Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
تصفیه آبصنایع شیمیایی

 انواع قرص کلر چیست؟ معرفی انواع قرص کلر

انواع قرص کلر جهت ضدعفونی آب استخر مورد استفاده قرار می گیرد که با کیفیت ترین برند قرص کلر آکواپول آمریکا است و قرص کلر ایرانی بدترین و بی کیفیت ترین آنها است . آب موجود در استخر، همواره در معرض آلودگی‌های متفاوتی قرار دارد. بنابراین باید از ترکیباتی برای ضدعفونی و گندزدایی آب استخر مورد استفاده قرار داد. عدم استفاده از مواد گندزدا مانند قرص کلر، موجب رشد میکروارگانیسم‌ ها در آب شده و سلامت آب را برای شنا کردن به خطر خواهد انداخت. بنابراین استفاده از انواع قرص کلر با کیفیت همچون برند آکواپول آمریکا می تواند در تامین سلامت آب استخر بسیار موثر باشد. قیمت انواع قرص کلر با توجه به شرکت تولید کننده و برند تجاری محصول متفاوت است. برای خرید انواع قرص کلر به سایت های معتبر فروش مواد شیمیایی صنعتی مراجعه نمایید.

قرص کلر چیست

یکی از بهترین مواد برای ضدعفونی آب، به‌ویژه آب استخر، کلر است. از انواع مختلف این ماده در ضدعفونی و گندزدایی آب استفاده می شود. کلر پودری و قرص کلر از انواع مختلف این ماده شیمیایی محسوب می شوند. این ماده میکروارگانیسم‌ها و آلودگی‌های آن را از بین برده و آب را سالم و آماده مصرف می‌کند. استفاده از قرص کلر موجب گندزدایی آب می گردد. تمام میکروب‌هایی که باعث آلودگی آب شده‌اند را می توان با کاربرد انواع قرص کلر حذف نمود. در مورد انواع قرص‌های کلر باید به روش اضافه کردن آنها به استخر توجه نمود. اگر قرص کلر به درستی مورد استفاده قرار نگیرد، راندمان و بازدهی مطلوبی را نشان نخواهد داد.

انواع قرص کلر

قرص کلر از رایج ترین ترکیبات گندزدای آب محسوب می شود. انواع قرص کلر به آرامی در آب حل شده و این یک مزیت محسوب می شود. این خاصیت قرص کلر موجب می شود تا آب، برای مدت مشخصی تصفیه و ضدعفونی گردد. انواع قرص کلر را می توان با وزن و درصدهای مختلفی در بازار تهیه نمود.

انواع قرص کلر ایرانی

قرص کلر ایرانی در داخل کشور تولید شده و دارای قیمت پایین تری نسبت به انواع خارجی است. انواع قرص‌ کلر ایرانی با کیفیت، دارای خلوص بالایی بوده و به تدریج در آب استخر حل شده و آن را ضد عفونی خواهد نمود.

معرفی انواع قرص کلر
معرفی انواع قرص کلر

قرص کلر کات کبود دار

انواع قرص کلر در بازار های ایران موجودند. یکی از انواع پرمصرف قرص کلر، انواع حاوی کات کبود است. این قرص ها از کاربردی چندجانبه برخوردارند. از مزایا انواع قرص کلر کات کبود دار می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • حذف باکتری‌ها
  • شفافیت در آب استخر
  • حذف جلبک‌ها
  • رفع کدورت آب
  • کاهش سختی آب
  • و…

از این انواع قرص به عنوان محصولی با عملکرد دوگانه یاد می شود که علاوه بر ضد عفونی آب استخر، قادر به حذف جلبک‌ها نیز می باشد. بنابراین استفاده از آن راحت تر بوده و نتیجه بهتری را در پی خواهد داشت.

انواع قرص کلر کات کابود دار با تولید کف همراه نبوده و این یک مزیت عالی بشمار می رود. قرص کلر کات کبود دار به راحتی در آب حل نشده و فرآیند حل شدن آن نیز چند روز زمان می‌برد. این قرص برای نگهداری از آب استخر در زمستان و یا تعطیلات بسیار مناسب بوده و از رشد میکروارگانیسم ها ممانعت می کند.

درصد انواع قرص کلر

انواع قرص کلر در اشکال ۸۵ و ۹۰ درصد قابل تهیه هستند. انواع قرص کلر با کیفیت همچون قرص کلر کواپول آمریکا وجود دارد بعلاوه این قرص ها به صورت ساده و آنزیم دار نیز تولید و در بازار مواد شیمیایی عرضه می شوند. انواع قرص های کلر در اشکال ۲۰ و ۲۰۰ گرمی تولید شده و قابل تهیه هستند. بنابراین بر اساس حجم آب استخر می توان هر یک از این انواع را خریداری نمود. برای ضدعفونی آب جکوزی، آب نماها و استخرهای خانگی می توان از این محصولات استفاده نمود.

از مزایا استفاده از انواع قرص کلر نسبت به سایر روش های ضدعفونی امنیت بیشتر آن است. مقرون بصرفه بودن نیز از دیگر مزایا این محصول بشمار می آید. تهیه قرص کلر از سایت های معتبر فروش امکان پذیر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا