Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیاییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید صابون مول ۱۰ | کاربرد صابون مول ۱۰ چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد صابون مول ۱۰ و موارد مصرف گوناگون آن است. همچنین اگر تصمیم به خرید صابون مول ۱۰ دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش صابون مول ۱۰ در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان صابون مول ۱۰ در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت صابون مول ۱۰ نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش صابون مول ۱۰ به روزرسانی می‌شود.

صابون مول ۱۰ یا نونیل فنول اتوکسیلات (nonylphenol ethoxylate) که با نام تجاری کنون نیز شناخته می شود یکی از پرکاربردترین سورفاکتانت های غیر یونی است. صابون مول ۱۰ با فرمول شیمیایی C۹H۱۹C۶H۴(OCH۲CH۲)nOH از تکرار گروه های اتوکسی تشکیل شده و رنگ آن از بی رنگ تا نارنجی کم رنگ متغیر است.
این ترکیب که به صورت اختصاری NPE نامیده می شود یک ماده شیمیایی پایدار با pH حدود ۸-۵ است که در حلال های آلی به راحتی حل می شود ولی انحلال آن در آب با درجات مختلف صورت می گیرد. مثلا بسته به تعداد گروه های اتیلن اکسید موجود در فرمول شیمیایی خواص آن تغییر کرده و آب گریز یا آب دوست خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

مراکز خرید و قیمت فروش صابون مول ۱۰ در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش صابون مول ۱۰ و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان صابون مول ۱۰ در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده صابون مول ۱۰ در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید صابون مول ۱۰ در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش صابون مول ۱۰ را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

کاربرد صابون مول ۱۰

این ترکیبات سورفاکتانت های غیر یونی یا شبه دترجنت هایی هستند که در ساخت شوینده ها مورد استفاده قرار می گیرند. از NPE ها معمولاً در شوینده های لباسشویی استفاده می شد.

این ترکیبات به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند و مقادیر موجود در مواد شوینده صنعتی و برخی موارد استفاده اضافی منجر به انتشار آنها در آب می شود. بنابراین، سازمان حفاظت محیط زیست در نظر دارد اقدامی برای رفع نگرانی های خود در مورد اثرات بالقوه زیست محیطی ناشی از آن انجام دهد.

قیمت صابون مول ۱۰

صابون مول ۱۰ کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد و به دلیل توانایی کاهش کشش سطحی در تولید امولوسیون کننده ها، رنگ ها و پوشش دهنده ها مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیبات همچنین در رنگ ها و پوشش های چوبی، پوشاک و منسوجات، ترکیبات فعال کننده سطحی، سموم دفع آفات در بسته بندی مواد غذایی و تولید اسباب بازی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش صابون مول ۱۰

علاوه بر موارد فوق کنون ها در صنایع تولید لاتکس، واکس، رنگ، لاک، در صنعت نساجی به عنوان پاک کننده، آنتی استاتیک و روان کننده بکار می روند. این ترکیبات در ساخت آنتی اکسیدان ها، رزین ها، پلاستیک ساز، قارچ کش ها و به عنوان ماده اولیه در مایع ظرفشویی و انواع شیشه پاک کن و شوینده های دیگری مانند شامپوها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های صابون مول ۱۰

نام ماده صابون مول ۱۰(Nonylphenol Ethoxylates)
فرمول مولکولی C15H24O
کاربرد عامل تمیز کننده در انواع شویندها و تمیزکننده‌ها
دیگر نام ها نونیل فنون اتوکسیلات

خرید صابون مول ۷

صابون مول ۷ یک ماده سفید رنگ است که به عنوان یک ماده پاک کننده به راحتی در آب قابل انحلال است اما در روغن حلالیت مناسبی از خود نشان نمی دهد. به دلیل اینکه خورنده و قابل تبخیر نیست می تواند خاصیت مرطوب کنندگی و امولسیفایر خوبی را ارائه دهد. این ماده شیمیایی به عنوان یک عنصر فعال در شوینده های خانگی و صنعتی و همچنین به عنوان یک پوشش محافظ در محصولات چوبی و انواع پوشاک قابل استفاده است. همچنین به دلیل اینکه حاوی مواد سمی است اغلب به عنوان یک ماده افزودنی به کودهای تولیدی برای دفع آفات و در تولید آفت کش ها استفاده می شود.

فروش صابون مول ۲۰

صابون مول ۲۰ به عنوان یک ماده شوینده اغلب به عنوان ماده شوینده پشم شناخته شده است. زیرا بدون اینکه به بافت ظریف پشم آسیبی برساند، می تواند به راحتی آلودگی ها و چربی ها را از سطوح پشمی پاک کند. همچنین این گرید از صابون مول به عنوان یک عامل سفید کننده در تولید منسوجات قابل استفاده است و به عنوان روان کننده نیز اغلب به کار برده می شود. سایر کاربردهای این ماده شیمیایی شامل استفاده در صنایع کشاورزی و تولید کودهای شیمیایی، صنعت نفت و رنگ و رزین است. صابون مول ۲۰ را باید در فولاد ضدزنگ یا فولاد کربنی و دور از هرگونه حرارت و مواد قابل اشتعال در مکانی خشک نگهداری کرد.

قیمت صابون مول ۳۰

صابون مول ۳۰ به عنوان یک ماده غیر یونی و با وزن مولکولی بالا به شکل جامد تولید و به بازار برای کاربردهای گسترده عرضه می شود. این ماده به دلیل داشتن مقادیر بالای اتیلن اکسید دارای قابلیت آب دوستی بسیار بالایی است و همچنین کارایی بسیار بالایی در دمای بالا از خود نشان می دهد. این صابون به عنوان یک ماده فوق العاده امولسیون کننده و تثبیت کننده محلول در آب در انواع شوینده ها قابل استفاده است. علاوه بر اینکه در مقادیر فراوان در صنعت شوینده استفاده می شود این ماده همچنین در صنایعی مانند صنعت نساجی، تولید سموم کشاورزی و همچنین به عنوان امولسیفایر در صنعت رنگ برای تولید رنگ و رزین بر پایه آب نیز استفاده می شود.

قیمت خرید نونیل فنول اتوکسیلات مول ۱۰

نونیل فنول اتوکسیلات مول ۱۰ به عنوان یک ماده غیر فرار به راحتی در حلال های آلی قابل انحلال است اما در آب به نسبت مختلفی حل می شود. این صابون به دلیل اینکه می تواند کشش سطحی آب را کاهش دهد بطور گسترده ای در صنعت استفاده می شود. به عنوان یک عنصر کاربردی در خشکشویی و در صنعت فلز و کاغذسازی قابل استفاده است. همچنین در تولید رنگ ها و پوشش دهنده ها و حتی پوشش های چوبی و انواع رزین ها نیز به عنوان یک عنصر مهم قابل استفاده است. مدت زمان نگهداری نونیل فنول اتوکسیلات مول ۱۰ حدود دو سال است و هنگام استفاده از آن بهتر است موارد احتیاط را رعایت کنید.

قیمت فروش صابون مول ۶

صابون مول ۶ به دلیل داشتن وزن مولکولی و اتیلن اکساید پایین به شکل یک مایع شفاف به بازارعرضه می شود. اغلب بطور گسترده در صنعت تولید شوینده ها و تولید چسب و صنایع چرم و همچنین به عنوان یک عامل موثر در تولید چربی زداهای صنعتی استفاده می شود. این ماده با داشتن خواص امولسیون کنندگی بسیار بالا و با در کنار هم قرار دادن مواد غیر یونی و هیدروکربن ها به حفظ رطوبت مواد و سایر ترکیبات کمک می کند. همچنین دارای قدرت پراکنندگی بالا در طبیعت و محیط زیست است و می تواند بر سلامت انسان ها تاثیر مخربی داشته باشد و در مواردی حتی موجب سقط جنین شود.

قیمت محصولات شیمیایی

محصولات شیمیایی به عنوان بزرگترین مواد کاربردی در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرند. آنها به عنوان اساسی ترین مواد برای تولید همه مواد مصرفی کشورها و در صنایع مختلف از صنعت غذا تا پیشرفته ترین صنایع تولیدی قابل استفاده هستند. به همین دلیل محصولات شیمیایی و مواد اولیه شیمیایی به عنوان عناصری که نقش بسیار مهمی در اقتصاد و صنعت کشورهای صنعتی ایفا می کنند در بازارهای جهانی و با توجه به نوسانات بازار قیمت گذاری می شوند. مهمترین کاربرد این محصولات به عنوان مواد اولیه در صنایعی مانند داروسازی، کاشی و سرامیک، لاستیک و پلیمر و تولید انواع رنگ و پوشش های صنعتی است.

پرسش های رایج در مورد صابون مول ۱۰

قیمت خرید صابون مول ۱۰ در بازار به چه عواملی بستگی دارد؟
قیمت خرید و فروش صابون مول ۱۰ به عواملی مثل نرخ دلار، درصد خلوص، برند تولید کننده، مرغوبیت و سود فروشنده بستگی دارد. برای اطلاع از آخرین قیمت صابون مول ۱۰ می ‌توانید با فروشندگان معرفی شده در این مقاله تماس بگیرید.

سورفکتانت چیست

سورفکتانت به عنوان یک ماده فعال، ترکیبی است که به صورت کاملا خودکار طوری عمل می کند که قسمت آبگریز آن در چربی و قسمت آبدوست آن در تماس با آب قرار می گیرد و در نتیجه باعث کاهش کشش سطحی مواد در حالت های مختلف می شود. این ماده اغلب به عنوان مواد موثر در مواد شوینده و عامل مرطوب کننده و کف کننده و همچنین به عنوان امولسیفایر و پخش کننده در مواد تولیدی مختلف استفاده می شود. به عنوان مثال در صنعت غذا لسیتین به عنوان یک سورفکتانت که بطور طبیعی در بافت حیوانی و گیاهی وجود دارد به عنوان یک امولسیفایر در تهیه بسیاری از مواد غذایی استفاده می شود.

صابون مول 10 چیست و از کاربردهای آن چه می دانید؟
صابون مول ۱۰ چیست و از کاربردهای آن چه می دانید؟

روش نگهداری و حمل و نقل صابون مول ۱۰

نونیل فنول اتوکسیلات را باید در محیط خشک و به دور از حرارت و در مخازنی از جنس PVC، ظروف استیل ضد زنگ و فولاد های کربنی نگهداری کرد.

تاریخ انقضای کنون ها در شرایط نرمال ۲ سال بعد از تولید است ولی قرار گرفتن در مجاورت هوا و در دمای ۸۰ درجه سانتی گراد به تدریج شدت رنگ آن ها افزایش خواهد یافت.

قیمت خرید و فروش فروش صابون مول ۱۰

این ترکیب در بشکه های ۲۲۰ لیتری، گالن ۲۰ لیتری و ۲.۵ لیتری به صورت اینترنتی و حضوری قابل خرید و فروش است.

اصول ایمنی برای کار با صابون مول ۱۰

بهتر است هنگام استفاده از هر ماده شیمیایی از دستکش، عینک و لباس کار استفاده کنید و در صورت تماس تصادفی محل را با آب فراوان شستشو دهید و فورا لباس های آلوده را تعویض کنید.

توجه داشته باشید که این ماده می تواند به چشم ها آسیب برساند و خطرات جدی برای قرنیه چشم به وجود بیاورد. تماس پوستی طولانی مدت می تواند باعث قرمزی و تحریک پوست شود. این ماده سمی است و بلعیدن آن می تواند خطرناک باشد ولی هیچگونه گزارشی در رابطه با خطر استنشاق بخارات آن وجود ندارد.

در نهایت از رهاسازی این مواد در طبیعت جدا خودداری کنید زیرا می تواند خطرات زیادی را برای زندگی آبزیان پدید آورد و به همین دلیل استفاده از آنها در سالهای اخیر کاهش یافته است.

خرید صابون مول ۱۰

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید صابون مول ۱۰ از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید صابون مول ۱۰، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان صابون مول ۱۰ را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید صابون مول ۱۰ با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • محل تبلیغ شما

فروش انواع مواد شیمیایی

 




نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا