Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
آزمایشگاهیعمومی

چربی گیر گرم آهن و آلومینیوم چیست و چه مصارفی دارد؟

چربی گیر گرم آهن و آلومینیوم نوعی ماده شیمیایی صنعتی است که برای چربی گیری از سطوح آهنی و آلومینیومی استفاده می‌شود. چربی هایی که بر سطوح فلزی انباشته می شوند، به مرور به تجهیزات صنعتی آسیب وارد می کنند. این سطوح ممکن از جنس آهن یا آلومینیوم و… باشند. بنابراین از کاربرد چربی گیر گرم آهن و آلومینیوم برای حذف چربی تجهیزات فلزی صنعتی استفاده می شود. درواقع با استفاده از پودر چربی گیر گرم آهن و آلومینیوم این مشکل پایان پذیرفته و تجهیزات فلزی تمیز و عاری از هر گونه آلودگی خواهند شد. برای خرید چربی گیر گرم آهن و آلومینیوم می توان به سایت های معتبر فروش مراجعه نمود.

امروزه واردات و صادرات مواد شیمیایی بسیار صورت گرفته و این ترکیبات را می توان به راحتی و بدون واسطه تهیه و مورد استفاده قرار داد.

چربی گیر گرم آهن و آلومینیوم چیست

چربی گیر گرم آهن و آلومینیوم پودری قلیایی و سفید رنگ است. این محصول قادر است تا با قدرت بسیار زیاد به عمق چربی ها نفوذ کرده و فرآیند چربی زدایی را به بهترین شکل صورت دهد. این پودر از مواد قلیایی و کف کننده ساخته شده است و قادر است تا چربی را از سطح فلزات و قطعات آهنی و آلومینیومی حذف نماید.

در ترکیبات ساخت چربی گیر گرم آهن و آلومینیوم از مواد فعال کننده شیمیایی استفاده می شود. این ترکیبات بدون ایجاد هیچ گونه خوردگی از قطعات فلزی چربی گیری می کنند.

قطعات فلزی در صنایع و تاسیسات بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین استفاده از مواد چربی گیر صنعتی باید به دقت انتخاب گردد. زیرا هرگونه سهل انگاری منجر به آسیب به تجهیزات صنعتی می گردد.

خواص چربی گیر گرم آهن و آلومینیوم

  • چربی گیری موثر
  • بدون خطر بودن
  • عدم ایجاد خوردگی
  • قدرت تاثیر گذاری بالا
  • جلوگیری از تجمع مجدد چربی ها بر سطوح
  • چربی گیری انواع قطعات آهنی و آلومینیومی
  • برطرف نمودن انواع مختلف چربی
  • حذف گردوغبار و آلودگی از سطوح

دلایل استفاده از چربی گیر گرم آهن و آلومینیوم

در فرآیند تولید قطعات فلزی مراحل مختلفی صورت می پذیرد. این مراحل شامل ماشین کاری، پرسکاری و… هستند. عملیات انجام شده بر روی قطعات فلزی و دپو کردن آن ها در انبارها موجب ایجاد لایه های چربی و انواع آلودگی بر سطح آن ها می گردد.

استفاده از چربی گیر گرم آهن و آلومینیوم، از سطوح فلزی چربی گیری کرده و در بسیاری موارد موجب صرفه جویی در مصرف رنگ و مواد آبکاری می گردد.

برخی از سطوح نیاز به پوشش هایی دارند. مصرف ترکیبات پوششی بر سطح عاری از چربی کمتر بوده و بنابراین استفاده از آن صرفه اقتصادی دارد. امروزه واردات و صادرات مواد شیمیایی در جهان گسترش یافته است. این امر موجب شناخت ترکیبات صنعتی جدید و پیشرفت صنعت خواهد شد.

عوامل موثر در چربی گیری گرم آهن و آلومینیوم

  • گرما
  • همزدن
  • جريان الكتريكی

نحوه مصرف چربی گیری گرم آهن و آلومینیوم

برای مصرف چربی گیر گرم آهن و آلومینیوم با توجه به تعداد قطعات به یک وان نیاز است. توجه شود که نصف حجم وان را باید با آب پر نمود. سپس برحسب میزان چربی قطعه، بین ۵ تا ۱۰ درصد از پودر چربی گیر را باید به آب افزود و سپس آن را هم زد.

دمای وان باید بین ۴۰ تا ۷۰ درجه سانتی گراد بر حسب نوع محصول و میزان چربی تنظیم گردد. حال محلول آمده است و می توان قطعه را به مدت ۲ تا ۳ دقیقه درون وان قرار داد تا عملیات چربی زدایی کامل گردد.

در پایان چربی گیری، قطعه مورد نظر را از وان خارج کرده و با آب کاملا شستشو داده می شود. پس از خشک کردن، قطعه برای عملیات بعدی تمیز و آماده است.

چربی گیر گرم آلومینیوم

آلومینیوم از فلزات بسیار پرکاربرد در ساخت تجهیزات صنعتی است. پودر چربی گیر گرم آهن و آلومینیوم قلیایی سطوح فلزی دستگاه های صنعتی را به خوبی تمیز کرده و آماده مصرف مجدد می کند. صادرات مواد شیمیایی می تواند برای این محصول نیز صورت پذیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا