Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
عمومیغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید اسید لاکتیک | کاربرد اسیدلاکتیک چیست؟

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد اسید لاکتیک و موارد مصرف گوناگون آن است.

خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی - - بازرگانی امید
خرید و فروش مواد شیمیایی صنایع غذایی و دارویی – – بازرگانی امید
واردات و فروش رزین رزین سختی گیر پرولایت
واردات و فروش رزین رزین سختی گیر پرولایت

همچنین اگر تصمیم به خرید اسید لاکتیک دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش اسید لاکتیک در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان اسید لاکتیک در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، درصد خلوص، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت مواد شیمیایی هستند؛ قیمت اسید لاکتیک نیز تحت تاثیر این موارد است. لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش اسید لاکتیک به روزرسانی می‌شود.

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش اسید لاکتیک در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش اسید لاکتیک و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان لاکتیک اسید در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده اسیدلاکتیک در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید اسید لاکتیک در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش اسید لاکتیک را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

اسید لاکتیک یک اسید آلی با فرمول مولکولی CH3CH (OH) COOH دارد. این اسید در حالت جامد سفید رنگ است، در آب حل می شود و در حالت محلول یک محلول بی رنگ ایجاد می کند.

این ترکیب به صورت مصنوعی و هم از منابع طبیعی تولید می شود. لاکتیک اسید به دلیل وجود گروه هیدروکسیل مجاور گروه کربوکسیل، یک آلفا هیدروکسی اسید (AHA) است و به باز مزدوج آن لاکتات نامیده می شود.

اسید لاکتیک در ترشی سبزیجات، خمیر مایه نان، آبجو، شراب، کلم ترش و غذاهای تخمیر شده مانند سس سویا وجود دارد و مسئول عطر و طعم ملایم آنها است علاوه بر سبزیجات و غلات تخمیر شده، محصولات لبنی تخمیر شده مانند کفیر و ماست نیز حاوی اسید لاکتیک هستند.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با ما در نشریه جهان شیمی فیزیک همراه باشید.

تاریخچه تولید اسید لاکتیک و قیمت خرید و فروش

کارل ویلهلم شیل، شیمی دان سوئدی اولین شخصی بود که این ماده را در سال ۱۷۸۰ از شیر ترش جدا کرد. نام این اسید منعکس کننده فرم ترکیبی آن و به معنی مشتق شده از شیر است. در سال ۱۸۰۸ یونس یعقوب برزلیوس کشف کرد که اسید لاکتیک (در واقع L- لاکتات) در هنگام تمرینات بدنی در عضلات نیز تولید می شود. ساختار این اسید توسط یوهانس ویسلیکنوس در سال ۱۸۷۳ مشخص شد.

در سال ۱۸۵۶، نقش لاکتوباسیلوس در سنتز این ماده توسط لوئیس پاستور کشف شد. این ترکیب با این روش در سال ۱۸۹۵ به صورت تجاری تولید شد. در سال ۲۰۰۶، تولید جهانی آن با متوسط رشد سالانه ۱۰ درصد به ۲۷۵۰۰۰ تن رسید.

اسید لاکتیک چیست و در چه خوراکیهایی یافت می شود؟
اسید لاکتیک چیست و در چه خوراکیهایی یافت می شود؟

اسید لاکتیک چگونه تولید می شود؟

این ترکیب به صورت صنعتی با تخمیر باکتریایی کربوهیدرات ها یا با سنتز شیمیایی استالدئید تولید می شود. در سال ۲۰۰۹، اسید لاکتیک عمدتا توسط تخمیر تولید می شد. تولید اسید لاکتیک راسمیک متشکل از مخلوط ۱: ۱ استریوایزومرهای d و l یا مخلوطی با حداکثر ۹/۹۹ درصد اسید لاکتیک، با تخمیر میکروبی امکان پذیر است. تولید این اسید در مقیاس صنعتی نیز توسط تخمیر امکان پذیر است، اما بسیار چالش برانگیزتر است.

قیمت اسید لاکتیک تولید تخمیری

محصولات شیر ​​تخمیر شده از طریق تخمیر شیر یا آب پنیر به صورت صنعتی توسط انواع باکتریهای لاکتوباسیلوس به دست می آید. به عنوان ماده اولیه برای تولید صنعتی اسید لاکتیک، تقریباً از هر منبع کربوهیدرات ی حاوی قندهای C5 و C6 می توان استفاده کرد. ساکارز خالص، گلوکز حاصل از نشاسته، شکر خام و آب چغندر اغلب استفاده می شود.

فروش اسید لاکتیک تولید شیمیایی

اسید لاکتیک راسمیک از واکنش استالدئید با سیانید هیدروژن و سپس هیدرولیز لاکتونیتریل به صورت صنعتی سنتز می شود. هنگامی که هیدرولیز توسط اسید کلریدریک انجام می شود، کلرید آمونیوم به عنوان یک محصول جانبی تشکیل می شود. شرکت ژاپنی Musashino یکی از آخرین تولید کنندگان بزرگ اسید لاکتیک در این مسیر است. سنتز اسیدهای لاکتیک راسمیک و انانتیوپور نیز از طریق سایر مواد اولیه (وینیل استات، گلیسرول و غیره) با استفاده از روش های کاتالیزوری امکان پذیر است.

کاربرد اسید لاکتیک

در ادامه به معرفی موارد مختلف کاربرد اسید لاکتیک می پردازیم.

لاکتیک اسید در پیش ساز پلیمرها

دو مولکول اسید لاکتیک می تواند به لاکتید لاکتون دهیدراته شود. در حضور کاتالیزور ها لاکتید پلیمریزه می شود تا به پلی آتاکتیک یا پلی لاکتیک سیندیوتاکتیک (PLA) تبدیل شود که پلی استری با خواص تخریب پذیری زیستی هستند. PLA نوعی پلاستیک است که از مواد پتروشیمی حاصل نمی شود.

کاربرد اسیدلاکتیک در صنایع دارویی و آرایشی

این ترکیب همچنین در فناوری دارویی برای تولید لاکتات های محلول در آب از مواد فعال غیر محلول استفاده می شود. این ماده برای تهیه اسید و خاصیت ضدعفونی کننده و کراتولیتیک آن بیشتر در داروهای موضعی و مواد آرایشی مورد استفاده قرار می گیرد.

اسید لاکتیک چیست و در چه خوراکیهایی یافت می شود؟
اسید لاکتیک چیست و در چه خوراکیهایی یافت می شود؟

متابولیسم اسید لاکتیک در بدن

اگرچه معمولاً گلوکز به عنوان منبع اصلی تأمین انرژی برای بافتهای زنده در نظر گرفته می شود ولی اسید لاکتیک سوخت ترجیحی سلولهای عصبی در مغز چندین گونه پستاندار از جمله موش و انسانها است. طبق فرضیه لاکتات شاتل، سلولهای گلیال وظیفه تبدیل گلوکز به لاکتات و تأمین لاکتات سلولهای عصبی را برعهده دارند.

به دلیل این فعالیت متابولیکی موضعی سلولهای گلیایی، مایع خارج سلولی سلولهای عصبی اطراف آنها به شدت از نظر ترکیب از خون یا مایع مغزی نخاعی متفاوت است و از نظر لاکتات بسیار غنی است که در مطالعات میکرو دیالیز این مسئله مشخص شده است.

برخی شواهد نشان می دهد که لاکتات در مراحل اولیه رشد برای متابولیسم مغز در افراد قبل از تولد و اوایل پس از زایمان مهم است، در این مراحل لاکتات در غلظت های بیشتری در مایعات بدن وجود دارد و ترجیحاً مغز از آن استفاده می کند.

 

مواد شیمیایی مرتبط با اسیدلاکتیک

 

جالب است بدانید

همچنین این فرضیه مطرح است که لاکتات ممکن است یک عمل قوی بر روی شبکه های GABA در مغز در حال رشد ایجاد کند و باعث مهار بیشتر آنها از آنچه که قبلاً فرض شده بود از طریق پشتیبانی بهتر از متابولیت ها یا تغییر در سطح pH داخل سلول های یا هردو شود.

مطالعات برش های مغزی موش ها نشان می دهد که β-هیدروکسی بوتیرات، لاکتات و پیروات به عنوان بسترهای انرژی اکسیداتیو عمل می کنند و وقتی که گلوکز به عنوان حامل انرژی در طی فعالیت شدید سیناپسی ناکافی است باعث افزایش در مرحله اکسیداسیون NAD (P) H می شوند و در نهایت این لاکتات است که می تواند یک بستر انرژی کارآمد باشد که قادر به حفظ و تقویت متابولیسم انرژی هوازی مغز در شرایط آزمایشگاهی است.

لاکتات همچنین می تواند به عنوان یک منبع مهم انرژی برای سایر اندام ها از جمله قلب و کبد باشد. زیرا در طی فعالیت بدنی تا ۶۰٪ از میزان گردش انرژی عضله قلب از اکسیداسیون لاکتات ناشی می شود.

اسید لاکتیک چیست و در چه خوراکیهایی یافت می شود؟
اسید لاکتیک چیست و در چه خوراکیهایی یافت می شود؟

اسید لاکتیک در کدام خوراکیها یافت می شود؟

اسیدها طعم های متمایزی به غذاها اعطا می کنند از اسید سیتریک موجود در میوه ها گرفته تا اسید استیک خورنده که باعث تولید سرکه می شود. این ترکیب یک اسید ملایم و همه کاره است که توسط باکتری های ویژه ای تولید می شود که قادر به هضم لاکتوز در شیر هستند. اگرچه اسید لاکتیک در درجه اول با محصولات لبنی در ارتباط است، اما در طیف گسترده ای از غذاها یافت می شود که در ادامه شرح داده می شود.

قیمت اسید لاکتیک محصولات لبنی

گونه های نسبتاً کمی از باکتری ها، از جمله خانواده لاکتوکوک و لاکتوباسیلوس و برخی از خانواده های لکونوستوک و استرپتوکوک، قادر به هضم لاکتوز موجود در شیر هستند. آنها قندها را به انرژی تبدیل کرده و اسید لاکتیک را دفع می کنند که باعث کاهش pH شیر و ایجاد محیط نامناسب برای سایر باکتری ها می شود.

این مسئله یک مزیت رقابتی برای آن باکتریها است و برای انسان نیز مزایای گسترده ای دارد. این دسته از محصولات شیر ​​اسیدی یا “کشت شده” به راحتی خراب نمی شوند و خاصیت مغذی شیر را برای مدت طولانی تری حفظ می کنند. خامه ترش، ماست، پنیرها و بقیه محصولات لبنی تخمیر شده در جهان از طریق اسید لاکتیک تولید می شوند.

خرید اسید لاکتیک ترشی سنتی

اگرچه این ماده با لبنیات شناخته می شود اما باکتری های اسید لاکتیک فرصت طلبانی هستند که می توانند با استفاده از قندهای دیگر نیز زنده بمانند. به عنوان مثال، ترشی سبزیجات و محصولاتی مانند کلم ترشی به طور سنتی دارای اسید لاکتیک هستند. نمک زدن به سبزیجات آب آنها را بیرون می کشد، که به سرعت توسط لاکتوباسیل ها استعمار می شود.
این اسیدیته باعث جلوگیری از رشد باکتری های بالقوه خطرناک و بیماری زا می شود و به حفظ مواد غذایی کمک می کند. گروه دوم باکتری ها اسید لاکتیک را هضم کرده و اسید استیک یا سرکه تولید می کنند که قوی تری است و روند کار را تسریع می کند. ترشی حاصل می تواند بسته به نسبت لاکتیک اسید به اسید استیک ملایم یا تیز باشد.

 

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های اسید لاکتیک

نام ماده لاکتیک اسید (Lactic acid)
فرمول مولکولی C3H6O3
جرم مولکولی ۹۰.۰۸ g/mol
نقطه جوش ۱۲۲ °C
نقطه ذوب ۱۶.۸ °C
دیگر نام ها Milk acid

 

فروش اسید لاکتیک نان های ترش

نان خمیر ترش مزه خاص خود را مدیون باکتری های اسید لاکتیک است که در کنار مخمر در خمیررشد می کند. PH پایین ایجاد شده توسط باکتری ها نه تنها باکتری های مضر را دفع می کند بلکه مخمرها و اسپورهای کپک را که تحمل اسیدیته پایین را ندارند از بین می برد. از طرف دیگر، مخمرهای نان با اسیدیته پایین سازگار شده و عملکرد خود را بهتر انجام می دهند.

خرید و فروش اسید لاکتیک محصولات سویا

باکتریهای اسید لاکتیک نقش مشابه ماده طعم دهنده و نگهدارنده را در محصولات تخمیر سویا دارند که در سراسر آسیا رایج است. بیشتر آنها از جمله میسو و سس سویا با خمیر کردن دانه های سویا شروع می شوند که باعث ایجاد یک ماده اولیه می شود. سپس استارتر به این دانه ها اضافه می شود و یک فرآیند تخمیر پیچیده را با چندین خانواده مخمر و باکتری آغاز می کند. باکتری های اسید لاکتیک با اثر رحفاظتی مانع از رشد عوامل بیماری زا در محصول نهایی می شوند.

قیمت اسید لاکتیک سایر خوراکی ها

این ترکیب در بسیاری از غذاها و نوشیدنی های دیگر نیز وجود دارد. به عنوان مثال، بسیاری از شراب ها در دومین تخمیر خود اسید مالیک را به اسید لاکتیک تبدیل می کنند که باعث می شود شراب ترشی کمتری داشته باشد و به عنوان یک محصول جانبی – ترکیبات طعم دهنده جدید ایجاد شود. مواد غذایی و نوشیدنی های دیگر نیز اغلب از این ماده برای طعم ملایم ترش و اثر نگهدارنده آن استفاده می کنند. از این اسید می توان برای تعادل شیرینی طبیعی در آب میوه ها، به عنوان نگهدارنده در سس های سالاد یا محصولات آب نبات استفاده کرد.

 

پرسش های رایج در مورد اسید لاکتیک

چطور می توانم بهترین فروشنده اسید لاکتیک را پیدا کنم؟
برای پیدا کردن بهترین فروشنده اسید لاکتیک، شما می ‌توانید از فروشندگان منتخبی که پیشنهاد کرده‌ایم؛ استفاده نمایید. این فروشندگان به لحاظ تجربه و سابقه فروش، مورد تایید جهان شیمی هستند و صلاحیت آنها برای خرید و فروش اسید لاکتیک به طور مرتب بررسی می‌ شود.

فواید اسید لاکتیک و خرید لاکتیک اسید

این ترکیب یک لایه بردار شیمیایی محبوب است. این اسید در از بین بردن سلول های مرده پوست به شما بسیار کمک می کند و درخشندگی و جوانی پوست را به پوست شما هدیه می دهد. بیشترین فواید اسید لاکتیک برای سلامت پوست است. برخی از این فواید عبارتند از:

  • آکنه را کاهش می‌ دهد
  • باکتری های پوستی را از بین می برد
  • از رشد میکروارگانیسم های خطرناک روی پوست جلوگیری کند
  • چین و چروک را کاهش می دهد
  • رطوبت پوست را حفظ می کند
  • به تحریک تولید کلاژن و ایجاد استحکام پوست نیز کمک می کند

عوارض اسید لاکتیک و قیمت فروش

اسید لاکتیک همانطور که فواید بسیار زیادی دارد، عوارضی نیز ممکن است در پی داشته باشد. هر لایه برداری شیمیایی می تواند باعث ایجاد واکنش های نامطلوب در پوست شود. برخی از عوارض جانبی این ترکیب عبارتند از:

  • خارش
  • قرمزی
  • درد
  • احساس سوزش
  • تورم

این اسید همچنین می تواند باعث تحریک پوست و حساسیت به آفتاب شود. اگرچه اسید لاکتیک دارای عوارض جانبی خاص خود است، اما این عوارض در واقع زمانی که با موادی مانند ویتامین C، رتینول و AHA مخلوط می شود، افزایش می یابد.

عوارض دیگر این اسید برای عضلات بدن است. وجود مقدار زیادی اسید لاکتیک در بدن باعث گرفتگی، درد عضلانی و اسیدوز لاکتیک در فرد می شود. اسیدوز لاکتیک، در صورت درمان نشدن می تواند بسیار خطرناک باشد. اسید لاکتیک همچنین در دهان نیز تولید می شود و مسئول ایجاد پوسیدگی دندان است.

خرید داروهای ضد اسید لاکتیک

برای کاهش این اسید در بدن دارویی خاصی وجود ندارد. اما شما می توانید با انجام بعضی از فعالیت ها میزان این اسید را در بدن خود کاهش دهید و از بروز بیماری اسیدوز لاکتیک جلوگیری کنید. برخی از این فعالیت ها عبارتند از:

  • گرم کردن و سرد کردن بدن قبل و بعد از تمرین را یادتان نرود
  • بیش از حد ورزش نکنید
  • دوش آب گرم بگیرید
  • رژیم غذایی مناسب داشته باشید
  • بدن را همیشه هیدراته نگه دارید
  • از مکمل های ویتامینی و مواد معدنی استفاده کنید

اسید لاکتیک چیست + قیمت، نکات خرید و فروش اسید لاکتیک

اسید لاکتیک بخشی از ترکیبات شیمیایی است که به نام آلفا هیدروکسی اسیدها (AHA) شناخته می شوند. این اسید یک مایع جامد یا شفاف سفید محلول در آب است که می تواند به طور طبیعی یا شیمیایی تولید شود. روش تولید طبیعی این اسید شامل تخمیر باکتریایی کربوهیدرات ها (قند،نشاسته) است. اسید لاکتیک از قند چغندر، نیشکر، ذرت و تاپیوکا نیز ساخته می شود. اسید لاکتیک اغلب به عنوان یک لایه بردار در محصولات آرایشی و بهداشتی و در محصولات ضد چروک استفاده می شود و در محصولات شستشوی بدن ما نیز به عنوان یک نگهدارنده طبیعی عمل می کند.

اسید لاکتیک ماده ای است که در بدن انسان نیز به صورت خود به خود تولید می شود. وقتی فردی ورزش می کند، بدنش از اکسیژن برای تجزیه گلوکز جهت تولید انرژی استفاده می کند. در حین ورزش شدید اگر اکسیژن کافی برای تکمیل فرآیند تجزیه گلوکز وجود نداشته باشد، اسید لاکتیک در بدن ساخته می شود. سپس بدن بدون استفاده از اکسیژن اسید لاکتیک را به انرژی تبدیل می کند که عوارض جانبی همچون درد عضلانی را به همراه دارد.

خرید اسید لاکتیک برای پوست

این ترکیب یک لایه بردار محبوب در بازار محصولات مراقبت از پوست است. این اسید بدون نگرانی روی اکثر انواع پوست به خوبی کار می کند. این اسید محلول در آب است و به هیدراتاسیون پوست کمک می کند. این اسید پوست را انعطاف پذیر و چاق نگه می دارد.

کاربرد اسید لاکتیک برای یک دست کردن پوست

این ماده خاصیت لایه برداری دارد و از این رو به کاهش سوزش و قرمزی پوست کمک می کند. پوست را یکنواخت می کند و به بهبود بافت کلی پوست کمک کرده و آن را درخشان و شفاف می کند.

فواید اسید لاکتیک برای تقویت هیدراتاسیون

اگر به دنبال تغذیه و آبرسانی به پوست خود هستید، این اسید بسیار عالی است. این اسید به عمق بخشیدن به پوست شما کمک می کند و آن را از درون آبرسانی و تغذیه می کند. اسید لاکتیک پوست را مرطوب و چاق می کند.

خواص اسید لاکتیکدر مبارزه با آکنه ها به شما کمک می کند

آکنه یک نگرانی اصلی برای هر فردی است. اسید لاکتیک دارای خواص ضد باکتریایی است که با عفونت هایی مانند آکنه مبارزه می کند و سلول های مرده پوست را از بین می برد. این اسید به شما پوستی درخشان و شفاف هدیه می دهد.

خاصیت ضد پیری اسید لاکتیک

خطوط و چین و چروک های زودرس، می تواند پوست شما را کدر کند. این ترکیب با بهبود تولید کلاژن در بدن به کند کردن این فرآیند کمک می کند. این اسید ظاهر خطوط و چین و چروک های روی پوست را کاهش می دهد.

خرید اسید لاکتیک خوراکی

اسید لاکتیک ۸۵ درصد خوراکی است. از این اسید برای بهبود طعم و ماندگاری بیشتر مواد غذایی استفاده می شود. این اسید را می توانید در مواد غذایی و نوشیدنی ها از جمله، گوشت، کیک، پنیر، بستنی، سبزیجات، آبجو و سایر مواد غذایی بیابید. همچنین از این اسید در تهیه خیار شور نیز استفاده می شود.

کاربرد اسید لاکتیک در چه مواردی است

این ماده یکی از اسیدهای آلی شناخته شده است که کاربردهای صنعتی گسترده ای دارد. این اسید در صنایع غذایی، شیمیایی، دارویی و آرایشی کاربردهای بسیار زیادی دارد. از این اسید در صنایع غذایی برای تهیه شراب و محصولات لبنی تخمیر شده، ترشی سبزیجات و پخت ماهی، گوشت و سوسیس استفاده می شود. این اسید نه تنها یک ماده مهم در غذاهای تخمیر شده از جمله سبزیجات کنسرو شده، ماست و کره است بلکه به عنوان یک نگهدارنده در سبزیجات ترشی و زیتون نیز عمل می کند.

این اسید آلی طبیعی در صنایع دیگری از جمله صنایع داروسازی، آرایشی و بهداشتی، مواد شیمیایی و صنعتی نیز استفاده می شود. استفاده از اسید لاکتیک در صنایع مختلف از جمله صنایع داروسازی و غذا و نوشیدنی، عمدتا در اقتصاد های نوظهور مانند هند، چین و اندونزی، رو به افزایش است. اسید لاکتیک در صنایع غذایی با کنترل رشد میکروارگانیسم های بیماری زا، توانایی افزایش طعم و افزایش ماندگاری مواد غذایی و نوشیدنی ها را افزایش می دهد.

این ترکیب عمدتا در تولید یک محصول به نام PLA استفاده می شود. PLA یک پلیمر زیست تخریب پذیر و یک ترموپلاستیک قابل کمپوست ساخته شده از منابع تجدید پذیر مانند اسید لاکتیک است که از طریق فرآیندهای تخمیر تولید می شود. این ماده شیمیایی به طور کلی، ایمن (GRAS) شناخته شده است و دارای پتانسیل بالایی در بازار صنایع غذایی است.

این ترکیب در صنعت داروسازی نیز به دلیل استفاده در تولید دارو و همچنین استفاده به عنوان الکترولیت در محلول ‌های داخل وریدی بسیار شناخته شده است. در صنایع محصولات آرایشی و بهداشتی نیز مرطوب کننده های پوست بر پایه اسید لاکتیک خشکی پوست را بهبود می بخشند، جای آکنه را از بین می برند و از آسیب به بافت های پوست جلوگیری می کند. به همین علت استفاده از این اسید در صنایع مختلف روز به روز در حال افزایش است.

قیمت اسید لاکتیک

قیمت خرید و فروش اسید لاکتیک برحسب درصد آن در بازار متفاوت است و شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید اسید لاکتیک نمایید. همانطور که گفته شد درصد خلوص مواد شیمیایی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت آن ها هستند. در مورد اسید لاکتیک نیز شرایط به همین صورت است. برند شرکت تولیدکننده نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت اسید لاکتیک است.

فروش ‌اسید لاکتیک

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت خرید و فروش اسید لاکتیک از لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد استفاده نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان اسید لاکتیک در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

 

خرید اسید لاکتیک

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید اسید لاکتیک از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید اسید لاکتیک، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان لاکتیک اسید را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید اسید لاکتیک با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

نوشته های مشابه

‫۲۶ دیدگاه ها

  1. من تا همین چند وقت پیش پوستم پر از آکنه و جوش بود و با کمی تحقیق متوجه شدم که اسید لاکتیک برای پوست چه خواص شگفت انگیزی داره

    جالبه که قیمت اسید لاکتیک برای پوست هم خیلی بالا نیست ؛ توی سایت های مختلف محصولات متنوعی از برندهای شرکت های خارجی با اسید لاکتیک وجود داره مثلا سرم لایه بردار پوست لاکتیک اسید که خیلی ها استفاده کردن و نتیجه گرفتن ،

    من پیشنهاد می کنم ، اگه مشکل پوستی دارید؛ شما هم درباره تاثیر این اسید و محصولاتش تحقیق کنید.

  2. من امروز می خواستم خرید لاکتیک اسید اوردینری از یک فروشگاه آنلاین انجام بدم ،

    اما راستش به خاطر جنس‌های تقلبی یا برندهای متفرقه که تو بازار زیاد شده؛ دچار تردید شدم ،

    می خوام بدونم از خوانندگان مقاله کسی هست که تا حالا لاکتیک اسید اوردینری خریداری کرده باشه؟
    کیفیت و اثربخشیش چطوره؟

  3. اون طور که من متوجه شدم
    اسید لاکتیک خوراکی در لبنیات و فرآورده های ترشیجات کاربرد زیادی دارد

    من خودم گاهی اوقات در طی سال ترشی درست می کنم ، آیا می توان برای افزایش زمان نگهداری و ماندگاری ترشی خانگی از اسید لاکتیک خوراکی استفاده کنم؟

  4. ما از مراکز تحقیقاتی یکی دانشگاه های غرب کشور پیام می گذاریم؛ برای تامین مواد اولیه آزمایشگاهی و پژوهشی دوره دکتری نیاز به خرید و لیست قیمت پلی لاکتیک اسید در ایران با خلوص ۹۹درصد داریم.

    لطفا شرایط تامین و ارسال و قیمت را شما یا فروشندگان دارای صلاحیت برای ما بفرستند

  5. از فعالان حوزه خرید و فروش اسید لاکتیک خوراکی تقاضا دارم؛ که به این سوال بنده پاسخ دهند،

    آیا مصرف خوراکی های حاوی اسید لاکتیک خوراکی ۸۵درصد که در مقاله به آن اشاره شده، در دوران بارداری و شیردهی بی خطر و بی عارضه است؟

  6. من کارشناس ارشد صنایع غذایی از شهر اصفهان هستم، باید بگم که از خوندن مقاله تون واقعا لذت بردم.

    خواهش می کنم، یه توضیح مختصر بدید ؛
    در مورد فرق اسید لاکتیک صنعتی و اسید لاکتیک خوراکی به لحاظ درصد خلوص، قیمت و برندهای تولیدکننده

  7. یک شرکت تولیدکننده محصولات بهداشتی به یک تامین کننده و فروشنده مطمئن با تضمین بهترین کیفیت و قیمت مالئیک اسید صنعتی نیازمند است.

    لطفاً از طریق صفحه مربوط به واحد تأمین مواد اولیه در سایت شرکت به آدرس ******** در صورت داشتن صلاحیت لازم تماس حاصل نمایند.

  8. چند روزی که دنبال فروشنده حرفه ای هستم که کارش خرید و فروش اسید لاکتیک صنعتی باشه؛

    شما ابتدای مقاله گفتید که بهتره اسید لاتیک رو از تهران بخریم تا از شهرستان ؛ اما پرداخت چند ده میلیون به فروشنده ای اون رو حتی یک بار ندیدیم سخته.

    امروز تصمیم گرفتم؛ با فروشنده ای که شما معرفی کردید، برای خرید تماس بگیرم

  9. نمی دونم که شما به سوالات درسی هم پاسخ می دید یا نه

    با این حال من سوالم رو می پرسم؛

    چگالی لاکتیک اسید حدودا چقدر است؟

    و رنگ لاکتیک اسید مرغوب باید چگونه باشد؟

    خواهش می کنم لطفی کنید و به سوالات درسی من هم پاسخ دهید

  10. قیمت اسید سولفوریک ۹۸درصد طی چند هفته اخیر کاهش پیدا کرده است

    بنا به تجربه شما؛ آیا این کاهش قیمت فقط ناشی از کاهش قیمت دلار است؟

    همچنین پیش بینی شما از روند کاهش قیمت اسید سولفوریک در ماه‌های آینده چیست؟ و این کاهش قیمت تا کجا ادامه پیدا می کند؟

  11. آیا خرید لاکتیک اسید را برای کسانی که به دنبال مصرف خانگی هستند ، توصیه می کنید؟

    چون همانگونه که شما توضیح دادید ، از لاکتیک اسید برای نگه داری ترشیجات و سبزیجات استفاده می شود،
    اما دقیقا مطمئن نیستم که این افزایش زمان ماندگاری فقط برای ترشیجات صنعتی ست یا برای ترشیجات خانگی نیز استفاده می شود؟

  12. برای صادرات پلی لاکتیک اسید مزاحمتون شدم
    با شناختی که از بازار ایران دارید تفاوت قیمت پلی لاکتیک اسید در ایران و کشور های همسایه چقدر است و با توجه به نرخ فعلی و آینده دلار، آیا تولید آن در کشور به لحاظ تجاریه توسعه می شود؟

  13. پلی لاکتیک اسید خرید

    ممنون از شما.

    امکان داره که توضیح دهید هنگام خرید پلی لاکتیک اسید به چه نکاتی باید توجه کنیم تا با آگاهی، ما جنس مرغوب و باکیفیت از فروشنده تحویل بگیریم؟

    اگر این تجربیات را بیان کنید لطف بزرگی می‌کنید

  14. کسی درباره تاثیر و قیمت اسید لاکتیک برای پوست اطلاعی داره؟
    بعضی ها میگن خوبه بعضی‌ ها میگن ضرر داره .
    لطفا یک نفر کمک کنه و بگه بهترین برند سرم لایه بردار اسید لاکتیک در بازار که تقلبی نباشد ؛ چیه؟

  15. درود .
    اطلاعات درباره تولید اسیدلاکتیک در ایران نیاز دارم.
    لیست همه تولیدکنندگان اسید لاکتیک، کیفیت آنها، حجم بازار اسید لاکتیک در ایران و میزان واردات این اسید به ایران برای پرداخت هزینه در خصوص این اطلاعات هم هیچ مشکلی وجود نداره.

  16. درود .
    اطلاعات درباره تولید اسیدلاکتیک در ایران نیاز دارم.
    لیست همه تولیدکنندگان اسید لاکتیک، کیفیت آنها، حجم بازار اسید لاکتیک در ایران و میزان واردات این اسید به ایران برای پرداخت هزینه در خصوص این اطلاعات هم هیچ مشکلی وجود نداره.

  17. چند هفته پیش که با یکی از دوستان درباره خرید پودر لاکتیک اسید صحبت می کردیم به من توصیه کرد که هنگام خرید لاکتیک اسید اسید سیتریک از فروشنده درخواست کنم،
    که مواد شیمیایی را در کیسه های روشن به من بفروشد نه در کیسه های تیره

    البته حقیقتش دلیل این توصیه را از او نپرسیدم ؛ الان که این مقاله را خواندم این مسئله به ذهنم رسید ‌
    و قبل از هر چیز می خواهم بدانم که آیا شما نیز چنین چیزی را در مورد بسته بندی مواد شیمیایی شنیده اید؟

    آیا فروش موادی همچون لاکتیک اسید در کیسه های روشن نسبت به کیسه های تیره مزیتی دارد؟

  18. ارادتمند

    هفته قبل هنگام دریافت پیش فاکتور خرید اسید لاکتیک خوراکی، فروشنده چند بار تاکید کرد که این اسید لاکتیک تقلبی نیست و کیفیت، مرغوبیت و اصالت بالایی دارد.

    مگر اسید لاکتیک تقلبی در بازار موجود است؟

    برای یک خریدار معمولی مثل من که به آزمایشگاه تخصصی دسترسی ندارد؛ چگونه می توانم گرید اسید لاکتیک یا تقلبی نبودن آن را تشخیص دهم؟

  19. سلام، روز بخیر.

    امکان دارد؛ لیست قیمت اسید لاکتیک چینی و ایرانی از برندهای معروف و پرتقضای بازار را در واتساپ برای من بفرستید

    با بررسی سایت شما متوجه شدم که کارشناسان متبحر و متخصصی در حوزه مواد شیمیایی دارید

    برای خرید باکیفیت ترین نوع از اسید لاکتیک مورد نیاز ما، یک شماره موبایل قرار دهید

  20. مدتی پیش از طریق یکی از مقالات سایت تونستم اطلاعاتی درباره کاربرد پودر سوربیتول برای بدنسازی کسب کنم.‌
    فکر میکنم، یک مقاله مفصل و جالب درباره سوربیتول برای بدنسازی دارید.

    چون خودم هر هفته باشگاه بدنسازی می رم، سوال مشابه دیگه ای دارم؛ که پاسخش برای شما سخت نیست،

    مضرات و کاربرد اسید لاکتیک چیست و چه نقشی در بدنسازی دارد؟

  21. با سلام
    قبل از اینکه با سایت شما آشنا بشم، اطلاعاتی درباره کاربرد اسید لاکتیک (Lactic Acid) به عنوان ضدچروک خسته و گریخته چیزهایی شنیده بودم؛ الان که اطلاعات بیشتری از خواص بی‌نظیر این اسید رو متوجه شدم، از شما درخواست می‌کنم که یک یا چند برند معتبر کرم ضدچروک که اسید لاکتیک توش استفاده شده باشه رو معرفی کنین. به سایتهای فروشگاهی زیاد اعتماد ندارم، فرقی هم نمی کنه که اون کرم ایرانی باشه یا خارجی.

  22. سلام و شب بخیر

    موضوع رساله دکتری من تاثیر افزودنی های مواد غذایی روی هوش کودکان ایرانی است. حوضه تخصصی من صنایع غذایی یا شیمی نیست، ولی برای بخشی از پژوهشی که خدمت شما گفتم نیاز به مطالعه و بدست آوردن اطلاعاتی در زمینه انواع مواد شیمیایی مثل اسید لاکتیک و عملکرد آن روی مغز دارم. آیا نشریه جهان شیمی و کارشناسان متبحر شما در این زمینه می توانند کمکی کنند؟

  23. اسید لاکتیک چیست؟ چگونه اسید لاکتیک را دفع کنیم؟ البته اگه بخوام ساده تر منظورم برسونم، اسید لاکتیک چطور به هضم لاکتوز در شیر کمک می کنه، چون هم خودم و هم پسرم نسبت به لاکتوز شیر حساسیت داریم و همین مسئله باعث شد که هم در مورد جنبه علمیش و هم در مورد راهکارهاش تحقیق کنم، اگه ممکنه کمک کنید.

  24. به نظر شما قیمت فروش اسید لاکتیک صنعتی به شکل حضوری پایین تر است یا خرید اسید لاکتیک به شکل تلفنی از فروشندگان؟ کلا از شما خواهش می کنم توضیح دهید مثلا که یک فروشنده اسید لاکتیک چه مدارکی باید ارایه کند تا بتوانیم با خیال راحت از او خرید کنیم؟

  25. بجز روش های ساده کاهش اسید لاکتیک بعد از ورزش که در مقاله به چند مورد آن اشاره کردید؛ چه مکمل ها و داروهای جانبی برای کاهش اسید لاکتیک بدن وجود دارد؟ فقط عاجزانه درخواست می کنم، که برای کاهش اسید لاکتیک دارویی را معرفی کنید که هیچگونه عوارض جانبی نداشته باشد. به هیچ عنوان تجربه خوبی از عوارض داروهای مکمل ندارم.

  26. بازتاب: سرکه برنج چیست و از فواید آن برای سلامتی چه می دانید؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا