Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومی

مزایا مصرف رنگ مولتی سرفیس چست؟

از رنگ مولتی سرفیس می‌توان در سطوح مختلف استفاده نمود. از مزایا رنگ مولتی سرفیس قابلیت استفاده از آن‌ ها در تمامی سطوح است. از دیگر دلایل استفاده از رنگ مولتی سرفیس بدون بود و پایه آب بودن آن‌هاست. این ویژگی رنگ مولتی سرفیس موجب کاربرد آسان آن می‌ شود. سازگاری با محیط زیست از مهم ترین خواص رنگ مولتی سرفیس بوده و می‌توان از این رنگ در محیط های فاقد سیستم تهویه نیز استفاده نمود. قیمت رنگ مولتی سرفیس با توجه به حجم بسته بندی و برند تجاری محصول متفاوت است. برای خرید رنگ مولتی سرفیس می‌توان به سایت‌ ها و مراکز معتبر فروش مراجعه نمود.

در ادامه این مطلب از جهان شیمی فیزیک به بررسی تفاوت رنگ مولتی سرفیس با اکریلیک پرداخته و نحوه خرید این رنگ ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد. در ادامه مطلب با معرفی رنگ مولتی سرفیس طلایی و تهیه آن همراه ما باشید. توجه شود که خرید محصولاتی همچون رنگ مولتی سرفیس و هاردنر رنگ خودرو را تنها از منابع معتبر فروش انجام دهید.

اسپری رنگ مولتی سرفیس

اسپری رنگ مولتی سورفیس معجزه ‌ای در صنعت تولید رنگ است. با استفاده از رنگ مولتی سورفيس قابلیت رنگ آمیزی بر انواع سطوح امکان پذیر شده است. رنگ های مولتی سورفیس را می توان بر سطوح مختلف مانند چوب، سفال، فلزات، شیشه، سرامیک، سطوحی مانند چرم، پلی استر، پارچه و… مورد استفاده قرارداد. از خواص رنگ مولتی سورفیس ضد حرارت بودن و مقاوم بالاست.

مزایا رنگ مولتی سرفیس

این رنگ ها به دلیل داشتن مزایای زیر از محبوبیت بالایی در صنایع رنگ برخوردارند.

  • رنگ های مولتی سورفیس مقاومت حرارتی بالایی داشته و به تثبیت کننده نیازی ندارند.
  • از ویژگی های مهم این محصول عدم نیاز به تثبیت کننده است. مگر زمانی که سطح مورد نظر در معرض رطوبت و سایش زیاد قرار داشته باشد.
  • این رنگ ها در حین استفاده نیاز به اختلاط با ماده دیگری ندارند.
  • رنگ مولتی سورفیس نيمه براق بوده و برای براق شدن و ماندگاری بيشتر از اسپری براق کننده می توان استفاده نمود.
مزایا رنگ مولتی سرفیس
مزایا رنگ مولتی سرفیس

رنگ مولتی سرفیس طلایی

رنگ مولتی سرفیس از کم هزینه ترین و بهترین راه ها برای ایجاد تغییر رنگ در محیط های مختلف است. رنگ مولتی سرفیس طلایی را می توان بر روی سطوح چوب، چرم، شیشه، فلز، سرامیک، پلی استر، پلاستیک و… استفاده نمود. رنگ‌های مولتی سورفیس در مقابل خراشیدگی، حرارت و خمش مقاومت بالایی داشته و از این نوع رنگ ها برای رنگ آمیزی وسایل منزل استفاده می شود.

نحوه استفاده از رنگ مولتی سرفیس

رنگ های مولتی سورفیس ضد آب و ضد حرارت هستند. به همین دلیل موارد استفاده متنوعی دارند. رنگ های مولتی سرفیس نباید رقیق شوند، زیرا اثرات ضد حرارتی خود را از دست خواهند داد. با استفاده از این نوع رنگ ها می توان وسایل مختلف را رنگ نمود. برای شروع رنگ آمیزی با رنگ مولتی سورفیس ابتدا باید وسیله مورد نظر را تمیز و خشک نمود. سپس سطح مورد نظر آماده رنگ شدن با انواع رنگ مولتی سورفیس است. برای خرید این رنگ و همین طور هاردنر رنگ خودرو به مراکز معتبر فروش مراجعه نمایید.

تفاوت رنگ مولتی سرفیس با اکریلیک

از رنگ های اکریلیک برای رنگ آمیزی سطوحی استفاده می شود که ابعاد بزرگی دارند. برای رنگ آمیزی دیوار، بتن، در، مبلمان، پارکت، نماهای فلزی، گچ و… از این محصول می توان استفاده نمود. اما رنگ های مولتی سورفیس برای انواع بیشتری از سطوح مورد استفاده قرار می گیرند. از این رنگ ها برای رنگ آمیزی سطوحی با ابعاد کوچک‌تر استفاده می شود.

رنگ اکریلیک درخشندگی و زیبایی خاصی دارد، اما رنگ مولتی سورفیس  پوششی مات و بدون درخشندگی بر روی سطح مورد نظر حاصل می آورد. برای خرید رنگ مولتی سورفیس، رنگ اکریلیک و هاردنر رنگ خودرو به مراکز معتبر فروش رنگ مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا