Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیایی

مایع کارواش چیست و چه استفاده ای دارد؟

مایع کارواش مایعی تمیز کننده است که از انواع آن در مصارف صنعتی و خانگی استفاده می‌شود. از خواص مایع کارواش خواص پاک کنندگی آن است. از مزایا مایع کارواش نیز می توان به قدرت درخشان کنندگی و براق کنندگی آن اشاره نمود. انواع مایع کارواش توسط شرکت های مختلفی تولید و در بازار عرضه می شوند. قیمت مایع کارواش متفاوت بوده و به برند تجاری محصول وابسته است. برای خرید مواد شیمیایی صنعتی مانند مایع کارواش می توان به سایت های معتبر فروش مراجعه نمایید. انواع مایع کارواش به صورت شامپو، فوم، مواد نانو و… در بازار موجود و قابل تهیه هستند.

مایع کارواش چیست

در کارواش با استفاده از شوینده ها و دستگاه های مختلف، ماشین ها را تمیز کرده و از هرگونه لکه و چربی می‌زدایند. مواد شوینده کارواش جهت پاک‌سازی و شستشوی چربی ها و آلودگی های استفاده می‌شوند. توجه شود که استفاده از مواد با کیفیت و تخصصی در پاکیزگی تاثیر بسزایی دارد.

ویژگی مایع کارواش

  • بر روی سطوح ایجاد لک و سفیدک نکند.
  • قیمت مناسبی داشته و مقرون به‌صرفه باشد.
  • بر روی قطعات فلزی، بدنه خودرو و سطوح رنگ‌شده ایجاد خوردگی نکند.
  • کف فراوانی ایجاد نماید تا فرآیند شستشو به راحتی صورت پذیرد.
  • قدرت پاک کنندگی و درخشان کنندگی بالایی داشته و موجب درخشندگی و براق شدن بدنه خودرو گردد.

موارد مصرف مایع کارواش

  1. در تمامی کارواش ها قابل استفاده است.
  2. برای شستشوی خودروهای شخصی در منزل مناسب است.
  3. برای شستشوی بدنه اتومبیل، هواپیما، قطار، اتوبوس و حتی ماشین آلات صنعتی نیز استفاده می‌شود.

مایع کارواش شامپو

انواع صابون و پودرهای شستشوی خانگی از pH بالایی برخوردارند. بنابراین ممکن است به رنگ اتومبیل آسیب وارد کنند. شوینده‌های مخصوص اتومبیل دارای روان کننده بیشتری بوده و درنتیجه به پوشش اتومبیل آسیب وارد نمی‌کنند. از این محصولات به‌صورت تخصصی جهت پاک کردن لکه های اتومبیل با ماهیت روغنی استفاده می شود. از مزایا مایع کارواش ایجاد پاکیزگی زیاد و در عین حال سالم ماندن بدنه اتومبیل است. این محصول به گونه ای طراحی شده است که با آب کمی از بدنه شسته می‌شود.

مایع کارواش فوم

فوم از دیگر مواد شوینده مورد استفاده در کارواش هاست. استفاده از فوم در شستشوی اتومبیل موجب پاک کردن آلودگی های روی ماشین شده و ترکیبات آن منجر به ایجاد کف بیشتر و درنتیجه پاکیزگی بهتر اتومبیل می گردد. فوم مایع کارواش با رایحه ها و برند های تجاری مختلفی در بازار قابل تهیه هستند. برای خرید مواد شیمیایی همچون فوم کارواش به سایت های معتبر فروش مواد شیمیایی مراجعه نمایید.

بهترین مایع کارواش

بهترین مایع کارواش با توجه به نوع ماشین و میزان آلودگی آن انتخاب می شود. بهترین مایع شستشوی کارواش محصولی است که به آسانی آلودگی و لک ها را پاک نموده و به آسانی نیز شسته شود. بعلاوه این محصولات نباید آسیبی به بدنه خودرو وارد کنند. قیمت مناسب از دیگر مزایا بهترین شامپو یا فوم کارواش محسوب می‌شود. زیرا خرید مواد شیمیایی ارزان و باکیفیت مقرون به‌صرفه تر است.

مایع کارواش خانگی

این محصول قابل سپری کردن و دستمال کشی است. پس از اسپری این محصول بر بدنه کثیف خودرو، نیازی به استفاده از آب و مواد شوینده جهت شستشوی خودرو نیست. بعلاوه این محصول علاوه بر تمیزکنندگی دارای قدرت براق کنندگی و محافظت کنندگی نیز می باشد. این محصول از رنگ بدنه خودرو در برابر نور خورشید محافظت کرده و مانع مات شدن رنگ آن می گردد. استفاده آسان و تمیز کنندگی بالای این محصول موجب کاربرد های خانگی آن شده است. عدم نیاز به آب نیز از مزایا و فواید مایع کارواش خانگی محسوب می شود. برای خرید مواد شیمیایی مانند محصول فوق حتما به مراکز معتبر فروش مراجعه کرده و انواع باکیفیت را خریداری نمایید.

لازم به ذکر است شستشو با مواد فاقد کیفیت می تواند به بدنه خودرو آسیب وارد کند. بنابراین در هنگام خرید به اصالت کالا توجه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا