Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیایی

جرم‌ گیر Scaling-fluid چیست؟ | موارد مصرف مایع جرم گیر

جرم‌ گیر Scaling-fluid برای پاکسازی و رسوب زدایی از انواع سطوحی همچون کاشی، سرامیک، سرویس‌‎های بهداشتی و… تولید و عرضه شده‌اند. جرم گیر Scaling-fluid نسبت به سایر پاک کننده ها دارای غلظت بالاتری بوده و بنابراین به‌عنوان یک تمیز کننده‌ قوی محسوب می‌شود. انواع جرم‌ گیر Scaling-fluid و محلول های چربی زدا و ضد رسوب با برندهای تجاری مختلف قابل تهیه هستند. جرم‌گیر محصول مایع یا پودری است که برای از بین بردن لک و رسوب‌ از سطوح استفاده می‌گردد. قیمت جرم‌ گیر Scaling-fluid با توجه به برند تجاری محصول متفاوت خواهد بود.

در ادامه این مطلب به بررسی نحوه خرید و فروش جرم گیر Scaling-fluid و آنتی اسکالانت می پردازیم. آنتی اسکالانت ها به عنوان رسوب‌گیر سیستم‌های تصفیه شناخته می شوند.

مایع جرم‌ گیر Scaling-fluid چیست

امروزه برای شستشوی و گندزایی از سطوح بسیار کثیف از جرم‌گیرهایی با خاصیت شستشو و ضدعفونی‌کنندگی سطوح استفاده می شود. این محصولات علاوه بر جرم گیری دارای خواص ضد میکروبی نیز هستند. این مواد امروزه جایگزینی برای مواد شیمیایی سنتی‌تر مانند جوهر نمک شده اند.

ترکیبات استفاده شده در مایع جرم‌گیر موجب شده است تا از آن برای پاک‌کننده‌های سطوح اعم از کاشی و سرامیک، سرویس بهداشتی و سایر سطوح استفاده شود. مایع جرم‌ گیر Scaling-fluid سبب زدودن جرم و میکروب‌های سطوح آلوده شده بعلاوه محصولی مقرون‌به‌صرفه است.

ترکیبات جرم‌ گیر Scaling-fluid

تمیز کردن با صابون و آب گرم موجب حذف کثیفی ها و گرد و غبار سطحی می گردد. اما برای تمیز کردن مکان هایی با جرم و میکروب های زیاد، گندزدایی با شوینده های ضعیف امکان پذیر نخواهد بود. در این موارد از مایع جرم‌ گیر Scaling-fluid برای گندزدایی و تمیز کردن سطوح استفاده می شود. هرگز مواد شیمیایی تمیز کننده و سفیدکننده را با یکدیگر و یا با آمونیاک یا سرکه ترکیب نکنید. هنگام استفاده از مایع جرم‌ گیر Scaling-fluid از دستکش استفاده کرده و پنجره‌ها را باز نگه دارید. برای خرید انواع جرم گیر و آنتی اسکالانت (ضد رسوب تجهیزات تصفیه آب) به سایت های معتبر شیمی مراجعه نمایید.

نحوه استفاده از جرم گیر من

در هنگام استفاده از جرم گیر من باید از آب سرد استفاده شود. زیرا آب داغ موجب ایجاد بخارهای سمی شده و نفوذ آن ها به دستگاه تنفسی خطرناک است.

در حین استفاده بهتر است آن را با مقداری آب مخلوط کرده و کمی رقیق نمایید. تمیز کردن سطوح محیط های بسته و کوچک را با دقت و رعایت کامل نکات ایمنی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید.

در صورت تنگی نفس به فضای باز رفته و در صورت لزوم به پزشک مراجعه نمایید.

مزایای مایع جرم‌ گیر Scaling-fluid ماشین ظرفشویی فینیش

برخی نشانه‌ها گویای جرم گرفتن ماشین ظرفشویی است. از مهمترین عوامل وجود جرم، شستشوی بی کیفیت ظروف و بوی نامطبوع ماشین های ظرفشویی است.  در صورت بروز این علائم حتما باید از جرم گیر استفاده نمود. درواقع بهتر است پس از ۶۰ بار استفاده از ماشین ظرفشویی، یک بار آن را جرم گیری نمود. از مزایا جرم گیر فینیش این است که باکتری‌های موجود در ماشین ظرفشویی را از بین برده و موجب افزایش طول عمر دستگاه می گردد. بنابراین استفاده از این محصول به بهداشت و سلامت مصرف کنندگان نیز کمک خواهد نمود.

نگهداری از جرم‌ گیر Scaling-fluid

  • مواد شوینده شیمیایی باید در ظرف مخصوص خود نگهداری کرده شوند.
  • از ترکیب محتوای مواد شوینده با مواد دیگر جدا خودداری گردد.
  • ای محصول باید در مکانی دور از دسترس کودکان نگهداری گردد.
  • برای تمیزکردن می توان از فرچه و یا دستمال قابل شستشو همراه جرم گیر استفاده نمود.
  • از استنشاق گازهای ناشی از Scaling-fluid خودداری شود.
  • در هنگام استفاده از آن، درهای ورودی و پنجره‌ ها باز باشند.
  • هنگام مصرف از دستکش استفاده شود.
  • ظروف حاوی جرم‌ گیر Scaling-fluid و ترکیبات ضدرسوب مانند آنتی اسکالانت باید به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا