Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیاییغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید گوارگام | کاربرد گوارگام چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربردگوارگام و موارد مصرف گوناگون آن است.

واردات و فروش رزین رزین سختی گیر پرولایت
واردات و فروش رزین رزین سختی گیر پرولایت

همچنین اگر تصمیم به خرید گوارگام دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش گوارگام در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان گوارگام در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت گوارگام نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش گوارگام به روزرسانی می‌شود.

مراکز خرید و قیمت فروش گوارگام در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش گوارگام و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان گوارگام در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده گوارگام در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید گوارگام در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش گوارگام را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

گوارگام یا صمغ گوار از نظر ماهیت ساختاری نوعی پلی ساکارید بوده که زنجیره اصلی آن مانوز است و گروه های جانبی متصل به آن نیز از نوع گالاکتوز می باشند. این ماده از گیاه گوار استخراج شده و در ترکیب با آب، محلولی غلیظ را ایجاد می کند که به سبب داشتن این ویژگی در صنایع غذایی کاربرد های بسیاری دارد.

گیاه گوار به شکل لوبیا است و اصلی ترین مناطق پرورش دهنده آن، کشور های هند و پاکستان می باشند؛ با این وجود آمریکا، استرالیا و آفریقا نیز در تولید و صادرات این گیاه پر کاربرد به سایر نقاط جهان سهیم می باشند. گوارگام دارای خاصیت غلیظ کنندگی و پایدارکنندگی بوده و در صنایع غذایی، دارویی و همچنین آرایشی نقش امولسیفایری خود را نیز به نمایش می گذارد.

این ماده پس از طی کردن مراحل صنعتی به یک پودر یکدست و نرم سفید رنگ تبدیل می گردد و در نهایت در صنایع مختلف به عنوان یکی از مواد اولیه فرآورده های تولیدی به کار برده می شود.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

برای اطلاع از چگونگی تهیه صمغ گوار و کاربرد های این ترکیب در صنعت با نشریه جهان شیمی فیزیک همراه بمانید.

چگونگی تهیه گوارگام

با توجه به نوع کاربرد محصول نهایی که صمغ گوار در آن به کاربرده می شود، ممکن است مراحل تولید کمی متفاوت صورت گیرد. اما به طور کلی صنعت گران معمولاً گیاه گوار را حرارت می دهند تا کاملاً خشک شود، سپس با انجام مرحله سایش، پوست ریزی رخ می دهد و در نهایت نیز به الک کردن و پرداخت آن می پردازند.

فرآیند تهیه گوارگام به عنوان یک افزودنی غذایی از مراحل مختلفی تشکیل شده است. ابتدا شاخه های مناسب گوار انتخاب شده و در یک مخلوط کن مخروطی خیسانده می شوند که به این مرحله پیش هیدراته شدن می گویند. این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که تعیین کننده میزان هیدراتاسیون و PH محصول نهایی می باشد.

در مراحل بعدی پوسته دور دانه های گیاه گوار بواسطه حرارت اعمال شده جدا می گردند و در نهایت نسبتاً خشک می شود. طی مراحل سنگ زنی گیاه کاملاً پودر شده و در مراحل بعدی تصفیه می گردد تا گوارگام که پودری سفید رنگ است را ایجاد نماید.

 

مواد شیمیایی مرتبط با گوارگام

 

آشنایی با کاربرد گوارگام در صنعت

همانطور که گفته شد، گوارگام به واسطه داشتن خاصیت غلیظ کننده، امولسیفایری و ژل کنندگی خود در زمینه های مختلفی از جمله صنایع غذایی، دارویی و آرایشی و بهداشتی کاربرد های عمده ای دارد. در ادامه به توضیح اجمالی هر کدام از موارد کاربرد گوارگام خواهیم پرداخت.

کاربرد گوارگام در صنایع غذایی

شاید به توان گفت درصد عمده ای از گوارگام به عنوان یک ماده افزودنی در تولید فرآورده های غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. این صمغ یکی از ارزان ترین هیدروکلوئید های موجود بوده و دارای مزایایی همچون نگهداری آب، غنی بودن از فیبر، داشتن کالری ناچیز، کمک به تشکیل بلور های یخ و… می باشد.

یکی از رایج ترین موارد استفاده از گوارگام در صنایع غذایی، تهیه انواع بستنی است. این صمغ با داشتن خاصیت هیدراتاسیون سریع در آب سرد به عنوان یک استابلایزر و پایدار کننده باعث همبستگی مواد اولیه مورد استفاده در تهیه بستنی می گردد. تنها ۰.۲ درصد از این ماده در مدت ۲۰-۳۰ ثانیه و تحت دمای بالا بستنی با کیفیتی را فراهم می آورد.

از جمله سایر فرآورده های غذایی حاوی صمغ گوارگام می توان به دسر های سرد، محصولات پخت شده مثل کیک و کلوچه، انواع سس، لبنیات، انواع نوشیدنی، فرآورده های کنسرو شده، انواع مربا و به طور کلی فرآورده های رژیمی اشاره کرد.

گوارگام چیست و چه کاربردهایی دارد ؟

استفاده از گوارگام در صنایع دارویی

از آنجایی که گوارگام منشأیی طبیعی دارد، دارای خواص زیادی برای سلامت ما است. متخصصین علوم پزشکی بر این باورند که این ترکیب برای درمان یبوست، دیابت، اسهال، کلسترول بالا و سندروم روده تحریک پذیر بسیار مفید می باشد.

 جالب است بدانید…

خاصیت کاهش دهندگی کلسترول این ماده در کنار پکتین که یکی از همراهان گوارگام در صنایع غذایی است، دو چندان می گردد.

به غیر از موارد گفته شده، از گوارگام در صنعت داروسازی به عنوان عامل بالا برنده ویسکوزیته و افزایش دهنده چسبندگی مواد تشکیل دهنده قرص ها نیز استفاده می شود.

خرید گوارگام برای تولیدات آرایشی و بهداشتی

خاصیت قوام دهندگی و امولسیفایری گوارگام در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. تولیدکنندگان فعال در این حوزه از این صمغ برای تولید فرآورده هایی همچون لوسیون، شامپو، ژل مو، صابون، محصولات مراقبت از پوست و ضد پیری، لوازم آرایش چشم و صورت، رژ لب، خمیر دندان، کرم های اصلاح و… استفاده می کنند.

گوارگام چیست

گوارگام از دانه های گیاه گوار با نام علمی cyamopsis tetragonoloba گرفته می شود. گوارگام را گاران نیز می نامند. نام آن از کلمه سانسکریت به معنای «غذای گاو» گرفته شده است. گوارگام نوعی صمغ طبیعی است که از آسیاب کردن دانه های گیاه گوار بدست می آید. از این صمغ به عنوان ضخیم کننده و تثبیت کننده در صنایع مختلف استفاده می شود. گوارگام در مقایسه با سایر ضخیم‌ کننده ‌و تثبیت ‌کننده‌ها نسبتا مقرون به صرفه است. این صمغ یک ماده چسبنده، نرم‌ کننده و امولسیفایر مؤثر است.

یکی از خواص مهم گوارگام، پلی ساکارید بودن آن است. همچنین این صمغ سرشار از گالاکتوز و مانوز است. گوارگام به نام‌ های دیگری همچون گواران، گوما گوار، گومه گوار و گالاکتومانان نیز در جهان شناخته می‌ شود. این صمغ در بسیاری از بخش‌ های صنایع مختلف مانند صنعت معدن، نفت، حفاری و نساجی، صنایع غذایی، داروسازی، آرایشی، تصفیه آب، شیرینی ‌پزی و بسیاری موارد دیگر استفاده می ‌شود.

گوارگام را می توان به عنوان یک هیدروکلوئید نیز نام برد. از این صمغ می توان به عنوان یک محصول کلیدی برای انسان ها و حیوانات یاد کرد زیرا دارای خاصیت تغذیه ای بسیار بالایی است.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های گوار گام

نام ماده گوارگام (Guar gum)
چگالی ۰.۸-۱.۰ g/mL at 25 °C
اسیدیته (pKa) ۵-۷
دیگر نام ها guaran

مضرات گوارگام

گوارگام فواید بسیار زیادی برای سلامتی دارد. اما در دوزهای بالا خیلی سریع حجیم می شود و پس از مصرف و ترکیب با مایع کنترل آن دشوار است. در دوزهای بسیار بالا (بسیار بالاتر از آنچه در اکثر محصولات و یا مکمل ها موجود است)، با عوارض جانبی جدی از جمله آمبولی ریه، پارگی مری، انسداد روده کوچک و انسداد مجرا همراه است.

برخی از مطالعات همچنین حساسیت آلرژیک به گوارگام را در افراد مبتلا به آلرژی سویا و افرادی که به دلیل کار در محیط‌ های صنعتی خاص در معرض دانه های گیاه گوار قرار گرفتند، نشان داده‌ است. این صمغ به صورت خام، فقط برای استفاده خارجی است. قبل از استفاده از این صمغ برای اهداف درمانی، مشورت با یک پزشک ضروری است.

به افرادی که دارای مشکلاتی از جمله انسداد دستگاه گوارش، پوست حساس هستند و یا تحت عمل جراحی قرار دارند، توصیه می‌ شود که از محصولات حاوی گوارگام بدون نظر پزشک استفاده نکنند. همچنین این صمغ را باید دور از دسترس کودکان نگه داری کنید. زنان باردار و شیرده نیز نباید از محصولات حاوی این صمغ استفاده کنند.

محصولات آرایشی بهداشتی حاوی این صمغ هرگز نباید در نزدیکی چشم ها، داخل بینی و گوش ها و یا در سایر نقاط حساس پوست استفاده شود. عوارض جانبی احتمالی مصرف این صمغ شامل افت قند خون، تحریک پوست، نفخ، گرفتگی شکم و اسهال است. برای جلوگیری از بروز عوارض جانبی قبل از مصرف با پزشک متخصص مشورت کنید.

کاربرد گوارگام

گوارگام یک هیدروکلوئید کارآمد و موثر است. این صمغ کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد. این ماده بافت و ویسکوزیته را در بسیاری از محصولات از جمله بستنی ها، لبنیات، سس ها، سوپ ها، نوشیدنی ها، نان ها و محصولات بهداشتی و آرایشی بهینه می کند. برخی از کاربرد های گوارگام در صنایع مختلف عبارتند از:

صنعت لبنیات
از این صمغ در تهیه بستنی به عنوان تثبیت کننده اصلی استفاده می شود. این صمغ با جلوگیری از تشکیل کریستال های درشت یخ، بافت مورد نظر تولید کننده بستنی را تضمین می کند و در طول چرخه های انجماد و ذوب به محصول پایداری می بخشد.

برای محصولات لبنی، گوارگام به عنوان یک عامل تعلیق کننده و یک تثبیت کننده عمل می کند. همچنین این صمغ به ایجاد حس و بافت مطلوب در دهان هنگام مصرف لبنیات کمک کند.

صنعت تولید سس، سوپ و نوشیدنی ها
این صمغ یک هیدروکلوئید غلیظ شده بسیار موثر و کارآمد در صورت پراکندگی در فرمولاسیون های مبتنی بر آب است. گوارگام ویسکوزیته و پایداری مطلوب را همراه با ظاهری مناسب به محصولاتی همچون سس ها، سوپ ها و نوشیدنی ها می دهد.

صنعت نانوایی و شرینی پزی
گوارگام یک غلیظ کننده و عامل تعلیق کننده مناسب برای بهبود بافت و انعطاف پذیری در شیرینی، کیک، کلوچه و نودل است. در تهیه نان، این صمغ به حفظ رطوبت بسیار کمک می کند. گوارگام نان را برای مدت طولانی تری صاف، انعطاف پذیر و تازه نگه می دارد و در نتیجه ماندگاری این محصول را افزایش می دهد.

صنعت ساخت محصولات مراقبت های شخصی
گوارگام در آب سرد و گرم به خوبی محلول است. کیفیت محافظتی تشکیل دهنده کلوئید این صمغ، باعث ایجاد امولسیون های پایدار می شود و آن را به یک غلیظ کننده و عامل تعلیق خوب در تولید محصولات آرایشی، کرم ها، ژله ها و پمادها تبدیل می کند. این صمغ، همچنین ویسکوزیته و بافت مورد نظر را به شامپوها و نرم کننده ها می بخشد.

پرسش های رایج در مورد گوارگام

سریع ‌ترین و مطمئن ‌ترین راه برای خرید و استعلام قیمت گوارگام چیست؟
یک راه سریع، ساده و مطمئن برای خرید و استعلام قیمت گوارگام، تماس با فروشندگانی است که توسط جهان شیمی تایید شده‌اند و شما می ‌توانید در ابتدا و انتهای این مقاله آن ها را مشاهده نمایید.

پودر گوارگام

پودر گوارگام، پودری متمایل به سفید و زرد رنگ است که بوی جزئی دارد. پودر گوارگام گرید غذایی از آندوسپرم آسیاب شده گیاه گوار به دست می آید. غلاف های بذر گوار به صورت گروهی رشد می کنند. ۱۰۰ کیلو گرم بذر گوار تقریبا ۲۹ کیلو گرم آندوسپرم تولید می کند. هند و به دنبال آن پاکستان و ایالات متحده تولید کننده اصلی دانه های گوار هستند و تقریبا ۸۰ درصد از کل تولید جهان را به خود اختصاص داده اند. گیاه گوار در مناطق نیمه خشک و نیمه گرمسیری به خوبی رشد می کند.

گوارگام صنعتی

گوارگام دارای دو گرید غذایی و صنعتی است. گرید صنعتی این صمغ کاربرد های بسیار زیادی در صنایع مختلف دارد. بزرگترین بازار صمغ گوار در صنایع غذایی است که در آن به عنوان غلیظ کننده و چسبنده آب آزاد استفاده می شود. این صمغ همچنین در بسیاری از کاربردهای صنعتی از جمله صنایع داروسازی، کشاورزی، تولید کاغذ و صنعت نفت و گاز کاربرد گسترده ای پیدا کرده است.

قیمت گوارگام

قیمت خرید و فروش گوارگام برحسب درصد آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید گوارگام نمایید. همانطور که گفته شد درصد خلوص مواد شیمیایی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت آن ها هستند. در مورد گوارگام نیز شرایط به همین صورت است. برند شرکت تولیدکننده نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت گوارگام است.

فروش ‌گوارگام

شما می‌ توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش گوارگام از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان گوارگام در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید گوارگام

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید گوارگام از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید گوارگام، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان صمغ گوار را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید گوارگام با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی گوارگام

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

نوشته های مشابه

‫۳۶ دیدگاه ها

  1. بازتاب: خرید پودر گوارگام و کاربردهای آن -
  2. من خیلی علاقه مندم در مورد مصرف خانگی گوارگام اطلاعاتی داشته باشم
    آیا گوارگام می تونه برای پخت کیک در مصارف خانگی استفاده بشه؟
    پیشنهادی هم برای بهتر شدن سایت دارم، میشه در مورد شیوه مصرف خانگی مواد شیمیایی مثل گوارگام ویدیو یا حتی مطلب جداگانه ای تولید کنید، چون فکر می کنم کارشناسان متخصص حرفه ای و شرایط آموزشش رو دارید

    پیشاپیش ممنونم

  3. من برای درست کردن شیرموز و بستنی تو خونه به کرات از ثعلب استفاده می کنم
    با اینکه به نسبت قیمت ثعلب ۱۴۰۰ ، الان از همون مارک گرونتر می خرم اما متاسفانه تو آخرین خریدهای ثعلب، پودر ثعلب ناخالصی زیادی داشت؛
    پیشنهاد می کنم، اگه براتون امکان پذیره تو این صفحه برندهای معتبر ثعلب رو نقد و بررسی کنید و به ما تو انتخاب ثعلب اصل و خالص کمک کنید

  4. پودر گوارگام دیجی کالا تا چه حد برای خرید قابل اعتماده؟
    اگر کسی از دیجی کالا پودر گوارگام خریده، لطفا تجربه اش و اسم اون فروشنده رو زیر همین کامنت اعلام کنه
    تا به ما تو انتخاب و خرید پودر گوراگام از دیجیکالا کمک کنه

    دستتون درد نکنه

  5. سلام

    ممکنه راجع به ماسک صورت گوارگام، دستور ساخت و نحوه استفاده اش هم مطلب اضافه کنین

    یه سوال دیگه ،

    پودر گوارگام را از کجا تهیه کنیم؟
    پودر گوراگام باکیفیت و مطمئن که با خیال راحت استفاده کنیم

  6. با توجه به قیمت گیاه گوار که می تونه ارزآوری خوبی برای اقتصاد ایران داشته باشه

    و اینکه گیاه گوار هم به شکل خام و هم به شکل فرآوری شده در تولید صمغ گوارگام استفاده می شه؛ یک پیشنهاد جدی برای سرمایه گذاران مواد شیمیایی دارم،

    با واردات بذر گیاه گوار از هند و اندونزی و کشت و برداشت در ایران میشه هم برای مصرف داخلی و هم صادرات کشور استفاده کرد

  7. با درود و احترام
    قصد خرید عمده گوراگام برای خط تولید رو داریم؛ اما با توجه به تغییرات قیمتی و اهمیت کیفیت برای محصول جدیدمون برای انتخاب بین گوارگام پسفیک و گوراگام عبدالقادر نیاز به مشاوره داریم

    آیا تنها تفاوت این دو برند در میزان ویسکوزیته اونها هست؟
    یا اینکه در کیفیت و ویژگی های دیگه هم تفاوت چشمگیری دارن؟

  8. من دنبال دونستن مضرات گوارگام بودم که به این صفحه رسیدم ؛

    با خوندن متن بالا تا حدودی با مضرات گوارگام آشنا شدم ، فقط تنها چیزی که هنوز برای من علامت سوال هست, اینه که؛
    آیا تماس با صمغ گوراگام برای پوست و دتگاه تنفسی می تونه خطرناک باشه یا نه؟

  9. من چند ماه پیش هر چند قصد خرید گوارگام صنعتی رو نداشتم؛ ولی تو یکی از سایت های آگهی و تبلیغات شرکتی رو دیدم که ادعا می کرد بزرگترین گوارگام، خصوصا گوراگام عبدالقادر کسیه سبز از کشور هند هست، امروز مجدد سعی کردم اون شرکت رو پیدا کنم اما نتونستم

    آیا شما امکان کمک به من و معرفی شرکتی که واردکننده عبدالقادر باشه رو دارید؟

    پیشاپیش ممنون

  10. عرض احترام
    بالاخره تونستم یه سایت غیر بازرگانی مرجع در حوزه مواد شیمیایی پیدا کنم و از این بابت خوشحالم
    ابتدا اینکه در تهران ثعلب گوارگام رو از کجا می تونیم کنیم؟

    و دوم اینکه بین ثعلب گوارگام ژاپنی برند سانروز و ثعلب گوارگام هندی برند عبدالقادر کدوم یکی مرغوب تر و مقرون به صرفه تره؟

  11. سلام و احترام
    عید غدیر رو به شما و خوانندگان سایت تون تبریک می گم

    می دونم که خیلی از خوانندگان سایت دنبال خرید گوار یا فروش گوار هستن ؛

    من و چند نفر از دوستانم که همگی از فارغ التحصیلان رشته کشاورزی و صنایع غذایی هستیم ، یک طرح کامل و مفصل برای سرمایه گذاری و تولید صمغ گوارگام ایرانی آماده کردیم،

    در صورتی که امکان معرفی ما به سرمایه گذاران علاقه مند به این حوزه را دارید ، لطفا یک راه ارتباطی به ما معرفی کنید

  12. با احترام ‌‌و سلام وقت بخیر

    هفته پیش از یکی از فروشندگان گوارکام صنعتی شنیدم ؛ که به بنده گفت

    اکثر گوراگام صعنتی موجود در ایران وارداتی است

    اولا کنید بفرمایید که چقدر این مطلب حقیقت دارد؟

    و مسئله بعدی اینکه بین انواع گوراگام که به ایران وارد می شود ؛ کدام کشورها و کدام برندها کیفیت بالاتری دارند؟

    خصوصا در مورد انواع گوراگام هندی اگر مقایسه اجمالی انجام دهید و در مورد کیفیت و برندهای باسابقه از این کشور توضیحاتی ارایه کنید خیلی به مجموعه ما در مشاوره و خرید بهترین نوع گوراگام کمک می کنید

    تشکر از اینکه بی منت به سوالات خریداران و خوانندگان سایت پاسخ می دهید

  13. قیمت گوارگام دیجی کالا در مقایسه با قیمتی که سایر فروشندگان گوارگام اعلام می کنند به نسبت پایین تر است؛ این پایین بودن قیمت فقط مختص به گوراگام نیست بلکه سایر مواد شیمیایی هم دیجی کالا صدق می کند

    البته راستش من به این پایین بودن قیمت خیلی مشکوک هستم چون به طور کلی اعتماد زیادی به دیجی کالا ندارم

    اگر شما یا سایر خریداران یا فروشندگان در مورد کیفیت خرید از دیجیکالا و دلیل پایین بودن قیمت گوراگام و سایر مواد شیمیایی در دیجی کالا اطلاعاتی دارید لطفاً بگید

  14. راستش را بخواهید خیلی دنبال دونستن مضرات گوراگام نیستم

    بلکه می خواهم اطلاعات مفید و درستی کسب کنم، درباره این که استفاده بیش از حد از صمغ گوار یا گیاه گوار به شکل غیر فرآوری شده ؛ چه مضراتی می تواند داشته باشد؟

    در خصوص این مضرات، در این مقاله نتوانستم اطلاعاتی که می خواستم را پیدا کنم.

    این مورد را هم حتما اضافه کنید

  15. بی تردید خرید گوارگام که هم اصالت آن درست باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد ؛ یکی از مهمترین دغدغه های خریداران گوارگام در سایت شما و دیگر سایت هاست ، اما این موضوع بدون معرفی مراکز معتبر فروش گوراگام در تهران و شهرستان‌ها محقق نمی شود.

    جایی در مقاله بالا نتوانستم لیست مراکز خرید و فروش گوراگام را در نقاط مختلف کشور پیدا کنم، خصوصا برای غرب کشور.

  16. ضمن خسته نباشید و تشکر،

    خواهش می کنم، توضیح دهید که مهمترین کاربرد ثعلب گوراگام در صنایع غذایی چیست؟
    و چه تفاوتی با سایر انواع ثعلب دارد؟

    و نیز بفرمایید که ثعلب گوراگام با چه گریدها و برندهایی در بازار قابل خرید است؟

  17. قیمت گوراگام هندی در بازار بین فروشندگان مختلف فرق می کند.

    آیا از یک برند مشخص بیش از یک مرجع واردات به ایران وجود دارد و اینکه بجز برند چه عوامل دیگری در تعیین قیمت گوراگام از سوی شرکت های بازرگانی و فروشندگان موثر است؟

  18. کامنت من مربوط به اثرات پودر گوراگام بر روی سلامتی است، آیا استاندارد جهانی از سازمان های بین المللی غذا و دارو وجود دارد که مشخص کند، چه میزان مصرف پودر گوراگام برای سلامتی بی خطر است؟

    یک سوال هم در مورد تاثیرات استفاده بیش از حد گوراگام روی اعضای اصلی بدن مثل کبد و مغز دارم؛ آیا پژوهش معتبری در این زمینه انجام شده است؟

  19. چند سوال:
    ۱) مضرات گوراگام برای کسانی که به هر دلیلی با صمغ گوار تماس پوستی دارند چیست؟ ۲) افرادی که در کارخانجات صنعتی و در محیط انبار ممکن است با گوارگام تماس پوستی یا استنشاق تنفسی داشته باشند، در معرض چه خطراتی هستند؟ ۳) در مقاله گفتید گوارگام در دوز بالا خطراتی دارد ؛ دوز بالا یعنی چقدر؟

    تشکر و خسته نباشید، به خاطر همه زحمات شما.

  20. ما دنبال خرید خود گوراگام نیستیم ، بلکه خرید و استعلام قیمت گیاه گوار برای ما اهمیت داره. از کسانی که امکان تامین و فروش گیاه گوار را به شکل عمده دارند، دعوت می کنم که قیمت و شرایط فروش را به شماره زیر در واتساپ ارسال کنند
    ۰۹۱۲******

  21. کسی اینجا هست که از پودر گوارگام دیجی کالا راضی باشه؟ من آخرین باری که از این سایت خرید کردم، مربوط به خرید گوشی موبایل بود؛ البته احساس می کنم که فروشندگان زیادی برای فروش مواد شیمیایی در این سایت حضور ندارند و آنهایی هم که هستند چندان حرفه ای به حساب نمی آیند.

  22. شرکت ما چند سالی هست که در زمینه فروش گوار به شکل حرفه ای و با بالاترین میزان رضایت از سمت مشتریان فعالیت می کند. سوال من این است که برای معرفی بهتر و بیشتر خود به مشتریان چگونه می توان از پتانسیل تبلیغاتی سایت جهان شیمی استفاده کنیم؟

  23. روز بخیر
    مورد اول که می خوام بدونم؛ چه موادی بهتر هست به عنوان حلال گوارگام مورد استفاده قرار بگیرند؟ کلا در مورد حلالیت گوراگام اطلاعات خاصی در مقاله نیست ، لطفا در این مورد و موارد مرتبط بیشتر توضیح دهید.

  24. آرزو میکنم که همیشه با همین کیفیت به کاربران سایت تون خدمات خوبی ارایه کنید.

    برای خریداران استان خوزستان، بگید که پودر گوارگام از کجا بخریم؟ اونطور که من فهمیدم فروشندگانی شما در سایت معرفی می کنید، تهران هستند. دلیل وجود دارد، برای فروش پودر گوراگام و سایر مواد شیمیایی فروشندگان را معرفی نمی کنید؟

  25. سلام. امکان بی‌نظیری هست که این فرصت را در اختیار کاربران سایت تان گذاشتید، برای خرید گوارگام خوراکی به فروشندگانی که معرفی کردید، اعتماد کنم. حالا به به فرض اگر همین گوارگام خوراکی را حضوری بخواهم خرید کنم، فروشگاه یا مرکز فروشی در اصفهان می شناسید که هم قابل اعتماد باشد، هم باسابقه و هم قیمت آن منصفانه؟

  26. فروشندگان مواد شیمیایی برای فروش و خرید گوارگام صنعتی چه الزاماتی را باید رعایت کنند؟ اگر دستورالعملی برای فروش مواد شیمیایی از سوی اتحادیه وجود دارد ؛ قطعا برای خریداران ارزش و اهمیت زیادی خواهد داشت .

  27. به نظرم خیلی خوب میشه کیفیت پودر گوارگام دیجی کالا و سایت های فروش دیگه رو هم آنالیز کنید. خیلی از کاربران مثل خود من در تشخیص اصالت و مرغوبیت مواد شیمیایی این سایت ها دچار سردرگمی هستند.

  28. با درود و تشکر از پاسخی که در یکی از مقالات دیگر به سوال من دادید

    می خوام بدانم که قیمت دانه گوار با قیمت گوارگام فرآوری شده چقدر فرق دارد؟ دانه گوار معمولا در چه کشورهایی برداشت می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا