Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
صنایع شیمیاییعمومیغذایی و داروییمحصولات شیمیایی

قیمت فروش و خرید اسید سیتریک آبدار | کاربرد اسید سیتریک آبدار

این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها، خواص و کاربرد اسید سیتریک آبدار در زمینه های گوناگون صنعتی و غیر صنعتی است.

واردات و فروش رزین رزین سختی گیر پرولایت
واردات و فروش رزین رزین سختی گیر پرولایت

همچنین اگر قصد خرید اسید سیتریک آبدار را دارید، برای اطلاع از قیمت خرید و فروش اسید سیتریک آبدار در بازار مواد شیمیایی می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان اسید سیتریک آبدار در انتهای مقاله استفاده نمایید. درصد و شرکت تولیدکننده از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت اسید سیتریک آبدار هستند. لازم به ذکر است این لیست همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش اسید سیتریک آبدار و صنعت مواد شیمیایی به روز می‌شود.

فهرست مطالب

مراکز خرید و قیمت فروش اسید سیتریک آبدار در تهران و شهرستان‌ ها

اغلب مراکز خرید و فروش اسید سیتریک آبدار و دیگر مواد شیمیایی در تهران وجود دارند و فروشندگان اسید سیتریک آبدار در سایر استان و شهرستان ها در بیشتر موارد، خرید خود را از تهران انجام می دهند. به همین دلیل، توصیه می شود که در صورت امکان سعی کنید تا خرید مواد شیمیایی از تهران انجام شود. چرا که

  • اغلب شرکت های واردکننده اسید سیتریک آبدار در تهران مستقر هستند.
  • به دلیل اینکه خرید اسید سیتریک آبدار در سایر استان ها و شهرستان ها در بیشتر موارد از طریق چندین واسطه انجام می شود، خرید در تهران می تواند از نظر قیمت مقرون به صرفه تر و ارزان تر باشد.
  • از آنجایی که در تهران به تامین کننده اصلی کالا نزدیک تر هستید و بیشتر انبارهای اصلی مواد شیمیایی در شهر تهران قرار دارند، احتمال اصالت و مرغوبیت کالا نیز افزایش می یابد.

اما باید توجه نمود که تمامی شرکت های بازرگانی مستقر در تهران از نظر تجربه، سابقه و کیفیت در یک سطح قرار ندارند. به همین دلیل در این صفحه و سایر صفحات مرتبط با مواد شیمیایی در سایت جهان شیمی، تلاش کرده ایم برترین و باسایقه ترین شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش اسید سیتریک آبدار را به شما معرفی کنیم. شرکت هایی که در بنر بالای این صفحه یا در کادر «فروشندگان پیشنهادی» در پایان این مقاله معرفی شده اند، همگی به طور مرتب مورد بازبینی قرار می گیرند. خالی از لطف نیست که یادآور شویم از جمله مهمترین شرایط شرکت ها برای قرار گرفتن در بخش های مذکور و معرفی به خریداران، میزان سابقه، اعتبار و تجربه آن ها است.

اسید سیتریک آبدار یا اسید سیتریک مونوهیدرات یک اسید تری کربوکسیلیک است که در مرکبات و برخی از میوه ها یافت می شود. اسید سیتریک به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی به عنوان ماده کمکی در صنعت داروسازی بطور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

این ترکیب پایداری مواد فعال را حفظ می کند و به عنوان ماده نگهدارنده درغذاها و داروها استفاده می شود. این ماده همچنین به عنوان یک اسید برای کنترل pH استفاده می شود و با کلات شدن کلسیم در خون به عنوان ضد انعقاد عمل می کند.

پاسخ به سوالات در نشریه جهان شیمی فیزیک

در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری راجع به این اسید و ویژگیهای آن ارائه می شود لطفا ما را همراهی کنید.

خواص فیزیکی و شیمیایی اسیدسیتریک آبدار

اسید سیتریک مونوهیدرات به صورت بلورهای بی رنگ یا شفاف یا به صورت یک پودر سفید و کریستالی وجود دارد. این ماده فاقد بو است و طعم اسیدی قوی دارد. ساختار بلوری آن ارتورومبیک است. بلورهای مونوهیدرات در هوای خشک یا در دمای ۴۰ تا ۵۰ درجه سانتی گراد آب تبلور را از دست می دهند. اسید سیتریک مونوهیدرات در دمای ۷۵ درجه نرم می شود و تقریبا در دمای ۱۰۰ درجه سانتی گراد ذوب می شود.

 

 

اسید سیتریک آبدار یک ماده نگهدارنده طبیعی است و برای افزودن طعم اسیدی یا ترش به غذاها و نوشابه ها استفاده می شود. این ترکیب در واقع به عنوان ماده نگهدارنده و آنتی اکسیدان عمل می کند. این ماده همچنین به عنوان ماده اسیدی کننده، طعم دهنده و حفظ کننده تازگی در نوشیدنی های میوه ای، آب نبات، کلوچه، بیسکویت، میوه های کنسروی، مربا و ژله استفاده می شود. این ترکیب با داشتن رطوبت از ۷.۵ تا ۹.۰ درصد از سایر اشکال اسید سیتریک متفاوت است.

خرید و فروش اسید سیتریک آبدار

اسید سیتریک را می توان به صورت پودر خریداری کرد و معمولاً در فروشگاه های مواد غذایی طبیعی یا فروشگاه های مواد غذایی سالم به همراه سایر ویتامین ها و مکمل های غذایی موجود است. در برخی از فروشگاه های مواد غذایی، اسید سیتریک در بسته های کوچک به عنوان “نمک ترش” فروخته می شود. قیمت اسید سیتریک بسته به نوع بسته بندی و شرکت تولید کننده آن متفاوت است.

روش تولید اسیدسیتریک آبدار

اسید سیتریک یک اسید آلی ضعیف است که معمولاً در صنایع غذایی، آرایشی و دارویی استفاده می شود. پایه اصلی اسید سیتریک، سیترات، یکی از اجزای چرخه کربس است و به طور طبیعی در طی متابولیسم در بدن تمام موجودات زنده تولید می شود. این ماده به طور طبیعی در مرکبات مانند لیمو و لیموترش یافت می شود و به عنوان ماده نگهدارنده طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد. اسید سیتریک منوهیدرات دارای یک مولکول آب به عنوان بخشی از فرمول شیمیایی خود است.

سیترات یا اسید سیتریک غالباً برای تنظیم pH، افزودن طعم ترش به غذاها و نوشیدنی ها و تشکیل مشتق نمک مواد معدنی و فلزات در داروسازی مانند سیترات پتاسیم که یک مکمل غذایی است، استفاده می شود. FDA استفاده از این ماده در مواد غذایی را به طور کلی به عنوان ایمن (GRAS) می داند. علاوه بر این نمک های سیترات در صورت استفاده در مقادیر طبیعی معمولاً به عنوان بی خطر شناخته می شوند.

اسید سیتریک به طور طبیعی در تعدادی از گونه های گیاهی وجود دارد و ممکن است از آب لیمو که حاوی ۵۸٪ اسید سیتریک است یا ضایعات آناناس استخراج شود. اسید سیتریک بی آب همچنین ممکن است با استفاده از سویه های باکتری آسپرژیلوس نیگر به روش صنعتی یا با تخمیر قارچی محلول های شکر خام مانند ملاس تولید شود. اسید سیتریک با تبلور مجدد خالص می شود. فرم بی آب از محلول آبی غلیظ گرم و فرم مونوهیدرات یا آبدار از محلول آبی غلیظ سرد به دست می آید.

اسید سیتریک آبدار چیست و چه ویژگیهایی دارد؟
اسید سیتریک آبدار چیست و چه ویژگیهایی دارد؟

کاربرد اسید سیتریک آبدار

در ادامه به بررسی موارد کاربرد اسید سیتریک آبدار در زمینه های گوناگون می پردازیم.

کاربردهای دارویی سیتریک اسید

اسید سیتریک (مونوهیدرات یا بی آب) به طور گسترده ای در فرمولاسیون های دارویی و محصولات غذایی در درجه اول برای تنظیم pH محلول ها استفاده می شود. همچنین برای تنظیم pH ماتریس های قرص در فرمولاسیون های انتریک – کوتد برای تحویل داروهای خاص به روده بزرگ به طور تجربی استفاده شده است.

از اسید سیتریک آبدار در تهیه گرانول های جوشان استفاده می شود، در حالی که اسید سیتریک بی آب به طور گسترده ای در تهیه قرص های جوشان استفاده می شود. همچنین نشان داده شده است که اسید سیتریک باعث بهبود پایداری پودر انسولین خشک شده فرمولاسیون های استنشاقی می شود.

در محصولات غذایی، اسید سیتریک به عنوان تقویت کننده طعم مزه ترش و اسیدی استفاده می شود. از اسید سیتریک آبدار به عنوان عامل جداسازی و هم افزایی آنتی اکسیدان خا استفاده می شود. این ماده همچنین یکی از اجزای محلولهای سیترات ضد انعقاد است. از نظر درمانی، از محلول های حاوی اسید سیتریک برای حل کردن سنگ کلیه استفاده می شود.

کاربردهای بیوتکنولوژی اسیدسیتریک

از اسید سیتریک مونوهیدرات در تهیه محلول اسید سیتریک استفاده شده در روش استون Ga 68 قبل از تصفیه و تکنیک برچسب گذاری رادیویی استفاده می شود.

این ترکیب همچنین به عنوان عامل تعدیل کننده انتشار برای بهبود آزادسازی هیدروکلراید دیلتیازم از قرص های مذاب اکسترود شده Eudragit RS PO استفاده می شود.

اسید سیتریک مونوهیدرات برای تهیه بافر سیترات جهت استفاده در تهیه پلاکت برای میکروسکوپ اینتراویتال استفاده می شود. از دیگر کاربردهای این ماده تهیه بافر تریس سیترات برای الکتروفورز آنزیم های باکتریایی است.

خرید اسید سیتریک برای ضد عفونی و تمیز کردن

اسید سیتریک می تواند به عنوان ضد عفونی کننده نیز مورد استفاده قرار بگیرد. مطالعات نشان داده است این ترکیب یک ماده موثر در درمان یا پیشگیری از نورو ویروس انسانی است که عامل اصلی بیماری های منتقله از غذا است.

اسید سیتریک یک پاک کننده عمومی برای از بین بردن لک های ناشی از صابون، آب سخت، آهک و حتی زنگ زدگی است و البته یک جایگزین ایمن برای سفیدکننده های کلردار خانگی می باشد.

اسید سیتریک آبدار چیست و چه ویژگیهایی دارد؟
اسید سیتریک آبدار چیست و چه ویژگیهایی دارد؟

ارزش غذایی اسیدسیتریک

اسید سیتریک دارای کالری و چربی صفر است اما هیچ ارزش غذایی دیگری ندارد. در حالی که مصرف اسید سیتریک طبیعی از طریق میوه ها و سبزیجات دارای مزایای سلامتی است – به سوخت و ساز بدن کمک می کند و ممکن است در برابر سنگ کلیه از شما محافظت کند – فواید مصرف مکمل های آن برای سلامتی ما اثبات نشده است.

 

مواد شیمیایی مرتبط با اسیدسیتریک آبدار

 

فواید مصرف اسید سیتریک برای سلامتی

متابولیزه انرژی
سیترات – یک مولکول بسیار نزدیک به اسید سیتریک است و اولین مولکولی که طی فرآیندی به نام چرخه اسید سیتریک تشکیل می شود. این واکنش های شیمیایی در بدن ما به عنوان اسید تری کربوکسیلیک اسید (TCA) یا چرخه کربس شناخته می شود و به تبدیل غذا به انرژی کمک می کند. انسان و موجودات دیگر بیشتر انرژی خود را از این چرخه بدست می آورند.

افزایش جذب مواد مغذی
مواد معدنی مکمل به اشکال مختلف در دسترس هستند. اما همه فرم ها برابر نیستند، زیرا بدن شما از برخی از آنها به طور موثرتری استفاده می کند. اسید سیتریک فراهمی زیستی مواد معدنی را افزایش می دهد و به بدن شما اجازه می دهد آنها را بهتر جذب کند.

به عنوان مثال تولید مکمل کلسیم به شکل سیترات کلسیم باعث می شود کلسیم برای جذب نیازی به اسید معده نداشته باشد. همچنین عوارض جانبی کمتری از قبیل گاز، نفخ یا یبوست – نسبت به شکل دیگری به نام کربنات کلسیم ایجاد خواهد کرد.

به همین ترتیب، منیزیم به شکل سیترات به دلیل دسترس پذیری زیستی بیشتر کاملاً جذب بدن شده و در مقایسه با اکسید منیزیم و سولفات منیزیم بهتر عمل می کند. این ترکیب همچنین جذب مکمل های روی را افزایش می دهد.

پیشگیری از سنگ کلیه با اسیدسیتریک
مصرف اسید سیتریک – به شکل سیترات پتاسیم – مانع از تشکیل سنگ کلیه شده و آنهایی را که از قبل تشکیل شده اند را خرد کرده و از بین می برد. اسید سیتریک با تغییر شرایط شیمیایی ادرار آنرا برای تشکیل سنگ نامطلوب می کند. مصرف غذاهای سرشار از این اسید طبیعی – مانند مرکبات نیز می تواند مزایای مشابهی برای جلوگیری از سنگ کلیه ایجاد کند.

اسید سیتریک آبدار چیست و چه ویژگیهایی دارد؟
اسید سیتریک آبدار چیست و چه ویژگیهایی دارد؟

ایمنی و عوارض اسیدسیتریک آبدار

اسید سیتریک به طور طبیعی در بدن، عمدتا در استخوان ها یافت می شود و معمولاً به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی طبیعی مصرف می شود. اسید سیتریک خوراکی نیز جذب بدن می شود و به عنوان یک ماده افزودنی و غیر سمی در نظر گرفته می شود. با این حال، مصرف زیاد یا مکرر اسید سیتریک باعث فرسایش دندان ها می شود.

اسید سیتریک و سیترات همچنین جذب آلومینیوم را در روده بیماران کلیوی افزایش می دهد که ممکن است منجر به افزایش سطح آلومینیوم مضر در سرم شود. بنابراین پیشنهاد شده است که برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی که از ترکیبات آلومینیوم را برای کنترل جذب فسفات استفاده می کنند اسید سیتریک یا محصولات حاوی سیترات تجویز نشود.

روش نگهداری سیتریک اسید آبدار

اسید سیتریک مونوهیدرات در آب و هوای گرم و خشک و همچنین در صورت گرم شدن تا دمای حدود ۴۰۸ درجه سانتی گراد آب تبلور خود را از دست می دهد. این ترکیب در هوای مرطوب کمی آب می شود. محلول های رقیق اسید سیتریک ممکن است در طول ذخیره سازی تخمیر شوند.

برای نگهداری اسید سیتریک آن را در ظرف اصلی خود در جای خشک و خنک نگهداری کنید. از تاریخ تولید، ماندگاری آن سه سال پس از باز شدن است و حداقل برای پنج سال بدون باز شدن پایدار خواهد ماند.

جدول مشخصات، خواص و ویژگی های اسید سیتریک

نام ماده سیتریک اسید (Citric acid)
فرمول مولکولی C6H8O7
جرم مولکولی ۱۹۲.۱۲۴ g/mol (anhydrous) 210.14 g/mol (monohydrate)
چگالی (دانسیته) ۱.۶۶۵ g/cm3(1.5g/cm3 for monohydrate)
نقطه ذوب ۱۵۳ درجه سلسیوس (۳۰۷ درجه فارنهایت؛ ۴۲۶ کلوین)
نقطه جوش ۱۷۵ درجه سلسیوس (۳۴۷ درجه فارنهایت؛ ۴۴۸ کلوین)
انحلال‌پذیری در آب ۷۳ g/100 ml (20 °C)
دیگر نام ها جوهر لیمو

درصد اسید سیتریک آبدار در آبلیمو

درصد اسید سیتریک در آبلیمو طبیعی معمولا پنج تا شش درصد است. لیمو ترش یکی از میوه هایی است که درصد بالایی اسید سیتریک دارد و خواص بسیاری برای سلامتی دارد. آب لیمو ترش که به عنوان آبلیمو مورد استفاده قرار می گیرد خاصیت اسیدی بالایی دارد و حاوی حدود ۰۵/۰ گرم در میلی لیتر اسید سیتریک است.

خرید اسید سیتریک در شوینده

اسید سیتریک به دو فرم آبدار و خشک در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. این اسید آلی ضعیف به دلیل توانایی تشکیل کیلیت و خواص بافری در فرمولاسیون شوینده ها استفاده می شود. این اسید ضعیف با یون های فلزی ترکیب شده و مانع تداخل آنها با ترکیبات سنتزی مختلف مانند داروها و مواد شوینده می شود.

فروش اسید سیتریک خوراکی

اسید سیتریک خوراکی یکی از گریدهای این اسید آلی است که در صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. این اسید ضعیف برای پخت و پز بسیار مفید است و با خاصیت طعم دهندگی به غذاها عطر و طعم بهتری می بخشد. این ماده به عنوان نگهدارنده به تازه نگهداشتن مواد غذایی کنسروی مانند مرباها کمک می کند. در پخت کیک و نان خاصیت حجم دهندگی دارد و طعم و ماندگاری این محصولات را افزایش می دهد.

پرسش های رایج در مورد اسید سیتریک آبدار

قیمت اسید سیتریک آبدار در بازار به چه عواملی بستگی دارد؟
قیمت خرید و فروش اسید سیتریک آبدار عواملی مثل نرخ ارز، درصد خلوص، برند تولید کننده، مرغوبیت و سود فروشنده بستگی دارد. برای اطلاع از آخرین قیمت اسید سیتریک آبدار می ‌توانید با فروشندگان معرفی شده در این مقاله تماس بگیرید.

قیمت اسید سیتریک آبدار

قیمت اسید سیتریک آبدار برحسب درصد خلوص و حجم آن در بازار متفاوت است. شما می توانید از طریق شرکت های معتبری که در ادامه معرفی می شوند، با بهترین قیمت، اقدام به خرید اسید سیتریک آبدار مورد نظر خود نمایید. شرکت تولیدکننده و خارجی یا ایرانی بودن نیز عامل مهم دیگری در تعیین قیمت اسید سیتریک آبدار است.

قیمت فروش ‌اسید سیتریک آبدار

برای اطلاع از قیمت خرید و فروش اسید سیتریک آبدار می توانید به لیست فروشندگان پیشنهادی در قسمت بعد مراجعه نمایید. این لیست شامل معتبرترین خریداران و فروشندگان اسید سیتریک آبدار در بازار مواد شیمیایی است. برای آگاهی از اطلاعات تماس، حوزه فعالیت، آدرس، تلفن و سایر کانال های ارتباطی فروشنده موردنظر، تنها کافی است روی گزینه «اطلاعات تماس» کلیک کنید.

قیمت اسید سیتریک آبدار BBCA

اسید سیتریک آبدار BBCA یک اسید آلی است که آن را با تبلور از مایع مادر محلول اسید سیتریک در دمای ۲۰-۲۵ درجه سانتی گراد می توان تولید کرد. این اسید سیتریک آبدار چینی با عمل به عنوان یک عامل کیلیت برای اتصال فلزات کمیاب، نقش فعال تری را ایفا می کند. این محصول در تهیه بافر سیترات برای بررسی میکروسکوپی استفاده می شود. همچنین به عنوان یک افزودنی برای کنترل کننده pH در غذاها، نوشیدنی ها و کاربردهای دارویی و به عنوان یک کلات آهن عمل می کند.

قیمت خرید اسید سیتریک آبدار انساین ENSIGN

اسید سیتریک آبدار انساین ENSIGN یک محصول با درجه خلوص بالا است که برای بهبود تعادل اسیدی استفاده می شود. با استفاده از این محصول نوشیدنی ها از نظر میکروبیولوژیکی و شیمیایی و فیزیکی تثبیت شده و ماندگاری آنها افزایش می یابد. اسید سیتریک آبدار همچنین یک جزء بافر مفید برای تشخیص آنتی ژن و اپی توپ است و به علاوه به عنوان اسیدی کننده، عامل ایجاد طعم و عامل کیلیت نیز استفاده می شود.

قیمت اسید سیتریک آبدار چینی

اسید سیتریک آبدار چینی در طیف وسیعی از محصولات به کار برده می شود، به عنوان یک تنظیم کننده pH و عامل کیلیت عمل می کند و برای کاربردهای آرایشی مناسب است. این محصول در پاک کننده ها برای از بین بردن رسوب آهک و نرم کردن آب موجود در صابون ها و مواد شوینده به طور موثری مفید است. به عنوان عامل امولسیون کننده در بستنی، عامل کیلیت و عامل اسیدی در ژل ها، کرم ها و مایعات و تنظیم کننده اسیدیته مواد غذایی در صنایع مختلف و کشورهای مختلف کاربرد دارد.

فروش اسید سیتریک آبدار ایرانی

اسید سیتریک آبدار ایرانی به عنوان یک محصول تولیدی و یک اسید ضعیف عمدتاً به عنوان اسید کننده، طعم دهنده، عامل نگهدارنده و ضد بیاتی در صنایع غذایی و نوشیدنی برای استفاده کارخانجات تولیدی استفاده می شود. همچنین به عنوان آنتی اکسیدان، روان کننده و شوینده در صنایع شیمیایی، آرایشی و بهداشتی نیز به کار برده می شود. با توجه به کیفیت این محصول ایرانی تقاضا برای واردات در کشور کاهش بسیار زیادی داشته است. این محصول همچنین می تواند به عنوان یک پاک کننده بی خطر برای محیط زیست به کار برده شود.

خرید اسید سیتریک آبدار مارک جوین مشهد

اسید سیترک آبدار مارک جوین مشهد به عنوان یک محصول با کیفیت ایرانی به صورت عمده تولید و به بازار عرضه می شود. به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی به عنوان یک ماده کمکی در آماده سازی های دارویی استفاده می شود. پایداری مواد فعال را حفظ می کند و به عنوان نگهدارنده نیز عمل می کند. همچنین به عنوان اسیدولانت برای کنترل pH استفاده می شود و با کیلیت کردن کلسیم در خون به عنوان یک ضد انعقاد عمل می کند. در صنایع غذایی عمدتاً به عنوان طعم دهنده و عامل نگهدارنده، به ویژه در نوشابه ها و آب نبات ها استفاده می شود.

خرید و فروش اسید سیتریک آبدار RZBC

اسید سیتریک آبدار RZBC حاوی یک مولکول آب است که به طور گسترده به عنوان اسیدی کننده، طعم دهنده و عامل کیلیت استفاده می شود. از آنجایی که یکی از اسیدهای خوراکی قوی‌ است در صنعت غذا و نوشیدنی‌ استفاده می شود. همچنین در کاربردهای دارویی و آرایشی مانند کرم ها، ژل ها و مایعات می توان از آن به عنوان یک ماده نگهدارنده برای حفظ ثبات مواد فعال در یک محصول استفاده کرد.

قیمت فروش اسید سیتریک آبدار تی تی سی ای TTCA

اسید سیتریک آبدار تی تی سی ای TTCA یک ماده پرکاربرد، به ویژه به عنوان افزودنی غذایی است، زیرا به راحتی قابل استفاده و نسبتا قوی است. برای جلوگیری از آهک در بویلرها و لوله ها استفاده می شود و عملکرد بهتری نسبت به محصولات تمیز کننده دارد. محلول های ۶ درصد آن برای تمیز کردن مسیرهای آب سخت بسیار موثر است. همچنین به عنوان زنگ زدا استفاده می شود و می تواند فولاد ضد زنگ را از بین ببرد.همچنین به عنوان یک تثبیت کننده pH مقرون به صرفه برای لوازم آرایشی، رنگ، عکاسی و بسیاری از مشاغل دیگر به کار برده می شود.

 

خرید اسید سیتریک آبدار

یکی از مهمترین دغدغه های فعالان حوزه شیمیایی، خرید اسید سیتریک آبدار از یک فروشنده معتبر، باسابقه و قابل اطمینان است. با هدف افزایش اعتماد بین فروشندگان و خریداران از کیفیت محصول موردنظر در فرایند خرید اسید سیتریک آبدار، ما به عنوان مرجع مواد شیمیایی در ایران، تمام تلاش خود را کرده ایم که بهترین فروشندگان سیتریک اسید آبدار را در این بخش و همچنین بنر بالای صفحه به شما معرفی نماییم. امیدواریم با معرفی تامین کنندگان منتخب، نگرانی های خریداران محترم کاهش یافته و بتوانیم لذت تجربه خرید اسید سیتریک آبدار با قیمت و کیفیت مناسب را به شما هدیه نماییم.



  • بازرگانی امید

فروش انواع مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی و ارایه محصولات تخصصی گروه رنگ های غذایی و اسانس ها

نوشته های مشابه

‫۲۱ دیدگاه ها

  1. بازتاب: سود پرک
  2. هدف من از این کامنت ، خرید و استعلام قیمت جوهر لیمو صنعتی نیست

    بلکه که خیلی سریع و مشخص می خواهم بدانم که شرایط معرفی بازرگانی ما در بنر بالای صفحه و کادر فروشندگان انتهای مقاله چیست؟

    مدیریت شرکت ما به طور ویژه ای علاقمند است ، تا این جایگاه ها به طور انحصاری و حداقل برای ۶ ماه در اختیار ما قرار بگیرد

    لطفا شرایط را بفرمایید

  3. دیروز داشتم توی چنتا سایت از جمله دیجی کالا دنبال اسید سیتریک می گشتم

    که به جوهر لیموی ضامن برخوردم
    می خوام بپرسم که قیمت اسید سیتریک کیلویی ضامن حدودا چقدره؟

    و اگه به لحاظ قیمت به صرفه هست ، مرکز فروش یا فروشنده ای رو در تهران معرفی کنید که حضوری ازش جوهر لیمو بخرم

  4. من دانش آموز دوره دبیرستان هستم

    و برای مدرسه یه پژوهش خیلی خوب در مورد اینکه “اسید سیتریک چیست” و توی صنعت آبمیوه چه کاربردی داره؛ رو باید انجام بدم

    آیا شرایطی در سایت شما وجود دارد؛ که چنین پژوهش های درسی انجام شود؟

  5. به نظر شما خرید اسید سیتریک دیجی کالا برای خریدهای کوچک خانگی مناسب و به صرفه هست؟

    به طور کلی چون بعضی از فروشندگان اسید سیتریک هم توی دیجی کالا حضور دارند، بیشتر برای چه نوع حجم خریدهایی توصیه می کنید که از دیجیکالا خرید کنیم؟

  6. اونجوری که من از کامنت های سایت شما متوجه شدم ؛

    اینجا اکثرا در مورد خرید و فروش و قیمت مواد شیمیایی ، مثلا قیمت اسید سیتریک ایرانی سوال می کنند

    اما سوال من این هست که بین ۳ برند اسید سیتریک جوین, ttca , rzbc کدوم برند رو برای خرید پیشنهاد می کنید

    ایرانی یا خارجی بودن هم اهمیت نداره، فقط کیفیت مهم هست.

  7. باتوجه به افزایش قیمت اسید سیتریک خوراکی در بازار تصمیم گرفتم که این بار بی گدار به آب نزنم
    و از شما خواهش کنم که درباره بهترین برنداسیدسیتریک آبدار نظر خود را بیان کنید.

    پیشاپیش ازلطفتون ممنونم.

  8. برند ttca یکی از برندهای اسید سیتریک است که در بازار ایران خیلی توسط فروشنده گان پیشنهاد می شود چون در زمبیه قیمت اسید سیتریک ttca و کیفیت آن کم اطلاع‌ هستم
    به فروشندگان اسید سیتریک هم اعتماد زیادی ندارم از شما خواهش می کنم که علاوه بر معرفی دقیق تر این مارک، فایل آنالیز آن راهم در صفحه قرار دهید .

    با تشکر فراوان

  9. سلام
    چطور می تونم ؛ به سرعت به لیست قیمت اسید سیتریک خشک و آبدار از چند فروشنده مختلف دسترسی پیدا کنم؟

    آیا شما خدمات استعلام قیمت و فروش را هم انجام می دهید؛ یا اینکه ، صرفا تبلیغ کننده و معرفی کننده فروشندگان اسید سیتریک هستید؟

  10. در بخشی از مقاله سایت مختصر درباره اسید سیتریک جوین ایران توضیحاتی دادید ولی هیچ چیزی درباره قیمت اسید سیتریک صنعتی این کارخانه و کیفیت آن نسبت به اسید سیتریک چینی نگفتید.

    جای خالی یک نقد و بررسی منصفانه از این محصول و محصولات دیگر در مقالات شما احساس می شود.

  11. واقعا برام علامت سوال و تعجبه که با وجود بی اعتباری و غیرقابل اعتماد بودن فروشندگان اسید سیتریک در سایت های بزرگ، هنوز هم خیلی از خریداران، خرید اسید سیتریک دیجیکالا را فقط به خاطر پایین تر بودن قیمت آن ترجیح می دهند. چقدر خوب می شد، فقط یک مقاله درباره تجربه خریداران از این سایت تهیه می کردید.

  12. همین ابتدا بگم؛ فقط فروشندگان اسید سیتریک با این شماره تماس بگیرند،

    ترجیحا خرید اسید سیتریک اصفهان با تخفیف ویژه و با قبول چک باشه

    نمونه اسید سیتریک باید ارسال بشه

    لیست قیمت اسید سیتریک با انواع برندها و گریدهای مختلف

    به شماره زیر ارسال شود

  13. از وقتی که با مقالات جهان شیمی حول فروش و خرید اسید سیتریک خوراکی و انواع اسیدها و افزودنی های خوراکی آشنا شدم؛ تقریبا امکان ندارد، یک ماده غذایی را از سوپرمارکت بخرم و به مواد تشکیل دهنده و انواع مواد شیمیایی بکار رفته در آن توجه نکنم. احساس می کنم؛ کمی دچار وسواس فکری شدم. در هر حال از این محتوا درباره اسید سیتریک و سایر اطلاعات سایت نهایت استفاده را کردم. متشکرم.

  14. یک سوال مشاوره ای از شما دارم؛ برخی از فروشندگان، در زمان فروش اسيد سيتريك اصرار به فروش برندهای چینی دارند. من متوجه شدم که شما در مقاله برخی از برندهای داخلی و خارجی را معرفی کردید، ولی در مورد کیفیت و مرغوبیت آنها چیزی نگفتید. نظر کارشناسان شما در مورد کیفیت اسید سیتریک چینی چیست؟

  15. از تفاوت اسید سیتریک خشک و آبدار تا حدودی آگاهی دارم؛ فقط نمی دونم که این تفاوت بین دو نوع اسید سیتریک چقدر باعث شده که کاربردشون هم متفاوت باشه؟ چون شنیدم گاهی اوقات بجای همدیگه استفاده می شن، البته به اشتباه!!

  16. سلام. قیمت اسید سیتریک مونو هیدرات در بازار کردستان عراق و قطر نسبت به ایران متفاوت است. شخصا معتقدم، ظرفیت های فراوانی برای صادرات انواع مواد شیمیایی همچون اسید سیتریک به کشورهای همسایه وجود دارد که هنوز استفاده نشده است. شما در جهان شیمی امکان فعالسازی این ظرفیت ها را دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا