Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
غذایی و دارویی

ال کارنیتین مایع چیست؟ | تاثیر ال کارنتین مایع بر لاغری

از ال کارنیتین مایع در بدنسازی استفاده های زیادی صورت می پذیرد. ال کارنتین مایع در قالب محلول خوراکی تولید و عرضه می شود. کاربرد ال کارنیتین مایع در افزایش متابولیسم بدن موثر بوده و موجب افزایش چربی سوزی خواهد شد. استفاده از ال کارنیتین مایع توسط برخی از ورزشکاران و بدنسازان حرفه ‌ای جهت افزایش انرژی و چربی سوزی در تمرین های سنگین به کار می رود. انواع ال کارنیتین با برند های تجاری مختلف در بازار قابل تهیه هستند. برای خرید ال کارنیتین مایع اصل به سایت ها و مراکز معتبر فروش مراجعه نمایید. قیمت ال کارنیتین مایع با توجه به برند تجاری محصول و شرکت تولید کننده متفاوت است.

ال کارنیتین مایع چیست

ال کارنیتین مایع از انواع ال کارنیتین بوده و در ویال هایی عرضه می شود. انواع ال کارنیتین را می‌توان از داروخانه ها و فروشگاه های مکمل ورزشی معتبر در سراسر کشور خریداری نمود. از مزایا ال کارنیتین مایع نسبت به سایر انواع، جذب سریع‌تر آن است. این مزایا موجب کاربرد بیشتر آن شده است.

ال کارنتین مایع برای لاغری

ال کارنیتین موجب سوزاندن اسیدهای چرب و تولید انرژی می‌شود. به همین دلیل بسیاری بر این باورند که مصرف این محصول موجب کاهش وزن می‌شود. با اینکه برخی از مطالعات تایید کننده این مطلب هستند، اما برای تایید ال کارنیتین با لاغری تحقیقات گسترده تری لازم است.

درنهایت چیزی که واضح است داشتن رژیم غذایی مناسب در کنار ورزش است تا به کاهش وزن کمک شود. اما مصرف محصولاتی مانند ال کارنیتین نیز در کنار تغذیه مناسب و ورزش مرتب می تواند به بهبود کاهش وزن کمک کند.

ال کارنیتین مایع چیست؟
ال کارنیتین مایع چیست؟

ال کارنیتین مایع خارجی

انواع ال کارنیتین خارجی از مزایا مختلفی برخوردار است. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره شده است.

  • به چربی سوزی و کاهش وزن در کنار تمرینات مداوم ورزشی و تغذیه سالم کمک می‌کند.
  • موجب کاهش خستگی و درد عضلات پس از ورزش می‌شود.
  • به افزایش اکسیژن رسانی به عضلات کمک کرده و ترمیم آن‌ها را تسریع می‌کند.
  • موجب بهبود حافظه و ممانعت از بروز آلزایمر در افراد مسن می شود.
  • در کاهش فشار خون و بهبود التهاب موثر بوده و مانع بروز بیماری‌های قلبی می‌گردد.
  • مصرف ال کارنیتین مایع خارجی در بیماران سرطانی تحت درمان با شیمی‌درمانی، موجب کاهش علائم ضعف و خستگی می شود.

نحوه مصرف ال کارنیتین مایع ۱۰۰۰

استفاده از قرص ال کارنیتین یا ال کارنیتین بهتر است با مشورت پزشک صورت گیرد. دوز مصرف این مکمل ها اغلب به صورت ۱ تا ۳ گرم در روز است. اما افراد دارای نقص‌ ژنتیکی در مورد دوز دقیق مصرف خود باید با پزشک مشورت نمایند.

مصرف ال کارنیتین طبق دستور شرکت تولید کننده بلامانع و فاقد عوارض است. اما نحوه مصرف ال کارنیتین مایع ۱۰۰۰ برای لاغری و کاهش وزن می تواند در دوزهای بالاتری هم مصرف شود. این مقدار با مشورت افراد متخصص می تواند به ۴ گرم در روز نیز افزایش یابد.

ال کارنیتین ترکیبی مشتق شده از اسیدهای آمینه است. بهترین زمان مصرف ال کارنیتین مایع به مدت ۱ ساعت قبل از تمرین ورزشی است. کارنیتین مایع جذب بسیار سریعی در بدن دارد و این خاصیت موجب محبوبیت بالای آن در بین ورزشکاران شده است. توصیه می‌شود از مصرف بیش از حد ال کارنیتین اجتناب کرده تا دچار عوارض احتمالی نشوید.

عوارض ال کارنیتین مایع

تا کنون گزارشی از عوارض ال کارنیتین ثبت نشده است. درواقع دوز مناسب ال کارنیتین مایع و مصرف به اندازه آن می تواند از بروز عوارض جدی ممانعت کند. ال کارنیتین ازجمله سالم‌ترین مکمل های ورزشی محسوب شده و توسط بسیاری از ورزشکاران مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت ال کارنیتین مایع خارجی نسبت به انواع داخلی گران تر است. توصیه می شود انواع ال کارنیتین را تنها از منابع معتبر فروش خریداری و مصرف نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا