Fa_flag   En_flag
company1
company2
company3
company0
کشاورزی و دامپروری

قیمت خرید و فروش سم حشره کش لامبداسی هالوترین (آماج) 

لامبداسی هالوترین (lambda cyhalothrin) یک حشره کش پیروتیروئیدی بسیار قوی با اثرات فوری و دورکنندگی است. پیروتیروئیدهایی مانند سیالوترین اغلب به عنوان ماده موثره حشره کش های کشاورزی ترجیح داده می شوند زیرا مقرون به صرفه تر و دارای عملکرد طولانی تری نسبت به پیرترین های طبیعی هستند و اکنون برای کنترل حشرات و کنه های عنکبوتی در محصولاتی از جمله پنبه، غلات، سیب زمینی و سبزیجات استفاده می شود. این مقاله شامل اطلاعات مفید و کاربردی درباره ویژگی‌ها و موارد کاربرد سم حشره کش لامبداسی هالوترین (آماج) است. همچنین اگر تصمیم به خرید سم حشره کش لامبداسی هالوترین (آماج) دارید، برای آگاهی یافتن از قیمت خرید و فروش سم حشره کش لامبداسی هالوترین (آماج) در بازار سموم و آفت کش ها می‌توانید از لیست پیشنهادی فروشندگان سم حشره کش لامبداسی هالوترین (آماج) در انتهای مقاله استفاده نمایید. حجم محصول، نرخ ارز و شرکت تولیدکننده به طور کلی از عوامل بسیار مهم در تعیین قیمت سم و آفت کش ها هستند؛ قیمت سم حشره کش لامبداسی هالوترین (آماج) نیز تحت تاثیر این موارد است.
لازم به ذکر است لیست فروشندگان پیشنهادی در پایان مقاله، همواره با اسامی معتبرترین شرکت‌های خوشنام و با سابقه فعال در زمینه فروش سم حشره کش لامبداسی هالوترین (آماج) به روزرسانی می‌شود.

قیمت خرید و فروش حشره کش لامبداسی هالوترین که با نام آماج نیز در بازار شناخته می شود بسته به شرکت تولیدی و اندازه بسته بندی متفاوت است. در ادامه مقاله در نشریه جهان شیمی فیزیک توضیحات بیشتری در این رابطه ارائه می شود لطفا همراه ما باشید.

مکانیسم اثر سم حشره کش لامبداسی هالوترین (آماج)

این سم عملکرد سیستم عصبی موجود زنده را مختل می کند. لامبداسی هالوترین ها توکسین های آکسونیک سریع العملی هستند که اثرات سمی آنها با جلوگیری از بسته شدن کانال های سدیم ولتاژی در غشاهای آکسون است. کانال سدیم یک پروتئین غشایی با فضای داخلی آب دوست است. این فضای داخلی دقیقاً به این شکل ساخته شده است که یون های سدیم از غشا عبور می کنند، وارد آکسون می شوند و پتانسیل عمل را منتشر می کنند.

اتصال حشره کش به پروتئین این کانال ها را در حالت باز نگه می دارد، بنابراین اعصاب نمی توانند دوباره رپلاریزه شوند در نتیجه ارگانیسم را فلج می کنند. نحوه عملکرد این سموم نشان می دهد که آنها نابود کنندگان خوبی هستند یعنی لاروهای آسیب دیده به سرعت تغذیه خود را متوقف کرده و ممکن است از محصول پایین بیافتند و فلج و مرگ به دنبال جذب دوز کافی حشره کش به سرعت رخ می دهد.

کاربرد سم حشره کش لامبداسی هالوترین (آماج)

لامبداسی هالوترین یک حشره کش غیر سیستمیک با اثر تماسی – گوارشی و دور کنندگی است. از مهمترین ویژگیهای این سم اثر ضربتی آن است.

این آفت کش در از بین بردن انواع کنه های مزاحم و دامی بسیار موثر است و برای از بین بردن گروه زیادی از حشرات موذی در خانه از قبیل سوسک های ریز و درشت، کک، مورچه، ساس، عقرب، زنبور، خرخاکی، موریانه و هزار پا مورد استفاده قرار می گیرد.

مقدار مصرف سم حشره کش لامبداسی هالوترین (آماج)

برای از بین بردن انواع سوسک ۵۰-۷۰ سی سی از سم در ۸ لیتر آب برای ۱۰۰ متر مربع مورد استفاده قرار می گیرد.
برای موریانه ها ۵۰ سی سی در ۱۰ لیتر آب برای ۱۰۰ متر مربع و برای سایر حشرات ۵۰ سی سی در ۸ لیتر آب برای ۱۰۰ متر مربع استفاده می شود.

قیمت خرید و فروش سم حشره کش لامبداسی هالوترین (آماج)
قیمت خرید و فروش سم حشره کش لامبداسی هالوترین (آماج)

عوارض سم حشره کش لامبداسی هالوترین (آماج) برای انسان

این حشره کش از طریق استنشاق گرد و غبار و مصرف خوراکی می تواند جذب بدن شود. این سم باعث تحریک جدی چشم می شود و علائم مسمومیت آن شامل احساس سوزش، تشنج، سرفه، تنفس سخت، تنگی نفس، گلودرد است.

تماس پوستی با این سم ممکن است منجر به احساس سوزن سوزن شدن، خارش یا سوزش شود. شروع علائم مسمومیت ممکن است بلافاصله تا چهار ساعت پس از مواجهه رخ دهد و ممکن است ۲ تا ۳۰ ساعت طول بکشد بدون اینکه آسیب شدیدی به دنبال داشته باشد.

بنابراین هنگام استفاده از این سم حتما از لباس مخصوص، دستکش، ماسک، عینک و کلاه استفاده کنید و در طول مدت سمپاشی از خوردن، آشامیدن و استعمال دخانیات خودداری کنید تا امکان بروز مسمومیت به حداقل برسد.

تأثیرات زیست محیطی سم حشره کش لامبداسی هالوترین (آماج)

در حالی که سیالوترین ها ذاتاً برای بسیاری از ماهی ها و گونه های بی مهرگان آبزی سمی و خطرناک هستند اتصال آنها به خاک و رسوبات باعث کاهش قرار گرفتن در معرض و کاهش خطر آن برای ماهی ها و موجودات آبزی می شود.

از آنجا که این ترکیب در شرایط طبیعی به سرعت جذب و تخریب می شود در مورد تجمع باقیمانده ها یا سمیت سیالوترین یا لامبدا-سیالوترین هیچ مشکل جدی وجود نخواهد داشت و تابش نور خورشید تخریب آنرا در آب و خاک تسریع می کند.

نیمه عمر این سم بر روی سطح گیاه ۵ روز است و به دلیل حلالیت کم در آب و پتانسیل بالای اتصال به مواد آلی خاک، پتانسیل کمی برای آلودگی آب های زیر زمینی دارد.

روش نگهداری سم حشره کش لامبداسی هالوترین (آماج)

این سموم را باید در مکانی خشک و خنک به دور از دسترس کودکان، حیوانات خانگی، غذاهای انسان و نور خورشید نگهداری کرد.

سم حشره کش لامبدا سای هالوترین

سم حشره کش لامبدا سای هالوترین نوعی حشره کش از خانواده سموم شیمیایی پایروتروییدها است. این سم از طریق اثرات تماسی و تخریب اعصاب مرکزی آفات را از بین می برد. این سم برای سلامتی انسان بسیار خطرناک است. بنابراین در هنگام استفاده از سم حشره کش لامبدا سای هالوترین باید بسیار دقت داشته باشید. توصیه می شود قبل از مصرف آن، از وسایل محافظتی مانند ماسک و دستکش استفاده کنید.

سم لامبادا ۳۵ درصد

سم لامبادا ۳۵ درصد نوع ضعیف شده ای سم لامبادا سای هالوترین است. کشاورزان از این سم می توانند برای دفع آفات از گیاهان و محصولات خود استفاده کنند.

قیمت سم لامبدا سای هالوترین

قیمت سم لامبدا سای هالوترین براساس نوسانات قیمت ارز و شرکت تولید کننده آن می تواند بسیار متغیر باشد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های شرکت های وارد کننده مواد شیمیایی و سایت های اینترنتی فروش از قیمت سم لامبدا سای هالوترین مطلع شوید. توصیه می شود سموم شیمیایی را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

طریقه مصرف سم لامبادا

طریقه مصرف سم لامبادا براساس نوع آفات کشاورزی متفاوت است. برای استفاده از این سم، باید آن را درون آب حل کرد. شما می توانید برای اطلاع از میزان استفاده از سم لامبادا از متخصصان سموم کشاورزی مشورت بگیرید. سپس سم را بر روی گیاهان خود اسپری کنید.

طریقه استفاده از سم سوسک

برای استفاده از سم لامبادا برای دفع و از بین بردن سوسک، می توانید حدود ۷۰ سی سی از این سم را درون ۸ لیتر آب حل کرده و بر روی گیاه اسپری کنید.

سم لامبدا سای هالوترین پرتونار

سم لامبدا سای هالوترین پرتونار یک نوع سم شیمیایی پرکاربرد در صنعت کشاورزی است که برای از بین بردن و دفع طیف وسیعی از آفات استفاده می شود. این سم توسط بسیاری از شرکت وارد کننده محصولات شیمیایی به کشاورزان عرضه و به فروش می رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا