Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومیغذایی و دارویی

فواید، مضرات و قیمت خرید و فروش پودر کافی میکس

پودر کافی میکس برای تهیه یک نوشیدنی خوشمزه از انواع نوشیدنی های قهوه دار در دسترس است و همه شما تاکنون آنرا امتحان کرده اید و می دانید در مواقع خستگی چقدر انرژی بخش و مفید است.

خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی - - بازرگانی امید
خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی – – بازرگانی امید

پودر کافی میکس نوعی قهوه فوری است و کافی است برای تهیه آن آنرا با آب جوش ترکیب کنید.

قهوه یک نوشیدنی بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است و این محبوبیت به تدریج در طول تاریخ باعث شده که ترکیبات متعددی از آن ساخته شود که شامل کاپوچینو ، نسکافه یا کافی میکس است. این نوشیدنی ها هرکدام عطر و طعم متفاوتی دارند و سلیقه افراد مختلف را تامین می کنند.

قیمت خرید و فروش پودر کافی میکس در ایران بسته به نوع مارک این محصول متفاوت است و طرفداران زیادی در کشور ما دارد. در ادامه در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می شود.

پودر کافی میکس چیست؟

روش تهیه کافی میکس به این شکل است که قهوه را دم کرده و پس از رسوب تفاله ها که همان فیبرهای قهوه هستند ، محلول حاصل را از صافی رد کرده  خشک می کنند . پودر حاصل همان کافی میکس است که فورا در آب جوش حل می شود و یک نوشیدنی فوری به شما تحویل می دهد.

در ترکیب کافی میکس قهوه فوری ، شکر ، خامه و چربی وجود دارد که همگی در کنار هم طعم بسیار مطبوعی به این نوشیدنی گرم می دهند.

فواید استفاده از پودر کافی میکس

اولین فایده استفاده از کافی میکس این است که به سرعت آماده می شود و شما می توانید در کمترین زمان ممکن آنرا آماده کنید.  فایده دیگر کافی میکس این است که مانند قهوه خواب آلودگی و خستگی را برطرف می کند و در مواقعی که به هر دلیلی کار زیادی روی دستتان مانده می توانید از این نوشیدنی استفاده کنید.

کافی میکس انرژی زاست و می تواند کسالت و بی حالی شما را به سرعت برطرف کند به همین دلیل می توانید در مواقعی که غمگین و ناراحت هستید خودتان را به مصرف این نوشیدنی خوشمزه دعوت کنید و مجددا حس نشاط و شادابی را تجربه کنید. ورزشکاران از جمله افرادی هستند که می توانند از خاصیت افزایش انرژی کافی میکس منفعت کسب کنند.

فواید، مضرات و قیمت خرید و فروش پودر کافی میکس
فواید، مضرات و قیمت خرید و فروش پودر کافی میکس

عوارض استفاده بیش از حد از پودر کافی میکس

علیرغم آماده سازی سریع و خوشمزه بودن،  این نوشیدنی کالری بالایی دارد و اولین عارضه مصرف بیش از حد آن افزایش وزن است. یکی دیگر از عوارض شایع همه نوشیدنی های حاوی قهوه تپش قلب است بنابراین افراد مبتلا به مشکلات قلبی باید از مصرف این نوشیدنی ها خودداری کنند.

نوشیدنی های حاوی قهوه متابولیسم و دفع ادرار را افزایش می دهند بنابراین ممکن است شما را مستعد کم آبی کنند. بنابراین در صورت مصرف کافی میکس حواستان به مصرف مقدار آب روزانه جهت جلوگیری از کم آبی باشد.

همه نوشیدنی های حاوی قهوه در صورت مصرف بیش از حد باعث القاء حس استرس و اضطراب خواهند شد و خصوصا اختلال خواب نیز با استتفاده از آنها بسیار شایع است. بنابراین اگر هر یک از این مشکلات را دارید تا حد امکان از مصرف این نوشیدنی ها خودداری کنید.

کافی میکس و انواع نوشیدنی های فوری حاوی نگهدارنده هایی برای افزایش مدت ماندگاری هستند که در افراد مستعد آلرژی می توانند باعث حساسیت زایی شوند. در صورت ابتلا به آلرژی هایی غذایی در مصرف همه نوع نوشیدنی و غذاهای بسته بندی شده دقت کنید تا دچار عارضه نشوید.

چگونه در خانه کافی میکس درست کنیم؟

  • پودر همراه قهوه :۲ قاشق مربا خوری
  • شکر :۱ قاشق غذا خوری
  • پودر قهوه کلاسیک :یک قاشق چای خوری
  • آب داغ :یک فنجان (۱۵۰ میلی لیتر )

برای تهیه کافی میکس در خانه ابتدا پودر همراه قهوه ، شکر و قهوه را با هم مخلوط کنید و آب را به آن اضافه کرده و هم بزنید. در صورت تمایل برای کاهش کالری نوشیدنی خودتان می توانید  شکر را حذف کنید و یا قهوه را اضافه یا کم نمایید . برحسب تعداد نفرات مواد فوق را زیاد کرده و برای تسریع آماده سازی می توانید همه مواد را در مخلوط کن بریزید و ۲۰ ثانیه آنها را مخلوط و سپس سرو نمایید برای طعم دار شدن کافی میکس خانگی خودتان می توانید چند قطره اسانس وانیل به این نوشیدنی  اضافه کنید و از آن لذت ببرید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا