کار راحتی نیست. به همین دلیل کارشناسان جهان شیمی با بررسی پیوسته شرکت ‌های متقاضی، فروشندگانی معتبر، مورد اعتماد و باسابقه را به خریداران اسید استیک معرفی می ‌کنند.

فروش اسید استیک خوراکی

همانطور که قبلا ذکر شد، اسید استیک عمدتا در سرکه یافت می شود. همچنین به عنوان افزودنی غذایی (شماره E260) برای تنظیم اسیدیته و به عنوان نگهدارنده در محصولات غذایی استفاده می شود.

اسید استیک را می توان برای افزایش اسیدیته (کاهش pH) محصولات غذایی و همچنین بهبود کیفیت ارگانولپتیک مواد غذایی با دادن طعم اسیدی به محصول، مانند چیپس سرکه ای، استفاده کرد. اسید استیک همچنین یک نگهدارنده محبوب مواد غذایی است، زیرا رشد باکتری ها را در محصولاتی مانند سس ها، پنیرها و ترشی ها متوقف می کند.

اسید استیک یا سرکه برای ترشی مواد غذایی نیز استفاده می شود که نوعی روش نگهداری است. هنگامی که این اسید با جوش شیرین استفاده می شود، به عنوان یک عامل خمیر کننده شیمیایی نیز عمل می کند.

اسید استیک قیمت

این اسید براساس غلظت آن، می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد. معمولا برای خرید یک گالن ۲.۵ لیتری اسید استیک گرید آزمایشگاهی مبلغی حدود ۲۵۰ هزار تومان باید هزینه کنید. این قیمت در نوسان است و ممکن است تغییراتی را نیز داشته باشد. برای اطلاع از قیمت این اسید می توانید به فروشگاه های اینترنتی محصولات شیمیایی مراجعه کنید.

آنالیز اسید استیک

APHA colour: 10
Insoluble matter in H2O: passes test
Non-volatile matter: 0.001 %
Reducing substance to KMnO4: passes test
Residue on ignition (as SO4): 0.0005 %
Chloride (Cl): 0.0001%
Sulfate (SO4): 0.0001%
Peroxides: 0.0002%
Reducing substances to K2Cr2O7: passes test
Acetaldehyde (CH3CHO): 0.0002%
Formate (HCOO): 0.01%
Nitrate (NO3): 0.0001%
Heavy metals (as Pb): 0.0001%

قیمت اسید استیک

قیمت خرید و فروش اسید استیک برحسب درصد آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید اسید استیک نمایید. همانطور که گفته شد درصد خلوص مواد شیمیایی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت آن ها هستند. در مورد اسید استیک نیز شرایط به همین صورت است. برند شرکت تولیدکننده نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت اسید استیک است.

فروش ‌اسید استیک

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش اسید استیک از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان اسید استیک در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید اسید استیک

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید اسید استیک از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید اسید استیک، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان اسیداستیک را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید اسید استیک با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی مهر شیمی

فروش انواع مواد شیمیایی صنایع غذایی و تجهیزات و لوازم تصفیه آب

نوشته های مشابه

‫۲۳ دیدگاه ها

  1. بازتاب: کاتالیست ها
  2. خسته نباشید و احترام فراوان

    هر چی مقاله تون رو بالا و پایین کردم ،
    مراکز فروش اسید استیک رو نتونستم پیدا کنم.

    میشه بپرسم آیا دلیل خاصی داره که شما فروشندگان اسید استیک رو معرفی کردید ولی به مراکز فروش اشاره نکردید؟

    آیا فروش غیرحضوری اسید استیک رایج تر هست؟

  3. شرکت ما با نام تجاری xxxxxx نزدیک به ۶ سال است که اقدام به خرید و فروش اسید استیک در کردستان و واردات آن به ایران می نماید .

    با توجه به تجربه چند ساله و کیفیت اسید استیک از خریداران محترم اسید استیک دعوت می کنیم که در صورت تمایل و از طریق شماره ۰۹۱۲xxxxxxx آقای حمیدی استعلام قیمت و درخواست خرید خود را ثبت کنند

  4. اول از همه یه خسته نباشید جانانه به سایت جهان شیمی

    دوم اینکه ، آیا تفاوت اسید استیک و اسید استیک گلاسیال فقط در میزان غلظت هست؟
    و سوم ، تفاوت قیمت اسید استیک گلاسیال و اسید استیک معمولی در عرف بازار چقدر هست؟

  5. هرچند که خرید و فروش عمده اسید استیک عمدتا مربوط به صنف مواد شیمیایی است؛ ولی به عنوان یک دکتر داروساز پیشنهاد می کنم که در مقاله تون به داروهایی که ماده اصلی تشکیل دهنده اونها اسید استیک هست و کاربردهای خیلی زیادی هم در صنعت داروسازی دارند، بیشتر پرداخته بشه

  6. ما قبلا از محصولات شرکت مرک برای یکی از مواد شیمیایی استفاده کردیم و واقعا به لحاظ کیفیت بی نظیر بود؛

    چون من متوجه شدم که شما تو سایت تون کارشناسان خبره ای در تجارت مواد شیمیایی دارید؛
    می خوام به ما مشاوره بدید که کیفیت و قیمت اسید استیک مرک رو در مقایسه با سایر برندهای اسید استیک چطور ارزیابی می کنید؟

  7. شاید براتون جالب باشه که اسید استیک به صورت فله ای هم عرضه میشه
    اولین بار اسید استیک رو به صورت بسته بندی خریداری کردم؛ ولی همین چند وقت پیش یک فروشنده استیک اسید، پیشنهاد داد که قیمت اسید استیک فله هم به صرفه هست و بشكه هاي ۲۲۰ ليتري پلي اتيلن و دبه هاي ۳۰ كيلوگرمي و ۶۰ كيلوگرمي پلي اتيلن عرضه میشه

  8. تا حالا تصورم از چیپس سرکه ای دیگه ای بود؛ اما برام جالب بود که کاربرد اسید استیک خوراکی در چیپس و ترشیجات خیلی زیاده
    البته تنها نکته مثبتی که وجود داره، این هست که گرید خوراکی عوارض و مضرات بسیار کمی داره

  9. یک سوال پزشکی دارم، که مرتبط با اسید استیک است

    آیا پژوهشی در زمینه استفاده‌ مداوم اسید استیک خوراکی انجام شده است که که نشان دهد در تشدید رفلاکس معده یا زخم معده یک عامل موثر است؟
    خصوصا اینکه اسید استیک در مواد غذایی مثل سرکه که اسیدیته بالایی دارند یافت می شود.

  10. درود و سلام
    عوارض اسید استیک برای کسانی که بطور مداوم در مجاورت این اسید هستند چیست؟

    شراط کاری من به گونه‌ای است که برخی از روزها تا چندین ساعت مجبور هستم با برخی مواد شیمیایی مثل اسید استیک کار کنم .
    اگر عوارض ثابت شده ی وجود دارد لطفا بگید و راهکارهای محافظتی را هم توضیح دهید.

  11. خیلی ممنونم بخاطر این مقاله جالب درباره اسید استیک

    البته یک سوال برای من پیش اومد،

    در ابتدای مقاله به قیمت خرید و فروش اسید استیک در تهران و شهرستان ها اشاره واضحی کردید ؛ ولی نگفتید که قیمت اسید استیک در تهران و شهرستان چقدر با هم تفاوت دارد؟

    شما پیشنهاد می کنید ؛ بهتر است از تهران خرید کنیم.
    آیا برای خرید اسید استیک از تهران بجز قیمت دلایل دیگری هم وجود دارد؟ اگر شرح دهید عالی می شود .

  12. عرض ادب و احترام و وقت بخیر

    یک شرکت تولید مواد غذایی در شهرک صنعتی ساوه نیازمند خرید اسید استیک در حجم بالا و با قیمت مناسب می باشد

    از پیمانکاران واجد شرایط درخواست می شود، در صورتی که صلاحیت خرید ‌ و فروش اسید استیک را دارند ؛ لیست قیمت ، مشخصات ، آنالیز و مجوزهای فروش را به همراه آدرس وب سایت به شماره ۰۹۱۲******* در واتساپ ارسال کنند .

    لیست قیمت اسید استیک برای انواع و گریدهای موجود داخل یا خارجی حتما فرستاده شود.

  13. برای بهترین خرید اسید استیک خوراکی مزاحم شما و همکارانتون شدم.

    ابتدا بگویید؛ که اسید استیک در چه گریدهایی در بازار موجود است؟

    همچنین ابهام من را برطرف کنید؛ خرید اسید استیک بشکه ای یا بسته بندی به شکل پلمپ شده نسبت به اسید استیک فله چه مزایایی دارد؟

    برخی از فروشندگان می گویند که فقط فله موجود دارند

  14. چرا قیمت اسید استیک تو بعضی از فروشگاه‌های آنلاین با قیمتی که فروشندگان مواد شیمیایی به صورت تلفنی اعلام می کنن، تفاوت زیادی داره؟

    میشه گفت که قیمت پایین تر به خاطر کیفیت پایین تر هست؟

    با توجه به قیمت اسید استیک فله، به نظر شما اسید استیک رو با قیمت و وزن مشخص از فروشنده بخریم یا صورت فله و وزن مورد نیاز خودمون؟

  15. این روزها هم قیمت استیک اسید صنعتی متاثر از نرخ دلار در حال افزایش است و هم اینکه انتخاب و خرید مواد شیمیایی به علت اختلالات اینترنتی بسیار دشوار است.

    با قطع دسترسی واتساپ ، جای خالی استعلام قیمت لحظه ای در کادر فروشندگان پیشنهادی اسید استیک در سایت شما واقعا حس میشه ، به نظر بنده که مدتی هست سایت شما رو چک می کنم ظرفیت های بی‌نظیری برای استفاده در مقالات سایت شما وجود دارد.

  16. درود، خیلی ممنونم به خاطر محتوای رایگان و مفیدی که تو سایت تون هست

    خرید اسید استیک گلاسیال از نظر کاربرد در صنایع غذایی چه تفاوتی با سایر انواع اسید استیک داره؟

    برای استفاده اسید استیک در ترشیجات خانگی یا بهتره بگم کسب و کار خانگی، آیا مجاز هستیم از این نوع اسید استفاده کنیم؟

  17. حقیقتش رو بخواهید؛ دنبال فروشنده ای می گردم که فروش اسید استیک صادراتی داشته باشه. چون بنظر می رسه که کیفیت انواع اسید استیک صادراتی با کیفیت برخی از انواعی که در داخل کشور به فروش میرسه متفاوت هست. البته نمی دونم تا چه حد این نظر من رو قبول دارید؛ ولی فکر نمی کنم که با توجه به شرایط بازار نادرست باشه. خصوصا که کنترل کیفیت محصولات صادراتی در کشورهای دیگه قانونمندتر هست.

  18. سلام اگر تا همین چند وقت پیش از من سوال می کردند که استیک اسید چیست؟ (Acetic acid) و چه کاربردی در صنایع مختلف دارد؛ واقعا چیزی برای گفتن نداشتم. اما واقعا شگفت زده شدم، با کاربردهای زیادی که این اسید خصوصاً در صنایع غذایی دارد. فقط یک سوال برای من باقیمانده که مصرف روزانه چه مقدار استیک اسید برای یک فرد بالغ یا یک کودک کاملا بی ضرر است؟

  19. یکی از مواردی که به عنوان کاربرد اسید استیک معروف است استفاده از آن برای ضدعفونی کردن لباس ها است. به همین خاطر خواستم از شما سوال کنم که آیا برای ضدعفونی کردن هر نوع لباسی می توان از اسید استیک استفاده کرد؟ و در صورت استفاده چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

  20. کجای بازار تهران به خرید و فروش عمده اسید استیک دسترسی بهتری می توانم داشته باشم؟ شما در فروشندگان اسید استیک فعال هستید؛ ولی معرفی مراکز فروش کاری نکردید، نمی دانم چرا.

  21. بازتاب: بررسی خواص اسید لاکتیک و اسید استیک و کاربرد این مواد در صنایع
  22. بازتاب: سرکه برنج چیست و از فواید آن برای سلامتی چه می دانید؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا